کوین لوکالی، یک نسل جدید صرافی ارزهای دیجیتال که خدمات مالی پیشرفته‌ای را ارائه می دهد و در تلاش است تا محیطی امن، قابل اعتماد و پایدار برای معامله گران در سراسر جهان ایجاد کند. این استارت‌ آپ کریپتو از فناوری بلاک چین به‌ عنوان پایه‌ای برای اکوسیستم مالی پیشنهادی نسل بعدی خود استفاده می‌کند، که از طریق آن صرافی Coinlocally قصد دارد چشم‌انداز خود را برای از بین بردن موانع مالی، تکامل اقتصاد جهانی و در نهایت تغییر جهان به سوی بهتر تحقق بخشد. قابل توجه است که Coinlocally خدمات معاملاتی پویا و پیشرفته‌ای را ارائه می دهد و همانطور که در وب سایت رسمی آن بیان شده است به عنوان خانه تجارت ارزهای دیجیتال قرار می‌گیرد. علاوه بر خدمات کلاسیک برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، صرافی ترکیبی (یعنی CEX و DEX) همچنین به کاربران امکان می دهد تا از گزینه های دیگر ابزارهای مالی مانند معاملات اسپات و قراردادهای آتی بهره ببرند.

معرفی صرافی کوین لوکالی

معرفی صرافی کوین لوکالیبرای اینکه بدانید این صرافی چقدر ایمن و پرکاربرد است؛ این پلتفرم از سوی پلتفرم‌های برتر سایت کریپتو مانند بایننس و Mercurvo حمایت می‌شود که هر دو این صرافی در انجام دادن تراکنش‌ها و معاملات ایمن، به صرافی کوین لوکالی کمک می‌کنند تا محیطی امن‌تر را بوجود آورد. در اصل صرافی کوین لوکالی با دو هدف عمده در سطح‌های مختلف وارد همکاری با این برند‌های معتبر شد، به عنوان مثال همکاری آن با صرافی بایننس این امکان را می‌دهد در بین شبکه‌های جهانی کاربران خود را قابل اعتماد نشان دهد و همچنین بتواند از بخش‌های معاملات مارجین و قرارداد آتی صرافی بایننس استفاده کند..

این صرافی به تازگی راه‌اندازی شده است به طوری که سال تولید آن 2022 می‌باشد و بدانید خدمات پیشرفته و قابل توجه‌ای را به کاربران خود ارائه می‌دهد. این پلتفرم امن، قابل اعتماد و پایدار را برای تجارت رمزنگاری به وسیله‌ی وب و حتی از طریق برنامه‌ی تلفن را فراهم کرده است و برای افزایش امنیت حساب خود می‌تانید از روش‌های مختلف استفاده کنید. همچنین می‌توانید برای ثبت نام در صرافی کوین لوکالی به مقاله‌ی آموزش صرافی کوین لوکالی مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: دوره‌ آموزشی اسمارت مانی

صرافی Coinlocally از چه ارزهایی پشتیبانی می کند

صرافی Coinlocally از چه ارزهایی پشتیبانی می کنددر این صرافی ارز‌های زیادی موجود می‌باشد اما اصلی‌ترین ارز‌هایی که در صرافی کوین لوکالی می‌توانید به خرید و فروش آن‌ها بپردازید عبارت‌اند از: بین کوین، اتریوم، بایننس کوین، شیبا اینو، آوالانچ، یونی سواپ، ریپل، کاردانو، سولانا، دوج کوین، پولکادات، پالی گان،رید توکن بیت کوین، لایت کوین، توکن اف تی ایکس، اتریوم کلاسیک، نیر پروتکل و چین لینک از ارزهای هستن که شما می‌توانید در این صرافی به معامله‌ی آن‌ها پیش بروید.

 ویژگی های صرافی کوین لوکالی چیست؟

 ویژگی هایی صرافی کوین لوکالی چیستاین صرافی علاوه بر اینکه توانایی مبادله‌ی کریپتو با خدمات مالی پیشرفته را دارد؛ همچنین دسترسی به خدمات تبدیل فوری،ییلد فارمینگ و معاملات مارجین را نیز پشتیبانی می‌کند و بازار nft خود را به تازگی راه‌اندازی کرده است و به کاربان خود ارائه می‌دهد. بازار nft این صرافی با کالکشن منحصر به فرد برای کاربران پلتفرم در ماه جولای راه اندازی شد و کاربران می‌توانند با کلیک بر روی نماد کیف پول خود به بازار nft اتصال پیدا کنند. همچنین با کلیک بر روی “My Collections” می‌توانید افزودن تصاویر بنر، پیوندهای اجتماعی و توضیحات مجموعه خود را به وجود بیاورید و ارز‌های nft خود را در بازار خرید و فروش کنید که به ازای آن هزینه‌ی فروش ثانویه را تعیین کنید؛ قابل به ذکر است که کاربان می‌توانند NFTهای خود را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ی اضافی خریداری کنند.

Coinlocally ابزار‌های معاملاتی ارز‌های دیجیتال را در برنامه‌های تلفن همراه هوشمند از قبیل ios و اندروید پشتیبانی می‌کند و حتی لب تاب‌های مبتنی بر IOS را در برگرفته‌ است. از این رو شما می‌توانید در هر مکانی که هستید و علاقه دارید از قبیل محل کار، خانه و غیره از طریق هر سیستم عاملی به ترید کردن در این صرافی مراجعه کنید. برای معامله‌گران حرفه‌ای این پلتفرم ایمن، معاملات اسپات را در اختیار آت‌ها قرار داده است. کوین لوکالی نیز یک ماژول معاملات آتی را به برنامه تلفن همراه خود اضافه کرده است که با استفاده از معاملات فیوچرز، معامله‌گران توانایی این را دارند از نوسانات قیمت در هر جهت با اهرمی ارزشمند سود ببرند. به غیر از این در بازارهای نزولی معامله‌گران می‌توانند از معاملات با موقعیت کوتاه نیز سود کسب کنند.

ویژگی پس انداز صرافی کوین لوکالی هم در سیستم عامل کامپیوتر یا همان وب و هم در تلفن‌های همراه قابل دسترس می‌باشد که برنامه‌ی این صرافی به کاربران از طریق برنامه‌ی وام دهی انعطاف پذیر با بازده درصدی بالا خدمت رسانی می‌کند و کاربران می‌توانند ارز‌های دیجیتال خود را با صفر درصد کمیسیون اضافی به حساب پس انداز خود انتقال دهند.از طریق این ویژگی پس انداز توانایی این را دارید که دارایی‌های خود را تا یک وره‌ی خاص قفل کنید و پس از گذشت آن پرداخت‌های دوره‌ای را روی پول رمزنگاری غیر فعال خود دریافت نمایید.

بیشتر بخوانید: صرافی Bingx چیست

توکن رسمی صرافی کوین لوکالی

توکن رسمی صرافی کوین لوکالیکوین لوکالی دارای توکن انحصاری به خود می‌باشد که نام آین توکن بومی Coinlocally Coin یا CLYC می‌باشد که تا به حال مقدار زیادی از توکن را در مجموع تولید کرده است که در شبکه‌ی بلاک چین BEP20 قابل اجراء می‌باشد و در زنجیره‌ی بایننس توکن CLYC به عنوان BEP-20 صادر شده است.

نحوه کسب درآمد از صرافی کوین لوکالی

نحوه کسب درآمد از صرافی کوین لوکالیبرای کسب درآمد از این صرافی یک راه پیش روی شما قرار داده است که بسیار آسوده می‌باشد و به این صورت است که در صورت پیشنهاد دادن پلتفرم به دوستان خود می‌توانید تا 20 درصد کارمزد دریافت کنید. حتی کاربران می‌توانند به دوستان خود درباره‌ی کارمزد معاملات در برنامه‌های لحظه‌ای و آتی تخفیف دهند که برای انجام اینکار کاربران بایستی کد رفرال منحصر به فرد را با دوستان خود به استراک بگذارند که هر موقع آن‌ها شروع به معامله کردن، ارز دیجیتال کسب کنند.

بیشتر بخوانید: آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال با گوشی

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

مطلب آخر

در این مقاله ما سعی بر این داشتیم که درباره‌ی این صرافی پیشرفته که به تازگی در سال 2022 راه‌اندازی شده است درباره‌ی آن اطلاعاتی ارائه دهیم که این صرافی بر روی هر سیستم عاملی قابل اجراء می‌باشد. بهتر است بدانید از صرافی کوین لوکالی می‌توانید به راحتی کسب درآمد داشته باشید که برای این کار کافیست پلتفرم این صرافی را به دوستان خود معرفی کنید تا از این مزیت صرافی بهره‌مند شوید که با ثبت نام در صرافی کوین می‌توانید در تراکنش‌های خود کارمزد کمی را دریافت کنید و کارمزد در صرافی کوین لوکالی برای انجام هر تراکنش 0.2 درصد می‌باشد.

4 دیدگاه در “صرافی کوین لوکالی چیست | ویژگی های صرافی کوین لوکالی

  1. پیمان میگوید:

    صرافی کوین لوکالی بهترین هست و بهتون پیشهاد میدم که کاربری راحت داره واز کمیسیون پایینی برخوردار هست
    من از طریق سایت بروکری بایبیت اطمینان دارم که بروکرش هست

  2. محمد اکبری میگوید:

    کوین لوکالی واقعاً یک سایت عالیه. چند سالیه که توش ترید می‌کنم و هیچ مشکلی نداشتم. امنیتش بسیار بالاست، سرعت معاملات هم فوق‌العاده و پشتیبانیش هم عالیه. روز به روز هم امکانات بیشتری اضافه می‌شه. استفاده ازش برام واقعاً تجربه‌ی خوبیه.

  3. آیناز میگوید:

    کوین لوکالی از بهترین صرافی هایی هست که باهاش کار کردمم استراتژی های تریدش عالیه کاملا شبیه بایننس امنیتش بالاعه
    ولت هاش برای بایننسه دیگه چی میخواین:))

  4. ahmad mostofi میگوید:

    سلام خیلی صرافی خوبیه من چند وقتی میشه که توش ترید میکنم و خیلی زیاد ازش راضیم ، دقیقا بایننسه همون ولتا همون مقدار حجم فیچرز ، این خیلی خفنه به نظرم برای یک صرافی و اینکه واریز و برداشتش خیلی سرعتش بالاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *