امروزه اتریوم گران‌ترین ارز دیجیتال موجود در بازار رمزارزها بعد از بیت کوین می‌باشد که ارزشی برابر با 1525 دلار دارد. خرید اتریوم و نحوه استخراج اتریوم از موضوعاتی است که بیشتر تریدرها در فضای مجازی جستو‌جو می‌کنند. چرا که اتریوم همانطور که بیان کردیم دومین ارز دیجیتال قدرمتند می‌باشد و همچنین شبکه بیشتر ارزهای دیجیتال بر روی شبکه اتریوم می‌باشد. همه این موارد دست به دست هم داده‌اند تا این ارز دیجیتال به یکی از بزرگترین رمزارزها تبدیل شود. از این رو در این مقاله قصد داریم به شما نحوه استخراج اتریوم، نحوه خرید اتریوم و دریافت اتریوم رایگان را آموزش دهیم.

اتریوم چیست؟

اتریوم چیست؟

اتریوم یا ETH یک ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین می‌باشد که بر روی شبکه ERC-20 تولید شده است. ارزش این ارز دیجیتال نزدیک به 1525 دلار می‌باشد که در 24 ساعت گذشته، حجم معاملات آن برابر با 19,033,924,262 دلار می‎باشد. شبکه اتریوم بعد از شبکه بیت کوین ایمن‌ترین شبکه ارز دیجیتال می‌باشد، از این رو بیشتر ارزهای دیجیتال امروزی بر روی شبکه اتریوم ایجاد می‌شوند. به طور کلی اتریوم یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین می‌باشد که با هدف حذف واسطه‌ها در فضای اینترنت ایجاد گردید. این ارز دیجیتال بر خلاف بیت کوین که فقط برای انتقال پول به صورت همتا به همتا ایجاد گردید، کاربردها و قابلیت‌های دیگری دارد. حال که با مفهوم اتریوم آشنا شدید، قصد داریم به نحوه خرید اتریوم، نحوه استخراج اتریوم و دریافت اتریوم رایگان بپردازیم.

بهترین راه های دریافت اتریوم

نحوه استخراج اتریوم

اتریوم دارای دومین شبکه بلاک چین بزرگ دنیا می‌باشد که به تنهایی 15 درصد از حجم بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است. سرمایه‌گذاران با استفاده از روش‌ها و متدهای متفاوتی این ارز دیجیتال را بدست می‌آورند. در ادامه مقاله قصد داریم شما را با این روش‌های آشنا کنیم تا شما هم به یکی از دارندگان اتریوم تبدیل شوید.

خرید و فروش اتریوم

آسان‌ترین راه برای کسب اتریوم، خرید اتریوم می‌باشد، افراد با مراجعه به صرافی‌های داخلی یا خارجی می‎توانند این ارز دیجیتال را دریافت کنند. صرافی‌های بایننس، کوینکس و کوین بیس از بهترین صرافی‌های خارجی می‌باشند که از طریق آن‌ها می‌توانید اتریوم دریافت کنید. البته صرافی‌های خارجی ایران را در لیست کشورهای تحریم شده خود قرار داند و همچنین امکان خرید اتریوم با ریال در صرافی‌های خارجی وجود ندارد. نحوه خرید اتریوم در صرافی‌های خارجی به این صورت می‌باشد که شما باید ارز دیجیتال تتر را خریداری کنید و به صرافی‌های خارجی تزریق کنید. اگر با نحوه انتقال ارز دیجیتال از صرافی داخلی به خارجی آشنایی ندارید، مقاله آموزش انتقال ارز از نوبیتکس به بایننس را مطالعه کنید.

ترید اتریوم

صرافی‌های بهترین مکان باری ترید اتریوم می‌باشند، چرا که ابزارها و ویژگی‌های زیادی برای افزایش سود کاربران خود دارند. به عنوان مثال با استفاده از اهرم یا لورج در صرافی‌های خارجی به راحتی سود خود را چند برابر کنید. سرمایه‌گذاران علاوه بر اهرم‌ها از روش‌های دیگر استراتژی ترید نظیر پوزیشن‌های بلندمدت، کوتاه‌مدت و CFD استفاده می‌کنند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

ترید بلندمدت

سرمایه‌گذار پس از اینکه ارز دیجیتالی را خریداری کرد، زمان بیشتری رمزارز را نزد خود نگه می‌دهد. در این روش سرمایه‌گذار پس از مطالعه درباره ارز دیجیتالی اقدام به خرید آن می‌کند و تا زمانی که به سودی که می‌خواهد نرسد، آن را نخواهد فروخت. سویینگ ترید(Swing Trade) و پوزیشن ترید(Position Trade) دوتا از محبوب‌ترین روش‌های ترید بلندمدت می‌باشد که سرمایه‌گذاران بلندمدت از این دو استفاده می‌کنند. سرمایه‌گذاری بلند مدت نیاز بررسی و تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال دارد، چرا که اگر بر روی ارز دیجیتال تحلیلی صورت نگیرد، ممکن است سرمایه شما به یکباره از بین رود.

ترید کوتاه مدت

سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت نیز رفتاری همانند سرمایه‌گذاران بلندمدت دارند، اما بازه زمانی خرید و فروش متفاوتی دارند. این دسته از سرمایه‌گذاران ارز دیجیتالی را خریداری می‌کنند و در حد فاصله 24 ساعت آن را به فروش می‌رسانند. دو استراتژی که این گروه از آن استفاده می‌کنند، روش اسکالپینگ(Scalping) و روزانه(Daily) می‌باشد که این دو باهم تفاوت‌هایی دارند. در روش اسکالپینگ تریدر ارز دیجیتالی را خریداری می‌کند و در ساعات یا دقایقی دیگر آن را به فروش می‌رساند. اما در روش روزانه سرمایه‌گذار ارز دیجیتالی را در ابتدای همان روز خریداری می‌کند و در انتهای همان روز یا 24 ساعت بعد به فروش می‌رساند.

ترید CFD

این نوع از ترید کردن بر روی آلت کوین‌ها نظیر اتریوم امکان پذیر می‌باشد. CFD که مخفف کلمه Contract For A Difference می‌باشد که قراردادی بین خریدار و فروشنده بر اساس قیمت آینده و فعلی ارز دیجیتال بسته می‌شود. این نوع از ترید کردن سود بالایی به همراه دارد، اما از طرفی ریسک بسیار بالایی نیز دارد. در این روش از اهرم‌های بالای 200 استفاده می‌شود و اگر معامله شما به سود برسد، سود و سرمایه شما 200 برابر می‌شود. اما اگر به ضرر ختم شود شما علاوه بر این که ممکن است دارایی خود را از دست بدهید، مجبور به پرداخت هزینه‌ای اضاف‌تر نیز شوید.

فاست های اتریوم

فاست های اتریوم

اگر قصد دریافت اتریوم رایگان را دارید، فاست‌های اتریوم بسیار کمک کننده خواهند بود. بدون نیاز به سرمایه گذاری اولیه به راحتی می‌توانید اتریوم رایگان دریافت کنید. اما روش کسب اتریوم رایگان به چه صورت می‌باشد؟ افراد با شرکت در برخی از وبسایت‌ها که در ازای حل جداول، مشاهده تبلغیات، مشاهده ویدیو می‌توانند اتریوم دریافت کنند. مقدار اتریوم که به شما در ازای انجام این کارها تعلق می‌گیرد اندک می‌باشد، اما ثابت و سودمند می‌باشد. در بخش زیر برای شما 3 تا از برترین فاست‌ها را قرار دادیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید اتریوم رایگان دریافت کنید. نحوه استفاده از این فاست‌ها به این صورت می‌باشد که شما باید دارای کیف پول اتریوم باشید، اگر کیف پول ندارید مقاله آموزش ساخت کیف پول دیجیتال را مطالعه کنید. در بخش بعد به نحوه استخراج اتریوم که یکی دیگر از راه‌های دریافت اتریوم رایگانمی‌باشد، خواهیم پرداخت.

  • Cointiply
  • Ethereum-Faucet.org
  • Allcoins.Pw

نحوه استخراج اتریوم

نحوه استخراج اتریوم

ارز دیجیتال اتریوم را نیز همانند بیت کوین می‌توان از طریق استخراج کردن بدست آورد. برخی از افراد علاقه زیادی به ترید کردن ندارند، چرا که نیاز به داشتن اطلاعات درباره ارزهای دیجیتال می‌باشد و کمی مشکل می‌باشد. از این رو این دسته از سرمایه‌گذاران با خرید دستگاه‌های ماینینگ شروع به استخراج اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال می‌پردازند، البته ناگفته نماند برق مصرفی آن‌ها بالا می‌باشد. چرا که برای اینکه ارز دیجیتال استخراج کنند، نیاز به حل معادلات پیچیده ریاضی می‌باشد که برق و زمان زیادی صرف حل هر معادله می‌شود. روش دیگری برای استخراج اتریوم وجود دارد که به آن اشتراک استخراجی می‌گویند. صرافی بایننس یکی از صرافی‌هایی می‌باشد که شما می‌توانید با مشارکت در استخراج اتریوم، اتریوم کسب کنید. این عمل در صرافی بایننس با نام Yeild Farming گفته می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید اتریوم دریافت کنید.

استیکینگ(Stacking) اتریوم

نحوه استخراج اتریوم

روش دیگری که تا حدودی شبیه نحوه استخراج اتریوم می‌باشد، استیکینگ نام دارد. در این روش شما بر روی ارز دیجیتال اتریوم سرمایه‌گذاری می‌کنید و با ملحق شدن به استخرهای نقدینگی اتریوم، اتریوم به عنوان پاداش دریافت می‌کنید. این روش به کمبود نقدینگی در صرافی‌ها کمک می‌کند و صرافی در ازای این کار به افراد پاداش می‌دهد. به این نکته توجه کنید که بدون گذراندن دوره آموزش ارز دیجیتال نمی‌توانید هیچ یک از روش‌های بالا را به خوبی انجام دهید. از این رو داشتن دانشی درباره این بخش‌ها و ارزهای دیجیتال موجب کاهش ضرر شما در این بازار و سود بیشتر می‌شود.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

جمع بندی

ارز دیجیتال اتریوم یکی از بهترین ارزهای دیجیتال با پتانسیل بالا می‌باشد. خریداری این ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاری بر روی آن در آینده می‌تواند بسیار سودآور باشد، چرا که ممکن است جای بیت کوین را بگیرد. راه‌های زیادی برای کسب اتریوم نظیر استخراج اتریوم و خرید اتریوم وجود دارد که ما در این مقاله به هردوی آن‌ها پرداختیم. نحوه استخراج اتریوم و فاست‌های اتریوم دو روشی است که از طریق آن می‌توانید اتریوم رایگان دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *