بازارهای جهانی فارکس و ارزهای دیجیتال از بزرگترین بازارهای مالی دنیا می‌باشند. کسب درآمد از آن‌ها از طریق خرید و فروش سهام و دارایی‌های دیجیتال انجام می‌شود. اما معمولاً افرادی که سرمایه کمی دارند، به خوبی نمی‌توانند از این دو بازار کسب سود نمایند. از این رو به این افراد پیشنهاد می‌شود که با الگوهای پرایس اکشن آشنایی داشته باشند تا سود خود را بیش از پیش افزایش دهند. یکی از الگوه‌های پرایس اکشنی که ما در این بخش قصد داریم برای شما عزیزان بیان کنیم، پرایس اکشن اسمارت مانی می‌باشد. با استفاده از الگوهای اسمارت مانی و درک بهتر این موضوع سرمایه خود را با کمترین دانش، افزایش دهید. از این رو ما در ادامه مقاله قصد داریم شما را با مفهوم پرایس اکشن اسمارت مانی چیست، بیشتر آشنا کنیم.

پرایس اکشن اسمارت مانی چیست؟

پرایس اکشن اسمارت مانی

اسمارت مانی به معنای پول هوشمند است که با نام ICT نیز شناخته می‌شود. پرایس اکشن اسمارت مانی به تریدر این قابلیت را می‌دهد تا زمان خرید و فروش ارگان‌های بزرگ بازار همانند بانک‌ها و نهنگ‌های بازار پیدا کنند. اسمارت مانی دقیقاً کپی تریدهای افراد بزرگ در بازار فارکس و ارز دیجیتال است. به بیانی دیگر پول هوشمند(Smart Money) به سرمایه‌ای گفته می‌شود که سرمایه گذاران نهادی، بانک‌های مرکزی و سایر متخصصان یا موسسات مالی کنترل می کنند. اسمارت مانی توسط سرمایه‌گذاران خبره‌ای مدیریت می‌شود که می‌توانند روند بازار را پیش بینی کنند و بیشترین سود را به دست آورند. اصطلاح “پول هوشمند” از قماربازانی می‌آید که دانش عمیقی از ورزشی که روی آن شرط بندی می‌کنند، دارند به طوری که عموم با آن دانش آشنایی ندارند.

دنیای سرمایه گذاری نیز به همین صورت است، مردم تصور می‌کنند که پول هوشمند توسط کسانی سرمایه گذاری می‌شود که درک کاملی از بازار دارند و سرمایه‌گذار عادی قادر به استفاده از آن نیست. پرایس اکشن اسمارت مانی زمانی شانس موفقیت بالایی دارد که الگوهای استفاده شده سرمایه‌گذاران تازه کار با سرمایه‌گذاران خرده فروش متفاوت باشد. اسمارت مانی پولی است که توسط سرمایه‌گذاران حرفه‌ای که تجربه و آگاهی بیشتری دارند، سرمایه‌گذاری می‌شود. این موضوع حاکی این است که پولی که سرمایه‌گذاری می‌کند در دست افراد درستی قرار دارد و سرمایه شما با بیشترین سود ممکن به شما برگشت داده می‌شود.

از طرفی زمانی که پرایس اکشن اسمارت مانی توسط بانک‌ها اداره می‌شود، بازار با قدرت بیشتری به حرکت ادامه می‌دهد. این روش همچون روش پرایس اکشن RTM یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد می‌باشد، با مطالعه مقاله پرایس اکشن RTM با این روش و الگوهای RTM بیشتر آشنا می‌شوید.

کاربرد اسمارت مانی چیست؟

حال که با سبک اسمارت مانی چیست، آشنایی پیدا کردید بهتر است با کاربرد آن نیز آشنا شوید. این سبک از پرایس اکشن در انواع بازارهای جهانی نظیر فارکس، ارز دیجیتال و حتی بورس نیز کاربرد دارد. کاربرد اسمارت مانی در درآمد زایی ان مشخص می‌شود. هر تریدری که با سبک اسمارت مانی آشنایی پیدا کرده است، توانسته است که درآمد دلاریش را مثبت کند و پول زیادی بدست آورد. ضرر ترید به سبک اسمارت مانی تقریباً صفر است و افراد در دبترین حالت هم سود کسب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: آموزش کسب درآمد دلاری

تشخیص اسمارت مانی

تشخیص اسمارت مانی

برای این که بتوانید عملکردهای پرایس اکشن اسمارت مانی را تشخیص دهید، راه و روش‌های زیر به شما در این زمینه کمک بزرگی خواهد کرد. اگر قصد دارید با دیگر بخش‌های پرایس اکشن نیز آشنا شوید، مقاله انواع روش های پرایس اکشن را مطالعه کنید.

حجم معاملات اسمارت مانی

اسمارت مانی ممکن است زمانی که حجم معاملات خیلی افزایش یابد، وارد موقعیت جدیدی شود. از طرفی هیچ پایگاه خبری یا دانش عمومی وجود ندارد تا مقدار و زمان وارد شدن به این موقعیت را نشان دهد.

قیمت گذاری و گزینه های شاخص

اطلاعات مربوط به پول هوشمند را می‌توان توسط سرمایه‌گذاران با تجزیه و تحلیل گزینه‌های شاخص و قیمت سهام بدست آورد. این اطلاعات بدست آمده به شما کمک می‌کند که چگونه از پول هوشمند در معاملات آینده خود استفاده کنید. چرا که پیش بینی موقعیت‌های اسمارت مانی و ارواق‌های بهاداری که آن‌ها معامله می‌کنند، به نفع سرمایه‌گذاران خرده فروش می‌باشد. شناسایی این موقعیت‌ها سرمایه‌گذاران را به موقعیت‌های بهتری سوق می‌دهد و سبب افزایش سرمایه آن‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: آموزش نوسان گیری ارز دیجیتال

منابع دیتا و روش های داده

برخی از شیوه‌ها و روش‌ها توسط ارائه‌دهندگان داده برای گروه بندی فعالیت‌های معامله‌‎گران استفاده می‌شود. تحلیل گران از این داده‌های جمع‌آوری شده برای تمایز بین فعالیت‌های غیر تجاری و تجاری استفاده می‌کنند. استفاده از این منابع در پرایس اکشن اسمارت مانی بسیار مفید می‌باشد، چرا که نیت کامل سرمایه‌گذاران را به خوبی درک خواهید کرد.

مقیاس اسمارت مانی

پرایس اکشن اسمارت مانی

سرمایه گذارانی که دنبال کنندگان زیادی دارند، مانند وارن بافت، سرمایه گذاران پرایس اکشن اسمارت مانی در نظر گرفته می شوند، اما مقیاس فعالیت آنها همیشه در نظر گرفته نمی‌شود. وقتی ذخایر نقدی در شرکت بافِت، انباشته می‌شود و سرمایه‌گذاری نمی‌شود، قطعاً نشان دهنده این است که بافِت فرصت‌های زیادی را در بازار نمی‌بیند، هرچند بافِت در مقیاس متفاوتی عمل می‌کند. سرمایه گذاری 25000 دلاری در یک سبد میلیاردی چندان قابل توجه نیست. اسمارت مانی شرکت بافت به جای گرفتن موقعیت، شرکت‌ها را تصاحب می‌کند. زمانی که پول هوشمند در شرایط فعلی بازار از ارزش بالایی برخوردار نیست، به این معنی نیست که هیچ فرصتی وجود ندارد، بلکه در این حالت فرصت‌های خوبی ممکن است وجود داشته باشد.

درآمدزایی به سبک اسمارت مانی

شما با تسلط داشتن به پرایس اکشن سبک ICT می‌توانید به راحتی و با کمترین ضرر درآمدزایی کنید. این روش به تریدر کمک می‌کند تا در کسری از ثانیه به درآمد بالایی در بازارهای مالی بزرگ نشیر فارکس و ارز دیجیتال دست یابد. ستاپ‌‎های معاملاتی سبک اسمارت مانی، حد ضرر خیلی کوچک و در عین حال حد سود بسیار بزرگی دارند. از این رو بیشتر معاملات شما با سودهای کلان بسته می‌شود. برای آشنایی با سبک اسمارت مانی می‌توانید دوره اسمارت مانی یا دوره آموزشی ICT محمد فاموریان را تهیه کنید.

با مشاهده ویدیوهای دوره آموزشی اسمارت مانی درآمد دلاری خود را چند برابر و ضرر و ریسک معاملاتتان را به صفر برسانید. پرایس اکشن اسمارت مانی از بهترین روش‌های ترید در سال 1402 است که بیشتر تریدرهای موفق با آن آشنایی دارند. افراد علاقه‌مند به این روش بهتر است در کنار آن با آموزش ترید ارز دیجیتال نیز آشنایی داشته باشند تا به راحتی مفاهیم سبک اسمارت مانی را دریابند.

پرایس اکشن سبک ICT

نام دیگر سبک اسمارت مانی، ICT است که مخفف عبارت Inner Circle Trader است. این سبک یه ستاپ معاملاتی پرایس اکشن هست که با پول هوشمند بانک‌ها و نهنگ‌های بزرگ اداره می‌شود. شما از طریق این ستاپ‌های معاملاتی روند ترید کردن افرادی را که در بازارهای مالی پول زیادی دارند، پیروی می‌کنید و همراه با آن‌ها خرید و فروش می‌کنید.

سبک های مختلف اسمارت مانی

اسمارت مانی نیز همانند سایر روش‌های خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال دارای روش‌ها و سبک‌های متعددی است. بنیانگذار سبک اسمارت مانی، آقای هادلستون است که این سبک معاملاتی را به بیش از 55 هزار نفر تاکنون آموزش داده است.هر کدام از شاگردان هادلستون نیز با بررسی این روش معاملاتی به گونه‌ای در بهتر کردن آن نقش به سزایی داشتند. سبک‌های مختلف اسمارت مانی عبارت است از:

  • هادلستون
  • فانتوم
  • فیلیپینگ
  • فوتون
  • کوانتوم

آموزش اسمارت مانی

ترید به سبک اسمارت مانی نیاز به آموزش دارد؛ چرا که درک این مقوله در بازار ارزهای دیجیتال کمی مشکل و پیچیده است. افراد با استفاده از اسمارت مانی به راحتی می‌توانند در بازار ارزهای دیجیتال کسب درآمد کنند و درآمد دلاری داشته باشد. افراد با استفاده از سبک اسمارت مانی می‌توانند در بازار ارز دیجیتال، فارکس و حتی بورس ایران درآمد زایی کنند. برای این که بتوانید از اسمارت مانی استفاده کنید، باید بتوانید روند بازار در وهله اول مشخص کنید. برای این که بتوانید چنین کاری انجام دهید، بهتر است که با تحلیل تکنیکال آشنایی داشته باشید. دوره آموزشی پرایس اکشن اسمارت مانی محمد فاموریان مناسب افرادی است که تجریه و اطلاعات خوبی درباره بازارهای فارکس و ارز دیجیتال دارند. از طرفی دیگر تریدرها باید توانایی این را داشته باشند که خطوط مقاومت و حمایت را نیز تشخیص دهند.

پس از این که با استفاده از تحلیلاتتان روند بازار را شناسایی کردید، باید منتظر نقاط مهم باشید. نقاطی که به عنوان مثال باعث تغییر روند بازار می‌شود و بازار از حالت نزولی به صعودی یا از صعودی به نزولی یا از صعودی به صعودی مضاعف و غیره تغیره روند می‌دهد. با استفاده از این سبک پرایس اکشن با ضرری نزدیک به صفر در بازارهای جهانی درآمد زایی نمایید. دوره آموزشی اسمارت مانی را می‌توانید هم اکنون از سایت خریداری نمایید.

شاخص اسمارت مانی چیست؟

شاخص اسمارت مانی برای این استفاده می‌شود که شما درک بهتری از عملکرد پول هوشمند در بازار بدست آورید. همچنین این شاخص در بازار سهام برای درک بهتر پول بی ارزش یا Dumb Money که پول مختص سرمایه‌‎گذاران خرده فروش می‌باشد، استفاده می‌شود. پول هوشمند در هر ساعتی از هر روز معامله و ترید می‌شود، اما پول گنگ عمدتاً در ابتدای هر روز معامله می‌شود؛ چرا که بیشتر اتفاقات مهم در ابتدای همان روز رخ می‌دهد. شاخص پول هوشمند به طور کلی به دو صورت توسط معامله‌گران استفاده می‌شود: 1. تایید روند دارایی شاخص پول هوشمند 2. تغییرات در شاخص پول هوشمند و روند بازار.

بیشتر بخوانید: آموزش هک ارز دیجیتال

شاخص پول هوشمند زمان معامله در دارایی‌های را نشان نمی‌دهد، بلکه بیانگر انتظار سرمایه‌گذار از دارایی در کوتاه مدت می‌باشد. به عنوان مثال پرایس اکشن اسمارت مانی زمان تغییر روند بازار از حالت صعودی به نزولی یا برعکس را نشان می‌‎دهد. از طرفی سرمایه‌گذاران همیشه به دنبال پیدا کردن تغییرات روند بازار با توجه به روند‌های بازار می‌باشند. شناسایی‌هایی که توسط شاخص اسمارت مانی انجام می‌شود، شناسایی واگرایی گفته می‌شود. در این حالت زمانی که قیمت کاهش می‌یابد و شاخص اسمارت مانی به سمت بالا حرکت می‌کند، معمولاً نشان دهنده افزایش قیمت دارایی می‌باشد.

 

پیج اینستاگرام محمد فاموریانجمع بندی

پرایس اکشن یکی از بهترین روش‌هایی می‌باشد که افراد با استفاده از آن می‌توانند درآمد خود را افزایش دهند. استفاده از روش‌های پرایس اکشن نیاز به داشتن دانشی اجمالی از بازارهای مالی ندارد و با داشتن دانشی جزئی می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. یکی از روش‌های پرایس اکشنی که ما در این مقاله به آن پرداختیم، پرایس اکشن اسمارت مانی بود که نوعی سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال و فارکس می‌باشد. پرایس اکشن در بازارهای مالی نظیر ارز دیجیتال و فارکس استفاده می‌شود که فارکس از سهم بیشتری برخوردار می‌باشد. اگر با بازار فارکس و نحوه درآمدزایی از آن آشنا نمی‌باشید، پیشنهاد می‌کنم که دوره آموزشی فارکس را مشاهده کنید.

سوالات متداول

بهترین مدرس اسمارت مانی کیست؟

محمد فاموریان بهترین و اولین مدرس دوره آموزشی اسمارت مانی است که تاکنون بیش از 7500 شاگرد را در حوزه بازارهای جهانی و ارز دیجیتال راهنمایی کرده است.

ICT چیست؟

یک ستاپ معاملاتی پرایس اکشن است که با پول هوشمندای که توسط بانک‌ها و نهنگ‌های بازار اداره می‌شود، کار می‌کند.

انواع سبک های پرایس اکشن اسمارت مانی چیست؟

  • هادلستون
  • فانتوم
  • فیلیپینگ
  • فوتون
  • کوانتوم

 

6 دیدگاه در “پرایس اکشن اسمارت مانی چیست؟ الگوهای اسمارت مانی

    • حسین عدل بند میگوید:

      سلام آقا رضا
      بله اسمارت مانی یکی از بهترین روش ها برای ترید هست و مطمئنم که اگر شما این سبک رو به خوبی یاد بگیرید، درآمد دلاریتان دو برابر میشه.

    • حسین عدل بند میگوید:

      سلام شما مریم خانم
      شما اگر با مفاهیم بازارهای مالی مثل تحلیل تکنیکال آشنایی دارید، فهم پرایس اکشن اسمارت مانی برای شما راحت میشه، شما می توانید از طریق دوره آموزشی اسمارت مانی محمد فاموریان با این سبک آشنا بشید و درآمد زایی کنید. حتی اگر نسبت به خریدتان تردید هم دارید می‌توانید از بخش مشاوره ارز دیجیتال به طور مستقیم از محمد فاموریان مشاوره بگیرید.

    • حسین عدل بند میگوید:

      سلام دوست عزیز
      میتونید دوره آموزشی پرایس اکشن اسمارت مانی را از بخش دوره های آموزشی سایت خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *