صرافی‌های ایرانی نیز همانند صرافی‌های خارجی کارکردی مطلوب و خوب دارند. از این رو کاربران ایرانی زیادی مشغول به فعالیت در صراقی‌های ایرانی می‌باشند و خرید و فروش ارزهای دیجیتال را در آن‌ها تجربه می‌‎کنند. صرافی‌های ایرانی به دلیل اینکه قابلیت اضافه کردن کارت بانکی به آن‌ها وجود دارد و به راحتی می‌توانند ارز دیجیتال خریداری کنند از محبوبیت زیادی برخوردار می‌باشند. یکی از بزرگترین و مشهور‌ترین صرافی‌هایی که در ایران فعالیت می‌کند، صرافی آبان تتر می‌باشد که افراد زیادی در این صرافی به خرید و فروش ارز دیجیتال می‌پردازند. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با این صرافی آشنا کنیم و به نحوه خرید از آبان تتر بپردازیم.

صرافی آبان تتر

نحوه خرید از آبان تتر

صرافی آبان تتر یکی از مشهورترین صرافی‌های ایرانی است که در سال 97 توسط عده‌ای از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف راه‌اندازی شد. این صرافی در ابتدا فعالیت و تمرکز خود را برای خرید و فروش ارز دیجیتال تتر آغاز نمود. رفته رفته ارزهای دیجیتال دیگری به این صرافی اضافه گردید که در حال حاضر امکان خرید و فروش 299 ارز دیجیتال در این صرافی وجود دارد. این صرافی دارای رابط کاربری آسان و کاربرد پسند می‌باشد که خرید و فروش ارزهای دیجیتال را برای شما آسان و قابل درک می‌کند. صرافی آبانتتر پذیرای نظرات کاربان خود در خصوص اضافه کردن ارزهای جدیدی به این صرافی می‌باشد.

سرمایه‌گذاری بر روی ارزهای دیجیتال در این صرافی مشتری محور آسان می‌باشد، اما سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال بدون شناخت از بازار ارزهای دیجیتال عاقلانه نمی‌باشد. آموزش سرمایه گذاری در ارز دیجیتال به شما کمک می‌کند تا ارز دیجیتالی را برای سرمایه گذاری انتخاب نمایید.

ثبت نام در آبانتتر

ثبت نام در آبانتتر

نحوه خرید از آبانتتر به این صورت می‌باشد که شما ابتدا باید به وبسایت صرافی آبان تتر وارد شوید. پس از ورود به این صرافی در صورتی که از قبل دارای حساب می‌باشید به حساب کاربری خود وارد شوید. کسانی که در این صرافی حساب ندارند، بر روی گزینه ورود/ثبت‌نام کلیک کنند تا به منوی ثبت نام و ورود به حساب کاربری منتقل شوند. در این صفحه همانند تصویر بالا دو حالت برای ایجاد حساب وجود دارد، یکی از طریق شماره موبایل و دیگری از طریق ایمیل. با انتخاب شماره موبایل، از شما خواسته می‌شود که شماره موبیال خود را وارد نمایید و سپس رمزی همانند(123456789Adl) وارد نمایید. پس از انجام این مرحله کدی 6 رقمی به شماره وارد شده ارسال می‌شود که شما باید آن را در قسمت خواسته شده وارد نمایید.

ثبت نام در آبانتتر

نحوه ثبت نام در ابان تتر از طریق ایمیل نیز همانند ثبت نام از طریق موبایل می‌باشد. در این حالت شما باید ایمیل خود را وارد نمایید و سپس رمز عبوری برای حساب کاربری خود همانند(123456789Adl) وارد نمایید. سپس کدی 6 رقمی به آدرس ایمیل شما ارسال می‌گردد که باید در قسمت خواسته شده آن را وارد کنید. پس از انجام این مراحل ثبت نام در صرافی ابانتتر از طریق ایمیل به پایان می‌رسد. حال شما قادر به خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی آبانتتر خواهید بود که در ادامه مقاله نحوه خرید از آبان تتر به نحوه خرید و فروش در آبانتتر خواهیم پرداخت.

ثبت نام در آبانتتر

نحوه خرید از آبان تتر

توجه داشته باشید که برای شروع خرید و فروش در آبانتتر، ابتدا بایستی در این صرافی احراز هویت کنید. برای این کار کافی است بر روی گزینه احراز هویت که در بالا، سمت چپ قرار دارد، کلیک نمایید. پس از انجام این مراحل و ارسال و تایید شدن مدارک شما از جانب صرافی آبان تتر، شما قادر به خرید و فروش ارزهای دیجیتال خواهید بود. صرافی‌های خارجی همانند کوینکس دارای زبان پارسی می‌باشند و ایرانیان اجازه قعالیت در آن را دارند، برای آشنایی با این صرافی می‌توانید مقاله نحوه خرید ارز از صرافی کوینکس را مطالعه کنید.

نحوه خرید از آبان تتر

نحوه خرید از آبان تتر به این صورت می‌باشد که ابتدا شما می‌بایستی وارد حساب کاربری خود شوید.پس از ورود به حساب کاربری خود از دو بخش می‌توانید ارزهای دیجیتال را مشاهده نمایید، یکی داشبورد و دیگری عملیات مالی است. جدول زیر تعدادی از ارزهای دیجیتال مشهوری که در این صرافی خرید و فروش می‌شوند برای شما آورده شده است.

[ninja_tables id=”8264″]

داشبورد

با کلیک بر روی داشبود و اسکرول کردن موس خود به سمت پایین، شما قادر به مشاهده کردن ارزهای دیجیتال خواهید بود. اگر ارز مورد نظر شما در این صفحه وجود ندارد، می‌توانید به صفحات بعدی بروید یا اینکه از قسمت سرچ که در وسط و بالای صفحه می‌باشد، آن را جست‌وجو کنید. پس از پیدا کرد ارز دیجیتال مورد نظر خود، 5 ویژگی وجود دارد که می‌توانید بر روی آن ارز دیجیتال اعمال کنید. خرید، فروش، برداشت، واریز و انتقال می‌باشد که ما در این جا با بخش خرید کار داریم که با کلیک کردن بر روی بخش خرید به صفحه زیر منتقل می‌شوید. ما در این مرحله از آموزش خرید از آبان تتر قصد خرید تتر از آبان تتر را داریم.

داشبورد

همانند تصویر زیر شما قادر به خرید تتر از طریق تومان و تتر می‌باشید که در کادر اول مقدار تتری که می‌خواهید را وارد کنید تا به سرعت برای شما معادل سازی شود. با کلیک کردن بر روی فلاش بالا و پایین که بین دو کادر مبلغ و معادل قرار دارد، می‌توانید نحوه خرید از آبان تتر را تغییر دهید. با کلیک کردن بر روی آن، کادر مقدار به تومان تغییر می‌کند که با وارد کردن عددی، مقدار تتری که می‌توانید با آن تتر بخرید برای شما نمایش داده می‌شود.

داشبورد

عملیات مالی

با انتخاب عملیات مالی وارد صفحه جدیدی می‌شوید که در منوی سمت چپ گزینه‌های خرید، فروش، برداشت، واریز و انتقال را مشاهده می‌کنید. با انتخاب گزینه خرید تصویر زیر برای شما نمایش داده می‌شود که در این مرحله باید ارز دیجیتالی که قصد خرید آن را دارید، وارد کنید. از طریق کادر رمزارز، ارز دیجیتال خود را انتخاب کنید و سپس در کادر اول مقدار ارز دیجیتال را وارد کنید تا در کادر زیر آن هزینه‌ای که باید برای آن پرداخت کنید، نمایان شود. در صورتی که موجودی شما به اندازه کافی باشد، شما قادر به خرید آن ارز دیجیتال خواهید بود، در غیز این صورت باید حساب خود را شارژ کنید.

عملیات مالی

نحوه خرید از آبان تتر با تتر

نحوه خرید تتر از آبانتتر نیز همانند خرید ارز دیجیتال از طریق تومان می‌باشد. برای این کار به حساب کاربری خود وارد شوید و بر روی گزینه عملیات مالی کلیک کنید و از آنجا ارز دیجیتالی که قصد خرید آن را دارید، انتخاب نمایید. همانند تصویر زیر ما قصد خرید بیت کوین با تتر را داریم که در کادر اول مقدار 0.0025 وارد کرده‌ایم و در کادر بعد هزینه‌ای که باید برای آن پرداخت کنیم برای ما نمایش داده می‌شود.

نحوه خرید از آبان تتر با تتر

نحوه خرید از آبان تتر با قیمت مشخص

برای خرید ارز دیجیتالی با قیمت مشخص باید به قسمت خرید در بخش عملیات مالی بروید. پس از ورود به این بخش ارز دیجیتال خود را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه قیمت مشخص همانند تصویر زیر کلیک کنید.

نحوه خرید از آبان تتر با قیمت مشخص

در کادر قیمت مشخص، مقدار هزینه‌ای که می‌خواهید برای آن ارز دیجیتال پرداخت کنید را وارد کنید و سپس مقدار ارز دیجیتالی که قصد خرید آن را دارید، وارد نمایید. به عنوان مثال در تصویر زیر برای خرید 1 واحد بیت کوین، مبلغ ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان را در نظر گرفته‌ایم که در صورت رسیدن بیت کوین به این قیمت، سفارش خرید ما انجام می‌شود. طریقه خرید ارز دیجیتال از آبان تتر به این صورت‌هایی که در بالا ذکر شد، امکان پذیر می‌باشد.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

جمع بندی

نحوه خرید و فروش از آبانتتر کار چندان مشکلی نمی‌باشد و کمتر دچار سردرگمی می‌شوید. با این حال ما در این مقاله سعی بر این داشتیم که نحوه خرید در آبانتتر را به شما آموزش دهیم و با بخش‌های مختلف آن شما را آشنا کنیم. شروع خرید و فروش در این صرافی نیازمند احراز هویت می‌باشد و تا زمانی که احراز هویت شما کامل و تایید نشده باشد، امکان خرید و فروش ارز دیجیتال وجود ندارد.

سوالات متداول

خرید و فروش در صرافی کوکوین آسان تر است یا صرافی آبان تتر؟

برای کسانی که با صرافی کوکوین آشنایی ندارند و در صرافی‌‎های خارجی فعالیت نداشته‌اند، صرافی آبان تتر بهتر است. صرافی آبان تتر رابط کاربری آسانی دارد و کار کردن با آن کار چندان مشکلی نمی‌باشد.

حداقل خرید در آبان تتر چقدر است؟

معادل ۳۷۰,۴۸۰ تومان می‌باشد، شما برای خرید باید مبلغی بیش از این مبلغ پرداخت نمایید.

نحوه ثبت نام آبان تتر به چه صورت است؟

ثبت نام در صرافی آبان تتر در کمتر از 2 دقیقه انجام می‌شود که نحوه ثبت نام آبان تتر در بالا آورده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *