آموزش ترید ارز دیجیتال حرفه ای | صفر تا صد

یادگیری ترید ارز دیجیتال، آموزش ترید در فارکس، آموزش کامل ترید، همراه با فیلم آموزش ترید ارز دیجیتال

آموزش ترید ارز دیجیتال شامل مواردی همچون تحلیل تکنیکال پیشرفته، کلاسیک، روش‌های ترید ارز دیجیتال، بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری و غیره است. با آموزش ترید ارزدیجیتال افراد یاد می‌گیرند که چگونه در بازه‌های زمانی مختلف ترید کنند. همچنین از دیگر مواردی که در بحث ترید کردن اهمیت زیادی دارد، نوسان گیری ارزهای دیجیتال است. تریدرها با استفاده از نوسان گیری ارزهای دیجیتال تغییرات روندی آن‌ها را پیشبینی می‌کنند. استراتژی‌ها و روش‌های مختلفی نظیر ترید روزانه، ساعتی، بلند مدت، کوتاه مدت و غیره برای ترید کردن وجود دارد. همچنین ارزهای دیجیتال بی‌شماری در بازار وجود دارد که با آموزش ترید یاد خواهید گرفت که بر روی چه دارایی‌های متمرکز شوید و سرمایه گذاری کنید. هر نکته‌ای را که پیش از ترید کردن باید بدانید را به کمک آموزش ترید ارز دیجیتال یاد خواهید گرفت؛ بنابراین ما را تا پایان همراهی بفرمایید.

ارز دیجیتال چیست؟

پیش از شروع دوره آموزش ترید ارز دیجیتال بهتر است بدانیم که ارز دیجیتال چیست؟ ارز دیجیتال به آن دسته از دارایی‌های گفته می‌شود که ماهیت فیزیکی ندارند، اما ارزشی خیلی بیشتر از برخی از اجناس گران قیمت دارند. ارزهای دیجیتال به 3 دسته میم کوین، آلت کوین و شت کوین تقسیم می‌شوند که همه آن‌ها را می‌توانید از صرافی‌ها خریداری کنید. به عنوان مثال شیبا یک شت کوین می‌باشد که افراد زیادی مشغول به خرید و فروش این دارایی دیجیتال هستند. صرافی بایننس یکی از بهترین صرافی‌‎های ارز دیجیتال می‌باشد که می‌توانید از آن ارزهای دیجیتال خریداری کنید. گذراندن دوره اموزش صرافی نیز یکی از مواردی است که هر تریدر باید پیش از خرید و فروش ارز دیجیتال به آن وارد باشد. با مقاله آموزش صرافی بایننس به راحتی می‌توانید به ترید کردن ارزهای دیجیتال در این صرافی مشهور مشغول شوید.

ترید ارز دیجیتال چیست؟

اصولاً به خرید و فروش ارزهای دیجیتال در بازار و صرافی‌ها ترید کردن گفته می‌شود. هدف افراد از انجام این کار کسب درآمد و افزایش دارایی‌های خود در بازه‌های مختلف می‌باشد. تعداد و گستردگی ارزهای دیجیتال زیاد است و تریدرها براساس علایق و تحلیلات خود بر روی آن‌ها به خرید و فروش رمزارزهای مشغول می‌شوند. به طور کلی منظور از ترید کردن، خرید و فروش ارزهای دیجیتال به تکرار و پی در پی می‌باشد. برای آشنایی بیشتر با بازار ارزهای دیجیتال و مفاهیم آن مقاله آموزش ارز دیجیتال را مطالعه نمایید.

معامله گر یا تریدر کیست؟

آموزش ترید ارز دیجیتال-تریدر و معاملگر کیست

آموزش ترید ارز دیجیتال – تریدر و معاملگر کیست

معامله‌گر یا تریدر شخصی است که با هدف کسب سود از ارزهای دیجیتال و خرید و فروش آن‌ها وارد بازار می‌شود. شما به عنوان خواننده اموزش ترید در ارز دیجیتال باید بدانید که تریدر به چه کسی گفته می‌شود. این افراد با مطالعه ارزهای دیجیتال و مشاهده نمودارات قیمتی آن‌ها در بازه‌های مختلف دست به خرید و فروش رمزارزهای می‌زنند. تریدر باید دارای یک سری ویژگی باشد و به آن‌ها نیز پای بند باشد و برای موفقیت در این بازار آن‌ها را انجام دهد. این ویژگی‌ها شامل موارد زیر است.

  1. توانایی درک سریع مطالب و تحلیل
  2. توانایی ریسک کردن
  3. صبور و عاقل باشد
  4. توانایی حدس وضعیت ارزهای دیجیتال از روی نمودار قیمتی آن‌ها
  5. فعال باشد و فقط نظاره گر نباشد
  6. زمان ورود و حروج از بازار را حدس بزند
  7. آشنایی با نحوه نوسان گیری ارز دیجیتال

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری ارزهای دیجیتالی هستند که پتانسیل سرمایه گذاری را دارند. ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین و اتریوم از بهترین ارزهای دیجیتالی هستند که برای سرمایه گذاری کوتاه یا بلند مدت بسیار مناسب می‌باشند. ارزهای دیجیتالی که در جدول زیر برای شما در مقاله اموزش ترید ارز دیجیتال رایگان آورده شده است، از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری می‌باشند. تمامی این ارزهای دیجیتال را می‌توانید از صرافی نوبیتکس با ریال خریداری کنید و سپس آن‌ها را به صرافی بایننس انتقال دهید. برای انتقال دارایی‌های خود بین دو صرافی می‌توانید مقاله آموزش انتقال ارز از نوبیتکس به بایننس را مطالعه کنید.

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

بیت کوین

اتریوم

متیک

کاردانو

بایننس کوین

ارز دیجیتال سولار

روش های تحلیل بازار

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال روش‌های تحلیل بازار ارزهای مالی به شمار می‌روند که در هر دو بازار ارز دیجیتال و فارکس کاربرد دارند. استفاده از روش‌های تحلیل بازار به تریدر این قابلیت را می‌دهد تا آینده دارایی‌های دیجیتال را حدس بزند و پیش بینی کند. همانطور که می‌دانید بازار ارزهای دیجیتال یکی از پر نوسان‌ترین بازارهای مالی است. از این رو تریدرها باید با روش‌های تحلیلی این بازار آشنایی خوبی داشته بشاند تا بتوانند این بازار را پیش بینی و تحلیل کنند. تحلیل درست بازار موجب این می‌شود که سرمایه گذاری یا ترید کردن شما ثمره خوبی داشته باشد و درآمدتان چند برابر شود.

تحلیل فاندامنتال و تحلیل تکنیکال دو روش تحلیل بازار ارزهای دیجیتال است که تریدرها با استفاده از این دو می‌توانند به راحتی از این بازار کسب درآمد کنند. توجه داشته باشید که می‌توان از هر دو روش برای تحلیل بازار استفاده کرد یا اینکه یکی از این دو را برای تحلیل بازار به کار گرفت.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال به این صورت است که افراد با استفاده از الگوها و شاخص‌ها دارایی‌های دیجیتال را بررسی و روندشان را پیشبینی می‌کنند. با استفاده از تحلیل تکنیکال تریدر به خوبی می‌تواند آینده بازار را تشخیص و سرمایه گذاری هدفمندتری داشته باشد. این روش تحلیلی خود به دو روش تحلیل تکنیکال پیشرفته و کلاسیک تبدیل می‌شود که در ادامه می‌توانید با مشاهده ویدیوهای آموزشی آن را به خوبی یاد بگیرید. برای این که بتوانید از این تحلیل استفاده کنید باید تجربه خوبی در بازار داشته باشید و از همه مهم‌تر توانایی تحلیل بازار از روی نمودارها را داشته باشید. تریدرهایی که از این نمونه تحلیل استفاده می‌کنند از اندیکاتورهای مختلفی استفاده می‌کنند. برای استفاده از این روش و آشنایی بیشتر با آن مقاله آموزش تحلیل تکنیکال را مطالعه نمایید. در بخش انتهایی مقاله می‌توانید فیلم‌های آموزشی تحلیل تکنیکال را مشاهده نمایید.

تحلیل فاندامنتال

در تحلیل فاندامنتال تریدرها با استفاده اخباری که درباره دارایی‌هایی دیجیتال منتشر می‌شود، دست به خرید یا فروش دارایی‌های دیجیتال می‌زنند. این نمونه از اخبار منجر به تغییر برخی از دارایی‌های دیجیتال نظیر شت کوین‌ها می‌شوند. به عنوان مثال چندی پیش ایلان ماسک با تغییر دادن لوگوی توییتر به لوگوی دوج کوین، سبب افزایش قیمت این دارایی دیجیتال شد. از این رو پیگیری اخبار مرتبط با ارزهای دیجیتال نیز به خودی خود می‌تواند یکی از راه‌های تحلیل بازار به شمار بیاید. برای آشنایی با تحلیل فاندامنتال می‌توانید مقاله آن را مطالعه نمایید.

مزایا و معایب ارز دیجیتال

مزایا و معایب ارز دیجیتال

ارز بین المللی و نوسانات شدید از مزایا و معایب ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود. این ویژگی‌ها و عیب‌های دارایی‌های دیجیتال برخی را متقاعد به استفاده از این نمونه از دارایی‌ها کرده است و برخی دیگر بر این باورند که استفاده از آن‌ها اشتباه است. ارزهای دیجیتال از آنجایی که نوسانات بالایی دارند و اتفاقاتی که در دنیا رخ می‌دهد بر روی قیمت آن‌ها تاثیر دارد، بررسی مزایا و معایب آن خالی از لطف نمی‌باشد.

مزایا

  • قابلیت ترید کردن ارزهای دیجیتال در هر ساعتی از شبانه روز
  • نوسانات شدید و سودهای کلان

معایب

  • نوسانات شدید و ضررهای کلان
  • امکان از دست دادن سرمایه افراد تازه کار

تفاوت ترید کردن با سرمایه گذاری چیست؟

ترید کردن و سرمایه گذاری تفاوت‌های بسیاری با هم دارند که از مهم‌ترین آن‌ها مدت زمان خرید و فروش یک دارایی دیجیتال محسوب می‌شود. سرمایه گذاری عموماً روشی بلند مدت برای کسب سود از یک دارایی به خصوص است؛ اما ترید کردن خرید و فروش یک دارایی دیجیتال در مدت زمان کوتاهی است. افرادی که به سرمایه گذاری مشغولند را هولدر یا ذخیره کنند می‌ناممند. از طرفی افرادی که به در زمان‌ها و بازه‌های کوتاه‌تری خرید و فروش می‌کنند را تریدر می‌نامند.  بیشتر افرادی که وارد بازارهای مالی می‌شوند با معنی ترید و سرمایه گذاری آشنایی ندارند و معمولاً این دو را به جای یکدیگر استفاده می‌کنند. هدف اصلی سرمایه گذاری استثمار کردن یا هول کردن مقداری از یک دارایی است

برای دریافت سود و سرمایه بیشتر؛ اما در ترید کردن دقیقاً بر خلاف این موضوع است. افراد در ترید کردن به دنبال سودهای کم در مدت زمان کوتاه می‌گردند و حصور فعال‌تری در بازار دارند. سرمایه گذاری ریسک کمتری دارد از این رو سود و رشد سرمایه را بیشتر تضمین می‌کند؛ اما در ترید کردن ریسک معامله بالا است. سرمایه گذاران به خرید سهام و یا بخشی از یک دارای می‌پردازند؛ اما در ترید کردن افراد به طور مرتب در حال خرید و فروش دارایی‌هایی دیجیتال هستند.

هدف سرمایه گذاری سود زیاد در مدت زمان زیادی است؛ اما هدف ترید کردن کسب سود زیاد و یا کم در مدت زمانی کوتاه است. به طور کلی تفاغوت‌های زیادی بین ترید کردن و سرمایه گذاری وجود دارد که نباید این دو را با یکدیگر اشتباه کرد.

آموزش ترید ارز دیجیتال

آموزش ترید ارز دیجیتال باید همراه با روش‌های ترید باشد تا تریدر بداند باید در بازار چگونه فعالیت کند. روش‌های ترید ارز دیجیتال متعددی برای خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال وجود دارند که ترید روزانه و کپی تریدینگ بیشترین استفاده را در بین تریدرها دارد. یادگیری روش‌های ترید از مهم‌ترین بخش‌ها و مراحل یادگیری ترید کردن به حساب می‌آید. افراد باید با استفاده از روش‌های مختلف ترید کردن بتوانند در مدت زمان مشخصی سود مورد نظرشان را از بازار ارزهای دیجیتال کسب کنند و سرمایه خود را افزایش دهند. بدون پشت سر گذراندن آموزش ترید و آشنایی با روش‌های آن چنین اتفاقی هرگز نخواهد رخ داد. همچنین شما می‌توانید با مطالعه مقالات بیشتر در سایت https://famoorian.ir/ و یا مشاهده دوره‌ها بر آموزش ترید تسلط پیدا کنید. بهترین روش های ترید ارز دیجیتال عبارت است از:

بهترین روش های ترید ارز دیجیتال

خرید و فروش فوری(Scalping)

خرید و فروش روزانه(Day Trading)

معاملات معکوس(Reverse Trading)

خرید و فروش با موقعیت گیری(Position Trading)

تقلید کردن(Copy Trading)

خرید و فروش نوسانی(Swing Trading)

استرتژی معاملاتی مومنتوم(Momentum trading)

فِیدینگ تریدینگ(Fading trading)

محدوده نوسان(Range trading)

اسکالپ تریدینگ(Scalping)

اسکالپ تریدینگ(Scalping)

آموزش ترید ارز دیجیتال – اسکالپ تریدینگ

یکی از روش‌هایی که جزئی از اموزش ترید ارز دیجیتال می‌باشد، خرید و فروش آنی یا همان اسکالپ تریدینگ می‌باشد. این نوع از معاملات معمولاً در بخش معاملات اسپات در صرافی‌های ارزهای دیجیتال وجود دارد و از آنجا تریدرها می‌توانند ارزهای دیجیتال را فوری خرید و فروش کنند. کسب سود در این نوع از خرید و فروش خوب می‌باشد، چرا که تریدر مقداری ارز دیجیتال را به قیمتی پایین خریداری می‌کند و در پند دقیقه بعد با قیمت بیشتری می‌فروشد.

خرید و فروش روزانه(Day Trading)

خرید و فروش روزانه یکی دیگر از روش‌هایی که ما در مقاله اموزش ترید ارزهای دیجیتال برای شما عزیزان آورده‌ایم. برخی از تریدرها ارزهای دیجیتالی را روزانه خریداری می‌کنند و در آخر همان روز به فروش می‌رسانند. این افراد براساس تحلیلاتی که بر روی ارز دیجیتال مورد نظر داشته‌اند دست به چنین اقدامی می‌زنند و با امید کسب سودی اندک در آخر همان روز آن را می‌فروشند.

خرید و فروش نوسانی(Swing Trading)

"</p

اموزش ترید کردن ارز دیجیتال – خرید نوسانی

این دسته برخلاف دو دسته دیگر، قصد خرید ارزهای دیجیتال می‌کنند، اما نه برای فروش در همان روز یا به صورت آنی. ای دسته از تریدرها یک برنامه زمانی خاصی برای فروش دارند و ارز دیجیتال خریداری شده را در زمانی دیگر می‌فروشند. این افراد با استفاده از تحلیلات تکنیکال و فاندامنتالی که بر روی ارز مورد نظر انجام می‌دهند به این نتیجه می‌رسند که این ارز دیجیتال در ماه‌ها یا هفته‌های بعد افزایش می‌یابد. این روش یکی از محبوب‌ترین روش‌های تریدینگ می‌باشد که در مقاله آموزش ترید ارز دیجیتال برای شما آورده‌ایم. تریدرهایی که از این روش استفاده می‌کنند، اگر زمان ورود و خروج از بازار را درست حدس بزنند، سود خوبی کسب خواهند کرد.

خرید و فروش با موقعیت گیری(Position Trading)

این بخش از مقاله آموزش ترید ارز دیجیتال، مناسب افرادی است که علاقه زیادی به سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت دارند. سرمایه‌گذاران با تحلیل فاندامنتال و تکنیکالی که بر روی ارز دیجیتال مورد نظر خود و بررسی وضعیتی بیت کوین دست به خرید می‌زنند. پوزیشن یا موقعیتی که آن‌ها در نظر می‌گیرند، معمولاً بین 2 تا 12 ماه می‌باشد. این روش در نظر آسان به نظر می‌رسد، اما نیازمند پیروی از یک سری قوانین می‌باشد.

تقلید کردن(Copy Trading)

این روش مناسب افرادی است که تازه وارد بازار ارزهای دیجیتال می‌شوند. افراد تازه کار می‌توانند یک تریدر موفق را الگوی خود قرار بدهند و همانند او به خرید و فروش بپزدازند و کسب درآمد کنند. افرادی که این روش را پیش می‌گیرند بیا دبه این نکته توجه کنند که اولاً همه دارایی خود را صرف خرید آن ارز دئیجیتالی که تریدر حرفه‌ای کرده است، نکنند. همچنین به این توجه کنند که آن شخص نیز ممکن است دچار اشتباه و اشکال شود.

معاملات معکوس(Reverse Trading)

آموزش ترید ارز دیجیتال - پوزیشن گیری

آموزش ترید ارزهای دیجیتال – معاملات معکوس

معاملات معکوس به این معنا است که تریدر در جهت عکس حرکت بازار پوزیشن خود را باز می‌کند. به عنوان مثال اگر بازار روندی صعودی داشته باشد به جای باز کردن سفارش خرید، سفارش فروش باز می‌کنید. استراتژی که پشت این روش قرار دارد به این صورت است که زودتر از دیگران می‌توانید از تغییرات قیمتی باخبر شوید و درصورت تغییر روند سود بالایی کسب کنید. با استفاده از این استراتژی در بازارهای مالی به خصوص ارز دیجیتال به راحتی میتوانید درآمد دلاریتان را افزایش دهید. به عنوان مثال دارایی دیجیتالی روند صعودی داشته و همچنان در حال ادامه دادن این روند است، در این روش استراتژی معامله گران با استفاده از ابزارها و الگوهای تحلیل تکنیکال نظیر الگوهای مثلثی تکنیکال روند نزولی این دارایی را پیش بینی می‌کنند.

تریدرها با پیش‌بینی این روند سود زیادی کسب خواهند کرد؛ هر چند که در صورت پیش‌بینی اشتباه ضرر زیادی نیز متحمل خواهند شد. از این رو استفاده از این استراتژی معاملاتی برای کسانی مناسب است که در ترید ارز دیجیتال به اندازه کافی تبهر دارند. تریدرها با توجه به اطلاعاتی که از سطوح مقاومت و حمایت بدست می‌آورند وارد بازار می‌شوند. این استراتژی در کنار پرایس اکشن اسمارت مانی می‌تواند سود زیادی را برای تریدر به همراه داشته باشد؛ چرا که ضرر کردن با روش یا دوره اسمارت مانی تقریباً صفر است.

زمانی که قیمت ارز دیجیتال مورد نظر شما به خط یا سطوح حمایت نزدیک شود، سیگنال خرید می‌دهد؛ چرا که احتمال افزایش قیمت وجود دارد. همچنین زمانی که قیمت ارز دیجیتال به سطوح مقاومت نزدیک شود، سیگنال فروش می‌دهد؛ چرا که حاکی از نزولی بودن قیمت آن است.

استرتژی معاملاتی مومنتوم(Momentum trading)

استراتژی معاملاتی مومنتوم به این معنا است که تریدر با توجه قدرت روند قیمتی بازار دست به خرید یا فروش دارایی‌های دیجیتال می‌زند. دلیل آن این است که اگر قدرت کافی پشت حرکت بازار به سمت بالا یا پایین باشد، بازار در همان مسیر به روند خود ادامه خواهد داد. تایم فریم، نوسان پذیری، حجم معاملاتی از اصلی‌ترین فاکتورهای استراتژی مومنتوم هستند. زمانی که قیمت یک دارایی دیجیتال افزایش می‌یابد، توجه سرمایه‌گذاران و تریدرهای زیادی به آن جذب می‌شود. این موجب می‌شود که تعداد فروشندگان بر تعداد خریداران چیزه می‌شود و بازار به روند خود ادامه می‌دهد. با وارد شدن تعداد زیاد فروشندگان به بازار ممکن است که قیمت‌ها شکسته شود و به عبارتی یک مومنتوم رخ دهد.

به طور کلی مومنتوم تریدینگ یکی از ساده‌ترین راه برای کسب درآمد دلاری در بازار ارزهای دیجیتال است. استفاده از این استراتژی نیاز به دانستن اطلاعات زیادی نیست و فقط کافی است که زمان تغییر روند بازار را درک و تشخیص دهید. شما با استفاده از اندیکاتور تریکس نیز می‌توانید نواحی شکننده قیمتی را شناسایی کنید. با استفاده از این استراتژی تریدرها از نوسانات قیمتی دارایی‌های دیجیتال سود زیادی کسب خواهند کرد. البته ناگفته نماند که این روش ریسک زیادی دارد؛ چرا که هر لحظه ممکن است قیمت‌ها شکسته شود و یا روند بازار به کل عوض شود. تریدرها با ساتفاده از حجم معاملات زمان خروج از بازار را متوجه می‌شوند. زمانی که حجم معاملات در حال کاهش یافتن است، بهتر است که از بازار خارج شد.

استرتژی معاملاتی مومنتوم نیز مناسب افرادی است که اطلاعات خوبی از بازار ارز دیجیتال یا فارکس دارند. این استراتژی در بازار فارکس نیز کاربرد دارد و می‌توان از آن استفاده کرد. اگر در بازار فارکس فعالیت می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم که ویدیو‌های آموزش فارکس را مشاهده کنید.

فِیدینگ تریدینگ(Fading trading)

فِیدینگ تریدینگ به عنوان یکی دیگر از روش‌های پر ریسک ترید ارز دیجیتال محسوب می‌شود. این استراتژی معمولاً توسط اشخاصی استفاده می‌شود که در ترید کردن مهارت بالایی دارند. بنابراین پیش از انتخاب این روش بایستی دوره آموزش ارز دیجیتال را گذرانده باشید. پیش بینی درست قیمت و روند بازار در فِیدینگ تریدینگ اهمیت بالایی دارد؛ چرا که تشخیص اشتباه روند بازار موجب ضرر زیادی برای تریدر می‌شود. این استراتژی در بازارهای پرنوسان نظیر ارز دیجیتال یا زمانی که بازار نوسان بالایی دارد، کاربرد بسیاری دارد.

محدوده نوسان(Range trading)

محدوده نوسان استراتژی است که بیشتر با نواحی و سطوح مقاومت و حمایت سر و کار دارد. اگر علاقه مند به استفاده از این استراتژی هستید، باید در ابتدا با الگوهای کندل استیک آشنایی داشته باشید. با به کار گیری نواحی مقاومت و حمایت به خوبی می‌توانید روند قیمتی بازار را پیش بینی کنید. استراتژی محدوده نوسان مناسب افرادی است که به تازگی وارد بازار ارزهای دیجیتال شدند و قصد افزایش درآمد دارند.

آموزش ترید ارز دیجیتال در صرافی خارجی

صرافی‌های خارجی از لحاظ امنیت و تعداد ارزهای دیجیتال و همچنین ویژگی‌های منحصر فردی که در اخیتار کاربران خود قرار می‌دهند از طرافداران بسیار زیادی برخوردارند. صرافی‌های خارجی با ایجاد ویژگی استفاده از اهرم و لوریج در معاملات، نسبت به صرافی‌های ایرانی برتری دارد. البته اغلب صرافی‌های خارجی اجازه فعالیت به کاربران ایرانی نمی‌دهند و برای ساخت حساب در آن‌ها باید از v-PN استفاده نمایید. به عنوان مثال صرافی بایننس که به عنوان بزرگترین صرافی خارجی شناخته می‌شود، فعالیت کاربران ایرانی را در این صرافی غیر مجاز می‌داند. از این رو برای خرید و فروش در صرافی‌های خارجی به برنامه‌های تغییر آی پی نیاز دارید.

نحوه شارژ حساب در صرافی های خارجی

برای این که بتوانید حساب خود را در صرافی‌های خارجی کنید باید مراحل زیر را انجام دهید. در ابتدا باید نسبت به ایجاد حساب در صرافی‌های ایرانی اقدام کنید، چرا که صرافی‌های خارجی بانکداری ایران را قبول ندارند. پس از ایجاد حساب در صرافی‌های ایرانی باید به خرید ارز دیجیتال بپردازید و پس از خریداری آن را به کیف پول خود منتقل کنید. پس از انتقال به کیف پول، ارز دیجیتال تتر را به یکی از صرافی‌های خارجی منتقل کنید. اگر با نحوه انتقال ارز از صرافی ایرانی به  صرافی خارجی مشکل دارید، مقاله نحوه انتقال ارز از نوبیتکس به بایننس را مطالعه کنید. توجه داشته باشید که در انجام هر کدام یک از این مراحل شما موظف به پرداخت کارمزد شبکه بلاک چین می‌باشید.

آموزش برداشت از صرافی خارجی

نحوه برداشت از صرافی خارجی به این صورت می‌باشد که بر روی کلمه WithDraw کلیک کنید و در آنجا آدرس کیف پول خود را وارد کنید. سپس بر روی گزینه ارسال کلیک کنید تا دارایی‌های شما در جایی مطمئن نگهداری شود. صرافی‌ها مکانی مناسب برای نگهداری داده‌های دیچیتالی شما نمی‌باشد. چرا که صرافی‌های دیجیتال عموماً مورد حمله سایبری و هک قرار می‌گیرند و ممکن است شما دارایی‌های خود را از دست بدهید. از این بهتر است که دارایی‌های خود از صرافی به کیف پول خود منتقل کنید.

آموزش ترید کردن ارز دیجیتال در صرافی ایرانی

صرافی‌های ایرانی بهترین گزینه برای کسانی است که حوصله ترید کردن در صرافی‌های خارجی را ندارند. ترید کردن در صرافی‌های ایرانی تنها با گذراندن چند مرحله ساده انجام می‌شود و می‌توایند به ترید کردن مشغو.ل شوید. خرید ارزهای دیجیتال در صرافی‌های ایرانی از طریق ریال انجام می‌شود و به راحتی می‌توانید بانک خود را به آ‌ن‌ها متصل کنید. تنها کاری که باید برای شروع خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی‌های ایرانی انجام دهید، مسئله احراز هویت می‌باشد. پس از این که احراز هویت خود را کاملاً انجام دادید به راحتی می‌توایند در صرافی‌های ایرانی ترید کنید.

فیلم آموزش ترید ارز دیجیتال – تحلیل تکنیکال کلاسیک

مقدمه – در این ویدیو توضحیاتی درباره استارت و شروع درآمد دلاری


از دیگر مفاهیمی که در این دوره آموزش ترید رایگان ارز دیجیتال قرار دادیم، کندل شناسی، انواع کندل پین بار و غیره می‌باشد. تریدرها برای این که به خوبی بتوانند بازارهای مالی را تجزیه و تحلیل کنند باید به خوبی بتوانند کندل‌ها را شناسایی و درک کنند. از این رو در این ویدیو به توضیح کندل‌ها پرداخته شده است.


سایت تریدینگ ویو به همراه نکات ویژه – با مشاهده این ویدیو به تمام مفاهیم مورد نیاز برای فعالیت در سایت تریدینگ ویو، نحوه تحلیل دارایی‌های دیجیتال و اطلاعاتی از این قیبل آشنا خواهید شد.


برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال و داشتن تریدی موفق باید با مفاهیمی همچون سطوح حمایت و مقاومت، روند کشی، پیوت ماژور و مینور و ساختار بازار آشنایی داشته باشید. در این ویدیو توضیحاتی درباره این موارد و مواردی دیگر داده شده است تا از آن‌ها در تریدهای خود استفاده کنید.


تریدرها با استفاده از اندیکاتورهای متعددی که در سایت تریدینگ ویو تعریف شده‌اند، معاملاتشان را ساده‌تر می‌کنند و تحلیل دارایی مورد نظرشان را ساده‌تر می‌کنند. با استفاده از مفاهیمی همچون اندیکاتورها – اسلایتورها – فیبوناچی ها – کمک کننده ها و … که در این ویدیو تهیه شده است، بازار و دارایی‌های دیجیتال را به سادگی تحلیل و روند آن‌ها را تشخیص دهید.


از دیگر مفاهیمی که در این دوره آموزش ترید رایگان ارز دیجیتال قرار دادیم، بریک اوت – بریک فیک – پولبک – کانال کشی و … می‌باشد. این مواردی است که در تصمیم‌گیری صحیح‌تر و تحلیلی دقیق‌تر پیش از خرید دارایی‌هایی دیجیتال تریدرها را راهنمایی می‌کند.


فیلم آموزش ترید ارز دیجیتال – تحلیل تکنیکال پیشرفته

مقدمه – در این ویدیو توضحیاتی درباره استارت و شروع درآمد دلاری


برای اینکه در بازارهای مالی نظیر فارکس و ارزهای دیجیتال به راحتی بتوانید ترید کنید و ریسک ترید را کاهش دهید، باید با انواع روش های پرایس اکشن آشنایی داشته باشید. در این ویدیو استاد محمد فاموریان به طور کاملاً رایگان به توضیح انواع روش های پرایس اکشن پرداخته‌اند.


در این دوره رایگان آموزش ترید به توضیح انواع الگوهای پرایس اکشن پرداخته شده است. از آنجایی که تعداد الگوهای پرایس اکشن زیاد است و امکان توضیح همه آن‌ها در یک ویدیو وجود ندارد. بنابراین بخش دوم آن را در قسمت بعدی مشاهده کنید. در این ویدیو به الگوهایی همچون دوقلوی کف یا دوقلوی سقف، سه قلوی کف یا سه قلوی سقف و گپ توضیح داده خواهد شد.


بخش دوم آموزش ترید رایگان الگوهای پرایس اکشن، استاد فاموریان به توضیح الگوهایی همچون مستطیل، مثلث، کنج پهن شونده، پرچم و موارد دیگری پرداخته است.


سوالات متداول

ارزهای دیجیتال چیستند؟

نوع دیگری از دارایی‌ها هستند که به صورت فیزیکی قابل دسترس نیستند و سرمایه‌گذاری بر روی آن‌ها می‌تواند بسیار سودآور و یا مخرب باشد.

نحوه ترید ارز دیجیتال به چه صورت است؟

برای اینکه به یک تریدر ماهر تبدیل شوید در اولین مرحله باید با مفاهیم اصلی و پایه‌ای  ارزهای دیجیتال آشنایی داشته باشید و سپس در بخش دمو صرافی‌های مختلف به خرید و فروش تمرین بپردازید.

نحوه ساخت کیف پول ارز دیجیتال به چه صورت است؟

کیف پول‌های دیجیتال متعددی وجود دارند که امکان ذخیره دارایی‌های دیجیتال بر روی آن‌ها وجود دارد. در حال حاضر تراست والت بهترین کیف پول دیجیتال است که تنها با نصب اپلیکیشن آن و ساخت حساب در آن می‌توانید از آن استفاده کنید.

اصول اولیه برای ترید ارز دیجیتال چیست؟

آشنایی با مفاهیم بازارهای دیجیتال و پیاده سازی یک استراتژی معاملاتی

نحوه کاهش ریسک ترید به چه صورت است؟

در اولین مرحله احساسات خود را کنترل نمایید و سپس سعی کنید که همه دارایی خود را وارد معامله نکنید و تا زمانی که از ستاپ معاملاتیتان مطمئن نشده‌اید دست به سرمایه گذاری نزنید.

تحلیل های تکنیکال و کلاسیک را از کجا یاد بگیرم؟

شما در این محتوا می‌توانید با مشاهده ویدیوهای آموزشی آن که به صورت رایگان در سایت قرار گرفته است، این دو تحلیل را به راحتی یاد بگیرید.

برای آموزش ترید در فارکس باید چه کار کنیم؟

برای ترید در فارکس باید به مفاهیم این بازار و سهام شرکت‌های بزرگ آشنایی داشته تا بدانید سرمایه‌تان را در کدام بخش وارد کنید. با گذراندن دوره آموزشی فارکس به راحتی می‌توانید در این بازار فعالیت نمایید.

فیلم آموزش ترید ارز دیجیتال را از کجا تهیه کنیم؟

شما می‌توانید از ویدیو‌های قرار گرفته شده در این محتوا استفاده کنید تا اطلاعات بیشتری درباره ترید کسب کنید و یا این که دوره‌های آموزشی محمد فاموریان را خریداری نمایید.

بهترین دوره آموزش ترید ارز دیجیتال چیست؟

با مطالعه مفاهیمی که در این صفحه قرار گرفته است به راحتی می‌توانید با مفاهیم ابتدایی ترید کردن آشنا شوید؛ چرا که یکی از کامل‌ترین مطالب آموزشی درباره ترید است.