شاید امروزه کمتر کسی توقع کسب درآمد از بازی‌های کریپتویی را داشته باشد. تفکر اینکه کسب درآمد دلاری از بازی‌های کریپتویی ممکن نیست، کاملاً اشتباه است. چرا که بسیاری از تریدرها کسب درآمد از بازی کردن را به خرید و فروش ارزهای دیجیتال ترجیح می‌دهند. این نوع از بازی‌ها همانند بازار کریپتوکارنسی دچار نوسانات مختلفی نمی‌شود و از همه مهم‌تر ریسک کمتری را به جان می‌خرید. یکی از این بازی‌های کریپتویی که در YouTube نیز تبلیغ می‌شود، بازی Voxies می‌باشد. شاید این سوال برای شما پیش آید که بازی Voxies چیست و چگونه می‌توان از آن کسب درآمد کرد. اگر به دنبال پاسخ سوالاتی که در ذهن شما شکل گرفته می‌گردید، پیشنهاد می‌کنم حتماً ادامه مقاله بازی Voxies چیست را مطالعه فرمایید.

بازی Voxies چیست؟

بازی Voxies چیست

Voxies یکی دیگر از بازی‌های کریپتویی است که گیمرها از طریق آن کسب درآمد می‌کنند. بازیکنان با استفاده از توکن Voxel که ارز دیجیتال این بازی می‌باشد، می‌توانند جوایز متعددی کسب کنند. پلیرها با استفاده از ارز دیجیتال Voxle در این بازی می‌توانند آیتم‌های درون بازی را خریداری کند و با دیگر پلیرها به رقابت بپردازند. از جمله مزیت‌هایی که بازی‌های کریپتویی نسبت به ترید کردن دارد این است که نیازی به هیچ دانش قبلی درباره ارزهای دیجیتال ندارد. آیتم‌ها و ابزارهای درون بازی را می‌توانید به NFT تبدیل کنید و در فروشگاه اوپن سی به فروش برسانید. برای آشنایی بیشتری با پلتفرم OpenSea می‌توانید مقاله پلتفرم OpenSea چیست را مطالعه نمایید. این بازی برخلاف سایر بازی‌های کریپتویی کاملاً رایگان می‌باشد و برای کسب درآمد دلاری نیازی به پرداخت هزینه‌ای نمی‌باشد.

به طور کلی Voxie Tactics یک بازی نقش آفرینی تاکتیکی سبک یکپارچه سازی با تغییرات مدرن است که با ویژگی‌های گیم پلی که دارد به بازیکن حال و هوای نوستالژیک و مدرنی می‌دهد. این بازی به شدت تحت تاثیر بازی‌های بزرگ تاکتیکی دهه 1990 و اوایل دهه 2000 است. این بازی دارای دو حالت اصلی گیم پلی است: کاوش و نبرد است که در اکثر بازی‌های RPG دیده می‌شود.

گیم پلی بازی Voxies

گیم پلی بازی Voxies

همانطور که در بخش قبلی مقاله بازی Voxies چیست بیان کردیم، Voxies بازی به سبک RPG است. افراد در نقشه این بازی به راحتی می‌توانند جابه‌جا شوند و به دنبال آیتم‌های مورد نیاز خود در بازی بگردند. در این حین ممکن است با دشمنانی روبرو شوند که باید برای رسیدن به مقصد خود آن‌ها را از بین ببرند. این ویژگی بازی جذابیت آن را دوچندان می‌کند و سبب جذب و گذراندن زمان زیادی در بازی می‌شود. در ادامه مقاله بازی Voxies چیست، حالت‌های مختلف این بازی را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم تا با این بازی بیشتر آشنا شوید.

حالت جستوجو(Exploration)

حالت کاوش یا جستوج، حالتی است که به بازیکنان اجازه می دهد آزادانه در جهان Voxie Tactics کاوش کنند. پللیرها در حین بازی و کاوش کردن با ماجراهای مختلفی روبرو می‌شوند. همانطور که جلوتر می‌روید، با بخش‌های مختلف دنیای این بازی روبرو می‌شوند و برای حل مراحل بازی به دنبال چاره می‌گردند. حالت کاوش به بازیکنان این امکان را می‌دهد که به مقاصد مختلف سفر کنند و خطوط جستجو را کامل کنند. با سفر کردن به بخش‌های مختلف با دیگر موجودات و آیتم‌های این بازی آشنا می‌شوند. همچنین ابزارهایی پیدا خواهنمد کرد که در جمع‌آوری توکن‌های VOXEL به آن‌ها کمک می‌کند.

گیمرها می‌توانند از طریق شکست دادن هیولاهای درون بازی  و کمک به سایر شخصیت‌های بازی با انجام وظایف برای آنها توکن‌های VOXEL کسب کنند. حالت کاوش Voxie Tactics دائماً در حال گسترش است و تجربیات تازه و مکان‌های جدید و جالبی را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. چند زیست بومی که در محیط بازی شاهد آن‌هال خواهیم بود، عبارت است از: تپه‌های علفزار، صحرا، تاندرای برفی، مرداب‌ها و کوه‌های آتشفشانی می‌شوند.

حالت مبارزه(Battling)

در بازی Voxie Tactics، حالت دیگری که وجود دارد، حالت نبرد و جنگ است. نبرد در این بازی در بخش‌های مختلفی قرار می‌گیرد، به عبارتی دیگر حالت مبارزه خود نیز شمال بخش‌های دیگری نیز می‌باشد. از جمله حالت‌های این بازی می‌توان به زنده ماندن(survival mode)، کشتن همه دشمنان(Battle Royale) و نجات NPCها است. با اتمام رساندن هر یک از این موارد جوایزی به پلیر برنده شده داده می‌شود. به طور کلی 3 نوع حرکت یا کنش در این حالت برای پلیرها قرار گرفته است:

  • برای بهبود محیط نبرد و راحتی پلیرها یک کلید حرکت ایجاد شده است. گیمرها از طریق آن می‌توانند در نقشه به راحتی جابه‌جا شوند و حریفان خود را از بین ببرند.
  • دکمه دیگری که از آن در نبرد می‌توانید استفاده کنید برای طلسم‌ها و قدرت‌های جادویی که دارید، تعبیه شده است. با استفاده به موقع و درست از آن‌ها به راحتی هر چه تمام می‌توانید حریفان خود را نابود کنید.
  • همچنین دکمه دیگری وجود دارد که برای تغییر دادن سلاح‌ها و ابزارهای شما مورد استفاده قرار می‌گیرد. از طریق آن می‌توانید سلاح مناسب خود را برای شکست دادن حریف خود به سرعت انتخاب نمایید.

دلایل منحصر به فرد بودن بازی Voxies جیست؟

دلایل منحصر به فرد بودن بازی Voxies جیست؟

بازی Voxies یکی از جذاب‌ترین بازی‌های کریپتویی است که طرفداران زیادی دارد. اما دلیل محبوبیت این بازی چیست، آیا واقعاً این بازی هم به اندازی بازی روبلاکس ارزش وقت گذاشتن را دارد؟ 3 دلیل عمده برای برتری این بازی نسبت به سایر بازی‌های کریپتویی علاوه بر رایگان بودن آن وجود دارد که در این بخش به آن‌ها خواهیم پرداخت.

مسابقات رقابتی(Competitive Matches)

کاربران می توانند با شرکت در دو حالت مسابقه بازیکن در مقابل بازیکن(PvP) توکن VOXEL را کسب کنند.در حالت اول بازیکنان می‌توانند با استفاده از کارکتر اصلی خود با پلیر دیگری مبارزه کنند. اما در حالت دیگر باساتفاده از کارکترهایی با قدرت و شخصیت یکسان به مبارزه با یکدیگر بپردازند. حالت دوم برای بازیکنانی که در این بازی مهارت خوبی دارند بسیار مناسب و جذاب خواهد بود.

ساخت آیتم(Crafting Items)

بازیکنان این قابلیت را دارند که آیتم‌ها و تجهیزات درون بازی را با یکدیگر ادغام کنند تا ابزارهای ارزشمندتری را ایجاد کنند. هر چقدر ابزار و آیتم‌های به کار رفته بیشتر باشد، کمیاب بودن آیتم نهای شما نیز بیشتر خواهد بود. از طرفی دیگر ساخت سلاح‌های درون بازی نیاز به برخی کریستال‌ها هست که می‌توان آن‌ها را از طریق ادغام کردن کریستال‌های دیگر بدست آورد.

مجموعه NFT

تا به امروز نزدیک به 10000 هزار NFT این بازی به قیمت‌های مختلفی بر روی منحنی‌های پیوند(bonding curves) به فروش رسیده است. NFTهای درون بازی از طریق Stones که یکی از ابزارهای درون این بازی است به فروش می‎رسد. نسل بعدی شخصیت‌های این بازی ممکن است از طریق همین NFTهای ایجاد شده، خلق شود.

بیشتر بخوانید: آموزش NFT

ارز دیجیتال Voxel چیست؟

ارز دیجیتال Voxel چیست

حال که با مفهوم بازی Voxies چیست به خوبی آشنا شدید، بهتر است نگاهی به توکن این بازی نیز بیاندازیم. ارز دیجیتال Voxel توکن اختصاصی بازی Voxies که پلیرها در زمان بازی کردن می‌توانند آن را بدست آورند. از طریق ارز دیجیتال Voxel پلیرها می‌توانند به ساخت NFT بپردازند و NFTهای مورد پسند خود را در فروشگاه‌های مختلف به فروش برسانند. همچنین تریدرهای به راحتی می‌توانند این دارایی دیجیتال را از صرافی‌های معتبر نظیر کوین بیس خریداری کنند. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال Voxel برابر است با 0.216829 دلار می‌باشد.

پیج اینستاگرام محمد فاموریانجمع بندی

بازی Voxies یکی دیگر از بازی‌های کریپتویی است که افراد از طریق آن می‌توانند کسب درآمد کنند. این نوع از بازی‌ها امکان کسب درآمد دلاری را در کنار بازی کردن به گیمرها می‌دهد که سبب جذابیت دوچندان آن‌ها می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این بازی امکان ساخت NFT از آیتم‌های درون بازی و فروش آن‌ها در پلتفرم‌های مختلف نظیر پلتفرم Rarible نیز وجود دارد. ما در این مقاله سعی بر این داشتیم که شما را با بازی Voxies و توکن آن آشنا کنیم و به سوال بازی Voxies چیست نیز پاسخ دهیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *