صرافی بایننس امکان خرید و فروش ارز دیجیتال را از کاربران ایرانی با استفاده از VPS را گرفته است. تریدرها پیش از قوانین جدید بایننس به راحتی و بدون احراز هویت در این صرافی خرید و فروش می‌کردد. اما پس از قوانین جدید این ویژگی از کاربران ایرانی گرفته شد و تریدرهای ایرانی دیگر نمی‌توانستند در این صرافی ترید کنند. از این رو صرافی بایننس دیگر مناسب کاربران ایرانی نمی‌باشد. به همین دلیل کاربران ایرانی سراغ صرافی دیگری به نام کوکوین رفتند که بعد از بایننس محبوبترین صرافی در میان ایرانیان می‌باشد. خرید و فروش ارزهای دیجیتال در این صرافی بدون احراز هویت انجام می‌شود، اما یکسری محدودیت‌هایی دارد. از طرفی برخی افراد پس از مدتی طولانی وارد حساب کاربری خود می‌شوند، این افراد باید احراز هویت انجام دهند. از این رو ما در این مقاله قصد داریم به آموزش احراز هویت در کوکوین بپردازیم.

صرافی کوکوین

صرافی ارز دیجیتال کوکوین

کوکوین پس از صرافی بایننس محبوبترین صرافی ارز دیجیتال بین ایرانیان می‌باشد. این صرافی به کاربران ایرانی این قابلیت را می‌دهد که بدون احراز هویت ارزهای دیجیتال مورد نظر خود را خرید و فروش کنند. اما محدودیتی برای افرادی که هنوز احراز هویت خود را کامل نکردند، وجود دارد. این دسته از افراد برای اینکه بتوانند با مبالغی و حجم‌های بالاتری ارزهای دیجیتال را خریداری کنند باید احراز هویت کنند. همچنین توجه کنید که اگر در صرافی خاصی حساب کاربری دارید و مدتی طولانی است از آن استفاده نمی‌کنید، برای استفاده مجدد باید در آن احراز هویت کنید. صرافی کوکوین نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد و کاربرانی که مدت زیادی است اکانت آن‌ها غیرفعال می‌باشد، باید احراز هویت انجام دهند. در بخش بعدی مقاله قصد داریم شما را با آموزش احراز هویت در صرافی کوکوین آشنا کنیم.

به این نکته دقت کنید که بازار ارزهای دیجیتال، بازاری کاملاً مشکل و پیچیده می‌باشد. از این رو بهتر است که برای کسب درآمد دلاری بیشتر و آسان‌تر دوره آموزشی ارز دیجیتال فاموریان را مشاهده کنید. چرا که شامل مباحث و بخش‌هایی می‌باشد که مناسب افراد تازه کار و تریدرهای حرفه‌ای می‌باشد. صرافی کوکوین در سال 2017 همانند صرافی بایننس تاسیس شد و تا به امروز توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. امکان استفاده از این صرافی بر روی 3 پلتفرم ویندوز، Android و IOS وجود دارد و همچنین می‌توایند از نسخه تخت وب آن نیز استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با صرافی کوکوین و نحوه ترید در آن مقاله آموزش ترید در کوکوین را مطالعه فرمایید.

آموزش احراز هویت در کوکوین

برای احراز هویت در صرافی Kucoin ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. پس از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید بر روی آیکونی که شما را به بخش مدیریت حساب کاربری شما می‌برد، کلیک کنید. پس از وارد شدن به این بخش بر روی گزینه KYC Verification کلیک کنید تا وارد بخش احراز هویت در کوکوین شوید. سپس در صفحه ظاهر شده بر روی گزینه Start Verification کلیک کنید تا احراز هویت شما آغاز گردد.

آموزش احراز هویت در کوکوین

بیشتر بخوانید: استراتژی معاملاتی

مرحله دوم آموزش احراز هویت در کوکوین

پس از اینکه وارد بخش احراز هویت شدید، صفحه‌ای مطابق تصویر زیر برای شما نمایش داده می‌شود. اطلاعات خواسته شده را مطابق اطلاعات فردی که دریافت کردید وارد نمایید تا مشکلی در ادامه کار برای شما پیش نیاید. پس از اینکه اطلاعات را به درستی وارد کردید، بر روی گزینه Submit کلیک نمایید تا مراحل احراز هویت اولیه در کوکوین به اتمام برسد. معمولاً پس از گذشت چند روز اگر اشکالی در مدارک شما وجود نداشته باشد، احراز هویت شما به پایان می‌رسد. اما به این نکته توجه کنید که احراز هویت در صرافی کوکوین نیز همانند سایر صرافی‌های ارز دیجیتال، چند مرحله‌ای است.

آموزش احراز هویت در کوکوین

به این صورت که شما با به پایان رسیدن مرحله اول آن قادر به خرید و فروش ارزهای دیجیتال در حجم‌های بالاتری خواهید بود. همچنین اگر احراز هویت خود را به مرحله دوم یا KYC2 برسانید، حجم بالاتری از دارایی‌های دیجیتال را می‌توانید خرید و فروش کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش کامل صرافی کوکوین

مرحله سوم آموزش احراز هویت در کوکوین

پس از اینکه مرحله دوم آموزش احراز هویت در کوکوین را به درستی پشت سر گذاشتید؛ می‌توانید برای ارتقاء بیشتر مقدار حجم معاملات خود اقدام کنید. برای این کار کافی است که وارد حساب کاربری خود شوید و به بخش KYC Verification مراجعه نمایید. در این حالت اگر مرحله قبل آموزش احراز هویت در کوکوین را به درستی انجام داده باشید، تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد. پس از مشاهده تصویر زیر بر روی گزینه Continue To Get More Benefits کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی احراز هویت شوید. در مرحله بعد باید عکسی از هویت خود را به این صرافی ارسال کنید، فقط توجه کنید که فرمت تصاویر باید PNG یا JPEG باشد.

صرافی کوکوین

سپس ارائه یکی از مدارک شناسایی نظیر گواهینامه، پاسپورت یا کارت شناسایی کافی می‌باشد. حتماً باید اطلاعات هویتی شما با مدارکی که ارسال می‌فرمایید همخوانی داشته باشد، چرا که در غیر این صورت تایید نمی‌گردد. توجه داشته باشید که کیفیت عکس‌هایی که ارسال می‌کنید، خوب و خوانا باشد. پس از انجام این مراحل بر روی گزیته تایید کلیک کنید تا احراز هویت شما به طور کامل به پایان برسد.

مدارک مورد نیاز ایرانیان برای احراز هویت در صرافی کوکوین

صرافی کوکوین نیز همانند صرافی‌های دیگر اجازه فعالیت را به کاربران ایرانی نمی‌دهد. از این رو آن‌ها نمی‌توانند از طریق آی پی ایران در صرافی کوکوین فعالیت کنند. در گذشته ایرانیان نیز همانند سایر افراد کره زمین اجازه خرید و فروش در این صرافی را داشتند؛ اما امروزه این ویژگی بر داشته شده است و تریدرهای ایرانی نمی‌توانند در این صرافی فعالیت کنند. از این پس برای ترید کردن در صرافی کوکوین نیاز به احراز هویت است و ایرانیان قادر به انجام این کار نیستند. از این رو بهتر است که به سراغ صرافی‌های جایگزین برای ترید باشند. هر چند که افراد می‌توانند با تیکت زدن به تیم پشتیبانی صرافی کوکوین دارایی‌هایشان را به صرافی دیگری منتقل کنند. در حال حاضر صرافی که ایرانیان از آن استفاده می‌کنند و به عنوان بهترین صرافی جایگزین صرافی کوکوین مطرح شده است، صرافی bingX است.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

جمع بندی

صرافی کوکوین در حال حاضر محبوب‌ترین صرافی ارزدیجیتال در بین تریدرهای ایرانی می‌باشد. تریدرها در این صرافی بدون نیاز به احراز هویت می‌توانند به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازند. اما برخی از تریدرها پس از مدتی طولانی به این صرافی مراجعه می‌کنند و قصد خرید و فروش در این صرافی را دارند. این دسته از افراد اجازه خرید و فروش ندارند، چرا که حساب کاربری آن‌ها برای مدت طولانی غیرفعال بوده است. از این رو باید مراحل احراز هویت در این صرافی را پشت سر بگذارند تا بتوانند در این صرافی مجدداً خرید و فروش کنند. ما در این مقاله سعی بر این داشتیم شما را با آموزش احراز هویت در کوکوین آشنا کنیم تا در برگرداندن حساب کاربری خود به مشکل نخورید. همچنین یکی از نکاتی که هر تریدری باید به آن توجه کند، خواندن آموزش ارز دیجیتال است تا به راحتی در این صرافی و هر صرافی دیگر ترید کند.

سوالات متداول

کاربران ساکن ایران چگونه می توانند از صرافی کوکوین استفاده کنند؟

ایرانیان دیگر نمی‌توانند از این صرافی استفاده کنند؛ چرا که این صرافی نیز همانند بایننس حساب کاربران ایرانی را مسدود می‌کند. ایرانیانی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند در صورت داشتن مدارک هویتی کشوری دیگر می‌توانند از این صرافی استفاده کنند.

آیا امکان وریفای حساب صرافی کوکوین برای ایرانیان وجود دارد؟

خیر؛ چرا که ایران جزء کشورهای تحریم شده این صرافی است و ایرانیان نمی‌توانند حساب‌هایشان را در این صرافی وریفای یا اعتبار سنجی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *