اگر به دنبال آموزش انتقال تتر به صرافی کوکوین هستید لازم است که بدانید، کوکوین جز معتبرترین و پیشرفته ترین صرافی‌ها است. صرافی کوکوین با استفاده از رابط کاربری آسان، موجب شده که علاوه‌بر کاربران حرفه‌ای، تازه‌واردها هم از این صرافی استفاده کنند. کارمزد کم، نقدینگی بالا و واریز و برداشت ارز در کوتاه‌ترین زمان ممکن از مهم‌ترین ویژگی‌های این صرافی به شمار می‌آیند. این صرافی توانسته اعتماد کاربران زیادی از سراسر جهان را به خود جلب کند. علاقه مندان می‌توانند برای آشنایی بیشتر با رمزارزها، آموزش ارز دیجیتال رایگان را ماطعه کنند.

 کوکوین چیست؟

یک بستر جهانی برای معاملات ارزهای دیجیتال است که بیش از صدها ارز دیجیتال در آن خرید و فروش می‌شوند. برای ساخت حساب لازم نیست هزینه‌ای پرداخت کنید و می‌توانید در کمتر از چند دقیقه ثبت‌نام کنید. کارمزد هر معامله مبلغ بسیار ناچیزی است که آن را کمیسیون می‌نامند. اغلب کاربران سال 2017 را سالی بسیار مهم برای ارزهای دیجیتال می‌دانند؛ صرافی‌های مهمی از جمله بایننس، کوکوین و کوینکس در سطح جهانی آغاز به کار کردند. کوکوین و دیگر صرافی‌های متمرکز مثل بایننس شباهت زیادی در سبک کار دارند؛ به این ترتیب که معامله‌گرانی که در کوکوین فعالیت می‌کنند، پس از ثبت سفارش خیلی سریع معامله را انجام می‌دهند و کارمزدی به عنوان کمیسیون صرافی از آن‌ها کم می‌شود. در ایران معمولا معامله‌گران ابتدا از صرافی‌های ایرانی تتر یا بیت کوین تهیه می‌کنند، سپس ارز خریداری شده را وارد معامله در کوکوین می‌کنند.

مقاله پیشنهادی:آشنایی با صرافی بایننس و بررسی مزایای آن

نکته مهم قبل از ثبت‌نام در کوکوین

کوکوین در قسمت حقوقی اعلام کرده که قصد خدمات‌دهی به مناطق تحریم‌شده را ندارد. هنوز احراز هویت در این صرافی اجباری نشده و  معامله‌گران ایرانی با تغییر آی‌پی یا راه‌های دیگر در کوکوین مشغول معامله هستند. ولی در نظر داشته باشید که ممکن است حساب شما در کوکوین مانند بایننس هرلحظه بسته شود. توصیه می‌شود برای ثبت‌نام با ای‌پی ایرانی اقدام نکنید، همچنین از شماره موبایل ایرانی استفاده نکنید. حالا که با صرافی کوکوین به طور مختصر آشنا شدید، قصد داریم در این مقاله شما را با آموزش انتقال تتر به صرافی کوکوین آشنا کنیم.

راه و روش انتقال تتر به صرافی کوکوین

آموزش انتقال تتر به صرافی کوکوین کار پیچیده‌ای نیست و با یک آموزش ساده می‌توانید واریز و برداشت صرافی کوکوین را یاد بگیرید، پس با ما همراه باشید.

ثبت نام

برای ورود به صرافی کوکوین ابتدا باید ثبت‌نام کنید. برای ثبت‌نام به یک ایمیل یا شماره موبایل نیاز دارید. اگر گزینه ایمیل را انتخاب کردید، به یاد داشته باشید که یک ایمیل معتبر را وارد کنید، ممکن است بعدها به مشکل بخورید و برای تایید حساب کاربری یا تعویض رمز به ایمیل وارد شده نیاز پیدا کنید. پس از وارد کردن یکی از این دو مورد یک کد تایید برای شما ارسال می‌شود که باید در قسمت پایین کد را درج کنید. سپس یک رمز با استفاده از نکات امنیتی بزارید و در آخر برای اثبات کردن اینکه شما ربات نیستید کد تصویر را در قسمت زیر تکرار کنید. حالا شما یک اکانت کوکوین دارید که در هر زمانی که بخواهید می‌توانید با استفاده از ایمیل و رمز وارد صرافی شوید.

انتخاب ارز تتر

پس از اتمام مراحل ثبت‌نام و ورود به حساب کاربری صرافی کوکوین مانند عکس زیر در اختیار شماست. برای واریز رمز ارز در صرافی ابتدا مطابق شکل زیر به قسمت assest رفته و گزینه deposit را انتخاب کنید. پس از وارد شدن به صفحه جدید مانند عکس روی قسمت ارزها کلیک کنید و ارز تتر را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که برای پیدا کردن ارز دیجیتال تتر باید عبارت usdt را جستجو کنید.

انتخاب حساب حساب اصلی یا main account

این گزینه حساب اصلی شما در صرافی کوکوین است برای واریز و برداشت از این گزینه استفاده می‌شود.

مقاله پیشنهادی:5 مورد از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال

حساب معاملاتی یا trading account

این گزینه حساب معاملاتی شما است، برای ترید کردن از این گزینه استفاده می‌شود. پس از انتخاب حساب موردنظر با توجه به انتخاب هر ارز چند شبکه انتقال به شما نشان می‌دهد.  شما با انتخاب ارز دیجیتال تتر با چهار گزینه روبه‌رو می‌شوید، معمولا شبکه انتقال trc-20 به خاطر داشتن کارمزد کمتر و سرعت بالا پرطرفدارتر است. این نوع شبکه انتقال تتر بر پایه شبکه ترون می‌باشد.

آدرس کیف پول

برای واریز یا برداشت، ارز شما نیاز به کیف پول دیجیتالی دارید. در این قسمت آدرس کیف پول شما که متشکل از اعداد و حروف در صرافی کوکوین هست را مشاهده می‌کنید.

واریز ارز

جابه‌جایی ارز از حساب اصلی و حساب معاملاتی نیازی به کارمزد ندارد. می‌توانید از بخش transfer اقدام به جابه‌جایی کنید.

حالا که با شیوه انتقال تتر به کوکوین آشنا شدید، قصد داریم شمارا با برداشت از کوکوین آشنا کنیم.

آموزش برداشت از صرافی کوکوین

ورود به حساب کاربری و برداشت ارز

لازم است بدانید که اگر قبلا ثبت‌نام کردید دیگر نیاز به ثبت نام مجدد نیست و می‌توانید با وارد کردن ایمیل و رمز، وارد سایت کوکوین شوید. پس از وارد شدن مانند شکل در قسمت assest، گزینه withdraw را انتخاب کنید.

فعال‌سازی امنیت حساب کاربری

در این قسمت برای ارتقا امنیت حساب خود به شما پیشنهاد میکند که احراز حویت دو عاملی و تنظیم رمز ترید را فعال کنید. با انتخاب گزینه edit مانند عکس می‌توانید امنیت حساب را فعال کنید.

تکمیل مراحل برداشت

برای انتخاب ارز تتر همانطور که گفتیم usdt را انتخاب کنید. سپس در قسمت network روی شبکه موردنظر کلیک کنید. در قسمت amount می‌توانید میزان ارز برای برداشت را انتخاب کنید. و در قسمت remark کیف پول مقصد را انتخاب کنید. فراموش نکنید که برای وارد کردن آدرس کیف پول کل آدرس را وارد کنید، بعضی از کیف پول‌ها داری تگ هستند که لازم است تگ‌ها را هم وارد کنید. پس از این‌که تمام اطلاعات را چک کردید و مطمعن شدید، برای برداشت روی گزینه trading password کلیک کنید. کد یکبارمصرفی برای ایمیل شما ارسال می‌شود و این کد را قسمت google authenticator وارد کنید سپس روی گزینه confirm کلیک کنید.

مقاله پیشنهادی:روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

سخن آخر

واریز و برداشت تتر کار سختی نیست و هر کسی با هر دانشی پس از مطالعه مقاله، با رعایت نکات گفته شده می‌تواند معامله کند. حتما به یاد داشته باشید که ممکن است کوکوین حساب‌های ایرانی را مسدود کند، پس از ای‌پی ایران استفاده نکنید. اگر قصر برداشت را دارید قبل از confirm کردن حتما از درست بودن اطلاعات اطمینان حاصل کنید. سعی کردیم آموزش انتقال تتر به صرافی کوکوین را کامل و به زبان ساده بیان کنیم، نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *