یکی از صرافی پیشرفته و مدرنی که به تازگی راه‌اندازی شده است را می‌توان به صرافی کوین لوکالی اشاره کرد که تاکنون توانسته است کاربران زیادی را جذب خود کند. دلیل اینکه این صرافی از همین اول راه خود را در بین کاربران محبوب کرده است این است که دارای محیطی امن و قابل اعتماد برای معامله‌گران می‌باشد. البته تنها دلیل آن این نیست بلکه می‌توان گفت این صرافی خارجی ارز‌های دیجیتال خود را نیز در اختیار کاربران ایرانی نیز قرار داده است و می‌توانید به راحتی ثبت نام در صرافی کوین لوکالی و حتی کار با صرافی کوین لوکالی را انجام دهید. با ثبت نام در صرافی کوین لوکالی نیز می‌توانید از آن کسب درآمد کنید که برای کسب درآمد کافیست پلتفرم این صرافی را به دوستان خود معرفی کنید و تا 20 درصد کارمزد دریافت کنید. همچنین دارای نسخه‌ی آزمایش برای معاملات یا همان دمو تریدینگ می‌باشد که با استفاده از این ویژگی می‌توانید به تمرین کردن در معاملات فیوچرز رجوع کنید. در این مقاله قصد داریم برای آشنایی کار با صرافی کوین لوکالی به آموزش صرافی کوین لوکالی بپردازیم.

معرفی صرافی کوین لوکالی

قبل از اینکه آموزش صرافی کوین لوکالی را در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم بهتر است درباره‌ی این صرافی پیشرفته کمی صحبت کنیم تا آشنایی لازم را قبل دانلود کوین لوکالی دریافت کنید. این صرافی برای ایمن کردن خود با دو پلتفرم برتر سایت کریپتو از قبیل بایننس و Mercurvo حمایت می‌شود و هر دوی این صرافی‌ها به کمک صرافی Coinlocally تا در انجام تراکنش‌ها و معاملات از امنیت بالایی بهره‌مند شود. قابل به ذکر است که با همکاری با صرافی بایننس این هدف را به دنبال داشت که در بین تریدر‌ها قابل اعتماد باشد و همچنین از بخش‌های معاملات مارجین و قرارداد آتی صرافی بایننس استفاده کند. بهتر است بدانید این صرافی در سال اوایل 2022 شروع به کار کرد که از نظر زمانی زمستان کریپتو شناخته می‌شود و برای شروع فعالیت خود سال سختی را انتخاب کرد. اما با حمایت صرافی ذکر شده توانست در کمترین زمان شناخته شود که در حال حاظر از بیش از ششصد ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند و همچنین امکان انجام معاملات اسپات و فیوچرز را برای تریدرهای بازار رمزارز فراهم کرده است.

کوین لوکالی هیچ محدودیتی را برای ایرانیان در نظر نگرفته است و شما می‌توانید بدون فعال کردن فیلترشکن در این صرافی یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید و به خرید و فروش ارز‌های دیجیتال خود در یک محیط امن پیش بروید. حتی می‌توانید برای دسترسی و امنیت بیشتر احراز هویت را در صرافی کوین لوکالی را انجام دهید و کار کردن با این صرافی بسیار ساده است به طوری که افراد مبتدی در بازار نیز می‌توانند از آن استفاده ببرند. پلتفرم دمو تریدینگ آن این امکان را به شما می‌دهد که قبل از اینکه دارایی‌های خود را در این صرافی قرار دهید از نسخه‌ی آزمایشی آن استفاده کنید و بدون نیاز به سرمایه خقیقی، معاملات فیوچرز را تمرین کنید، حال که معرفی این صرافی به پایان رسید در ادامه‌ می‌خواهیم به آموزش صرافی کوین لوکالی رجوع کنیم.

آموزش صرافی کوین لوکالی نحوه ثبت نام در آن

اولین آموزش صرافی کوین لوکالی را به نحوه ثبت نام و ایجاد حساب در آن بررسی خواهیم کرد که برای این کار ابتدا باید وارد آدرس اینترنتی این صرافی به نشانی coinlocally.com شوید. با وارد کردن این آدرس در مرورگر خود سایت رسمی این صرافی باز خواهد شد؛ صفحه‌ای برای شما باز خواهد شد که برای گذاراندن روند ثبت نام بایستی بر روی گزینه‌ی sing up بالای صفحه سمت چپ کلیک کنید.

آموزش صرافی کوین لوکالی نحوه ثبت نام در آنپس از آن همانند تصویر بالا صفحه برای شما باز خواهد شد که می‌توانید از طریق ایمیل یا شماره تلفن همراه خود در این صرافی ایجاد حساب کنید که از طریق شماره اگر اقدام کنید با وارد کردن شماره‌ی خود و انتخاب کردن رمز عبور که باید در آن از تعداد و حروف‌های کوچک و بزرگ استفاده کنید پس از آن بر روی گزینه‌ی register now کلیک کنید تا پیامکی برای شماره‌ی تلفن همراه شما ارسال شود که برای تایید و صحت شماره‌ی شما می‌باشد با گذارندن این مراحل ثبت نام در این صرافی به اتمام رسیده است.

آموزش صرافی کوین لوکالی نحوه احراز هویت

پس از ثبت نام به مرحله‌ی احراز هویت خواهیم رسید؛ البته بهتر است بدانید بدون طی کردن مراحل احراز هویت نیز می‌توانید در این صرافی فعالیت داشته باشید اما با محدودیت برداشت از حساب مواجه هستید که تنها به میزان 0.3 بیت کوین در شبانه روز امکان برداشت را دارید. صرافی کوین لوکالی دارای دو سطح برای احراز هویت در نظر گرفته است که اولی Basic KYC می‌باشد با محدودیت سقف برداشت روزانه معادل 2 بیت کوین و دومی Advance KYC می‌باشد با محدودیت سقف برداشت روزانه معادل 10 بیت کوین. برای انجام احراز هویت ایتدا بر روی آیکون پروفایل در کوشه‌ی بالا سمت چپ کلیک کنید و پس از آن یک منو برای شما باز خواهد شد که بایستی بر روی KYC کلیک کنید.

آموزش صرافی کوین لوکالی نحوه احراز هویتبا وارد شدن به این صفحه می‌بینید که برای احراز هویت بخش Basic KYC باز خواهد بود و برای گذراندن بر روی گزینه‌ی Verification Now کلیک کنید. پس از کلیک پنجره‌ی کوچکی باز خواهد شد که از شما درخواست دارد نام و نام خانوادگی، کشور، پاسپورت یا کارت ملی خود را وارد کنید و در ادامه این روند باید تصویر پشت و روی کارت ملی یا پاسپورت را راسال کنید بعد تکمیل این عبارت‌ها به مدت پنج یا ده روز زمان نیاز است که کارشناسان صرافی کوین لوکالی نتیجه‌ی احراز هویت شما را بازگو کنند.

آموزش صرافی کوین لوکالی نحوه احراز هویتهمچنین پس از اتمام این مرحله از احراز هویت در صورت نیاز می‌توانید به سراغ مرحله‌ی بعدی احراز هویت یعنی Advance پیش بروید که در این مرحله احراز هویت بر اساس چهره می‌باشد. با شرایطی خاصی که از شما درخواست دارد بایستی تصاویر و ویدئو ضبط کنید و بارگذاری کنید تا این مرحله از احراز هویت نیز به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: صرافی bingx چیست

آموزش صرافی کوین لوکالی نحوه واریز دارایی

برای گداراندن این  مراحل ابتدا وارد حساب کاربری شوید و از طریق منویی که ایکون شبیح به پروفایل می‌باشد کلیک کنید و سپس بر روی گزینه‌ی deposit کلیک کنید پس از آن صفحه‌ای همانند تصویر پایین برای شما باز خواهد شد.

آموزش صرافی کوین لوکالی نحوه واریز داراییبا باز شدن این صفحه در اولین مرحله بایستی نوع ارز دیجیتال خود را تعیین کنید و پس از آن صفحه‌ی بلاکچین انتقال ارز دیجیتال مد نظرتان را انتخاب کنید و بنابراین با انجام این کار، آدرس اینترنتی اختصاصی کیف پول شما رویت می‌شود. در ادامه شما باید آدرس کیف پول را کپی و در صرافی یا کیف پول مبدا برای انتقال توکن خود استفاده کنید که همچنین می‌توانید برای مشاهده اینکه چقدر می‌توانید واریز ارز دیجیتال داشته باشید در بخش Minimum Deposit میسر می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین صرافی جایگزین کوکوین

آموزش صرافی کوین لوکالی نحوه برداشت از حساب

همان طور که مشاهده می‌کنید فرآیند برداشت و واریز به حساب، دو عدد فرآیند تقریبا مشابه به هم می‌باشند که در صفحه‌ی اصلی همانند مراحل قبلی را گذرانده و بر روی گزینه‌ی Withdraw کلیک کنید، سپس صفحه‌ای همانند تصویر پایین برای شما باز خواهد شد.

آموزش صرافی کوین لوکالی نحوه برداشت از حسابدر این صفحه‌ی جدید ابتدا توکن مد نظر خود را همراه با شبکه‌ی بلاک‌چین انتخاب کنید که برای مشاهده‌ی حداکثر میزان برداشت باید به بخش Minimum Withdrawal نگاه کنید و برای مشاهده‌ی کارمزد برداشت نیز باید به بخش External Fee رجوع کنید. پس از تایید این مراحل آدرس کیف پول مقصد را در بخش Address و مقدار رمزارز برای انتقال را باید در بخش Amount وارد نمایید که با کلیک بر روی گزینه‌ی Sumbmit عملیات برداشت شروع می‌شود. با استفاده از استراتژی معاملاتی می‌توانید در این صرافی به راحتی درآمد زایی کنید.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

مطلب آخر

در این مقاله ما به آموزش صرافی کوین لوکالی پرداختیم و برای اینکه بتوانید مراحل‌هایی همچون ثبت نام، احراز هویت، یرداشت و واریز را به خوبی انجام دهید اطلاعاتی ارائه کردیم و همان طور که گفتیم این صرافی به‌روز در اوایل سال 2022 راه‌اندازی شده است که به دلیل اینکه به تازگی به روی کار آمده است دارای ویژگی و مزایایی بسیار مفید و کاربردی می‌باشد پس برای اینکه در معاملات خود از عملکرد بهتری برخورداز باشید بهتر است به این صرافی روی بیاورید.

2 دیدگاه در “آموزش صرافی کوین لوکالی

  1. پیمان میگوید:

    صرافی کوین لوکالی بهترین هست و بهتون پیشهاد میدم که کاربری راحت داره واز کمیسیون پایینی برخوردار هست
    من از طریق سایت بروکری بایبیت اطمینان دارم که بروکرش هست

  2. محمد اکبری میگوید:

    “ممنون از پست مفیدتون! کوین لوکالی واقعاً خوبه و اینکه تو این مدت هر روز بهتر از دیروز بوده نشانگر اینه که خیلی جای پیشرفت داره.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *