یکی از انگیزه‌های مهم برای افرادی که قصد سرمایه‌گذاری و یا خرید و فروش ارزهای دیجیتال دارند، آشنایی و آموزش در صرافی‌های ارز دیجیتال است. سال‌های اخیر، صرافی‌های ارز دیجیتال بسیاری شروع به کار کردند، اما همه صرافی‌های ارز دیجیتال از قابلیت‌های یکسانی بهره نمی‌برند و هر کدام نقاط ضعف و قدرت خاص خود را دارند. یکی از صرافی‌هایی که در لیست صرافی‌های معتبر قرار دارد، صرافی کوین تایگرcointiger، می‌باشد. ادامه مقاله با عنوان، آموزش صرافی cointiger، به تاریخچه این صرافی می‌پردازیم.

معایب صرافی coin tiger

تاریخچه صرافی کوین تایگر cointiger

صرافی ارز دیجیتالی کوین تایگرcointiger، در سال 2017 میلادی در کشور سنگاپور شروع به فعالیت کرد. در حال حاضر این صرافی در رتبه 132، بهترین صرافی برتر دنیا قرار گرفته است. در ادامه مقاله به ویژگی‌ها و آموزش صرافی cointiger، می‌پردازیم. با خواندن مقاله، انتقال ارز از کوینکس به تراست والت، به دانش خود در امور کیف پول بیافزایید.

بیشتر بخوانید: آموزش وب3 یا WEB3

آشنایی با صرافی‌های ارز دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال، در واقع پلتفرمی آنلاین است که با آن، کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتالی خود را معامله نمایند. در حال حاضر دو نوع صرافی ارز دیجیتال وجود دارد که به دو دسته متمرکز و غیرمتمرکز تقسیم می‌گردند. عملکرد صرافی‌های متمرکز، بدین صورت است که اشخاصی به عنوان واسطه، اعتبار معاملات را کنترل و تاًیید می‌کند. بنابراین نحوه کارکرد صرافی‌های متمرکز، شبیه بانک است. در طرف دیگر، صرافی‌های غیر متمرکز دیگری مشغول به فعالیت هستند که کاربران بدون اینکه حساب در صرافی باز کنند، تمامی معاملات خود را بدون واسطه انجام می‌دهند. در صرافی‌های غیرمتمرکز، هیچ کنترلی بر روی معاملات وجود ندارد. مهم ترین تفاوت صرافی متمرکز و صرافی غیر متمرکز در وضعیت حق مالکیت می‌باشد. حال که با انواع صرافی آشنا شدید در ادامه مقاله، آموزش صرافی cointiger، به صورت قدم به قدم توضیح خواهیم داد.

مزایای صرافی کوین تایگر

تفاوت صرافی و بروکر ارزهای دیجیتال

افرادی زیادی هستند که با وجود سال‌های زیادی که در بازار‌های مالی فعالیت می‌کنند، هنوز تفاوت صرافی و بروکر را نمی‌دانند. به طور کلی بروکر و صرافی، دو نوع راه مختلف برای خرید و فروش ارزهای دیجیتالی می‌باشد اما با یک تفاوت جزئی با یکدیگر تفکیک می‌شوند، بدین صورت که صرافی ارز دیجیتال، پلتفرم آنلاین و 24 ساعته است که بر اساس قیمت فعلی بازار، می‌توان انواع ارزهای دیجیتالی را در آن معامله و ترید کرد. که بیشتر آن‌ها در قالب وب سایت، اپ موبایل، و برنامه ویندوز، به کاربران و معامله‌گران فعال در بازار ارز های دیجیتالی ارائه می‌شود. اما بروکر(کارگزاری)، به عنوان شخص ثالث بین خریداران و فروشندگان، به صورت یک واسطه عمل می‌کند. و این دو را برای به انجام رسیدن معامله به یکدیگر معرفی می‌کند. بعد از به انجام رسیدن معامله بروکر از یک یا از هر دوطرف معامله کمسیون دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید: آموزش ترید در کوکوین

کوین تایگر کجاست؟

صرافی کوین تایگر، یک بازار مبادله‌ای ارز دیجیتال است که یک از ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، هزینه معاملات و کارمزد پایین این پلتفرم است. این پلتفرم، بیش از 1.9 میلیون کاربر در 40 کشور دنیا دارد، که به پنج زبان انگلیسی، روسی، ویتنامی، کره‌ای و چینی ترجمه شده است. علاوه بر این ویژگی‌ها، صرافی کوین تایگرCointiger، در کنار نسخه وب سایت، از اپلیکیشن اختصاصی خود جهت راحتی بیشتر کاربران پشتیبانی می‌کند.

یاد گرفتن صرافی coin tiger

مالک صرافی کوین تایگر CoinTiger

صرافی ارز دیجیتالی cointiger، متعلق به مدیر عامل این صرافی، جناب آقای فرانک لینگ می‌باشد. کوین تایگر، از گرده‌همایی متخصصان و مخترعان دنیای ارزهای دیجیتال سراسر جهان تشکیل شده است.

ارز بومی صرافی Cointiger

صرافی ارز دیجیتالی کوین تایگر، ارز بومی و اختصاصی مربوط به خود دارد که با نام TigerCas یا TCH، در پلتفرم‌های مختلف معاملاتی به صورت شبانه روزی معامله می‌شود. این رمز ارز بر روی شبکه بلاکچین اتریوم قرار دارد، با حجم 450 هزاری خود در رتبه 1700 وب سایت کوین مارکت کپ، قرار گرفته است. اگر قصد دارید در بازار ارز دیجیتال، یک درآمد عالی داشته باشید، می‌توانید با تهیه دوره آموزشی ارز دیجیتال، به یک تریدر تبدیل شوید.

 نمودار قیمتی ارز دیجیتال صرافی کوین تایگرTCHUSDT


احراز هویت در صرافی کوین تایگر

فرآیند احراز هویت در صرافی کوین تایگر اختیاری است و هیچ اجباری در کار نیست با این وجود، برای معامله‌گرانی که بدون احراز هویت، می‌خواهند در این صرافی فعالیت نمایند، یکسری محدودیت‌های معاملاتی از جمله اینکه، کاربران نمی‌توانند بیشتر از 5 بیت کوین در یک عملیات برداشت، از صرافی خارج کنند و یا اینکه، ارز فیات را نمی‌توانند به حساب خود واریز نمایند. از طرف دیگر، احراز هویت برای کاربران ایرانی داخل کشور، امکان پذیر نمی‌باشد.

بیشتر بخوانید: آموزش صرافی هات بیت

مطالعه مقاله کوین tiger

پشتیبانی صرافی کوین تایگر

یکی از بهترین مزیت‌های صرافی کوین تایگرCointiger، پشتیبانی منحصر به فرد آن است. این صرافی با روش‌های مختلفی از جمله، ارتباط از طریق ایمیل، ارتباط در شبکه‌های اجتماعی، تماس تلفنی، و چت آنلاین به صورت 24 ساعته و شبانه روزی، با کاربران و معامله‌گرانی که در انتقال، خرید و فروش، و محیط صرافی به مشکل برخورده‌اند در تماس است. صرافی ارز دیجیتالی کوین تایگر با 5 زبان زنده دنیا، پاسخگوی مشکلات کاربران را در کمتر از 30 دقیقه است.

بیشتر بخوانید: نحوه خرید ارز شیبا 

آموزش صرافی cointiger

در این قسمت قصد داریم تا آموزش ثبت نام صرافی cointiger، را توضیح دهیم. جهت آموزش ثبت نام صرافی cointiger کوین تایگر، ابتدا فیلترشکن خود را روشن کنید و به وب سایت Cointiger.com، رفته و سپس بر روی گزینه Register، کلیک نمایید.

آموزش صرافی cointiger

پس از کلیک بر روی گزینه Register، پنجره جدیدی باز می‌شود. در ابتدا مشخصات مربوط به ایمیل خود را وارد کنید، سپس یک رمز عبور دلخواه برای حساب خود در نظر بگیرید و وارد قسمت password، کنید و در انتها گزینه next، را کلیک کنید.

ثبت نام در کوین تایگر

یک پنجره به صورت پازل باز می‌شود که با کشیدن قطعه پازل و قرار دادن آن در جای درست به مرحله بعد می‌روید.

ارز tch در coin tiger

سپس، صرافی کوین تایگر به ایمیل شما یک کد شش رقمی ارسال می‌کند که با وارد کردن آن کد، در فیلد مشخص شده، ثبت نام شما پایان می‌یابد.

آشنایی با صرافی‌های ارز دیجیتال

از کد شش رقمی ارسالی از سوی صرافی کوین تایگر کپی گرفته و آن را در قسمت مشخص شده قرار دهید و سپس گزینه Complete Registration، را کلیک نمایید تا ثبت نام شما کامل گردد.

جمع بندی صرافی کوین تایگر

بعد از کلیک بر روی گزینه Complete Registration، ثبت نام شما با موفقیت به اتمام رسیده است و شما می‌توانید به خرید و فروش و ترید ارزهای دیجیتالی بپردازید. حال که آموزش صرافی cointiger، را یاد گرفتید به مبحث بعد، یعنی آموزش کار با صرافی cointiger، می‌پردازیم.

مالک صرافی کوین coin tiger

آموزش کار با صرافی cointiger

ابتدا بر روی گزینه Exchange و بعد، گزینه Basic را کلیک کنید تا صفحه مربوط به ترید ارز دیجیتال نمایان گردد.

ویژگی‌های کوین تایگر

  1. در این بخش، شما می‌توانید تایم فریم‌های معاملاتی خود را انتخاب کنید و در پایین با نمودار جفت ارز انتخابی، تحلیل تکنیکال انجام دهید.
  2. مربوط به جفت ارزهای لیست شده در صرافی کوین تایگر می‌باشد که با انتخاب هر یک از آن‌ها، امکان ترید برای شما میسر می‌گردد.

پس از انتخاب جفت ارز دیجیتالی خود، حال نوبت به گذاشتن اوردر و سفارشات می‌شود که در پایین توضیح می‌دهیم.

کار با cointiger

این بخشی که مشاهده می‌کنید، مربوط به قسمت خرید و فروش، در صرافی کوین تایگر می‌باشد. قیمت پیشنهادی خود در قسمت price، وارد نمایید و همچنین در قسمت amount، مقدار خود را مشخص کنید و در نهایت با کلیک بر روی Buy یا Sell، می‌توانید به راحتی به خرید و فروش و ترید انواع رمز ارز لیست شده در صرافی کوین تایگر بپردازید.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

جمع بندی

سعی داشتیم با آموزش صرافی cointiger، به شما عزیزان بفهمانیم که علاوه بر صرافی‌های نام آشنا، در حوزه ارزهای زیبای دیجیتالی، مانند بایننس و کوکوین، صرافی‌های دیگری هم وجود دارد که عملکرد خوبی را برای خود به ثبت رساندند. در این مقاله علاوه بر آموزش کار با صرافی cointiger، آموزش صرافی cointiger، نیز یاد گرفتید که جای خوشحالی دارد. اگر در صرافی کوین تایگر مشغول به فعالیت هستید بهتر است بعد از معامله و خرید ارزهای دیجیتالی خود، حتی الامکان، دارایی خود را به یک کیف پول امن، انتقال دهید و خیال خود را بابت دستکاری و هک نمودن حسابتان راحت کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *