در چند سال اخیر به خصوص پس از همه‌گیری ویروس کرونا، ارزهای دیجیتال و متاورس دنیای ما را به کل تغییر دادن؛ این امر باعث کنجکاوی مردم در حوضه کسب درآمد از طریق بازی کردن شد؛ اما بازی CryptoCars چیست؟ همانطور که در مقالات معرفی بازی دیسنترالند(Decentraland) و سندباکس چیست خواندید، ترکیب متاورس و صنعت بازی‌سازی توانسته انقلابی در حوضه بازی و کسب درآمد ایجاد کند که موجب پیدایش بازی‌های گوناگونی در این راستا شد. یکی از بازی‌هایی که توانسته در چند وقت اخیر محبوبیت زیادی از سوی کاربران دریافت کند، بازی CryptoCars است. در این نوشتار قصد داریم به مفهوم بازی CryptoCars چیست؟ آموزش بازی CryptoCars و نحوه کسب درآمد از بازی CryptoCars بپردازیم.

بازی CryptoCars چیست؟

بازی CryptoCars چیست

بازی کریپتوکارز(CryptoCars) یکی از ساده‌ترین بازی‌های کریپتویی شناحته شده است که کاربران پس از خرید ماشین موردنظر، می‌‌توانند در مسابقات شرکت کنند و به راحتی کسب درآمد کنند. شاید برای شما هم عجیب باشد؛ اما کسب درآمد از این بازی به قدری ساده و آسان است که روزانه توجه افراد زیادی به این بازی جلب می‌شود. بازی cryptocars در دو نسخه وب و اندروید منتشر شده است. افراد علاقه مند به این بازی می‌توانند به راحتی این بازی را بر روی سیستم‌های خود نصب و اجرا کنند. اگر به دنبال کسب درآمد دلاری در کنار بازی کردن هستید، بازی CryptoCars گزینه بسیار خوبی است. این بازی همانطور که گفته شد برای کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال بسیار مناسب است، اما برای کسب درآمد بیشتر و حقیقی بهتر است که دوره پیشرفته اموزشی ارز دیجیتال را نیز مشاهده کنید.

مقاله پیشنهادی: بازی اکسی اینفینیتی(Axie Infinity)

آموزش نصب بازی Cryptocars

نصب بازی کریپتوکارز برای اندروید بسیار آسان است، فقط کافی است که روی لینک بالا کلیک کنید و در صفحه باز شده گوگل پلی اقدام به دانلود کنید. اما اگر می‌خواهید از طریق نسخه وب بازی کریپتوکارز اقدام کنید، فیلم آموزشی زیر را ببینید.

نسخه وب بازی cryptocars

در نسخه وب بیشتر به عنوان یک راه درآمدی یا روش سرمایه‌گذاری در بین کاربران بازار ارز دیجیتال شناخته می‌شود تا یک بازی کریپتویی؛ چرا که در این نسخه کاربران فقط وظیفه خرید ماشین را به عهده دارند و در محیط بازی یا مسابقه، سیستم به صورت خودکار برای شما بازی می‌کند. این نسخه مناسب کسانی است که از کمبود وقت رنج می‌برند و زمانی برای بازی کردن ندارند. در این حالت فقط کافی است ماشینی  خریداری کرده و هروز باک بنزین آن را پر کنید، سپس باقی کار را به سیستم بسپارید و از این روش کسب درآمد کنید.

نسخه اندروید بازی cryptocars

نسخه اندروید این بازی با نسخه وب آن کمی متفاوت است، در این حالت کاربران پس از خرید ماشین می‌توانند مسابقه دهند و بازی کنند. این نسخه همانند بازی موبایل Traffic Racer عمل می‌کند؛ به طوری که ماشین‌هایی در طول بازی به صورت تصاذفی در حال حرکت می‌باشند و کاربران باید در طول این مسیر با تاچ گوشی، ماشین خود را هدایت کنند و از تصادف ماشین خود با سایر ماشین‌ها جلوگیری کنند. در این نسخه از بازی کریپتوکارز، در طول مسیر سکه‌هایی وجود دارد که در واقع همان توکن بازی کریپتوکارز است. کاربران با جمع‌آوری این سکه‌ها پاداشی دریافت می‌کنند که در آخر هر بازی به کیف پول آن‌ها انتقال داده می‌شود.

نکاتی درباره بازی کریپتوکارز

نکاتی درباره کریپتوکارز

  • اگر شما هم به روش‌های کسب درآمد از بازی کردن علاقه‌مندید، بهتر است با مفهوم صحیح بازی CryptoCars چیست، آشنا شوید. در ادامه این نوشتار نکاتی را بیان کرده‌ایم که بهتر است پیش از ورود به بازی کریپتوکارز با آن‌ها آشنا شوید.
  • بازی cryptocars به هیچ عنوان رایگان نیست و کاربرانی که می‌خواهند از طریق این بازی، کسب درآمد کنند باید ابتدا برای خرید ماشین هزینه‌ای را متقبل شوند. در نظر داشته باشید که بازی کریپتوکارز مجوز ورود به بازی را به شما نمی‌دهد مگر اینکه ماشینی خریداری کرده باشید. ماشین‌های مختلفی در بازی کریپتوکارز وجود دارد که هر کدام از آن‌ها با توجه به کارایی که دارند، قیمتشان متفاوت است.
  • پس از خرید ماشین، کاربران مانند دنیای واقعی باید هزینه‌ای جهت دریافت پلاک اختصاصی خود پرداخت کنند. در واقع وظیفه شخصی کردن دارایی‌ها در بازی‌های بلاک چینی، بر عهده همین پلاک‌های اختصاصی است.
  • توکن بازی کریپتوکارز، CCAR است که تمام هزینه‌ها و پاداش‌های درون بازی توسط توکن اختصاصی CCAR انجام می‌شود. کاربران برای خرید ماشین باید ابتدا دارایی خود را تبدیل به CCAR کنند.
  • در هر 24 ساعت فقط 4 بار اجازه بازی به شما داده می‌شود؛ چرا که در بازی CRYTOCARS ماشین‌ها برای شروع بازی نیاز به سوخت دارند و هر دو بازی 15 لیتر سوخت نیاز دارد که در هر 24 ساعت فقط 90 لیتر سوخت به هر ماشینی تعلق می‌گیرد. البته همانطور که گفته شد، ماشین‌ها باهم تفاوت‌هایی دارند که در ارزش قیمتی آن‌ها تاثیرگذار است. یکی از این تفاوت‌ها، حجم باک آن‌ها است.
  • و در آخر کاربرانی که پس از هر بار مسابقه، پاداشی دریافت کرده‌اند می‌توانند پاداش خود را به پول تبدیل کنند یا از این پاداش‌ها در آپدیت‌های ماشین خود(افزایش حجم باک، سرعت بیشتر، قابلیت دریفت بیشتر) استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: بازی روبلاکس چیست؟

توکن بازی کریپتوکارز(CryptoCars) چیست؟

توکن بازی کریپتوکارز(CryptoCars)

همانطور که گفته شد، توکن اختصاصی بازی کریپتوکارز، CCAR نام دارد که ار آن برای اعطای پاداش، خرید و آپدیت ماشین‌ها استفاده می‌شود. در حال حاظر اکوسیستم بازی CRYPTOCARS، تعداد 100 میلیون توکن CCAR را در بازار عرضه کرده است که تقسیم‌بندی آن به صورت زیر است:

  1. پاداش‌های بازی: 20 میلیون توکن
  2. استیکینگ(Staking): 30 میلیون توکن
  3. تیم سازنده: 19 میلیون توکن
  4. مشاوران و پشتیبانی بازی: 10 میلیون توکن
  5. اکوسیستم: 9 میلیون توکن
  6. فروش عمومی: 8 میلیون توکن
  7. عرضه اولیه بازی: 4 میلیون توکن

cryptocars

توکن CCAR روی شبکه بایننس اسمارت چین راه‌اندازی شده است و در حال حاضر در رتبه 2800 بازار ارزهای دیجیتالی قرار دارد. این توکن نوظهور در ابتدای شروع یعنی همین شهریور 1400، 0.4 دلار قیمت داشت که پس از طی مدت زمان بسیار کمی توانست ارزش قیمتی خود را به 0.56 دلار برساند. این توکن تاره متولد شده پس از مدتی روند نزولی را پیش گرفت و حتی به 0.1 دلار هم رسید، اما دوباره توانست روند صعودی را پیش گیرد و در آبان 1400 به 0.45 دلار هم رسید.

بیشتر بخوانید: آموزش NFT رایگان

کیف پول مناسب برای بازیCryptocars چیست؟

آیتم‌های درون بازی بر روی بلاک چین اتریوم پیاده سازی شده‌اند، از این رو کیف پول‌های زیادی وجود دارند که امکان ذخیره آیتم‌های بازی بر روی آن‌ها وجود دارد. آیتم‌های درون بازی کریپتوکارز در واقع توکن‌های NFT هستند که به کمک متاورس توانسته‌اند به محبوبیت زیادی دست یابند. همانطور که در مقاله راهنمایی استفاده از کیف پول متامسک گفته شد، کاربرانی که به هر طریقی از اتریوم یا توکن‌های مرتبط با آن استفاده می‌کنند، کیف پول متامسک بهترین گزینه برای آن‌ها است.

نحوه دانلود بازیCryptocars

برای دانلود بازی cryptocars می‌توانید از Google Play اقدام کنید. اما اگر قصد بازی در نسخه وب را دارید می‌توانید در سایت رسمی CryptoCars اقدام به خرید ماشین کنید. در نهایت اگر شما هم یکی از علاقه مندان به حوضه ارزهای دیجیتال هستید، با بهترین مدرس ارزهای دیجیتال در ایران در ارتباط باشید، تا از آموزش ارز دیجیتال پیشرفته، مشاوره و اخبار روز دنیای ارزی و مالی باخبر بهره‌مند شوید.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

جمع بندی

امروزه بازی‌های دیجیتالی به یکی از روش‌های کسب درآمد دلاری تبدیل شدند و بسیاری از افراد از این راه کسب درآمد می‌کنند. بازی کریپتو کارز یکی از این بازی‌ها است که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند. گیمرها با خرید ماشین‌ها و شرکت کردن در مسابقات، ارز دیجیتال دریافت می‌کنند. این بازی به قدری هیجان انگیر و کسب درآمد از آن آسان است که تا مدتی دیگر به یکی از برترین بازی‌های کریپتویی تبدیل خواهد شد. از این رو برای این که شما نیز با این بازی مشهور آشنا باشید، توضیحات درباره دانلود بازی Cryptocars و آموزش نصب آن داده‌ایم. امیدواریم که به جواب سوال بازی CryptoCars چیست، پس از مطالعه این مقاله رسیده باشید و نحوه درآمدزایی از آن را فرا گرفته باشید.

9 دیدگاه در “بازی CryptoCars چیست؟ آموزش بازی و نحوه کسب درآمد!

  1. امین میگوید:

    سلام
    لطفا میشه لینک بازی اندروید رو داخل گوگ پلی قرار بدهید
    ممنون
    دیگه اینکه چطورمیشه با جوایز بازی ماشین ها رو آپدیت کرد؟

  2. امین میگوید:

    ++++
    سلام
    لطفا میشه لینک بازی اندروید رو داخل گوگ پلی قرار بدهید
    ممنون
    دیگه اینکه چطورمیشه با جوایز بازی ماشین ها رو آپدیت کرد؟

  3. بهروز میگوید:

    سلام،خواهشا راهنماییم کنید
    بنده ۷۵۰سیکار انتقال دادم به سایت بازی،ولی الان دو روزه نیومده بالانسم صفر نشون میده
    ولی الان بعد دو روز ۵سیکار انتقال دادم به سایت بازی
    این ۵تا درجا اومد ولی ۷۵۰تا نیومده ،خیلی نگرانم لطفا راهنماییم کنید.
    شمارمو مینویسم اگه زحمتی نیست راهنماییم کنید.
    ۰۹۰۱۲۴۰۵۵۸۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *