هدف بنیان‌گذاران صرافی کوکوین از راه اندازی این صرافی ایجاد یک پلتفرم ایمن و ساده برای تمام مردم از ملیت‌های مختلف دنیا جهت تبادل آزادانه ارز دیجیتال است. از زمانی که این صرافی راه انداز شد، تاکنون هیچ گونه System Overload نداشته است. به دو طریق می‌توان در صرافی کوکوین فعالیت کرد، یک روش با اپلیکیشن موبایلی این صرافی با سیستم عامل‌های IOS و اندروید و همچنین از طریق نسخه کامپیوتر سایت صرافی کوکوین، می‌توان به ترید و معامله پرداخت. در ادامه مقاله، اموزش کامل صرافی کوکوین را یاد بگیرید.

ثبت نام کوکوین

ویژگی صرافی کوکوینKucoin

اما چگونه می‌توان با ثبت نام در کوکوین و اموزش کار با صرافی کوکوین به معامله پرداخت. این صرافی بیش از یک میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا دارد، کاربرانی که کارمزد معاملاتی خود را با توکن اختصاصی خود صرافی کوکوین با نام KCS پرداخت کنند، از تخفیف ویژه ای بهره‌مند خواهند شد. علاوه بر این حدود بیش از 50 درصد از کارمزدهای جمع آوری شده، به دارندگان و صاحبان توکن KCS می‌رسد. صرافی کوکوین از سال 2017 آغاز به کار کرد، بنیان‌گذاران صرافی کوکوین از همان سال‌های اولیه، به فکر راه اندازی بلاکچین اختصاصی خود بودند و تلاش‌های بی‌وقفه ای در این راه برداشتند. برای آموزش کامل ارزهای دیجیتال، مقاله آموزش ارزهای دیجیتال را مطالعه کنید.

مزایای صرافی کوکوین

صرافی کوکوین دارای بیش‌ترین نرخ معاملات در میان سایر صرافی‌ها است
کوکوین جز 10 صرافی برتر دنیا است
دارای رابط کاربری ساده و کارآمد
ارائه دهنده اپلیکیشن‌های اندروید و IOS
کارمزد بسیار پایین در مقایسه با دیگر رقبا
امکان ایجاد ترید و معامله بدون نیاز به احراز هویت

نمودار ارز دیجیتال KCS


مزایای صرافی کوکوینKucoin

سازندگان صرافی کوکوین، توانستند توکن اختصاصی خود را به نام KCS معرفی کنند. این توکن، در حال حاضر در پلتفرم‌های مختلف در حال خرید و فروش و معامله می‌باشد. از جمله مزایای صرافی کوکوین می‌توان به کارمزد پایین معاملات، خدمات پشتیبانی منحصربه فرد آنلاینی به صورت 24 ساعته، امنیت بالا، پلتفرم و رابط کاربری ساده اشاره کرد. با خواندن مقاله دوره آموزش ارز دیجیتال، با دنیای ارزهای دیجیتال بیشتر آشنا شوید.

و همچنین امکان معامله در سه بخش، فیات، مارجین و فیوچرز را برای تریدرها فراهم کرده است. در ادامه با اموزش کامل صرافی کوکوین، خود را به روز نگه دارید. حال که با مزایا و ویژگی‌های صرافی کوکوین آشنا شدید، در ادامه، آموزش کامل صرافی کوکوین را مطالعه کنید. و با نحوه تبدیل ارز دیجیتال به ریال، آشنا گردید.

مراحل کوکوین

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin

جهت انجام مبادله و معامله در صرافی کوکوین، باید در مرحله نخست ثبت نام نمایید. قبل از اینکه به آموزش کامل صرافی کوکوین بپردازیم باید به این نکته توجه کنید، که از یک برنامه تغییر IP ثابت یا VPS استفاده نمایید. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با نحوه ثبت نام در صرافی کوکوین آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

فیلم آموزش کامل صرافی کوکوین

جهت ثبت نام در کوکوین همانند تصویر زیر پس از ورود به صفحه اصلی صرافی کوکوین، روی گزینه Sign up کلیک نمایید.

kucoin چیست

جهت ثبت نام در کوکوین، در تصویری که مشاهده می‌کنید با شماره همراه و یا ایمیل خود می‌توانید ثبت نام کنید. تریدرهای ایرانی به دلیل وجود تحریم‌های بین المللی امکان ثبت نام از طریق تلفن همراه را ندارند، ایرانی‌های مقیم ایران، فقط می‌توانند به روش ایمیل ثبت نام کنند. شما می‌توانید با آموزش صرافی dydx، نحوه ثبت نام و ترید کردن را بیاموزید.

در این قسمت باید تمام اطلاعات خواسته شده را که مربوط به ایمیل شما می‌شود را کامل نمایید.

کوکوین چیست

  • کادر اول: ایمیل خود را نوشته و بر روی گزینه send code، کلیک کنید. پس این مرحله باید ثابت کنید که ربات نیستید.
  • فیلد دوم: کدی که به ایمیل شما ارسال شده را وارد کنید.
  • کادر سوم: یک رمز عبور دلخواه برای خود انتخاب کنید.
  • فیلد چهارم: اگر کد دعوت دارید وارد کنید و گرنه آن را نادیده بگیرید. سپس تیک را زده و بر روی گزینه Sign Up کلیک کنید تا ثبت نام شما کامل گردد.

حال که ثبت نام صرافی کوکوین را یاد گرفتید، در ادامه با آموزش کامل صرافی کوکوین و همچنین نحوه واریز Deposit به صرافی کوکوین، آشنا گردید.

آموزش واریز Deposit در صرافی کوکوین

با واریز مقداری ارز دیجیتال به صرافی کوکوین شما قادر هستید به معامله بپردازید، به همین منظور جهت اموزش کار با صرافی کوکوین مطالب پایین را از دست ندهید. برای وارد شدن به حساب کاربری خود، ابتدا بر روی گزینه Assets که در بالای صفحه مشاهده می‌کنید، کلیک کرده و سپس گزینه Main Account را انتخاب نمایید.

kucoin کار

در این صفحه رمزارزهایی که در صرافی کوکوین لیست شده‌اند را مشاهده می‌کنید. از قسمت بالای صفحه گزینه Deposit را انتخاب کنید.

صرافی کوکوین kucoinپس از اینکه تمامی موارد بالا را انجام دادید، در کادر اول ارز انتخاب شده شما نمایش داده می‌شود و در فیلد دوم آدرسی که به آن واریز می‌شود. در بخش دیگر، شما می‌بایست شبکه‌ای را که قصد انتقال دارایی خود را دارید، انتخاب کنید. سپس یک آدرسی نمایش داده می‌شود که با کپی کردن این آدرس، می‌توانید در کیف پول خود، قرار دهید و ارز خود را به صرافی انتقال دهید.

کوکوین صرافی

پس از واریز، شما می‌توانید اطلاعات تراکنشی مربوط به واریز، زمان واریز و آدرس کیف پول مبداً را در قسمت تاریخچه واریزها یا  Deposit History که در قسمت پایین صفحه است را مشاهده فرمایید.

نحوه کار کوکوین

اموزش برداشت Withdraw در صرافی کوکوین

جهت برداشت دارایی خود از صرافی کوکوین ابتدا بر روی گزینه Asset کلیک کرده و سپس گزینه Main Account را انتخاب کنید.

نحوه کار با کوکوین

در این قسمت، در بالای صفحه بر روی گزینه Withdraw کلیک نمایید. سپس به صفحه دیگری منتقل خواهید شد.

کوکین

در صفحه باز شده، ارز دیجیتال مورد نظر خود را جهت برداشت انتخاب کنید. در این قسمت آدرسی که می‌خواهید ارز دیجیتال خود را انتخاب کنید را وارد کنید، در کادر دوم شبکه و در کادر سوم مقدار را انتخاب نمایید. و بر روی گزینه Confirm کلیک نمایید.

کو کوین

برای برداشت رمز ارز خود، حتماً باید برنامه Google Authenticator را بر روی گوشی خود نصب کنید و کد مربوط به حساب خود را در این بخش قرار دهید تا عمل برداشت کامل گردد. جزییات برداشت خود را در قسمت Withdrawal History می‌توانید مشاهده کنید.

کوکوین

خرید و فروش یا ترید در صرافی کوکوین KuCoin

حال که با آموزش کامل صرافی کوکوین آشنا شدید، می‌توانید در این بخش با نحوه ترید کردن، آموزش کار با صرافی کوکوین را یاد بگیرید. جهت آموزش ترید در صرافی کوکوین ابتدا در این صفحه بر روی گزینه Trade کلیک کنید و سپس گزینه Spot Trading را انتخاب کنید.

kucoin exchange

در این صفحه گزینه‌های زیادی وجود دارد که به طور کامل با اعداد 1 تا 6 توضیح خواهیم داد.

  1.  این بخش می‌توانید جفت ارز خود را انتخاب نمایید.
  2.  قسمت نمودار و همچنین تایم فریم‌های مختلف از جمله 5m،30m،45m،4h و 1D قابل مشاهده و تنظیم می‌باشد.
  3. در این بخش سفارشات خرید و فروش، که در حال انجام شدن است، و به رنگ سبز و قرمز نمایش داده می‌شود.
  4. معاملات انجام شده در این بخش نمایش داده می‌شود.
  5. در این بخش از صفحه، موارد زیر را مشاهده می‌کنید.
  • Open Orders: در این بخش سفارشاتی که هنوز فعال نشده اند را مشاهده می‌کنید.
  • Stop Orders: در این بخش سفارشات استاپ شما، نمایش داده می‌شود.
  • Order History: تاریخچه سفارشات انجام شده شما، در این قسمت می‌باشد.
  • Trade History: تاریخچه تریدی که انجام داده‌اید، در این بخش قابل نمایش است.

صرافی کوکوین

6- در این بخش از صفحه(Trading Password) یک رمز 6 رقمی، جهت بالا بردن امنیت حساب ترید خود باید قرار دهید. با وارد نمودن رمز خود در قسمت خرید و فروش (ترید)، این قسمت برای شما نمایش داده می‌شود.

آموزش ترید یا خرید و فروش در صرافی کوکوین

جهت خرید و فروش یا ترید در صرافی کوکوین، ابتدا از صفحه اصلی بر روی گزینه Trade رفته و سپس گزینه Spot Trading را انتخاب کنید. ابتدا دارایی خود را از Main Account به Trading Account خود منتقل کنید. برای این کار، رمز ارز دلخواه خود را انتخاب کنید و بر روی گزینه Transfer کلیک کنید تا به حساب تریدینگ خود منتقل شوید. جهت آموزش ترید در صرافی کوکوین مراحل زیر را انجام دهید. از قسمت بالای صفحه سمت چپ، جفت ارز معاملاتی دلخواه خود را انتخاب کنید. سپس به پایین صفحه رفته و گزینه‌های زیر را مشاهده می‌کنید:

Limit

در این بخش قیمت دلخواه رمز ارزی که می‌خواهید خرید کنید، در کادر Price وارد کنید. و در کادر دوم Amount مقداری که قصد خرید و یا فروش دارید، وارد نمایید. جهت خرید، گزینه Buy و برای فروش گزینه Sell را انتخاب نمایید.

آموزش ترید kucoin

Market

در این بخش، مقداری که می‌خواهید خرید کنید را وارد کنید، اما اولین قیمت موجود، توسط صرافی تعیین می‌شود.

آموزش کامل در صرافی کوکوین

استاپ لیمیت(Stop Limit)

یک شرط قیمتی می‌باشد، که به عنوان مثال فرض نمایید، در حال حاضر، قیمت اتریوم 2500 دلار است، شما یک شرط می‌گذارید که اگر قیمت اتریوم به 2200 دلار رسید، به مقدار 1 اتریوم، برای من بخر یا بفروش.

آموزش ترید در کوکوین

Stop Price: استاپ پرایس به معنی این است که، ارز باید به آن برسد تا سفارش شما فعال گردد.

استاپ مارکت Stop Market : در این نوع سفارش، برای صرافی یک شرط می‌گذارید که تا زمانی که قیمت بازار، به قیمت دلخواه شما رسید، با بهترین قیمت بازار، صرافی برای شما بخرد یا بفروشد.

آموزش ترید در صرافی کوکوین

و در آخر، جهت برداشت دارایی خود، پس از انجام ترید، باید دارایی خود را از حساب Trading Account به حساب Main Account منتقل کنید. جهت انجام این کار ابتدا وارد Trading Account شده و سپس گزینه Transfer را انتخاب کنید.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

جمع بندی

به طور یقین، با مطالعه این مقاله با عنوان آموزش کامل صرافی کوکوین، با قسمت‌های مختلف از جمله آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین و آموزش ترید در صرافی کوکوین آشنا شده‌اید و در بخش‌ معاملات اسپات(Spot) حرفی برای گفتن دارید. لازم به ذکر است که صرافی نام آشنای کوکوین، پلتفرم معاملاتی خود را علاوه بر نسخه دسکتاپی، نسخه های اندرویدی و Ios برای موبایل نیز عرضه کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *