قبل از معرفی کیف پول بلنک والت، بهتر است کمی در رابطه با مفهوم کیف پول آشنا شوید. امروزه برای خرید، فروش و تبادل ارز‌های الکترونیکی همچون بیت کوین(Bitcoin)، اتر(Ether) و… شما نیازمند تهیه یک کیف پول دیجیتال می‌باشید. همانند کیف پولی که برای نگه داشتن پول در جیب خود می‌گذارید، کیف پول‌های دیجیتالی نیز برای ذخیره‌سازی دارایی دیجیتالی طراحی شده‌اند. در ادامه این مقاله به معرفی کیف پول بلنک والت می‌پردازیم. جهت آشنایی با 5 مورد از برترین کیف پول های ارز دیجیتال، این مقاله را مطالعه کنید.

معرفی کیف پول بلنک والت

معرفی کیف پول بلنک والت

بلنک والت یک کیف پول دیجیتال است که دارای سیستم تحت وب می‌باشد یعنی شما نیازی به نصب برنامه‌ای بر روی گوشی یا کامپیوتر خود ندارید، تنها کافی است در سایت بلنک ولت عضو شوید که بعد از ثبت نام در این صفحه اسم، نشانی و حساب شما از ابتدا تا انتهای خرید و فروش از هک شدن محفوظ می‌ماند و هیچ کاربری قادر به دیدن موجودی حساب شما نخواهد بود و در واقع شما به عنوان یک کاربر ناشناش در معاملات شناخته می‌شوید. در ادامه آشنایی با کیف پول Blank Wallet خواهیم دید که نحوه عملکرد این کیف پول به چه صورت است.

بیشتر بخوانید: آشنایی با کیف پول تراست والت

کیف پول بلنک والت از چه ارز‌های پشتیبانی می‌کند؟

معرفی کیف پول بلنک والت

بعد از معرفی کیف پول بلنک والت نوبت به بررسی رمزارزهایی که بلنک ولت از آن‌ها پشتیبانی می‌کند، می‌رسد. این کیف پول از توکن‌های اتر و دیگر توکن‌های مبتنی بر ERC که در زیر مشاهده می‌کنید پشتیبانی می‌کند.

  • Ethereum (ETH)
  • Dai Stablecoin (DAI)
  • Compound Dai (CDAI)
  • USDC
  • Tether USD (USDT)
  • Wrapped BTC (WBTC)

بلنک والت چگونه کار می‌کند؟

در ادامه بحث معرفی کیف پول بلنک والت قصد داریم به نحوه عملکرد این کیف پول بپردازیم. کیف پول Blank Wallet به این صورت کار می‌کند که شما باید ابتدا افزونه آن را به برنامه گوگل کروم خود اضافه کنید، بعد از اضافه کردن این افزونه به شما یک کلید خصوصی بک‌آپ داده می‌شود که امنیت کار شما را تضمین می‌کند. برای ایمن سازی هر چه بیشتر حساب‌های شما در این کیف پول، همه سرمایه‌ها را در استخری از کوین‌های موجود در اکوسیستم بلنک ترکیب می‌کند تا آدرس شما مفحوظ بماند. بنابراین با هربار تراکنش به شما یک آدرس جدید تعلق می‌گیرد. (نحوه اضافه کردن این افزونه به گوگل کروم خود را در ادامه معرفی کیف پول Blank Wallet خواهید دید.)
بیشتر بخوانید: راهنمایی استفاده از کیف پول متامسک

مزایای استفاده از کیف پول Blank Wallet

مهم‌ترین ویژگی این کیف پول که تا اینجای آشنایی با کیف پول blank wallet مطالعه کرده‌اید، امنیت بسیار بالای آن می‌باشد. تمام عبارت‌های سید(Seed) در این کیف پول همراه با تمام اطلاعات کاربران از جمله کلید‌ها، آدرس‌ها و اطلاعات خرید، فروش و تبادل ارز‌های شما رمزنگاری شده است و افراد غیرمجاز قادر به دسترسی به اطلاعات شما را نخواهند داشت. از دیگر مزایای آن سهولت در خرید و فروش رمز ارز‌های موجود در شبکه اتریوم می‌باشد و همچین شما نیازی به ساخت کیف پول‌های متعددی به صورت دستی نخواهید بود.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی ارز دیجیتال Genopets

نحوه نصب کیف پول Blank Wallet

بعد از معرفی کیف پول بلنک والت قصد داریم نحوه نصب این کیف پول را در اختیار شما عزیزان بگذاریم. ابتدا شما باید برنامه گوگل کروم را روی سیستم خود نصب کنید و بعد از نصب این برنامه شما می‌بایست که عبارت Blank Wallet Extension را در مرورگر کروم خود سرچ کنید یا این که شما میتوانید با کلیک بر روی لینک chrome.google.com، آن را به مرورگر خود اضافه کنید.

سپس دکمه Add to Chrome را فشار بدهید تا این افزونه به مرورگر شما اضافه شود. بعد از اضافه شدن این افزونه در بالا و سمت راست مرورگر کروم خود، برای ساخت حساب در Blank Wallet مراحل زیر را طبق تصاویر انجام بدهید.

بلنک والت چگونه کار می‌کند؟

بعد از باز کردن آن وارد صفحه جدیدی می‌شوید که در زیر مشاهده می‌کنید، بر روی Get Started کلیک کنید تا فرآیند ساختن حساب جدید شروع شود.

نحوه نصب کیف پول Blank Wallet

در مرحله بعد از شما سوال می‌شود که آیا سید(Seed) دارید یا خیر.

(سید: همان تکست‌ها یا کلماتی که در ایجاد کردن هر کیف پولی در اختیار شما قرار داده می‌شود)

بعد از انتخاب گزینه Create a Wallet وارد صفحه‌ی جدیدی می‌شوید که در زیر مشاهده می‌کنید. در این مرحله از شما می‌خواهد که رمز عبوری برای کیف پول خود اختصاص بدهید.

بعد از قرار دادن رمز عبوری بر کیف پول خود وارد قسمت Secret Backup Phrase می‌شوید.

با کلیک کردن بر روی قسمت Click here to reveal secret words تصویر زیر برای شما نمایش داده می‌شود. این کلمات را پیش خود مفحوظ نگهداری کنید که اگر زمانی نیاز به بک‌آپ گرفتن یا بازیابی از حساب خود را داشتید به این کلمات نیاز پیدا خواهید کرد.

در قسمت بعد از شما خواسته شده است تا کلمات را به همان ترتیبی که در صفحه قبل دیده‌اید انتخاب کنید بعد از انتخاب کردن تمام کلمات بر روی Confirm کلیک کنید تا وارد مرحله بعد بشوید.

در مرحله آخر به شما پیغام You’re ready  نمایش داده می‌شود.

نحوه اضافه کردن توکن به Blank Wallet

برای اضافه کردن رمز ارز به بلنک والت شما می‌بایست از مراحل زیر پیروی کنید.

در مرحله نخست شما می‌بایست وارد کیف پول بلنک ولت خود شوید.

سپس شما بر روی گزینه assets کلیک کنید که بعد از کلیک کردن گزینه Add Token را مشاهده می‌نمایید.

نحوه اضافه کردن توکن به Blank Wallet

بعد از کلیک کردن بر روی Add Token لیست رمز ارز‌هایی که می‌توانید به لیست خود اضافه کنید را مشاهده می‌نمایید.

نحوه خرید ارز در بلنک والت

برای خرید رمز ارز در بلنک والت شما می‌بایست از مراحل زیر پیروی کنید.

در مرحله نخست شما می‌بایست وارد کیف پول بلنک ولت خود شوید.

در مرحله بعد شما می‌بایست بر روی Blank Deposit کلیک کرده که وارد صفحه جدیدی می‌شود و رمز ارزی که مایل به خریداری آن هستید را انتخاب کنید.

نحوه خرید ارز در بلنک والت

بعد از انتخاب کردن ارز مورد نظر خود مقدار آن را نیز مشخص می‌کنید و سپس بر روی دکمه Next کلیک ‌کنید.

در مرحله آخر شما هزینه نهایی که باید برای آن مقدار توکنی که می‌خواهید خریداری کنید را مشاهده می‌نمایید و سپس با کلیک بر روی Confirm خرید خود را نهایی می‌کنید.

جمع آوری

در این مقاله به معرفی کیف پول بلنک والت پرداختیم و سعی کردیم پاسخ به سوال کیف پول بلنک والت چیست را به طور کامل در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اگر به دنبال خرید و فروش ارزهای موجود در شبکه اتریوم به صورت کاملاً امن هستید، استفاده از کیف پول Blank Wallet در مقایسه با دیگر کیف پول های موجود، از مزایای بیشتری در این حوضه برخوردار است. در اخر اگر شما هم یکی از علاقه‌مندان به یادگیری تمام روش‌ها و تکنیک‌های ارز دیجیتال هستید، آموزش ارز دیجیتال را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *