این روزها خرید و فروش ارزهای دیجیتال کمی نسبت به قبل کاهش یافته است، چرا که بازار ارزهای دیجیتال افت شدیدی بعد سقوط بیت کوین داشته است. سقوط بیت کوین تاثیر بسیار زیادی بر روی رمزارزها و بازار ارزهای دیجیتال داشته است. یکی از ارزهای دیجیتالی که به شدت بعد از سقوط بیت کوین ارزش خود را از دست داد، ارز لونا است. ارز luna یکی دیگر از ارزهای دیجیتال است که تا تقریباً 5،6 ماه پیش ارزشی بالای 100 دلار داشت. در حال حاضر قیمت ارز لونا برابر است با 2.06 دلار که احتمال می‌رود این ارز دیجیتال به دوران شگفت‌انگیز خود باز گردد. آینده ارز دیجیتال لونا با تغییراتی که در آن حاصل شده است، درخشان به نظر می‌رسد و سرمایه‌گذاری بر روی آن بد به نظر نمی‌رسد. ما در این مقاله قصد داریم ارز دیجیتال Luna را به شما عزیزان معرفی کنیم و به سوال ارز دیجیتال لونا چیست، پاسخ دهیم.

ارز دیجیتال لونا چیست؟

ارز دیجیتال لونا چیست

ارز لونا توکن بومی شبکه بلاک چین ترا است که برای ترغیب کردن افراد برای استفاده از شبکه ترا ایجاد گردیده است. دارندگان ارز لونا می‌توانند در نظرسنجی‌های شبکه ترا شرکت کنند و برای بهتر کردن این شبکه بلاک چین نظرات خود را بیان کنند. تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال Luna به دارندگان آن قول پرداخت سود 0.5 درصدی از کلیه تراکنشات را داده است. همچنین قصد دارد که در صورت توسعه و افزایش تقاضا، مقدار سود پرداختی را نسبت به قبل بیشتر کند. ارز دیجیتال لونا در سال 2018 به قیمت 0.8 دلار روانه بازار گردید و پس از چندی ارزش آن افزایش پیدا کرد.

این افزایش نسبی سبب لیست شدن این ارز دیجیتال در بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال گردید. پس از گذشت 3 سال قیمت ارز luna به بالای 50 دلار رسید که این امر سبب ارتقا رتبه آن و رسیدن به رتبه 12 در وبسایت کوین مارکت کپ شود. این ارز دیجیتال را می‌توانید از صرافی‌های ایرانی نظیر نوبیتکس خریداری کنید. اگر با صرافی نوبیتکس و نحوه خرید و فروش در آن آشنایی ندارید، مقاله آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در نوبیتکس را مطالعه کنید.

ارز دیجیتال ترا چیست؟

ارز دیجیتال ترا چیست

ترا همان ارز دیجیتال لونا است که پس از سقوط لونا به جای لونا استفاده می‌گردد. این پروژه دقیقاً 4 سال پیش برای ایجاد پشتوانه‌ای برای ارز دیجیتال لونا روانه بازار گردید. ارز ترا در دسته استیبل کوین‌ها قرار دارد که برای کاهش کارمزد معاملات به کار می‌رود. توکن Luna بیشتر برای ثابت نگه داشتن قیمت ارز دیجیتال ترا و پشتوانه‌ای است برای این ارز دیجیتال. ارز دیجیتالی که امروزه ترید می‌شود، رمزارز ترا است، اما لونا فقط پشتوانه‌ای با عرضه ثابت برای ارز Terra است. در حال حاضر در وبسایت کوین مارکت کپ قیمت ارز لونا و ترا هر دو یکسان و برابر با 2.06 دلار می‌باشد.

امکان ذخیره ارز دجیتال لونا و ترا بر روی کیف پول‌هایی که شبکه بلاک چین ترا را پشتیبانی می‌کنند، وجود دارد. کیف پول متامسک و تراست دو کیف پولی هستند که امکان ذخیره این دو رمزارز بر روی آن‌ها وجود دارد. برای آشنایی با کیف پول متامسک می‌توانید مقاله راهنمایی استفاده از کیف پول متامسک را مطالعه بفرمایید.

کیف پول ارز دیجیتال لونا

تا این بخش از نوشتار متوجه شدید که ارز دیجیتال لونا چیست و چرا ارز دیجیتال ترا جایگزین آن گردید. در ادامه مقاله ارز دیجیتال لونا چیست، قصد داریم شما را کیف پول‌های که امکان ذخیره کردن ارز Luna یا ترا بر روی آن‌ها وجود دارد بپردازیم.

کیف پول تراست والت: تراست والت یکی بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای ذخیره ارز دیجیتال Luna است. این کیف پول برای کاربرانی که به تازگی وارد بازار ارزهای دیجیتال شده‌‍اند، پیشنهاد می‌شود، چرا که رابط کاربری بسیار آسان و راحتی دارد. تراست والت از بیش از 160 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند و همچنین از امنیت بالایی برخوردار است. اگر قصد ایجاد کیف پول تراست والت را دارید، مقاله آموزش ساخت کیف پول تراست والت را مطالعه کنید.

کیف پول مث والت: مث والت یکی دیگر از کیف پول‌های دیجیتال است که افراد می‌توانند دارایی‌های دیجیتال خود را بر روی آن ذخیره کنند. امکان ذخیره ارز دیجیتال لونا بر روی این کیف پول دیجیتال وجود دارد. جالب است بدانید که این کیف پول مث والت در لیست 10 تا از بهترین کیف پول‌های دیجیتال قرار دارد.

کیف پول لجر: لجر کیف پول سخت افزاری است که امکان ذخیره سازی اکثر ارزهای دیجیتال بر روی آن وجود دارد. این نوع از کیف پول‌های دیجیتال از امنیت بالاتری نسبت به کیف پول‌های آنلاین برخوردار هستند. از این رو شما می‌توانید با اطمینان خاطر هر چه بیشتر این ارز دیجیتال را بر روی کیف پول لجر ذخیره کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی 7 مورد از برترین کیف پول های وب 3

آینده ارز دیجیتال لونا

ارز دیجیتال لونا چیست

در این بخش از مقاله ارز دیجیتال لونا چیست، قصد داریم آینده ارز لونا را برای شما عزیزان بررسی کنیم. بازار ارزهای دیجیتال، بازاری پر نوسان و پیش بینی آن به این راحتی‌ها نیست، از این رو پیش بینی ارزهای دیجیتال نیز مشکل است. از طرفی رویدادهای مختلفی سبب افزایش یا کاهش قیمت ارز دیجیتال لونا و دیگر رمزارزها می‌گردد. برای پیش بینی قیمت ارز لونا باید فاکتورها و عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال عواملی شبیه عرضه و تقاضا، اتفاقات سیاسی، رسانه‌های اجتماعی و غیره همگی در افزایش قیمت ارز لونا و تغییر آینده آن دست دارند. اهداف تیم پروژه لونا از عواملی است که سبب تغییرات قیمتی ارز Lunaمی‌گردد.

تیم توسعه دهنده لونا به تازگی اعلام کرده است که با صرافی بیترکس و شبکه‌های اتریوم و سولانا قصد همکاری دارد. از این رو اگر این همکاری بین این صرافی و این دو شبکه بلاک‌چین صورت بگیرد، آینده درخشانی در انتظار ترا و ارز دیجیتال لونا خواهید بود. همچنین بنا بر گستردگی شبکه بلاک چین ترا این امکان وجود دارد که پروژه‌‌های رمزارز بیشتری بر روی این شبکه ایجاد گردد. همچنین شما می‌توانید با گذراندن دوره آموزشی ارز دیجیتال محمد فاموریان بازار را بهتر پیش بینی و بررسی کنید تا از آینده ارزهای دیجیتال بهتر باخبر شوید.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

جمع بندی

ارز لونا یکی دیگر از ارزهای مشهور بازار ارزهای دیجیتال است که افراد زیادی به خرید و فروش آن مشغول هستند. این ارز دیجیتال تا چندی پیش قیمتی برابر با 56 دلار داشت، اما با سقوط بیت کوین به دره 20 هزار دلاری ارزش آن نیز کاهش یافت. در حال حاضر قیمت ارز لونا برابر با 2.06 دلار است. اما با توجه به برنامه‌ای که تیم توسعه دهنده آن برای ارز دیجیتال لونا در نظر گرفتند، به احتمال زیاد ارزش این ارز دیجیتال مجدداً رشد خواهد کرد.ارز دیجیتال لونا به تازگی نام خود را به ترا تغییر داده است و از این پس با این نام در صرافی‌های ارز دیجیتال خرید و فروش می‌شود. ما در این مقاله سعی بر این داشتیم که ارز دیجیتال لونا را برای شما معرفی کنیم و به سوال ارز دیجیتال لونا چیست نیز پاسخ دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *