امروزه بسیاری از افراد به دنبال سیگنال ازر دیجیتال و ترید هستند. ما در این مقاله اول از همه توضیح جامعه‌ای از ارز دیجیتال به شما ارائه می‌دهیم. بعد از آن به توضیح در مورد معتبرترین سیگنال‌ها برای ترید کردن می‌پردازیم. پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین سیگنال‌ها را شکار کنید.

ارز دیجیتال چیست؟

ارزهای دیجیتال شکل خاصی از پول دیجیتال هستند و بر اساس ویژگی رمزنگاری به‌وجود آمده‌اند. از ویژگی‌های این ارز می‌توانیم به غیرمتمرکز بودن، شفافیت و تغییر ناپذیر بودن آن اشاره کرد. لازم به ذکر است که برای بهره‌مندی از این ویژگی‌های ذکر شده از بلاک‌چین استفاده می‌شود.

غیز متمرکر بودن ارز دیجیتال به چه معناست؟

غیرمتمرکز بودن این ارز به‌این معناست که شخصی یا گروهی آن را اداره نمی‌کنند. ارزهای دیجیتال میتواند در اینترنت بدون نیاز به شخص سومی در بین کاربران انتقال یابند. این به این معناست که برای ارسال ارزهای دیجیتال دیگر نیاز به افتتاح حساب و استفاده از خدمات بانکی نیستید.

اولین ارز دیجیتالی کدام بود؟

از نظر بسیاری افراد بیت کوین اولین ارز دیجیتال است که در سال 2008 در وایت‌پیپر بیت کوین منتشر شد. البته تا قبل از این، تلاش زیادی برای ساختن یک ارز دیجیتال انجام شد.

شایان به ذکر است که ایده‌ی ارزهای دیجیتال از دو مشکل اساسی ریشه می‌گیرد:

  1. اعتماد به شخص سوم
  2. دوبار خرج کردن

زمانیکه از بانک برای انتقال پول استفاده می‌کنید، یعنی شما به شخص سوم اعتماد کرده‌اید و مشکل دوبار خرج کردن که با بررسی موجودی‌ها حل شده بود، شخص را از دوبار خرج کردن پول باز می‌داشت. در بیت کویین نیز این 2 مشکل با بررسی تراکنش‌های انجام شده، باعث جلوگیری از تقلب می­شد.

میتوان گفت که بیت کوین به‌عنوان اولین ارز دیجیتال، توانست مشکل اعتماد و دوبار خرج کردن پول را حل کند. دیگر افراد نیاز نداشتند برای انتقال و یا حتی نگهداری از پول و سرمایه‌ی خود به بانک و یا سازمان‌های دیگر رجوع و اعتماد کنند.

سایر رمزارزهای دیجیتالی

ارزهای دیجیتال‌های مشهوری که وجود دارد عبارت است از بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین و بیت کوین کش(هر آنچه باید درباره ارز دیجیتال فانتوم بدانید! + قابلیت ها).

رمز‌ارزها و چگونگی استفاده از آنها

ارزهای دیجیتال برای انجام تراکنش‌های خود از مدل‌های مختلفی استفاده می‌کنند. برای مثال ارز دیجیتال بیت کوین، از مدل اثبات کار استفاده می‌کند. این نوع مدل به‌اینصورت کار می‌کند که درآن تراکنش باید تایید ماینرها یا استخراج کننده‌ها برسد. مدل‌های مختلف در سیستم بلاک چین به الگوریتم اجماع معروف هستند. به‌ این معناست که برای تایید شدن یا نشدن یک تراکنش، آن تراکنش باید به تایید نظر مشارکت کنندگان در شبکه برسد.

تراکنش‌های ارزهای دیجیتال به‌صورت همتا‌به‌همتا انجام می‌شود. یعنی تمام واسطه‌های موجود در این مسیر را از بین می‌برد. مسئولیت نظارت و امنیت شبکه‌ی ارزهای دیجیتال توسط نودها انجام می‌شود. برای مثال در شبکه‌ی ارز بیت کوین، این وظیفه به‌عهده‌ی ماینرها است ولی در ارزهایی مانند ایاس و ترون درباره‌ی انتخاب مسئول نظارت، برای انتخاب این نودها رای‌گیری می‌شود.

انواع ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال را میتوانیم به دو دسته‌ی آلت کوین‌ها و توکن‌ها تقسیم کنیم. آلت کوین‌ها هر کدام از بلاک چین مخصوص خود استفاده می‌کنند. البته بخشی از کوین‌ها از کد اولیه‌ی بیت کوین ساخته شده‌اند. در این بازار ارزهای دیگری مانند اتریوم، ریپل و …(شناخت ارز رمزنگاری شده دَش + مقایسه با بیت کوین) هستند. که بدون استفاده از کدهای بیت کوین، شبکه‌ی خود را ساخته‌اند.

پکیج پیشنهادی: دوره هوش بازار جهانی(فارکس) 

نوعی دیگر از ارزهای دیجیتال توکن‌ها هستند. در این نوع ارزهای بلاک چین جداگانه‌ای ساخته نمی‌شود و از بلاک چین بیت کوین برای انجام تراکنش‌ها کمک می‌گیرد.

چگونه اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال کنیم؟

ارزهای دیجیتال را می‌توانید از طریق صرافی‌های آنلاین ایرانی موجود، خریداری کردی یا اقدام به فروش آنها کنید. البته خرید و فروش در صرافی‌های ایرانی نیاز به احراز هویت دارد.

سیگنال ارز دیجیتال

موسسه‌ی فاموریان، یک مجموعه‌ی موفق و فعال در زمینه‌ی ارائه‌ی سیگنال‌های ترید یا همان سیگنال ازر دیجیتال ، در زمینه‌ی ارزهای دیجیتال می‌باشد. بهترین تحلیل ارز دیجیتال در این موسسه انجام می‌شود. در این مجموعه به کاربران خود این امکان را می‌دهد که کسانی‌که از دانش کافی برای ترید کردن برخوردار نیستند و به‌تازگی در این بازار وازد شده‌اند، از سیگنال‌هایی که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد استفاده کنند. سیگنال‌هایی که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌شود، با استفاده از تحلیل‌های دقیق روز به کاربران اعلام می‌گردد که به این کار سیگنال ترید می‌گویند.

تمامی سیگنال ارز دیجیتال ارائه شده در این سایت نقطه ورود و خروج و میزان سود شما را علام می‌کند. اگر زمان کافی برای تحلیل ندارید یا در این کار مختصص نیستید ممکن است به جای سودهای آنچنانی، زیان‌های فراوانی نسیب شما شود. پس بهتر و منطقی‌تر است که این کار سود آور را به عهده متخصصان بیترونت بگذارید.

بیشتر بخوانید: آموزش ارز دیجیتال

نحوه‌ی خواندن سیگنال ارز دیجیتال

سیگنال‌های ترید بصورت مثال مانند زیر است:

SLP/USDT

Buy: 0.291

Target:  0.3

0.32

0.35

Stop limit: 0.2

نحوه‌ی خواندن این نوع سیگنال به‌صورت زیر است:

این سیگنال که برای خرید ارز SLP/USDT صادر شده است. برای خرید این سیگنال 0.291 قیمت خرید لحاظ شده است. Target به معنای هدف است. یعنی اینکه این ارز از قیمت 0.291 بالاتر رفته و به سه اهداف بعدی که ذکر شده است. با تحلیل‌های بازار می‌رسد. البته پیشنهاد بیترونت این است که، افرادی که تازه به بازار ارز دیجیتال وارد شده‌اند، اهداف خود را روی تارگت‌های 1 و 2 بگذارند. نکته‌ی مهمی که هم کاربران مبتدی و هم کاربران حرفه ای باید رعایت کنند، توجه بهstop limit  است.

این به این معناست که اگر سیگنال ارائه شده به هر دلیلی محقق نشد و قیمت ارز روند نزولی را در نظر گرفت، زمانی‌که به قیمت stop limit رسید، مقدار ارز خریداری شده را بفروشید تا از میزان ضرر بیشتر جلوگیری شود. باید توجه داشت که با دیدن روند نزولی قیمت ارز اقدام به فروش آن نکنید، زیرا حد ضرر مشخص شده بر اساس محاسبات به دست آمده است و اجازه دهید اگر به قیمت Stop limit  رسید، سپس اقدام به فروش ارز کنید.

پکیج پیشنهادی: دوره هوش ارز دیجیتال

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

 

نکته‌ی مهم در سیگنال ارز دیجیتال

سیگنال‌های ارائه شده در بازارهای گوناگون، احتمال موفقیت صد درصدی در آن وجود ندارد ولی اگر به نقطه‌ی stop limit در معامله‌ها و اقدام به خرید‌ و فروش به‌موقع طبق سیگنال ارائه شده، توجه کافی را داشته باشید ماهانه سود قابل توجهی خواهید داشت. موسسه‌ی بیتورنت سیگنال ارز دیجیتال تلگرام را به شما عزیران ارائه داده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *