ارزهای دیجیتالی در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارند که ارزش بالایی ندارند، اما حجم معاملاتی بالایی دارند. یکی از این ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال Feg می‌باشد که ارزش آن خیلی کم می‌باشد. این ارز دیجیتال که به عنوان ارز دیجیتال تورم نیز شناخته می‌شود، موضوع مقاله امروز ما می‌باشد. در این مقاله ما قصد داریم این ارز دیجیتال را برای شما عزیزان معرفی کنیم و نحوه خرید ارز feg را به شما عزیزان یاد دهیم. پس ما را در ادامه مقاله نحوه خرید ارز feg همراهی کنید تا با یکی دیگر ارزهای دیجیتال آشنا شوید.

ارز دیجیتال Feg چیست؟

نحوه خرید ارز feg

ارز دیجیتال Feg بر روی دو شبکه اتریوم و بایننس اسمارت چین ایجاد شده است. هدف از ایجاد این ارز دیجیتال، فراهم کردن بستری غیرمتمرکز بر روی دو شبکه اتریوم و بایننس اسمارت چین می‌باشد. نوسانات موجود در بازار ارزهای دیجیتال بر روی افزایش یا کاهش یافتن قیمت این ارز دیجیتال تاثیر دارد. این ارز دیجیتال خیلی مناسب برای خرید و فروش نمی‌باشد و به گونه‌ای طراحی شده است تا دارندگان آن را به هولد کردن وادار کند. هر تراکنشی که با این ارز دیجیتال صورت می‌گیرد، سبب تقسیم یک درصد کارمزد بین دارندگان این ارز و همچنین سوختن یک درصد از این توکن می‌شود.

ارز دیجیتال Feg چیست؟

این امر سبب افزایش قیمت آن خواهد شد و امکان دارد این ارز دیجیتال در آینده به دلیل کاهش تعداد آن قیمت زیادی پیدا کند. این ارز دیجیتال به دست صرافی Fegex ایجاد شده است که با استفاده از این ارز دیجیتال تخفیفات ویژه‌ای به شما تعلق می‌گیرد. شناسایی ارزهای دیجیتال، یکی از مراحل آموزش ورود به بازار ارز دیجیتال می‌باشد که ما با معرفی این ارز دیجیتال، کار شما را راحت‌تر کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید : آموزش وب3

خصوصیات ارز دیجیتال Feg

خصوصیات ارز دیجیتال Feg

غیرمتمرکز بودن آن یکی از بهترین ویژگی‌های این ارز دیجیتال می‌باشد. قابلیت سوزاندن این ارز دیجیتال بدون محدودیت یکی دیگر از ویژگی‌های به سزای این ارز دیجیتال می‌باشد. افرادی که از این ارز دیجیتال استفاده می‌کنند در هر تراکنشی که انجام می‌دهند، 1 درصد پاداش کارمزد به آن‌ها تعلق می‌گیرد. از طرفی افرادی که فعالیت کمی دارند، جریمه می‌شوند و باید جریمه پرداخت کنند به دلیل این که در نگهداری از این ارز دیجیتال عملکرد ضعیفی نشان داده‌اند. ارز دیجیتال شیبا نیز یکی دیگر از ارزهای دیجیتال می‌باشد که همانند ارز دیجیتال Feg طرفداران زیادی دارد. در ادامه قصد داریم شما را با نحوه ی خرید ارز Feg آشنا کنیم، پس ما همراه باشید.

کیف پول های feg

کیف پول های feg

ارز دیجیتال Feg از آنجایی که بر روی شبکه‌های BNB و ETH قرار دارد، امکان ذخیره‌سازی آن بر روی بسیاری از کیف پول‌ها وجود دارد. از جمله کیف پول‌های معتبری که می‌توان ارز دیجیتال Feg را بر روی آن ذخیره کرد، می‌توان به متامسک، تراست والت، ترزور و لجر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: آموزش ترید در کوکوین

نحوه خرید ارز feg

نحوه خرید ارز feg

نحوه خرید ارز feg token به این صورت می‌باشد که شما از دو طریق می‌توانید به خرید این ارز دیجیتال بپردازید. یکی از این روش‌ها نحوه خرید ارز feg در هات بیت و دیگری نحوه خرید ارز feg از تراست والت می‌باشد. نحوه خرید ارز feg در هات بیت به این صورت می‌باشد که شما در ابتدا باید وارد این صرافی شوید. سپس به بخش Market بروید و در آنجا عبارت Feg را جست‌وجو کنید، پس از اگر حساب شما شارژ باشد می‌توانید ارز دیجیتال Feg را خریداری کنید.

برای شارژ کردن حساب خود در این صرافی ابتدا به خرید تتر در یکی از صرافی‌های داخلی بپردازید و آن را به کی فپول خود منتقل کنید. پس از این مرحله آن را به این صرافی منتقل کنید و ارز دیجیتال تتر را به فروشید تا حساب شما شارژ شود. برای این که صرافی هات بیت را بهتر بشناسید و با بخش‌ها آشنا شوید، مقاله آموزش صرافی هات بیت را مطالعه کنید.

نجوه خرید ارز feg در تراست والت

  • نحوه ی خرید ارز Feg در تراستا والت به این صورت می‌باشد که باید در ابتدا به خرید ارز دیجیتال BNB بپردازید.
  • پس از خریداری ارز دیجیتال BNB، باید آن را به Smartchain BNB تبدیل کنید.
  • برای این کار بر روی گزینه swap کلیک کنید و آن را به Smarchain BNB تبدیل کنید. برای این کار در کادر اول ارز دیجیتال BNB  را انتخاب کنید و در کادر دوم SmartChain BNB را انتخاب کنید.دقت کنید که همه BNBهای خود را به Smartchain BNB تقسیم نکنید و مقداری از آن را برای هزینه شبکه کنار بگذارید. سپس بر روی گزینه Swap کلیک کنید که تا دارایی‌های شما به SmartChain BNb تبدیل شود.
  • به بخش DApps برنامه تراست والت بروید و بر روی گزینه PancakeSwap کلیک کنید. اگر برای اولین بار است که به این صرافی متصل می‌شوید، بر روی گزینه Connect کلیک کنید تا به این صرافی متصل شوید.
  • همانند تصویر زیر، در کادر اول ارز دیجیتال BNB  را انتخاب کنید و در کادر دوم ارز دیجیتال Feg را انتخاب نمایید.

نجوه خرید ارز feg در تراست والت

  • حال آدرس این ارز دیجیتال را با کلیک کردن بر روی آن کپی کنید و در فیلد خالی، Select A Token وارد کنید تا نام ارز دیجیتال Feg برای شما نمایش داده شود.
  • مقدار ارز دیجیتال BNB را وارد کنید تا معادل مقدار ارز دیجیتالی که در ازای آن دریافت خواهید کرد برای شما نمایش داده شود.
  • پس از چک کردن اطلاعات بر روی گزینه Confirm Swap کلیک کنید تا عملیات انتقال انجام شود. پس از طی کردن این مراحل، نحوه خرید ارز Feg به پایان رسیده است و اکنون می‌توانید این ارز دیجیتال را در کیف پول خود مشاهده کنید.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

جمع بندی

ارزهای دیجیتال زیادی در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد که هر کدام مناسب کاری می‌باشد. ارز دیجیتال یکی از ارزهای دیجیتال است که هولد کردن آن سود بیشتری برای دارندگان این ارز دیجیتال به همراه دارد، چرا که ارزش آن تقریباً نزدیک به صفر می‌باشد. از طرفی تعداد این ارز دیجیتال رو به کاهش می‌باشد که این موضوع سبب افزایش قیمتی آن در دراز مدت خواهد شد. با وجود دانستن و داشتن اطلاعات جزئی از بازار و ارزهای دیجیتال دست به خرید رمزارز نزنید. دوره آموزش ارز دیجیتال محمد فاموریان به شما کمک می‌کند که مفاهیم اصلی را نیز یاد بگیرید و آسان‌تر به ترید کردن، مشغول شوید. ما در این مقاله سعی کردیم به نحوه خرید ارز feg در هات بیت و همچنین نحوه خرید ارز Feg در تراست والت بپردازیم. امیدواریم که مطالب گفته شده در مقاله نحوه ی خرید ارز feg برای شما مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *