دور زدن تحریم‌های بایننس

یکی از دغدغه‌های کشورهای تحریم شده از جمله ایران است. امروزه که بحث ارزهای دیجیتال به شدت داغ شده است. افراد زیادی مایل هستند تا برای خرید و فروش رمز‌ارزها از صرافی بایننس استفاده کنند. ما در این مقاله بهترین روش‌های ورود به این صرافی و اموزش دور زدن تحریم‌های بایننس را برای شما شرح می‌دهیم.(تفاوت بیتکوین و اتریوم چیست ؟)

آیا صرافی بایننس ایران را تحریم کرده است؟

صرافی بایننس بزرگترین و معتبرترین صرافی دنیا می‌باشد. امکانات بسیار مناسبی را برای فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال به شما ارائه می‌دهد. اما متاسفانه مانند بسیاری دیگر از پلتفرم ‌خارجی در بایننس نیز کشور ایران در لیست ممنوعه بوده. و امکان ثبت نام و استفاده از این صرافی با استفاده از ایران امکان پذیر نمی‌باشد. در صورتی که این صرافی با استفاده از سیستم‌های امنیتی خود ایرانی بودن شما را تشخیص دهد. سرمایه شما را قفل کرده و امکان برداشت به شما نمی‌دهد. و کاربر میبایست با ارسال ایمیل و ارتباط برقرار کردن با پشتیبان‌های بایننس اجازه برداشت سرمایه و خروج از صرافی را دریافت کند. لغو تحریم بایننس برای ایران به این زودی‌ها انجام نمی‌شود. پس بهتر است راهی برای رفع مشکلات بایننس پیدا کنیم.

دلیل تحریم ایران توسط بایننس

صرافی بایننس تابع قوانین FATF است. این قوانین نیز از کشور آمریکا صادر شده است. اخیرا لیستی از دارندگان بیت‌کوین منتشر شده است که تعدادی از این افراد ایرانی بوده‌اند. صرافی بایننس هم که مخالف پولشویی است دارایی ایرانیان را نوعی پول‌شویی به حساب می‌آورد و تمامی حساب‌های ایرانیان را مسدود کرده است.

حل مشکل تحریم بایننس برای ایرانی‌ها

کاربران ایرانی برای دور زدن تحریم‌های بایننس مجبور به استفاده از راه‌هایی برای دور زدن این تحریم‌ها و پنهان کردن هویت و مکان واقعی خود می‌باشند. لازمه‌ی این کار استفاده از VPN ها یا VPS ها می‌باشد. در ابتدا باید بدانیم که VPN و VPS چیست و چه تفاوتی با یکدیگر دارند.

تفاوت VPN و VPS چیست ؟

همان گونه که گفتیم برای دور زدن تحریم‌های بایننس شما نیاز به استفاده از VPN ها یا VPS ها دارید. VPS  ها به این صورت کار میکنند که یک سرور فیزیکی که در یک کشور خارجی وجود دارد را به صورت مجازی به چندین بخش تقسیم میکند. و به افراد مختلف ارائه می‌کند. اما در VPN ها شما را از طریق یک شبکه‌ی خصوصی و امن به شبکه‌ِی اصلی متصل می‌کند. به این ترتیب اطلاعات شما محفوظ و پنهان می‌ماند.

با این تفاوت‌هایی که ذکر شد ممکن است. VPS برای هر شغلی مفید نباشد. به این دلیل که VPS گرانتر از VPN است و همچنین کنترل لازم و کافی را از سرور اختصاصی به شما نمیدهد. با اینکه دسترسی را برای ما بیشتر می‌کند.

VPNها در نظر می‌گیرد که اگر اطلاعات شما دارای اطلاعات با ارزشی و مهمی باشد. آنها را رمزنگاری کرده و امنیت آنها را در برابر هکرها تامین می‌کند. این یک روش موثر برای محافظت از اطلاعات پرداخت و همچنین محافظت از اطلاعات محرمانه‌ی مشتری است. علاوه بر مواردی که گفته شد، VPN می‌تواند از طریق وای‌فای نیز از اطلاعات شما محافظت کند.

استفاده از VPN  یا  VPS برای ثبت‌نام و فعالیت در صرافی بایننس و برخوردار شدن از امکانات آن هرکدام دارای مزایا و معایب خود می‌باشند. شما برای کسب سودهای ثابت و یا حتی نجومی میتوانید عضو کانال تلگرامی سیگنال بایننس بیتورنت شوید و از بدست آورد سودها لذت ببرید.

مقاله پیشنهادی: آموزش ارز دیجیتال

استفاده از VPN ها و VPS ها برای صرافی بایننس

در استفاده از VPN ها ما یک کشور خارجی را برای اتصال خصوصی و امن انتخاب می‌کنیم. و حتی در برخی از VPNها توانایی انتخاب شهر را نیز داریم ولی باید دقت داشته باشیم که کشورهایی را انتخاب کنیم. و از طریق آنها یک اتصال امن و خصوصی داشته باشیم، که در لیست ممنوعه صرافی بایننس حضور نداشته باشند. صرافی بایننس علاوه بر کشور ایران، کشورهای زیادی را چه در قاره‌ی اروپا و چه در سایر بخش‌های دنیا در لیست ممنوعه‌ی خود قرار داده است. دلایل متفاوتی برای انتخاب این کشورها وجود دارد. تعدادی از این کشورها مانند ایران از طرف صرافی بایننس به علت تحریم‌ها محدود شده‌اند و تعدادی از این کشورها مانند کشور انگلیس نیز به درخواست خود این کشورها در صرافی بایننس دچار محدودیت می‌باشند.

معایب VPN های رایگان

یکی از معایبی که VPN های رایگان دارند این است. که در اکثر آن‌ها شما پس از انتخاب کشور و شهر مورد نظرتان هر بار به یک IP مختلف از این شهر و کشور متصل میشوید. برای استفاده در صرافی بایننس دارای ریسک کمی می‌باشد. زیرا با عوض شدن IP در هر بار اتصال به این VPN ها باعث ایجاد حساسیت صرافی بایننس بر روی حساب کاربری شما میشود. اما از مزیت‌های استفاده از VPN ها این است که اکثر آنها رایگان هستند. اما ما میتوانیم از VPN های IP ثابت استفاده کنیم که برای استفاده از اکثر آن‌ها باید هزینه پرداخت کرد. اما این نوع VPN ها برای هر بار اتصال به شما یک IP ثابت میدهند تا ریسک حساس شدن بایننس برطرف شده که اکثر تریدر‌های حرفه‌ای نیز از این نوع VPN استفاده میکنند.

شما میبایست یا ریسک استفاده از VPN های رایگان را به جان بخرید و از آن‌ها استفاده کنید. و یا با مقداری هزینه کردن و خرید VPN های IP ثابت یا VPS ها ریسک کمتری را برای لو رفتن اطلاعات در صرافی بایننس داشته باشید.(نحوه استفاده از CCI)

 

کلام آخر

همان طور که گفتیم ما برای استفاده از صرافی بایننس باید یکی از انواع VPN یا VPS را برای فعالیت خود انتخاب کنید. برای این این منظور شما میتوانید برای دریافت مشاوره در این زمینه و تهیه VPS های مناسب برای ترید کردن در صرافی بایننس با مجموعه‌ی حرفه‌ای بیت سرور ارتباط برقرار کنید. تا بتوانید بهترین راه را انتخاب کنید و به راحتی VPS مورد نظر خود را تهیه کنید. و علاوه بر آن می‌توانید با عضویت در کانال تلگرام سیگنال ترید مجموعه‌ی بیترونت از سیگنال‌های ترید ما استفاده کرده و کسب درآمد دلاری داشته باشید. با سپاس از همراهی شما(پیشنهاد ما به شما : دوره هوش بازار جهانی (فارکس))

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *