بازی بمب کریپتو(Bomb Crypto) یکی از بازی‌های جدید و نسبتاً محبوب دنیای NFT است. بازی(Bomb Crypto) یکی از راه‌های کسب درآمد از دنیای زیبای ارزهای دیجیتال می‌باشد. این بازی که در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد، طرفداران و توجهات دوستداران دنیای بازی‌های NFT را به خود جلب کرده است. هرچند مدت زمان کمی از معرفی این بازی می‌گذرد، به نظر می‌رسد کسب درآمد از آن کار دشواری نباشد. در این مقاله با موضوع بازی بمب کریپتو چیست؟ سعی می‌کنیم، با ارائه جزییات و نحوه کار با این بازی را شرح دهیم.

بازی بمب کریپتو

بازی بمب کریپتو چیست؟

در این نوشتار قصد داریم، پاسخ به سوال بازی بمب کریپتو چیست را به صورت کامل و روان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. درواقع این بازی توسط تیم senspark در سال 2021 در ویتنام خلق و طراحی شده است. همچنین این تیم ویتنامی که پیشتر درسال 2011 بازی‌هایی از جمله Gold Miner ،Bomb Squad ،Battle و Stickman معرفی، و در بازار عرضه کرده است. بازی Bomb Crypto یک بازی در حوزه بلاکچین NFT است که علاقه مندان زیادی را جذب خود کرده است، کاربران می‌توانند در این بازی کلکسیون هایی در قالب NFT خریداری کرده و با جمع آوری قهرمان‌های بازی، کسب درآمد کنند. به هر یک از کلکسیون های خریداری شده یک توکن nft تعلق می‌گیرد. بنابراین هر یک از قهرمان‌های بازی قابل خرید و فروش یا مبادله هستند، اگر علاقه به دنیای NFTها دارید، مقاله ساخت NFT را مطالعه نمایید.

این بازی تقریبآ شبیه بازی Bomberman است و از الگوی Play-To-Earn پیاده سازی شده است. در این بازی هر چقدر گیمرها خوب بازی کنند و به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنند، درآمد بیشتری کسب خواهند کرد. در ادامه با آموزش بازی بمب کریپتو با ما همراه شوید. همچنین بازی‌های جذاب دیگری در حوزه NFTها وجود دارد که شما می‌توانید آن را امتحان نمایید. بنابراین می‌توانید، مقاله بازی Crypto Kitties چیست را مطالعه کنید.

بمب کریپتو چیست؟

آشنایی با محیط بازی بمب کریپتو

حالت دیگر بازی Bomb Crypto نبردهای مستقیم است. در حالت نبرد مستقیم بازیکنان با یکدیگر به نبرد می‌پردازند و برنده، صاحب توکن‌های BCOIN خواهد شد. نکته مهم این حالت این است که برای ثبت نام و ورود به بازی، شما باید مقداری هزینه کنید. همچنین هر نبرد همراه با از دست رفتن انرژی قهرمانان خواهد بود. در بازی بمب کریپتو می‌توان با نقش ها و حالت‌های مختلف از جمله نبرد مستقیم، شکارگنج و یا داستانی به نبرد و مسابقه بپردازید. در این بازی، کاربران با به دست آوردن توکن های BCOIN که یک توکن بومی بمب کریپتو است، می‌توانند قهرمانان و شخصیت های درون بازی را در قالب NFT خریداری کنند. توجه کنید که در حال حاضر تنها حالت شکارگنج فعال می‌باشد. بازی هیجان انگیز دیگری که در زمینه NFT فعالیت می‌کند. بازی Crypto Royale است، جهت آموزش این بازی مقاله بازی Crypto Royale چیست را مطالعه کنید.

توکن بازی بمب کریپتو چیست؟

در حالت داستانی یا ماجرایی در بازی Bomb crypto بازیکنان با خرید توکن BCOIN می‌توانند هیولاها و موانع موجو در بازی را کنار زده و به مرحله بعد برسند. شهری در این بازی وجود دارد به نام Bomberland که بازیکنان با کمک قهرمانان درون بازی با دشمنان مبارزه کرده و دشمنان را نابود می‌کنند. بازیکنان در حالت شکار گنج با کمک قهرمانان خریداری شده بلوک ها را با جایگذاری بمب، نابود کرده و توکن های BCOIN درون هر بلوک را ذخیره میکنند. هر بار درون بلوک ها بمب گذاشته می‌شود، انرژی قهرمانان تمام می‌شود و با خرید هر یک از خانه‌ها، بازیکنان می‌توانند سرعت و انرژی قهرمان‌ها را بازیابی و افزایش دهند.

در حالت نبرد مستقیم بازیکنان با یکدیگر به نبرد پرداخته و برنده بازی، توکن‌های BCOIN را تصاحب می‌کند. هر نبردی که انجام می‌شود، انرژی قهرمانان درون بازی کاهش پیدا می‌کند. جهت ثبت نام و ورود به بازی در حالت نبرد مستقیم، باید مقداری هزینه پرداخت کنید. در ادامه با آموزش بازی بمب کریپتو و همچنین با مقاله چطور نوشته های خود را NFT کنیم آشنا شوید.حال که می‌دانید بازی بمب کریپتو چیست، بهتر است با حالت‌های بازی آن نیز آشنا شوید.

Bomb Crypto چیست؟

حالت‌های بازی بمب کریپتو چیست؟ (Bomb Crypto)

به طور خلاصه بازی بمب کریپتو دارای سه حالت می‌باشد که یکی در حال اجرا و دو مورد در حال توسعه است.

حالت شکار گنج(Treasure Hunt Mode)

در قسمت حالت شکار گنج، با کار گذاشتن بمب در مناطق مشخص شده بازی، با انفجار هر صندوق توکن های حاوی BCOIN به بازیکنان اعطا می‌گردد. اگر کاربری بتواند قهرمانی را از زندان آزاد کند می‌تواند توکن NFT مربوط به آن قهرمان را به دارایی‌هایش اضافه نماید. بازیکنان با بدست آوردن 10 عدد BCOIN می‌توانند دارایی درون پروفایل خود را برداشت کند. وظیفه بازیکنان در حالت بازی داستانی، استراحت دادن به قهرمان‌ها است.

بازی‌های ارز دیجیتال

حالت ماجراجویی(Adventure Mode)

در قسمت ماجرایی، با پشت سر گذاشتن هیولاها مقداری از توکن BCOIN به بازیکنان اعطا خواهد شد. کاربرانی که قهرمان‌ها و توکن‌های NFT قوی تری دارند، شانس برنده شدنشان بیشتر است. چون موفقیت در این بازی به انرژی و قدرت عملکرد قهرمانان بستگی دارد. البته قسمت ماجرایی هنوز فعال نمی‌باشد.

کریپتو بمب چیست

حالت نبرد(Battle Mode)

در قسمت نبرد مستقیم، بازیکنان به طور نبرد تن به تن روبروی هم قرار گرفته و با هم به جنگ و نبرد می‌پردازند. بازیکنی که پیروز می‌شود، توکن BCOIN دریافت می‌کند. همچنین هر یک از بازیکنان بایستی مقداری از توکن BCOIN خود را برای شرکت در بازی پرداخت کنند. پس از توسعه کامل این قسمت از بازی، جزییات آن به طور کامل مشخص خواهد شد. این قسمت، هنوز در دسترس بازیکنان نمی‌باشد و در حال توسعه می‌باشد. حال که می‌دانید بازی بمب کریپتو چیست؟ و حالت‌های بازی آن به چه صورت است، بهتر است چگونگی کسب درآمد از آن را یاد بگیرید.

کسب درآمد از بازی بمب Bomb Crypto

چکونگی کسب درآمد از بازی بمب کریپتو

NFT چیست

جهت کسب درآمد از بازی بمب کریپتو، باید توکن BCOIN را به هر طریقی که شده از قسمت‌های مختلف این بازی بدست آورید و به حد نصاب که رسید، مقداری از توکن‌ها را بفروشید یا مقداری از آن‌ها را به رمزارز دیگری تبدیل کنید یا در صورت برنده شدن هر یک از NFTها، در فروشگاه درون بازی آن را به فروش برسانید. اگر علاقه مندیدNFT خود را طراحی و به فروش برسانید، مقاله آموزش ساخت توکن های NFT را بخوانید. ارز دیجیتال BCOIN در بلاکچین شبکه بایننس اسمارت چین(BSC) قرار دارد که به راحتی می‌توانید آن را از صرافی بایننس خریداری نمایید. پلتفرم اپن سی (open sea) بزرگترین بازار خرید و فروش NFT در جهان می‌باشد. اگر قصد خرید و فروش و یا ساخت NFT دارید می‌توانید مقاله پلتفرم اوپن سی چیست را بخوانید.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

جمع بندی

بمب کریپتو یک بازی بر پایه ارز دیجیتال و دنیای NFT است، که از الگوی P2E استفاده می‌کند. بازیکنان علاقه مند در این حوزه به نبرد و جنگ می‌پردازند و با تلاش و پشتکاری که دارند، توکن‌های BCOIN بدست می‌آورند. درابتدا برای ورود و ثبت نام در بازی کریپتو بمب، ابتدا باید 10 عدد توکن BCOIN خریداری کرده و در حالت شکار گنج بازی کنید. با خرید NFT و رمزارز BCOIN، هریک از قهرمانان و شخصیت‌های درون بازی را به داراییتان اضافه کنید و رتبه خود را بالا ببرید و در نبردها با پیروزی بیشتری به مراحل بعد صعود کنید. امیدواریم با مقاله بازی بمب کریپتو چیست؟، آشنا شده باشید. بازی Bomb Crypto فرصت خوبی برای کسب درآمد افراد علاقه مند به دنیای NFTها خواهد بود. شما می‌توانیدNFT مورد علاقه خود را بسازید و با تبلیغ آثار هنری NFT شده کسب درآمد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *