یکی دیگر از وبسایت‌هایی که از طریق آن می‌توانید در انتخاب ارزهای دیجیتال مصمم‌تر شوید، سایت کریپتو کوانت است. البته در این پلتفرم می‌توان به صورت تخصصی از تحلیل آنچین نیز استفاده کرد. از این رو سرمایه‌گذاران به دلیل کمبود زمان و نداشتن دانش کافی همیشه به سراغ ارزهای دیجیتال ناکارآمد می‌روند. تحلیل آنچین از جمله تحلیل‌هایی است که تازه به بازار ارز‌های دیجیتال وارد شده است و تمام اطلاعاتی که یک معامله‌گر درباره‌ی شبکه‌ی بلاک چین نیاز دارد، می‌توان در این پایگاه داده‌ای یافت. بهتر است بدانید که سایت کریپتو کوانت برای خدمات‌رسانی، تحلیل آنچین در رتبه‌ی اول قرار دارد. کاربران سایت کریپتو کوانت می‌توانند از آینده ارزهای دیجیتال و همچنین جریان‌های ورودی و خروجی نقدینگی در صرافی‌ها باخبر شوند. ما در ادامه قصد داریم به معرفی سایت Crypto Quant و همچنین به آموزش سایت کریپتو کوانت بپردازیم پس ما را تا آخر مقاله همراهی فرمایید.

حوزه کاری کریپتو کوانت چیست؟

حوزه کاری کریپتو کوانت چیستبرای پاسخ به سوال حوزه کاری کریپتو کوانت چیست؟ کریپتو کوانت شامل داده‌ها و اطلاعاتی است که برای تحلیل انواع معاملات ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته این داده‌ها شامل اطلاعاتی از بازار یک ارز دیجیتال، داده‌های درون‌زنجیره‌ای یا آنجین و همچنین تحلیل توکن‌های کوتاه‌مدت یا بلند‌مدت مانند؛ اتریوم، انواع استیبل‌کوین‌ها، بیت کوین و حتی توکن‌های ERC-20 می‌باشند. بیش از یک میلیون تریدر در سرتاسر جهان از این سایت استفاده می‌کنند تا روند بهتری در سودهی کسب نمایند. اگر به دنبال نحوه استخراج بیت کوین هستید برای کسب اطلاعات می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

کریپتو کوانت توانایی این را دارد که تمامی تراکنش‌هایی که در جهان ارز‌های دیجیتال ایجاد شده است را در اختیار کاربران خود قرار دهد. همچنین برای شناسایی آدرس‌های کیف پول‌های دیجیتال فعال، روش‌های مختلفی وجود دارد. حتی با استفاده از داده‌هایی که در کریپتو کوانت قرار دارد، می‌توان به این نتیجه رسید که آیا با افزایش موجودی صرافی ارز دیجیتال معاملات سودمند در راه است یا خیر. چنانچه قصد دارید درباره‌ی اتریوم بیشتر بدانید یا به دنبال نحوه استخراج اتریوم هستید این صفحه به شما کمک می‌کند.

داده هایی که توسط کریپتو کوانت اجرا می‌شود

داده هایی که توسط کریپتو کوانت اجراء می‌شوددر این قسمت می‌خواهیم داده‌هایی که توسط کریپتو کوانت اجراء شده‌اند را برای شما بازگو کنیم.

  • از داده‌های این شبکه می‌توان تشخیص داد که شامل داده‌های یک شبکه‌ی بلاک چین است، همانند تعداد آدرس‌های فعال کیف پول‌های دیجیتال
  • با توجه به داده‌های قیمت صرافی‌ها، داده‌های بازار ارز دیجیتال ارائه می‌شوند.
  • جریان داده‌های سرشناس به Entity Flow Data که در میان عواملی مانند صرافی‌های ارز دیجیتال و ماینرها نقش نقدینگی را نشان می‌دهند.

این داده‌ها برای این به کار می‌روند که معامله‌گران با استفاده از آن‌ها به خروجی‌های مفید تحلیل آنچین دست پیدا کنند.

داده های سایت کریپتو کوانت چه کاربردی دارد؟

داده های سایت کریپتو کوانت چه کاربردی داردبا استفاده از داده‌های سایت کریپتو کوانت می‌توانید از ابزار‌های متنوعی همانند تحلیل نمودارهای مختلف استفاده کنید که در ادامه کاربردهای مهم آن را نام خواهیم برد.

  1. بررسی نمودار‌های مختلف ارزهای دیجیتال: در این سایت ملاک‌هایی زیادی مانند Flow Indicator و Miner Flow ایجاد شده است تا برای تحلیل ارز‌هایی همچون بیت کوین، اتریوم، آلت کوین و استیل کوین مورد استفاده قرار بگیرد.
  2. بررسی ورودی و خروجی: با استفاده از داده‌های که در این سایت وجود دارد می‌توان ورودی و خروجی ها در صرافی‌ها اندازه‌گیری کرد.
  3. تشکیل نمودارهای حرفه‌ای: همچنین برای تشکیل نمودارهای خود می‌توانید با استفاده از داده‌های این سایت اقدام کنید.
  4. اطلاع از سرمایه‌گذاری‌های آتی: در پلتفرم کریپتو کوانت هشدار‌هایی قرار داده شده است که معامله‌گر از تغییرات قیمت در بازار خبردار شود و با تحلیل داده‌های کریپتو کوانت این کار میسر می‌شود.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال ApeCoin چیست

سرویس های مختلف کریپتو کوانت

سرویس های مختلف کریپتو کوانت

  • یکی از سرویس‌های آن Charts Overview است که به عنوان ابزار تحلیلی شناخته می‌شود و برای فیلتر کردن داده‌ها می‌توان از فیلتر‌های گوناگون استفاده کرد. همچنین اطلاعات دیگر درباره‌ی ارز‌های دیجیتال شناخته شده مانند اتریوم در این بخش قابل مشاهده است.
  • سرویس Exchange Flow، برای اندازه‌گیری جریان‌های ورودی و خروجی صرافی‌های ارز دیجیتال با استفاده از این سرویس کریپتو کوانت امکان پذیر است. به عنوان مثال: چنانچه جریان ورودی به کیف پول‌ها در صرافی‌ها زیاد باشد به این معنا می‌تواند باشید که معامله‌گران در تلاش برای منتقل کردن دارایی‌های دیجیتال خود به کیف پول‌ها در صرافی و فروش آن‌ها می‌باشند.
  • سرویس آخری که در این نوشتار درباره‌ی آن توضیح خواهیم داد Pro Chart است که در این بخش از پلتفرم می‌توانید به TradingView دسترسی پیدا کنید که می‌توانید به استفاده از تحلیل‌های کاربران دیگر بپردازید و با استفاده از دانش آن‌ها روند بهتری در معاملات خود داشته باشید.

آموزش سایت کریپتو کوانت(ثبت نام)

یکی از سوال‌هایی که خیلی از افراد به دنبال پاسخ آن هستند نحوه ثبت‌نام و کار با کریپتو کوانت است که کسانی که به دنبال فعالیت در این پلتفرم و همچنین استفاده از خدمات آن هستند ایتدا بایستی یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنند. برای اجاد حساب ایتدا باید وارد سایت cryptoquant.com شوید و پس از آن بر روی گزینه‌ی Sign-up جهت ثبت‌نام کلیک کنید.

آموزش سایت کریپتو کوانت(ثبت نام)پس از آن همانند تصویر باید در ابتدا یک ایمیل معتبر را وارد کنید و پس از آن برای حساب خود یک رمز در نظر بگیرید که با گذراندن این موارد و تایید شدن حساب کاربری می‌توانید از خدمات این پلتفرم استفاده ببرید.

خدمات رسانی کریپتو کوانت رایگان است؟

خدمات رسانی کریپتو کوانت رایگان استبرای پاسخ به این پرسش بهتر است بدانید ک سرویس‌هایی حرفه‌ای کریپتو کوانت معمولاً رایگان نیستند بلکه پولی هستند و اشتراک‌های آن بیشتر به صورت ماهانه و سالانه خریداری می‌شود. اما یکی از مزیت‌های آن داشتن یک اعتبار رایگان 39 دلاری است که با ثبت‌نام در این سایت در همان ابتدای کار برای شما فعال خواهد شد و به وسیله‌ی این مزیت می‌توانید به صورت آزمایشی بخش‌های مختلف آن را آزمایش کنید.

البته در کریپتو کوانت برای کاربران حرفه‌ای قابلیت تمدید و حتی لغو کردن خدمات خریداری‌شده نیز وجود دارد. همچنین با ورود به بخش pricing معامله‌گران می‌توانند از بخش‌های غیر رایگان این سایت استفاده ببرند.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

جمع بندی

در این مقاله به معرفی سایت Crypto Quant پرداخیتم که هدف از معرفی آن این بود که کسانی می‌خواهند در معاملات خود عملکرد بهتری داشته باشند می‌توانند با کمک از سایت کریپتو کوانت با رسیک کمتری به ترید کردن ادامه دهند. معامله گران حرفه‌ای با استفاده از داده‌های این پلتفرم به تحلیل انواع معاملات ارز‌های دیجیتال می‌پردازند و این داده‌ها اطلاعاتی از بازار یک ارز دیجیتال می‌باشند که حتی توانایی این را دارند که تمام تراکنش‌های دنیای ارزهای دیجیتال را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *