این روزها بازار ارزهای دیجیتال از محبوبیت زیادی برخوردار است، به قدری که پای آن به بازی‌های موبایل و کامپیوتر نیز کشیده شده است. بازی‌هایی که در این عرصه به بازار عرضه می‌شود، به شما این امکان را می‌دهند که علاوه بر تفریح، به کسب درآمد از بازی کردن نیز بپردازید. عموماً در این گونه بازی‌ها، پلیرها از طریق استخراج کردن(mining) درآمد زایی می‌کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم به پاسخ سوال بازی Crypto Miner چیست بپردازیم و درک بهتری از مفهوم این بازی جذاب را در اختیار شما بگذاریم.

بازی کریپتویی رایگان چیست؟

پیش از پرداختن به این که بازی کریپتو ماینر چیست، بهتر است توضیحی درباره بازی‌های کریپتویی نیز برای شما عزیزان بیان کنیم. بازی‌های کریپتویی، به آن دسته از بازی‌های ویدیویی گفته می‌شود که با فناوری بلاک چین ادغام گردیده‌اند. این نوع از بازی‌ها معنای درآمدزایی را به صنعت گیم اضافه کرده که این موضوع سبب جلب توجه بسیاری از گیمرها به این نوع از بازی‌های دیجیتال شده است. این نوع از بازی‌ها در ازای فروش آیتم‌ها و انجام مراحل بازی به گیمرها پاداش می‌دهد که معمولاً ارز دیجیتال یا NFT است. گیمرها نیز می‌توانند با فروش آن‌ها در صرافی‌های دیجیتال یا پلتفرم‌های خرید و فروش NFT درآمد کسب کنند. افرادی که اینگونه از بازار ارزهای دیجیتال درآمد کسب می‌کنند، کمتر دچار استرس و اضطراب می‌شوند و با خیال راحت درآمدزایی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: سبک اسمارت مانی

لازم به ذکر است که نیاز به سرمایه اولیه خیلی بالایی نیست و با کمترین هزینه ممکن می‌توان به درآمدزایی از صنعت بازی‌های ویدیوئی مشغول شوید. استفاده از فناوری بلاک چین در بازی‌های ویدیوئی سبب می‌شود که آیتم‌های بازی منحصر به فرد شوند. از این رو اگر آیتمی را درون بازی می‌سازید یا خریداری می‌کنید، به طور کامل به شما تعلق دارد و هر چقدر کمیاب‌تر باشد، ارزش آن در زمان فروش نیز بیشتر خواهد بود. در ادامه مقاله بازی Crypto Miner چیست، شما را با یکی از برترین و پردرآمدترین بازی‌های کریپتویی آشنا خواهیم کرد، از این رو با ما همراه باشید.

بازی Crypto Miner چیست؟

بازیCrypto Miner چیستبازی کریپتو ماینر همانطور که از اسم آن پیدا است، یک بازی شبیه‌سازی برای استخراج کردن رمزارز می‌باشد. اسم کامل و دقیق این بازی Crypto Idle Miner: Bitcoin mining game می‌باشد که توسط استودیو Hora Games تولید شده است. در واقع کریپتو ماینر اولین بازی این استودیو در نرم‌افزار گوگل پلی است. این بازی همانند بازی‌های دیگر در این ژانر، قابلیت جدیدی یا تفاوت چندانی با سایر بازی‌ها ندارد؛ اما نکته مثبتی وجود دارد که این بازی را نسبت به دیگر بازی‌ها متمایز می‌کند و آن کسب درآمد راحت از بازی کریپتو ماینر است.

در بازی کریپتو ماینر شما می‌توانید به استخراج رمزارزها بپردازید، رمزارز قابل استخراج در این بازی بیت کوین(BTC) می‌باشد و توکن اختصاصی آن، هورا نام دارد که در ادامه مقاله به توضیح این توکن اختصاصی خواهیم پرداخت. توکن هورا را می‌توانید به راحتی به والت خود انتقال دهید و به پول واقعی تبدیل نمایید. البته این کار در این به دلیل تحریم ها کمی دشوار است؛ اما غیرممکن نیست.

بیشتر بخوانید: بازی آلیس چیست؟

گیم پلی بازی کریپتو ماینر

گیم پلی بازی Crypto Miner

شما در این بازی به عنوان یک تبادل کننده رمزارز بیت کوین نقش‌ آفرینی می‌کنید که وظیفه شما خرید دستگاه و استخراج رمزارز است. در بازی کریپتو ماینر باید سعی کنید تجهیزات جدید و بیشتری برای استخراج کردن خریداری نمایید و با ارتقاء دستگاه‌های خود درآمد بیشتری کسب نمایید. در ادامه اگر به قدر کافی پیشرفت کردید می‌توانید مدیر‌هایی استخدام کنید که در حالتی که شما آفلاین می‌باشید برای شما به استخراج رمزارز بپردازند.

اگر علاقه‌ای به بازی‌های مدیریتی دارید و دوست دارید اطلاعات واقعی از نحوه استخراج کردن رمزارزها کسب نمایید، بازی کریپتو ماینر در این زمینه با شما کمک خیلی زیادی خواهد کرد. در ادامه مقاله لینک دانلود بازی کریپتو ماینر را برای شما خوانندگان گرامی قرار داده‌ایم. برای مشاهده بازی‌های رایگان دیگر می‌توانید، مقاله معرفی برترین بازی‌های کریپتویی رایگان را مطالعه نمایید.

ارز دیجیتال هورا(hora) چیست؟

حال که با این بازی جذاب آشنا شیده‌ای و درک بهتری از پاسخ به سوال بازی Crypto Miner چیست پیدا کرده‌اید، بهتر است کمی هم راجب توکن انحصاری آن بدانید. همانطور که در ابتدای نوشتار اشاره کردیم، توکن بومی بازی کریپتو ماینر، هورا(Hora) نام دارد. این توکن از شبکه TRC20 استفاده می‌کند که برای قرار‌داد‌های هوشمند در سیستم Tron(TRX) استفاده می‌شود. این ارز در حال حاضر ارزش زیادی ندارد اما استودیو Hora Game قصد دارد بازی‌های دیگری با همین ارز هورا تولید که گمان می‌شود قیمت این ارز در آینده نه چندان دور افزایش نسبتاً خوبی داشته باشد.

ارزش ارز هورا در تاریخ 8 اسفند سال 1400 در بازار ارز دیجیتال برابر با 0.00027453 دلار می‌باشد که این رقم ناچیزی می‌باشد. بیشترین مقداری که این ارز از زمان تولید به خود دیده است برابر با 0.00116448 دلار و کمترین مقداری که این ارز به خود دیده است برابر با 0.00000795 دلار می‌باشد. رشد صعودی این ارز در 24 گذشته برابر با صفر بوده است و تا به امروز 24 دلار از این توکن خرید و فروش شده است.

بیشتر بخوانید: دوره هوش بازار جهانی

برای خرید یا فروش این ارز می‌توانید به سایت www.coingecko.com مراجعه نمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد رمزارزها مختلف می‌توانید مقاله دوره آموزش ارز دیجیتال را مطالعه نمایید. در عکس زیر تغییرات توکن هورا را مشاهده می‌کنید.

توکن بازی Crypto Miner چیست

آموزش بازی crypto miner

آموزش Crypto Miner

همان طور که در قسمت بازی Crypto Miner چیست گفته شد این بازی در حوزه استخراج بیت کوین می‌باشد. در این قسمت قصد داریم به آموزش بازی، نحوه دانلود کریپتو ماینر و  توضیحات لازم در مورد این بازی بپردازیم. این بازی براساس مقدار XP، توکن به حساب شما اضافه می‌شود. در بخش بازی Crypto Miner چیست به نحوه کسب XP در این بازی اشاره گردید که شما می‌توانید با ارتقاء تجهیزات، سپری کردن زمان و استخراج بیت کوین در این بازی XP دریافت کنید.

نحوه به دست آوردن توکن هورا هم به این صورت است که شما هر چقدر بتوانید لول خود را در سطح جهانی بیشتر کنید می‌توانید توکن بیشتری دریافت کنید. این توکن ها هم در انتهای هر فصل از بازی که مدت آن 7 روزه می‌باشد به شما پرداخت خواهد شد. لازم به ذکر است تا زمانی که حداقل 1000 توکن به دست نیاورید، قادر به برداشت کردن توکن‌ها نخواهید بود. تمام برداشت‌ها هم در آخر هر ماه بررسی می‌شود و می‌توانید به کیف پول خود آن‌ها را منتقل نمایید.

بیشتر بخوانید: بازی Crypto Royale چیست؟

دانلود بازی کریپتو ماینر

دانلود کریپتو ماینر

این بازی بر روی دو پلتفرم Android و IOS پیاده سازی شده است. برای دانلود این بازی شما می‌توانید به سایت cryptoidleminer.com مراجعه نمایید و یا از طریق لینک های زیر به دانلود این بازی بپردازید.

دانلود نسخه Android بازی کریپتو ماینر

دانلود نسخه IOS بازی کریپتو ماینر

جمع بندی

در مقاله امروز سعی بر این داشتیم که به سوال بازی Crypto Miner چیست پاسخ بدهیم. بازی کریپتو ماینر یک بازی مدیریتی استخراج بیت کوین می‌باشد که علاوه بر بازی و سپری کردن اوقات فراغت خود در این بازی می‌توانید اطلاعات زیادی در حوزه ارز‌های دیجیتال بدست بیاورید. البته این اطلاعات به خودی خود برای کسب درآمد از این بازار کافی نمی‌باشند، از این رو پیشنهاد می‌کنم که دوره آموزشی ارز دیجیتال را نیز مشاهده کنید. لازم به ذکر است ارز این بازی در آینده نچندان دور ممکن است قیمت قابل توجه‌ای پیدا کند، بنابراین خالی از لطف نیست که این بازی را برای مدتی هم که شده است امتحان کنید و توکن این بازی را در کیف پول خود داشته باشید.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

سوالات متداول

آیا این بازی ارزش وقت گذاشتن را دارد؟

ارزش رمزارز این بازی در بازار کم می‌باشد. اگر شما فردی هستید که دنبال کسب درآمد در لحظه می‌باشید و علاقه‌ای به صبرکردن ندارید بهتر است سراغ بازی‌های دیگری در این حوزه بروید.

چقدر زمان برای کسب توکن هورا در بازی نیاز است؟

همانطور که گفته شده است در آخر هر فصل از بازی شما می‌توانید توکن‌های خود را برداشت کنید؛ ولی شرط برداشت به دست آوردن حداقل 1000 توکن می‌باشد.

1 دیدگاه در “بازی Crypto Miner چیست؟ همه چیز درباره توکن Hora

  1. فرهاد میگوید:

    درود بر شما
    مقدار برداشت توکن HORA باید 10000 تا باشه ولی شما فرمودین 1000 عدد !
    و روش برداشت رو هم توضیح میدادین ، چون خیلی ها با این قضیه مشکل دارند.
    و اگر میشد توضیحات بیشتر راجب بهترین عملکرد در بازی رو بدید خیلی خوب میشد .

    سپاس از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *