صرافی‌های متعددی در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارند، اما کدام یک از آنان برای تریدرهای ایرانی مناسب می‌باشد؟ صرافی کوینکس یکی از بزرگترین صرافی‌های حال حاضر دنیا می‌باشد که ایرانیان بدون هیچ مشکلی می‌توانند در آن فعالیت کنند. این صرافی دارای زبان فارسی نیز می‌باشد و برای کسانی که به زبان انگلیسی تا حدودی مسلط نمی‌باشند، بسیار مناسب است. در این مقاله قصد داریم شما را با صرافی Coinex آشنا کنیم و نحوه احراز هویت و ثبت نام در این صرافی را به شما عزیزان بیاموزیم.

صرافی Coinex چیست؟

صرافی Coinex

یکی دیگر از صرافی‌های برتر برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال صرافی Coinex می‌باشد. صرافی Coinex پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال می‌باشد که در سال 2017 تاسیس گردید. این صرافی نیز همانند صرافی بایننس فعالیت خود را در صرافی Coinex از ارزهای دیجیتال زیادی پشتیبانی می‌کند که از مهم‌ترین ارزهای دیجیتال می‌توان به بیت کوین و اتریوم اشاره کرد. صرافی کوینکس با ایجاد ویژگی‌هایی همچون معاملات فیوچرز و اسپات توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند. صرافی كوينس دارای توکن اختصاصی خود به نام کوینکس می‌باشد که افراد با استفاده از این توکن، کارمزد کمتری را در معاملات خود با این ارز دیجیتال پرداخت می‌کنند. این صرافی نیز همانند صرافی بایننس از محبوبیت زیادی بین ایرانیان برخوردار می‌باشد. اگر علاقه‌مند به ترید کردن در صرافی بایننس می‌باشید، مقاله آموزش تریدر در بایننس را بخونید.


امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال در این صرافی با ارز فیات وجود ندارد و همین موضوع خود سبب محبوبیت این صرافی برای کاربران ایرانی شده است. چرا که مقوله خرید ارز دیجیتال با ارز فیات نیازمند احراز هویت و داشتن حساب بانکی در خارج از ایران می‌باشد. بنابراین ایرانیان بدون نیاز به احراز هویت و برنامه‌های تغییر آی پی به راحتی می‌توانند در صرافی کونیکس خرید و فروش کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این صرافی، ادامه مقاله صرافی Coinex را از دست ندهید.

مزایا و معایب صرافی کوینکس

صرافی Coinex

کوینکس صرافی است که مورد توجه بسیاری از ایرانیان قرار دارد و علاقه زیادی به فعالیت و انجام معاملات خود در صرافی Coinex را دارند. از طرفی این صرافی دارای مشکلاتی و نقص همانند تمام صرافی‌های ارز دیجیتال می‌باشد که برای شما در جدول زیر لیست مزایا و معایب این صرافی قرار گرفته است.

[ninja_tables id=”7630″]

آموزش ثبت نام در صرافی Coinex

نحوه ثبت نام در صرافی کونیکس کار چندان مشکلی نمی‌باشد و تنها با سپری کردن چند مرحله کوتاه می‌توانید در صرافی Coinex ثبت نام کنید. مراحل ثبت نام در صرافی کونیکس به این صورت می‌باشد که ابتدا باید وب سایت صرافی Coinex به نشانی www.coinex.com مراجعه کنید. راهنمای صرافی کوینکس به شما در جهت ترید کردن در این صرافی کمک بزرگی خواهد کرد.

مرحله اول ثبت نام در کوینکس

برای ایجاد حساب کاربری در صرافی Coinex به نشانی ذکر شده در قسمت بالا مراجعه کنید. پس از ورود به وبسایت صرافی کوینس بر روی گزینه Sign Up همانند تصویر زیر کلیک نمایید.

صرافی Coinex

مرحله دوم ثبت نام در صرافی كونيكس

پس از کلیک کردن بر روی Sign Up وارد صفحه جدیدی می‌شوید که در آن باید آدرس ایمیل خود و رمز عبوری برای حساب خود قرار بدهید. همانند تصویر زیر در کادر اول ایمیل خود را وارد نمایید، دقت کنید ایمیلی که به آن دسترسی دارید را انتخاب کنید. در کادر دوم رمز عبوری که دارای کارکترهای بزرگ و کوچک حروف انگلیسی و همچنین اعداد انگلیسی می‌باشد انتخاب نمایید( رمز عبوری همانند Hossadll254 انتخاب کنید.).

صرافی کونیکس

مرحله سوم ثبت نام در صرافی کوینکس

پس از وارد کردن اطلاعات خواسته مرحله قبل، تیک شروط قانونی این صرافی را بزنید و بر روی گزیه Continue کلیک نمایید. سپس کدی 6 رقمی به حساب ایمیل شما ارسال می‌گردد که باید آن را در کادر صفحه جدید وارد نمایید. دقت کنید که مدت اعتبار این کد 1 دقیق می‌باشد که در صورت منقضی شدن کد، باید بر روی در خواست ارسال مجدد کد(Get Code) را انتخاب کنید. پس از طی کردن این مراحل ثبت نام شما در صرافی Coinex به پایان می‌رسد.

نحوه احراز هویت در صرافی کوینکس

برای احزار هویت در صرافی Coinex ابتدا وارد حساب کاربری خود در این صرافی شوید. سپس بر روی گزینه Account که در سمت راست صفحه همانند تصویر زیر،کلیک کنید و بعد از آن بر روی کلمه Unverified کلیک نماید تا وارد صفحه شخصی شما شود. پس طی کردن این مراحل حتماً مقاله آموزش معامله ارز دیجیتال را نیز مطالعه نمایید تا به مشکل در معاملات خود برنخورید.صرافی کوینس

مرحله دوم احراز هویت در صرافی صرافی كوينس

بعد از وارد شدن به صفحه شخصی خود بر روی گزینه Account level کلیک نمایید. در حال حاضر شما در سطح صفر قرار دارید که با انجام مراحل احراز هویت شما به سطح‌های بالاتری ارتقاء پیدا خواهد کرد. برای این کار ابتدا همانند تصویر زیر بر روی گزینه Bind Mobile کلیک کنید و اطلاعات تلفن همراه خود را وارد نمایید. ایتدا بر روی گزینه Send Email کلیک کنید و کد 6 رقمی که به ایمیل شما ارسال می‌شود را در این قسمت وارد کنید. در بخش بعدی پیش شماره ایران که +98 می‌باشد را در کادر اول پیدا کرده و انتخاب نماید و در کادر سمت راست آن شماره تلفن خود را واردکنید. بعد از انجام این دو بخش بر روی گزینه Send Code کلیک نمایید که پس از مدت زمان کوتاهی، کدی به شماره تلفن شما ارسال خواهد شد. این کد را در قسمت خواسته شده وارد نمایید و بر روی گزینه Next کلیک نمایید.

کوینکس صرافی

مرحله سوم احراز هویت در صرافی Coinex

پس از انجام مرحله قبل حساب شما همچنان Unverified می‌باشد، برای رفع این مشکل بر روی ID Verification کلیک نمایید. بعد از کلیک بر روی این قسمت به صفحه زیر وارد می‌شوید که در این صفحه شما باید تیک گزینه I promise ….information را فعال کنید و سپس بر روی گزینه Im all set for verification کلیک نمایید. در صفحه جدید شما باید اطلاعات شخصی خود نظیر کارت شناسایی، نام و نام خانوادگی، شماره شناسایی، جنسیت، تاریخ تولد و تاریخ انقضای کارت شناسایی خود را وارد کنید. کارت شناسایی‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید، کارت ملی، گواهینامه و پاسپورت می‌‎باشد که با توجه به سلیقه خود یکی را انتخاب نمایید.

کوینکس صرافی

مرحله چهارم احراز هویت در صرافی كونيكس

در مرحله بعد شما می‌بایستی عکس کارت شناسایی که در مرحله قبل اطلاعات آن را وارد کرده‌اید در این صفحه آپلود کنید. بعد از آپلود عکس کارت شناسایی خود، نوبت به ارسال تصویر خود می‌باشد. با انجام این مراحل، احراز هویت شما در صرافی Coinex به پایان می‌‎رسد، اما باید منتظر باشید تا اطلاعات ارسالی شما از جانب صرافی Coinex تایید گردد. حتما به خاطر داشته باشید که بدون دیدن دوره آموزشی ارز دیجیتال به ترید کردن نپردازید.

احراز هویت در صرافی كونيكس.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

جمع بندی

صرافی کوینکس یکی از برترین صرافی‌ها برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌باشد. نحوه ثبت نام در این صرافی و احراز هویت کار چندان مشکلی نمی‌باشد و از همه مهم‌تر کاربران ایرانی به راحتی می‌توانند در آن فعالیت کنند. احراز هویت برای افزایش امنیت خود و همچنین شروع معاملات در حجم‌های بالای ضروری می‌باشد و ایرانیان با کارت‌های شناسایی خود به راحتی می‌توانند فرآیند احراز هویت را انجام دهند. در این مقاله سعی بر این داشتیم شما را با صرافی کوینکس آشنا کنیم و مزایا و معایب این صرافی را بازگو کنیم.

امنیت در صرافی coinex تا چه حد است؟

صرافی کونیکس یکی از امن‌ترین صرافی‌ها می‌بشاد، این صرافی امنیت کاربران خود را با انجام احراز هویت دو مرحله‌ای بیش از دیگر صرافی‌ها تضمین می‌کند.

آیا صرافی coinex در حال پیشرفت است؟

صرافی کوینس از آنجایی که توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب نماید، آینده درخشانی نیز دارد. احتمال می‌رود این صرافی خرید و فروش NFT را برای جذب مشتریان بیشتر به صرافی کونیکس اضافه کند.

آیا برداشت از صرافی coinex آسان است؟

بله، برداشت از حساب خود در صرافی کار بسیار آسانی می‌باشد و با طی کردن مراحل کمی می‌توانید از حساب خود برداشت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *