این روزها روش‌های پرایس اکشن به یکی از بهترین راه‌های درآمدی در بازار ارزهای دیجیتال و فارکس تبدیل شدند. چرا که افراد بدون نیاز به دانش خاصی در زمینه ارزهای دیجیتال می‌توانند با استفاده از روش‌های پرایس اکشن درآمد کسب کنند. یکی از روش‌های که امروزه بر سر زبان‌ها است، روش پرایس اکشن وودز می‌باشد. این روش توسط شخصی به نام گالن وودز اختراع شد که اسم این روش برگرفته از نام ایشان می‌باشد. در ادامه مطلب قصد داریم شما را با پرایس اکشن وودز و الگوهای وودز آشنا کینم، پس ما را همراهی کنید.

پرایس اکشن چیست؟

پرایس اکشن روشی است که تریدرها با استفاده از آن نمودارهای معاملاتی را بدون استفاده از هیچ ابزاری تحلیل می‌کنند. الگوهای پرایس اکشن دیدی به تریدر می‌دهد که با آن می‌تواند روند بازار را تا حدودی تشخیص دهد. همچنین استفاده از روش‌های پرایس اکشن نیازی با داشتن دانش خاصی درباره ابزارهای بازار ارز دیجیتال نیست و به راحتی با استفاده از آن‌ها می‌توان کسب درآمد کرد. همانطور که می‌دانید نمودارها حاکی اطلاعاتی است که تریدرها از آن برای شناسایی روند ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند. از آنجایی که تمرکر اصلی پرایس اکشن بر روی نمودار است به راحتی می‌توان روند ارزهای دیجیتال را بررسی کرد. در ادامه مقاله به یکی از روش‌های پرایس اکشن به نام پرایس اکشن وودز خواهیم پرداخت که کمتر کسی با آن آشنایی دارد.

معرفی پرایس اکشن وودز

پرایس اکشن وودز یکی دیگر از روش‌های پرایس اکشن می‌باشد که از طریق آن تریدرها بازار را تحلیل می‌کنند. این روش همانند سایر روش‌های پرایس اکشن محبوبیت زیادی ندارد و همچنین اطلاعات کامل یا جامعی درباره آن وجود ندارد. شما می‌توانید با خواندن مقاله مقایسه انواع روش های پرایس اکشن با دیگر روش‌ها آشنا شوید و آن‌ها را با هم مقایسه کنید. روش پرایس اکشن وودز توسط شخصی به نام گالن وودز اختراع شده است. با استفاده از این روش می‌توانید بازار فارکس و بازار ارزهای دیجیتال را نوسان گیری و تحلیل کنید.

به طور کلی روش‌های پرایس اکشن در شناسایی روند بازار بدون استفاده از هر گونه ابزاری بسیار مفید است.این سبک پیچیدگی بیشتری نسبت به پرایس اکشن RTM دارد که همین موضوع باعث شده کمتر کسی به سراغ این روش بیاید. پرایس اکشن وودز دارای 6 الگو یا ستاپ معاملاتی است که از طریق آن‌ها می‌توان روند قیمتی را پیش بینی کرد.

روش پرایس اکشن وودز بهتر است یا سایر روش ها

پرایس اکشن وودز روشی است که کمتر کسی با آن آشنایی دارد و اطلاعات زیادی درباره آن در سایت‌های خارجی وجود ندارد. اما با این وجود افراد زیادی از این روش برای کسب درآمد و تحلیل بازار استفاده می‌کنند. این روش نسبت به روش پرایس اکشن لنس پیچیدگی بیشتری دارد، اما آمار و داده‌ای که با استفاده از این روش می‌توان بدست آورد، دقیق‌تر است. به طور کلی همه روش‌های پرایس اکشن به شما در رسیدن به سود از بازار ارزهای دیجیتال کمک می‌کنند. این موضوع مهم نیست که کدام روش پرایس اکشن بهتر است و کاراتر می‌باشد، سعی کنید یکی از روش‌ها را به خوبی یاد گیرید و در معاملات خود از آن استفاده کنید. با استفاده از این ورش‌های پرایس اکشن، استراتژی معاملاتی برای خود ترتیب دهید و بنا به روند بازار از آن استفاده کنید تا سود بیشتری از این بازار کسب کنید.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

جمع بندی

پرایس اکشن وودز روشی است که امروزه تریدرها از آن برای چیدن استراتژی معاملاتی استفاده می‌کنند. روش‌های پرایس اکشن نیازی با داشتن دانش خاصی درباره ابزارهای ارزهای دیجیتال ندارد. این روش به شما در شناسایی روند بازار ارز دیجیتال کمک می‌کند و بدون استفاده از هیچ گونه ابزاری می‌توانید بازار را تحلیل کنید. آموزش پرایس اکشن وودز را در هیچ جایی دیگری پیدا نخواهید کرد. از این رو ما در این مقاله سعی بر این داشتیم شما را با این روش آشنا کنیم تا به راحتی از بازار ارزهای دیجیتال بدون استفاده از هیچ گونه ابزاری درآمد کسب کنید. روش‌های پرایس اکشن بیشتر در بازار فارکس استفاده می‌شوند، از این رو با مشاهده دوره هوش بازار جهانی می‌توانید از این بازار به راحتی کسب درآمد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *