آموزش کسب درآمد دلاری از طریق روش‌های متعددی در ایران انجام می‌شود. ایرانیان می‌توانند از طریق بازی کردن، فریلنسری، بازارهای مالی(فارکس و ارز دیجیتال)، نویسندگی، عکاسی و غیره درآمد دلاری کسب کنند. کسب درآمد دلاری با افزایش نرخ دلار راحت‌ترین راه افزایش درآمد ماهیانه است. در طول تاریخ پول و کسب درآمد برای تامین مخارج زندگی، همواره دغدغه اصلی مردم بوده است. انسان‌ها از پول برای آسان‌تر شدن تبادل کالا و خدمات در رفع نیازهایشان استفاده می‌کنند و همانطور که می‌دانید در جامعه امروز ما، پول نقش بسیار پررنگی دارد. به طور کلی ارزش پولی به این معناست که پولی که شما امروز در دست دارید در آینده چقدر دارای ارزش است و چقدر می‌توان روی آن حساب باز کرد. ارزش پولی کشورمان، ریال، در این بازه زمانی روز به روز در حال پایین آمدن است و یکی از مهم‌ترین دلایل آن وجود تورم‌های سنگین است. به همین خاطر نیاز به آموزش کسب درآمد دلاری بسیار بیشتر از پیش حس می‌شود و حفظ ارزش پولی از ضروریات زندگی به شمار می‌آید. ما در این مقاله با آموزش درآمد دلاری در بازارهای مالی به شما کمک خواهیم کرد تا ارزش پول خود را به درستی حفظ کنید و یک زندگی ایده‌آل را تجربه کنید.

آسیب های ناشی از بی ارزش شدن پول

در واقع ارزش پولی به این سوال پاسخ می‌دهد که آیا پولی که امروز در دست دارید در آینده نیز به همین ارزش است؟ به بیانی ساده‌تر یعنی اینکه شما با پولی که امروز در دست دارید و می‌توانید با آن یک ماشین خریداری کنید، در 10 سال آینده نیز با همین پول، دوباره توانایی خرید همین ماشین را دارید؟ اگر پاسخ این سوال “خیر” باشد به این معناست که پول رایج در کشورتان توانایی حفظ ارزش خود را ندارد و باید برای حفظ پول، به فکر راه‌ حل‌های جایگزین بود. هنگامی که پول نتواند ارزش خود را حفظ کند، مردم آن جامعه آسیب‌ها و ضررهای مالی زیادی را تجربه می‌کنند. از جمله این آسیب‌ها عبارتند از:

  • فقیرتر شدن افراد کثیری از جامعه
  •  پایین آمدن قدرت خرید
  • عدم توانایی پس انداز کردن
  •  افزایش بزه و جرم در کشور و ایجاد ناامنی

چه چیزی باعث بی ارزش شدن پول می‌شود؟

دلیل بی ارزش شدن پول از دیدگاه علمی و اقتصادی اختلاف بین رشد نقدینگی و رشد اقتصادی است  و مهم‌ترین عامل بی ارزش شدن پول را می‌توان تورم دانست. به زبانی ساده، تورم به معنای افزایش پیدا کردن کالاها به طور گسترده، در یک بازه زمانی است و در این موقعیت درآمد شما همچنان ثابت است. یعنی اینکه شما اگر امروز با 100000 هزار تومان می‌توانستید 3 قلم کالا بخرید؛ در صورت وجود تورم با همان 100000 هزار تومان توانایی خرید یک قلم کالا را بیشتر نخواهید داشت و دلیل آن افزایش قیمت آن کالا است.

بیشتر بخوانید: دوره آموزشی اسمارت مانی

تورم چه تاثیری در اجتماع می‌گذارد؟

تورم باعث بیکاری، افزایش قیمت اجناس و کاهش قدرت خرید مردم می‌شود. با افزایش تورم در سطح جامعه ارزش پول واحد کشور کاهش می‌یابد و قیمت ارزهای خارجی افزایش می‌یابد. به طور کلی اولین بخشی که در صورت وجود تورم تحت فشار قرار می‌گیرد؛ مردم جامعه هستند و همواره تاریخ شاهد از بین رفتن شغل‌های زیادی بر اثر تورم بوده است و نرخ بیکاری هنگامی که کشور در تورم به سر می‌برد، بسیار بالاست. با وجود تورم دل مشغولی و دغدغه‌های مردم بیشتر می‌شود، بیکاری رواج پیدا می‌کند، ترس از آینده و بی اطمینانی نسبت به فردا بوجود می‌آید، فشار بر روی قشر ضعیف جامعه چند برابر می‌شود و تورم سبب بروز بی عدالتی و بی ثباتی در اجتماع می‌‌شود. این موارد فقط بخشی از ترکش‌های تورم بر جامعه است و به همین خاطر دیدن آموزش کسب درآمد دلاری از ضروریات زندگی افرادی است که در جامعه‌ای با تورم زیاد زندگی می‌کنند.

چرا آموزش کسب درآمد دلاری لازم است؟

افزایش درآمد ماهانه و روزانه از مهم‌ترین دلایل آموزش کسب درامد دلاری است. آموزش کسب درامد دلاری از این حیث اهمیت زیادی دارد که درآمد افراد بر پایه دلار و مخارجشان بر پایه تومان است. همچنین قیمت اکثر اجناس داخل کشور بر پایه قیمت و نرخ دلار مشخص می‌شود. از این رو کسب درامد دلاری اهمیت بسیار زیادی دارد. همچنین در کشوری که دارای تورم بیش از حد است و پول آن کشور نمی‌تواند ارزش خود را حفظ کند، مهم‌ترین و هوشمندانه‌ترین کاری که مردم آن کشور باید انجام دهند، یادگیری و آموزش درآمد دلاری در بازارهای مالی است. با آموزش کسب درآمد دلاری می‌توانید به راه‌های مطمئن و ایمنی برای حفظ ارزش پول خود روی بیاورید و ره صدساله را یک شبه طی کنید و بسیار راحت به ثروت مطلوب خود دست پیدا کنید. البته این راه دردسرهای خاص خود را دارد و اگر در این مسیر آموزش‌های لازم را کسب نکنید، ممکن است نه تنها به افزایش درآمد شما کمکی نشود بلکه ضرر زیادی را متحمل شوید.

فواید آموزش کسب درآمد دلاری

فواید آموزش کسب درآمد دلاری

مزیت‌ درآمدهای دلاری بسیار بیشتر از دیگر انواع درآمدها است و همواره درآمدهای دلاری از پرسودترین نوع درآمدها بوده است واین موضوع را تاریخ به ما ثابت می‌کند. درآمد دلاری فایده‌هایی بسیار زیادی دارد که در زیر به شرح و تفصیل، آن‌ها را بیان خواهیم کرد:

سود بیشتر

به طور معمول افرادی که درآمد دلاری دارند و همواره به آموزش درآمد دلاری در بازارهای مالی می‌پردازند، سود بیشتری نسبت به سایر افراد کسب می‌کنند و آینده مطمئن‌تری را می‌توان برای آن‌ها پیش بینی کرد.

حفظ ارزش ارز

دلار از رایج‌ترین ارزهای دنیا است و به ندرت مشاهده می‌شود که دلار ارزش زمانی پول خود را حفظ نکند به همین خاطر استفاده از دلار نسبت به سایر واحدهای پولی دیگر، بیشتر پیشنهاد می‌شود و اگر فردی درآمد خود را بر مبنای دلار برنامه ریزی کند، به راحتی می‌تواند درآمد بالایی را کسب کرده و در این زمینه موفق شود.

دل مشغولی های کمتر

با توجه به نوسانات بازار، افرادی که از طریق آموزش کسب درآمد دلاری به درآمدزایی پرداخته‌اند، دل مشفولی‌های کمتری دارند؛ زیرا دیگر نگران افزایش قیمت دلار و کاهش ارزش پول خود نیستند، برنامه ریزی بهتری خواهند داشت و در نتیجه بهتر می‌توانند بر روی سرمایه خود حساب باز کنند. در مقابل، افرادی که از دیگر واحدهای پولی استفاده می‌کنند در نوسانات بازار استرس و آشفتگی زیادی را تجربه خواهند کرد و برای حفظ ارزش سرمایه خود مدام باید در تکاپو باشند.

افزایش تعاملات با سایر کشورها

دلار واحد پولی است که بر جهان سلطه پیدا کرده و بیشتر معاملات بین المللی از طریق دلار انجام می‌شود، به همین خاطر اگر کسی درآمد دلاری داشته باشد به راحتی می‌تواند در عرصه‌های بین المللی فعالیت کند و تجارت خود را گسترش دهد. افرادی که به کسب درآمد دلاری در منزل یا در اماکن دیگر می‌پردازند می‌توانند محصول خود را به مشتری‌هایی با ملیت‌های متفاوت معرفی کنند و از این راه به جهانی کردن محصول خود و معرفی آن به دنیا اقدام نمایند.

حفظ کسب و کار

احتمالا تا کنون افراد زیادی را دیده‌اید که با بهم ریختن بازار و پایین آمدن ارزش پولی، ضررهای زیادی را متحمل شده‌اند و این باعث شده تا کسب و کار خود را تعطیل کنند و به راه‌های دیگری برای کسب درآمد رو بیاورند. در مقابل این افراد، کسانی که درآمد دلاری دارند هیچ نگرانی بابت از بین رفتن کسب و کار در نوسانات بازار ندارند و به راحتی می‌توانند کسب و کار خود را ثابت نگه دارند و به آن اعتماد داشته باشند و این از بهترین مزیت‌های درآمد دلاری است.

صرفه جویی در وقت و انرژی

درآمدهای دلاری نیاز به صرف انرژی بالایی ندارند و معمولا شغل‌هایی به نسبت ساده هستند و حتی می‌شود به کسب درآمد دلاری در منزل پرداخت.  بیشتر کسب و کارهای دلاری برخلاف بسیاری از شغل‌های دیگر مانند فروشگاه‌ها، سوپر مارکت‌ها، کلینیک‌ها و.. در یک مکان ثابتی قرار ندارند و شما می‌توانید به صورت آنلاین به درآمدزایی دلاری بپردازید؛ اما باز هم تاکید می‌شود که حتما قبل از شروع به کار آموزش کسب درآمد دلاری را گذرانده باشید تا در حین انجام کار به مشکلی برنخورید.

امکان خرید راحت از سایر کشورها

با داشتن درآمد دلاری بسیار راحت‌تر از دیگر افراد می‌توانید از سایت‌های معتبر خارجی مانند آمازون خرید داشته باشید و از هزینه‌های اضافی ناشی از تبدیل ارز و.. در امان باشید. البته که قبل از خرید باید کارت اعتباری و شماره حساب نیز تهیه کنید و از طرفی با دیدن آموزش درآمد دلاری در بازارهای مالی می‌توانید از بعضی خدماتی که برای واحد پولی کشورمان مسدود است؛ مانند درگاه‌های پی‌پال و.. به راحتی استفاده کنید و همه این مزایا به افزایش درآمد شما کمک شایانی خواهد کرد.

زمینه‌ساز شغل های جدید

درآمد‌های دلاری شغل‌های مدرنی را در برمیگیرد و تنوع شغلی در آن‌ها زیاد است. اگر فقط کمی آموزش کسب درآمد دلاری دیده باشید؛ متوجه می‌شوید که با چه روش‌هایی می‌توانید از شغل‌های متنوع آنلاین یا کسب درآمد دلاری در منزل بهره‌مند شوید.

شغل‌هایی که درآمد دلاری دارند!

آموزش کسب درآمد دلاری

افرادی که در حال حاضر یکی از مشاغل زیر را دارند به راحتی می‌توانند به کسب درآمد دلاری در منزل بپردازند. در ادامه شما را با مشاغلی که امکان کسب درآمد دلاری در منزل را برای شما فراهم می‌کنند؛ آشنا خواهیم کرد.

فریلنسری

به فردی که خودش، برای خودش و به صورت آزاد کار می‌کند؛ فریلنسر می‌گویند. اینگونه افراد هیچگونه محدویت زمانی در انجام کارهای خود ندارند و هر زمان که بخواهند می‌توانند کار خود را انجام دهند. فریلنسرها بهتر از دیگر افراد می‌توانند به کسب درآمد دلاری در منزل بپردازند و فقط کافیست تا با آموزش درآمد دلاری در بازارهای مالی، کسب و کارهای دلاری را شناسایی کنند و در زمینه مهارت خود، شروع به فعالیت کنند.

بازار فارکس

ترید کردن ارزهای خارجی دربازار فارکس یکی پردرآمدترین راه‌های کسب درآمد دلاری است که از بازار ارز دیجیتال پر سودتر است. شروع فعالیت در بازار فارکس بسیار راحت است و دردسر زیادی ندارد و شما با خرید ارزهای رایج کشورهای توسعه یافته در این بازار به راحتی می‌توانید کسب درآمد کنید. از دیگر مزایای بازار فارکس این است که در هر زمان که بخواهید می‌توانید اقدام به خرید و فروش ارز کنید و این بازار محدودیت زمانی ندارد.

ویدئو مارکتینگ

یکی از روش‌های بازاریابی، ویدئو مارکتینگ است که افراد با انتشار ویدئو از خود به معرفی برند یا محصولشان می‌پردازند. روش کار کسب درآمد دلاری از ویدئو مارکتینگ به این صورت است که شما با تهیه ویدئویی با زبان انگلیسی محصول خود را به افراد غیرایرانی معرفی می‌کنید یا با تولید فیلم‌های آموزشی در زمینه تخصصی خود در سایت خارجی، درآمدزایی خود را آغاز می‌کنید.

نویسندگی

اگر قلم خوبی برای نوشتن دارید؛ می‌توانید از طریق نوشتن اقدام به کسب درآمد دلاری در منزل خود بکنید. روش کار به این صورت است که شما نوشته خود را در وبسایت‌های معتبر خارجی مانند آمازون آپلود می‌کنید و به صورت کتاب‌های الکترونیکی به فروش می‌گذارید. در صورتی که این کتاب‌ها به زبان انگلیسی باشد، فروش آن‌ها راحت‌تر و خوانندگان بیشتری را خواهد داشت و مسلما درآمد بیشتری از آن کسب خواهید کرد.

عکاسی و فروش عکس

یکی از راه‌های کسب درآمد دلاری در منزل از طریق وبسایت‌هایی است که در زمینه خرید عکس فعالیت می‌کنند. با مراجعه به این سایت‌ها به راحتی می‌توانید کارهای هنری و عکاسی خود را به فروش برسانید. وبسایت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، عبارت است از:

  • Teespring
  • Unsplash
  • dribble

یوتیوب

یوتیوب یک پلتفرم برای اشتراک ویدئو است و دومین وبگاه پرطرفدار جهان پس از گوگل به شمار می‌آید. امروزه یوتیوب یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای درآمدزایی است و نیاز به آموزش کسب درآمد دلاری ندارد و شما با تولید محتوا در آن پلتفرم می‌توانید به صورت دلاری درآمد داشته باشید و البته لازم به ذکر است که باید به صورت مستمر فعالیت داشته باشید و پیج شما اکتیو باشد تا از دسترس خارج نشود.

بازاریابی پورسانتی

افیلیت مارکتینگ یا همان بازاریابی پورسانتی، یکی دیگر از راه‌های درآمد دلاری است که نیاز به دیدن آموزش درآمد دلاری در بازارهای مالی ندارد. این روش مدرن تاثیر بالایی در توسعه برندسازی دارد و همچنین باعث افزایش فروش می‌شود البته در گذشته و با روش‌های سنتی این کار بسیار خسته کننده و طاقت فرسا بود؛ اما امروزه افیلیت مارکتینگ به صورت آنلاین گسترش پیدا کرده و وقت و انرژی کمتری مصرف می‌کند.

در سال 1996 آمازون اولین سایتی بود که از این روش استفاده کرد و پس از آن این روش مرسوم شد. برای داشتن درآمد دلاری از طریق افیلیت مارکتینگ، شما باید در ابتدا در سایت فروشتان شرایطی را برای مخاطبان خود در نظر بگیرید تا آن‌ها فقط از طریق دلار اقدام به خرید محصول شما بکنند در این صورت شما به راحتی به دلار درآمدزایی می‌کنید.

تماشای تبلیغات

یکی از راه‌های کسب درآمد دلاری در منزل تماشای تبلیغات است، البته نه هر تبلیغی! در ابتدا باید بسترهای تبلیغاتی را پیدا کرده، در آن‌ها ثبت نام کنید و تبلیغ مورد نظر خود را انتخاب نمایید. این سایت‌ها دارای دسته بندی متنوعی هستند و شما می‌توانید در زمینه مورد علاقه خود به تماشای تبلیغ بنشینید و در ازای تماشای هر تبلیغ، مبلغی پول دریافت کنید؛ اما باید توجه داشته باشید که درآمد این سایت‌ها بسیار ناچیز است و جزء کم‌ درآمدترین روش‌های کسب درآمد دلاری به حساب می‌آیند. برخی از این سایت‌ها نظرسنجی‌های تکمیلی نیز دارند و شما در انتهای تبلیغ، باید نظر خود را نسبت به محصول مورد نظرشان بیان کنید.

InboxDollars

اینباکس دالرز وبسایتی است که به صورت نقدی به کاربران خود پاداش می‌دهد. اینباکس دالرز نیز مانند مورد بالا در ازای تماشای تبلیغات و پر کردن نظرسنجی‌ها به کاربران خود مبلغی را به صورت دلاری به شما پرداخت می‌کند. برای استفاده از این سایت نیاز به دیدن آموزش کسب درآمد دلاری ندارید و استفاده از این سایت از ساده‌ترین راه‌ها به شمار می‌آید.

Humanatic

از دیگر شیوه‌های نوین  کسب درآمد دلاری در منزل که باز هم نیاز به دیدن آموزش کسب درآمد دلاری ندارد، استفاده از این سایت است. این سایت به مرور درخواست‌ها معروف است و روش استفاده از آن، به این صورت است که شما باید درخواست‌های موجود در سایت را شنیده، آن‌ها را دسته بندی کرده و درنهایت برچسب گذاری کنید و سایت در ازای این کار، مبلغی را به شما پرداخت می‌کند. استفاده از این روش‌هایی که نیاز به دیدن آموزش کسب درآمد دلاری ندارد بسیار برای درآمدزایی به دلار، مناسب است و در تایم استراحت از سرگرمی‌های مفید به حساب می‌آید.

شنیدن موسیقی

یکی از آرامش‌ بخش‌ترین کارهایی که نسل جوان به آن علاقه بسیاری دارد؛ شنیدن موسیقی است و قسمت جالب ماجرا آنجاست که در ازای گوش دادن به موسیقی، به درآمد دلاری دست پیدا کنید! شما از طریق وبسایت‌هایی مانند می‌توانید به کسب درآمد دلاری در منزل بپردازید و برای این کار دیگر نیازی نیست تا دوره‌های آموزش کسب درآمد دلاری را طی کنید.

آموزش کسب درآمد دلاری از طریق بازی کردن

آموزش کسب درآمد دلاری از طریق بازی کردن

بازی کردن سرگرمی محبوبی برای اوقات فراغت است که فقط مختص کودکان نیست. بازی کردن برای کاهش استرس، بهبود عملکرد مغز، تحریک حافظه، خلاقیت و جوان و سرزنده نگه داشتن احساسات بسیار مناسب است. حال می‌توانید با استفاده از همین بازی کردن به کسب درآمد دلاری در منزل بپردازید. برای آشنایی بیشتر با بازی‌هایی که امکان کسب درآمد دلاری از طریق آن‌ها وجود دارد، پیشنهاد می‌کنیم مقاله کسب درآمد از بازی کردن را مطالعه کنید.

بازی‌های آنلاین

برخی بازی‌های آنلاین وجود دارند که شما باید هر روزه آن‌ها را انجام دهید و سعی کنید که به مراحل خاصی برسید و در صورت رسیدن به مرحله‌ای که بازی تعیین کرده، بازی به شما مبلغی پول به صورت دلار پرداخت می‌کند. تنوع این بازی‌ها زیاد است و شما حتی می‌توانید در بازی‌هایی شرکت کنید که جنبه رقابتی دارند و هر کس که برنده شود مبلغی را به عنوان پاداش دریافت می‌کند.

تبلیغ بازی

بعضی کمپانی‌های بازی هستند که به شما در ازای تبلیغ بازی مبلغی پول را پرداخت می‌کنند. روش کار به این صورت است که شما بازی را انجام می‌دهید و از آن تبلیغ می‌کنید و همچنین در نظرسنجی‌های بازی مشارکت‌های لازم را انجام می‌دهید. فقط تنها نکته‌ای که باید رعایت کنید این است که در انتخاب بازی دقت کنید تا خدا نکرده سرتان کلاه نرود!

فروش اکانت بازی

همه بازی‌ها را در صورتی که پیشرفت چشمگیری داشته باشد و به مراحل نسبتا بالا رسیده باشد؛ می‌توان به فروش گذاشت و از آن کسب درآمد کرد فقط کافی است که در بازی تجربه کسب کنید و بتوانید سریع اکانت بازی خود را ارتقا دهید.

بازی‌های دلاری رایگان

 فورتنایت

یکی از راه‌های آموزش کسب درآمد دلاری از طریق بازی محبوب جوانان، فورتنایت است. منظور از کسب درآمد از فورتنایت به این معنی نیست که شما حتما یوتیوبر شوید بلکه فقط کافی است با نصب پلتفرم‌هایی مانند توییچ، شروع به استریم کردن بازی کنید و از این طریق به درآمد‌های دلاری دست پیدا کنید.

ایپکس لجندز

یکی از بازی‌های آنلاین که شما از طریق آن می‌توانید به کسب درآمد دلاری در منزل بپردازید؛ همین بازی است. ایپکس لجندز یک بازی چند نفره آنلاین است که شامل تیم‌های سه نفره می‌‌شود و شخصیت‌های این بازی “لجندز” نام دارند. بازیکنان در این بازی شروع به رقابت می‌کنند و در نهایت برنده بازی به عنوان پاداش مبلغی پول را دریافت می‌کند.

لیگ افسانه ها

از بازی‌های رایگان دیگر که از طریق آن می‌توان به کسب درآمد دلاری در منزل رسید، لیگ افسانه‌هاست. این بازی یک صحنه نبرد است و در آن ده بازیکن به دو تیم پنج نفره تقسیم می‌شوند و شروع به جنگیدن می‌کنند. هر یک از این بازیکن‌ها به کنترل یکی از قهرمان‌های بازی می‌پردازد و آموزش کسب درآمد دلاری از طریق این بازی بدین صورت است که شما همانند فورتنایت باید در یوتیوب و توییچ این بازی را استریم کنید.

وارفریم

وارفریم یا همان نبرد پولادین یک بازی اکشن سوم شخص است که در آن بازیکنان باید دشمنان را نابود کنند و به درجات بالاتر زره برسند. در این بازی هر چه به مراحل بالاتر ارتقاء پیدا کنید، بازی سخت‌تر می‌شود و این بازی کمی جنبه ماجراجویانه دارد و یکی از بازی‌هایی است که شما می‌توانید از طریق آن به صورت دلاری درآمدزایی کنید.

چگونه درآمد دلاری خود را نقد کنیم!

بزرگ‌ترین مشکلی که متوجه کسب و کارهای دلاری است؛ نقد کردن دلارهاست. ایران کشوری است که توسط دیگر کشورهای قدرتمند در تحریم‌های شدید به سر می‌برد و به همین خاطر افرادی  که درآمد دلاری در ایران دارند، به سختی می‌توانند دلارهای خود را به ریال تبدیل نما‌یند. در بیشتر پکیج‌های آموزش کسب درآمد دلاری و آموزش درآمد دلاری در بازارهای مالی، روش‌های نقد کردن و دور زدن تحریم‌ها بیان شده است و همچنین این پکیج‌ها به معرفی اپلیکشن‌های کاربردی می‌پردازند که با استفاده از آن‌ها، به راحتی و بدون کم کردن کارمزد می‌توانید درآمد خود را به واحد پولی رایج کشورمان، ریال، تبدیل کنید.

یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای تبدیل درآمد دلاری به ریال این است که شما ثابت کنید که ایرانی نیستید. در ابتدا باید آی پی خود را به وسیله فیلترشکن به کشوری که مانند ایران تحریم نیست، وصل کنید و پس از آن باید با استفاده از مدارکی ثابت کنید که ساکن همان کشورید. سخت‌ترین بخش کار دقیقا همین جاست و شما برای اثبات مدارک، یا باید از افرادی که در ایران نیستند کمک بگیرید و یا باید به ساختن مدارکی فیک بپردازید و سیم کارت خارجی تهیه نمایید.

البته این فرآیند زیاد متوجه کسانی که از طریق پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب، اینستاگرام، توییتر و فیسبوک فعالیت می‌کنند، نمی‌شود و اگر این افراد به جذب مخاطبان خارجی و انگلیسی زبان بپردازند و محصولات خود را به آن‌ها بفروشند؛ دیگر لازم نیست که تحریم‌ها را دور بزنند و با کمترین دردسر می‌توانند از سایت‌های داخلی درآمد دلاری خود را به ریال تبدیل نمایند.

بازارهای مالی چیست؟

اگر تا اینجای مقاله با ما همراهی کرده‌ باشید، تا به حال چندین بار به واژه آموزش درآمد دلاری در بازارهای مالی برخورد کرده‌اید و مسئله اصلی این است که دقیقا منظور از بازارهای مالی چیست و از چه طریق می‌توان به دیدن آموزش درآمد دلاری در بازارهای مالی پرداخت؟ بازارهای مالی شامل بازارهای سهام، بازارهای ارز، بازارهای اوراق قرضه، بازارهای کالا و.. هستند. کار اصلی بازارهای مالی این است که با خرید و فروش سهام‌ها، ارزها، اوراق قرضه‌ها و یا حتی کالاهای مختلف درآمدزایی می‌کند؛ اما اشتباه نکنید روش کار این بازار اصلا به سادگی یک خرید و فروش عادی نیست!

برای ورود به این بازار و درآمدزایی از آن به صورت دلار، حتما باید آموزش درآمد دلاری در بازارهای مالی را گذرانده باشید زیرا برای موفقیت و کسب سود بالا در این بازار باید با فوت و فن‌های آن آشنایی لازم را داشته باشید وگرنه ضرر هنگفتی را متحمل خواهید شد و بازار فارکس و بازارهای ارز دیجیتال از شناخته‌ترین بازارهای مالی هستند.

آموزش کسب درآمد دلاری از بازار فارکس

آموزش کسب درآمد دلاری از بازار فارکس

از روش‌های کسب درآمد دلاری در منزل ترید کردن در بازار فارکس است. معامله کردن در فارکس بسیار راحت است و همچنین فارکس، گردش مالی بسیار بالایی دارد و مسلما می‌توان از آن درآمد بالایی را بدست آورد؛ اما تجربه ثابت کرده که کسانی که بدون آگاهی از فارکس استفاده می‌کنند ممکن است که در ابتدا سودهای کلانی را کسب کنند؛ اما به طور ناگهانی متوجه افت و ریزش سهام و ارزهای خود می‌شوند. برای جلوگیری از این اتفاق باید به آموزش کسب درآمد دلاری بپردازیم و کاملا اصولی و برنامه ریزی شده جلو برویم زیرا این بازار جهانی اصلا شوخی بردار نیست و با درآمد و سرمایه ما ارتباط مستقیمی دارد. برای آشنایی بیشتر با بازار فارکس و آشنا شدن با راه درآمد زایی از آن به صفحه دوره آموزشی فارکس مراجعه کنید.

ایجاد حساب کاربری

اولین گام برای کسب درآمد دلاری در منزل و بازار فارکس باز کردن یک حساب فارکس است. لازم نیست در زمینه دقت زیادی به خرج بدهید؛ اما توجه داشته باشید که کارگزاری که در آن حساب باز می‌کنید، معتبر باشد.

انواع حساب ها

گام دوم پس از ایجاد حساب کاربری، انتخاب نوع حساب است. برای انتخاب از میان انواع حساب‌ها باید به میزان دارایی‌هایی که می‌خواهید روی آن‌ها معاملاتی صورت بدهید، توجه کنید و انواع حساب شامل موارد زیر می‌باشد.

  • حساب سهام
  • حساب استاندارد
  • حساب ارزهای دیجیتال
  • PRO و حساب

تایید هویت خود

در نهایت به عنوان آخرین گام، باید با پاسخ دادن به برخی سوالات مربوط به هویت شخصی اطلاعات خود را تکمیل کنید و پس آن به راحتی می‌توانید در زمینه‌ای که انتخاب کرده‌اید، معامله کنید.

کلام آخر

با توجه به شرایط کنونی کشور احتمال داده می‌شد که افراد زیادی به دنبال درآمدزایی به صورت دلاری هستند به همین خاطر در این مقاله سعی کردیم که به شما آموزش کسب درآمد دلاری بپردازیم و همچنین لزوم آموزش درآمد دلاری در بازارهای مالی را به شما اثبات کنیم. همچنین در این مقاله گفته بیان کردیم که از چه راه‌هایی می‌توانید به درآمد دلاری برسید و بعضی از راه‌های کسب درآمد دلاری در منزل را در این مقاله نام بردیم. به طور کلی هدف این مقاله کمک به افرادی بود که کاربرد کسب درآمد به صورت دلار را به خوبی درک کرده و قصد درآمد زایی از این طریق را دارند.

سوالات متداول

آیا بدون دیدن آموزش درآمد دلاری در بازارهای مالی می‌توان موفق شد؟

اگر بخواهیم کوتاه و مختصر به این سوال پاسخ  بدهیم، جواب “خیر” است. بازارهای مالی بسیار پیچیده و فعال هستند به همین خاطر حتما باید شما دوره‌های آموزش درآمد دلاری در بازارهای مالی را طی کرده باشید.

برای کسب درآمد دلاری حتما باید با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشیم؟

در صورتی که زبان انگلیسی شما خوب باشد مسلما عملکرد بهتری خواهید داشت علی الخصوص اینکه برای نوشتن نقد و نظرات و پر کردن نظرسنجی‌ها، باید حتما به صورت انگلیسی پاسخ دهید و اگر زبان شما خوب باشد سرعت شما بالاتر می‌رود و می‌توانید در زمان کم به نظرسنجی‌های بیشتری پاسخ دهید.

آیا می‌شود دلارها را به صورت مستقیم وارد حساب کرد؟

خیر، همانطور که گفته شد ایران تحت تحریم‌های شدید است و به همین خاطر باید برای برداشت دلارها و همچنین وارد شدن دلارها به حساب بانکی، تدابیر دیگری بیاندیشید و از طریق آموزش درآمد دلاری در بازارهای مالی راه‌های دور زدن تحریم‌ها را بیاموزید.

کسب درآمد دلاری در منزل در ایران غیر قانونی است؟

به طور کلی کسب درآمد دلاری در ایران امری غیر قانونی نیست؛ اما انجام معاملات ” ملکی” از طریق دلار غیر قانونی تلقی می‌شود و ممکن است برای شما دردسر ساز شود.

کسب درآمد دلاری نیاز به چقدر سرمایه دارد؟

شاید باورش برای شما نیز سخت باشد که کسب درآمد دلاری نیاز به سرمایه خاصی ندارد و شما در بسیاری از روش‌های آن می‌توانید بدون سرمایه اولیه شروع به کسب و کار کنید.

چگونه سرمان کلاه نرود؟

تاکید این مقاله همواره بر این بوده است که شما قبل از شروع کار حتما آموزش درآمد دلاری در بازارهای مالی و دیگر زمینه‌ها را سپری کرده باشید؛ زیرا در این عرصه‌ها جا برای کلاهبرداری زیاد است و اگر بی تجربه باشید ممکن است ضررهای زیادی متوجه شما بشود.

چگونه درآمدم را به حساب بانکی خودم در ایران منتقل کنم؟

بیشترین درگیری ذهنی افراد این است که چطور سرمایه خود را وارد حساب بانکی کنند و آن را برداشت کنند و این کار از دو طریق امکان پذیر است: 1- از راه سایت‌ها، اپلیکیشن‌های داخلی و شبای بانکی 2- از طریق یک حساب بیت کوین. که در این مقاله قسمت “چگونه درآمد دلاری خود را نقد کنید” به این سوال به طور مفصل پاسخ داده شده است.

محدودیت‌های درآمدزایی به صورت دلار چیست؟

محدودیت‌های این روش درآمدزایی صرفا در برداشت وجه و انتقال آن به حساب‌های شخصی است و دلیل آن هم محدودیت‌هایی است که کشور عزیزمان، ایران، دارد وگرنه اینکه مزایای آن بر محدودیت‌های آن غالب است و این روش درآمدزایی ارزش امتحان کردن دارد.

برخی مزایای کسب درآمد به صورت دلار چیست؟

  • شروع کسب و کار به صورت دلاری نیاز به سرمایه اولیه خاصی ندارد.
  • هر زمان که اراده کنید می‌توانید شروع به کار کنید یا از کار کردن دست بکشید.
  • درآمدی که بدست می‌آورید نسبت به سایر درآمدزایی‌ها بیشتر است.
  • ساعت کاریتان دست خودتان است و به عبارتی همیشه خودتان رئیس خودتان هستید.
  • نیاز به تجربه یا مهارت خاصی ندارد.