بازی‌های ویدیویی در دو دهه اخیر طرفداران زیادی را توانسه به خود جذب کند، چرا که روز به روز ویژگی‌های جدیدی به آن افزوده می‌شود. جدیدترین ویژگی که برای بازی‌های ویدیویی تهویه شده است، بلاک چین می‌باشد. بلاک چین سبب جذب افرادی که بازی کردن را وقت تلف کردن می‌دانستند به بازی‌های ویدیویی شده است، چرا که قابلیت درآمدزایی از بازی‌های ویدیویی را فراهم کرده است. بازی‎‌های زیادی در این حوزه وجود دارند که افراد علاقه زیادی به آن‌ها دارند، بازی Ember Sword یکی از این بازی‌ها می‌باشد که یک بازی ویدیویی جنگ‌محور می‌باشد. در این مقاله قصد داریم به آموزش کامل بازی امبر اس ورد بپردازیم و به سوال بازی Ember Sword چیست نیز پاسخ دهیم.

بازی Ember Sword چیست؟

بازی Ember Sword چیست

Ember Sowrd یکی دیگر از بازی‌های است که در حوزه بلاک چین و متاورس تولید شده است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. بازی Ember Sword حول محور کارکتری که شما انتخاب می‌کنید، می‌گردد و یک بازی نقش آفرینی است که قرار است شما را به بازی مجذوب کند. سبک این بازی MMORPG می‌باشد که مخفف جمله Massively Multiplayer Online Role Playing Game است که به معنای بازی انبوه چندنفره آنلاین می‌باشد. در بازی Ember Sword یک بازی چند نفره آنلاین می‌باشد که پلیرها با ارتقاء دادن تجهیزات و اردوگاه خود به مبارزه همدیگر را به چالش می‌کشند. تا این بخش متوجه شدید که بازی Ember Sword چیست؟، پس بهتره در باره بخش‌های دیگر این بازی توضیح دهیم. این بازی اقوام مختلفی دارد که هر کدامیک از اقوام، کارکترهای مخصوص به خود را دارند.

هیرو یا قهرمان‌های بازی هر کدام توانایی‌های خاصی دارند که در نبرد‌هایی که با دیگر بازیکنان دارید می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید. لازم به ذکر است که هر چقدر لول هیروی شما بالاتر باشد، قدرت و توانایی شما در شکست دادن دیگر رقبا آسان‌تر خواهد بود. بازی Ember Sword در مرحله آموزشی خود قرار دارد و هنوز در حالت تست می‌باشد و به زودی قرار است نسخه کامل بازی عرضه و در اختیار علاقه‌مندان به این بازی قرار بگیرد. بنابراین دانلود بازی Ember Sword در حال حاضر میسر نمی‌باشد. اگر بخواهیم بازی Ember Sword را در یک جمله تعریف کینم به بازی بلاک چینی گفته می‌شود که از فناوری NFT نیز پشتیبانی می‌کند. اگر علاقه‌مند به توکن‌های غیر مثلی(NFT) هستید می‌توانید مقاله آموزش NFT را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: دوره رایگان آموزش متاورس

گیم پلی Ember Sword

گیم پلی Ember Sword

در بازی Ember Sword هر کاری را در هر زمانی که بخواهید می‌توانید انجام بدهید. با تبدیل شدن به یک مکانیک قابل و باهوش پیروزی شما در بسیاری از نبردها تضمین می‌شود. Ember Sword یک بازی اول شخص می‌باشد که دارای اقتصادی زنده، نبردهای Player vs Player سخت، محیطی چالش برانگیز می‌باشد. تانابوس(یکی از ماه‌های درون بازی می‌باشد) داستان عمیقی برای گفتن دارد. وقتی پا به این ماه بگذارید، با چالش‌های سختی روبرو خواهید شد، با شخصیت‌های بی‌رحم ملاقات و دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد. ارتقاء سطح بر اساس ارتقاء مهارت‌های شما از سطح 0 تا 100می‌باشد و هر سلاح مهارت مربوط به خود را دارد. اگر به بازی‌های کریپتویی علاقه مند هستید، می‌توانید مقاله بازی Crypto Miner چیست را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید:دوره آموزش ارز دیجیتال

بخش های بازی Ember Sword

بخش های بازی امبر اس ورد

همانطور که در بخش بازی Ember Sword چیست، گفته شد این بازی از فناوری توکن‌های غیرمثلی پشتیبانی می‌کند و پلیرها مالکیت کامل بر آیتم‌های بازی را دارند. بازیکنان اگر با شمشیر یا آیتم‌های درون بازی یکی از باس فایت( Boss Fight) را شکست بدهند، اسم غولی را که شکست دادند بر روی آن هک می‌شود. این موضوع سبب می‌شود که بازیکنان بتوانند آیتم‌های درون بازی را به NFT تبدیل کنند و در معرض فروش بگذارند. از طرفی دیگر از هر نوع آیتم مقدار مشخصی وجود دارد و قابلیت زیادتر شدن آن، حتی توسط توسعه دهندگان وجود ندارد و از این رو قیمت NFTهایی که کاربران از آیتم‌های خود می‌سازند، بالا خواهد بود.

اگر نمی‌دانید که چگونه می‌توانید NFT بسازید می‌توانید با مطالعه مقاله ساخت NFT به چگونگی آن پی ببرید. بازی‌های چند نفره آنلاین همانند بازی Ember Sword طرفداران زیادی دارد، اگر به این گونه از بازی‌ها علاقه مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله بازی Thetan Arena چیست را مطالعه نمایید.

Settelment

سکونتگاه‌ها(Settelment) خانه‌های کوچک به اندازه 1*1 می‌باشد که ایستگاه تامین مجدد و پایگاه‌های مختلف را می‌توانید در آن‌ها قرار بدهید. شهرک‌ها به عنوان بارون ارائه می‌شوند که در آن‌ها می‌توانید مغازه، خانه‌های کوچک و خانه کلن خود را بسازید.

Towns

شهرها بزرگتر از سکونتگاه ها هستند و چیزهای بیشتری را به ماجراجویان کنجکاو ارائه می دهند. آن‌ها ساختمان‌هایی هستند که برای کارهای خاص‌تری مانند ساخت و ساز، دستیابی به تجهیزات خاص و پالایش منابع در نظر گرفته شده‌اند. یک شهر عنوان کُنت یا ارل/کنتس(Earl/Countess) را برای شما به ارمغان می‌آورد و در کنار تمام سکونتگاه‌ها، می‌توانید ایستگاه‌های پالایش، ساختمان‌های تولیدی، کلن‌های متوسط و بازار بسازید، که به کمک آن می‌توانید آیتم‌های مختلفی را خریداری نمایید.

City

شهرها مراکز فعالیت تجاری هستند و برای کسانی که مایل به انجام کار هستند سرشار از ثروت هستند. بزرگترین سازه‌ها و اصناف در این مکان‌های شهری یافت می شوند که فرصت‌های بی حد و حصری را به همراه دارند. به صاحبان شهرها عنوان دوک یا دوشس اعطا می شود و در کنار تمام ساختمان‌های شهرک‌ها و شهرها به شما این امکان داده می‌شود که کلن‌های بزرگ، پورتال‌ها، پست‌های تجاری کاروان و غیره بسازید.

آموزش بازی Ember Sword

 

آموزش بازی Ember Sword

تا این بخش از مقاله بازی Ember Sword چیست به پاسخ این سوال و بخش‌های مختلف این بازی پرداخیتم، حال قصد داریم به آموزش بازی Embor Sword بپردازیم. بازی Ember Sword از اقوام های سولاروود(SolarWood)، ادیسائو(Edisau)، داسکرون(Duskeron) و سِورند(Sevrend) تشکیل شده است. هر کدام از این اقوام دارای دسته‌ها یا گروهایی می‌باشند که در زیر به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت.

کینگ‌شیپ(KingShip)

بازی Ember Sword چیست

قلمرو کینگ‌شیپ قلمروی است که پلیرها به تقابل با محیط بازی می‌پردازند و از آن با عنوان PVE یا Player VS Environment یاد می‌شود. این حالت برای این تعبیه شده است که بازیکنان به جستجو و تهیه منابع برای ارتقائ سرزمین خود می‌پردازند.

وایلدرنس(Wilderness)

بازی Ember Sword چیست

این قلمرو نیز همانند قلمرو کینگ‌شیپ محیطی PVE می‌باشد که کاربر با محیط در تعامل می‌باشد. تفاوت این قلمرو کینگ‌شیپ این است که به از نظر وسعت بزرگ‌تر و به منطقه پادشاهی نزدیک‌تر است.

اَوت‌لا(OutLaw)

بازی Ember Sword چیست

بهترین محدوده برای ارتقاء مهارت و سطح‌های بازیکنان قلمرو OutLaw می‌باشد. پا گذاشتن به این منطقه خطر زیادی برای پلیرها به همراه دارد، چرا که بیشتر جانوران وحشی، هیولاها و غول‌ها در این منطقه قرار دارند.

پیج اینستاگرام محمد فاموریانجمع بندی

بازی Ember Sword یکی از بازی‌هایی می‌باشد که می‌تواند مخاطبان زیادی را به خود جلب نماید. تا به امروز فقط نسخه آزمایشی این بازی در اختیار کاربران قرار گرفته است و دانلود بازی Ember Sword وجود ندارد. با توجه به پیش نمایشی که از این بازی منتشر شده است، بازی جالبی می‌باشد که به قطع طرفداران خود را خواهد داشت. علاوه بر گیم پلی زیبای این بازی، فناوری NFT در این بازی استفاده شده که آیتم‌های بازی را کاربران می‌توانند به عنوان توکن غیرمثلی در بازار بفروشند. در این مقاله سعی بر این داشتیم که به سوال بازی Ember Sword چیست، پاسخ دهیم و شما را هرچه بیشتر با این بازی مهیج آشنا سازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *