کوکوین یک صرافی ارزهای رمزنگاری شده جهانی است که ویژگی‌ها و گزینه‌های معاملاتی متنوعی را در کنار آن ارائه می‌دهد. این مقاله از نشانه اصلی تا ربات تجاری، همه آن را برای مبتدیان پوشش داده است.

کوکوین در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد، یک صرافی رمزنگاری جهانی است که تعدادی گزینه معاملاتی را در اختیار شش میلیون کاربر خود قرار می‌دهد. اینها شامل معاملات لحظه‌ای، حاشیه، معاملات آتی و P۲P به همراه وام دهی و سهام است. کوکوین ادعا می‌کند که پیشرفته‌ترین سطح امنیت و منتخبی از نزدیک به ۴۰۰ ارز رمزنگاری شده را ارائه می‌دهد. با وجود ویژگی‌های متنوع، این تبادل مبتدی است و دارای رابط کاربری زیبا و آسان است. این صرافی همچنین برخی از کمترین هزینه‌ها را در صنعت رمزنگاری دریافت می‌کند.

کوکوین Token (KCS) چیست؟

قیمت بسیاری از توکن‌های مبادله‌ای محبوب در حال افزایش است، از جمله سکه بومی کوکوین، KCS. از ۲۱ آگوست ۲۰۲۰، این توکن با افزایش حدود ۷۰۰ درصدی قیمت مواجه شده است و توجه سرمایه گذاران رمزنگاری و بلاک چین را به خود جلب کرده است. با عرضه در گردش ۸۰.۱۱۸، ۶۳۸ KCS، این صرافی روزانه به دارندگان KCS پاداش می‌دهد.(هرآنچه باید در مورد ارز دیجیتال فانتوم بدانبد!) کل عرضه اولیه این توکن ۲۰۰ میلیون بود که اجرای استراتژی سوزاندن آن را در زمان نگارش این مقاله به حدود ۱۷۰ میلیون رسانده است.

درک کوکوین Exchange و KCS Token

صرافی کوکوین تمایل دارد که ارزهای رمزپایه کوچک را که پتانسیل رشد بالایی دارند فهرست کند. علاوه بر این، دسترسی به تعداد زیادی از نشانه‌ها، از جمله سکه‌های کمتر شناخته شده را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، یکی از سخاوتمندانه‌ترین مشوق‌های تقسیم سود را دارد – تا ۹۰ fees هزینه‌های معاملات به دارندگان KCS بازگردانده می‌شود.

کل ارزش بازار KCS در حال حاضر ۹۱۹.۶۰۵، ۴۲۸ دلار است و در زمان نگارش این مقاله در رتبه ۹۶ در CoinMarketCap قرار دارد. ۸۰.۱۱۸، ۶۳۸ KCS در گردش با حداکثر عرضه ۱۷۰.۱۱۳، ۶۳۸ وجود دارد. استراتژی‌های بازخرید و سوزاندن کوکوین تا زمانی که تنها ۱۰۰ میلیون توکن باقی نماند، ادامه خواهد داشت.

چه چیزی صرافی کوکوین را منحصر به فرد می‌کند؟

قرار دادن سکه در کوکوین یک راه عالی برای کاربران برای کسب درآمد غیرفعال است، زیرا از مزایای پیوستن به جامعه کوکوین بهره می‌برند. کسانی که بیش از شش KCS دارند نیز این فرصت را دارند که روزانه پاداش دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:شناخت ارز رمزنگاری شده دش + مقایسه با بیت کوین

استفاده از صرافی کوکوین

مانند هر صرافی، کوکوین به گونه‌ای طراحی شده است که به کاربران خود اجازه می‌دهد انواع ارزهای رمزنگاری شده را با استفاده از پلت فرم آنلاین یا برنامه‌های تلفن همراه خود خریداری، بفروشند و با خیال راحت ذخیره کنند. اگرچه فقط با استفاده از آدرس ایمیل یا شماره تلفن می‌توانید یک حساب کاربری ثبت کنید، اما اگر مراحل تأیید را طی کنید، می‌توانید علاوه بر کاهش هزینه‌ها و فرصت‌های کسب پاداش، از دسترسی به ویژگی‌های پیشرفته نیز برخوردار شوید.

در مورد توکن KCS، تعدادی برنامه و کاربرد وجود دارد. از این برنامه نه تنها برای پرداخت هزینه معاملات بلکه برای شرکت در رویدادها و فروش نمادهای ویژه در صرافی کوکوین استفاده می‌شود. این توکن همچنین به عنوان یک روش پرداخت در بسیاری از برنامه‌ها از بازی گرفته تا خرده فروشی تا NFT و حتی سفر استفاده می‌شود. SwirlPay، PlayGame، Travala، Print-ted، PundiX و BetProtocol تنها چند سیستم عامل هستند که KCS را به عنوان پرداخت قبول می‌کنند.

پکیج پیشنهادی: دوره هوش بازار جهانی(فارکس) 

ربات تجاری صرافی کوکوین

کوکوین تسهیلات Trading Bot را ارائه می‌دهد که تجارت کاربران را آسان‌تر می‌کند.

پس از ایجاد حساب و واریز وجه، کاربران می‌توانند پارامترهای معاملاتی خاصی را وارد کرده و به ربات اجازه دهند کار را در دست بگیرد. ربات تجاری آن علاوه بر ابزارهای دیگر برای تجزیه و تحلیل قیمت‌ها و پیش بینی‌ها، از اطلاعات و تجزیه و تحلیل بازار نیز استفاده می‌کند. علاوه بر ترجیحات کاربران، ربات سپس از این ترکیب اطلاعات برای ثبت سفارشات خرید و فروش با تغییر قیمت استفاده می‌کند. و وویلا! Trading Bot به معامله گران ارزهای دیجیتال کمک می‌کند تا در هنگام خواب با بازیابی پول سرمایه‌گذاری شده و همچنین سود خالص درآمد کسب کنند.

مقاله پیشنهادی: اموزش ارزدیجیتال رایگان

کوکوین Trading Bot استراتژی‌های تجاری بلند مدت را نیز ارائه می‌دهد. به جای سرمایه‌گذاری چند هزار دلاری به طور همزمان بر روی هر ارز رمزنگاری شده، کاربران می‌توانند به ربات تجاری دستور دهند که در بازه‌های زمانی معین مبالغ کمی را در فواصل معینی سرمایه‌گذاری کند.

به عنوان مدیرعامل کوکوین Global Johnny Lyu، خاطرنشان می‌کند: «بر خلاف سایر بازارهای مالی، معاملات رمزنگاری در مقیاس ۲۴/۷/۳۶۵ انجام می‌شود. معامله گران انسانی نمی‌توانند با تغییرات جاری همگام شوند. کوکوین اذعان می‌کند که ابزار تجاری تجاری آن مشکل نیاز به خواب و معامله را بر اساس احساسات حل کنید. این یک رویکرد منفعل برای معامله ارزهای رمزنگاری شده و به حداکثر رساندن سود احتمالی فرد است. معامله گران زمان بیشتری برای لذت بردن از زندگی و انجام آنچه دوست دارند، خواهند داشت، زیرا می‌دانند که سبد معاملاتی رمزنگاری آن‌ها روی آن‌ها کار می‌کند. از طرف.»

بیشتر بخوانید:شناخت ارز رمزنگاری شده دش + مقایسه با بیت کوین

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

نتیج

کوکوین یک پلت فرم مبادله‌ای محبوب است که عملکرد تجاری پیچیده‌ای را در کف دست شما به ارمغان می‌آورد. کوکوین با واسطی که برای مبتدیان به اندازه کافی ساده است و به اندازه کافی خوب است تا بتواند درآمد ثابتی را برای سرمایه گذاران مشتاق فراهم کند، در آگوست ۲۰۲۱ به لیست بهترین صرافی‌های رمزنگاری Forbes رسید.

هزاران سکه برای خرید، فروش و تجارت وجود دارد. کوکوین مکان خوبی برای شروع تجارت ارز رمزنگاری شده برای مبتدیان است. سرمایه گذاران که به دنبال گزینه‌های بیشتری هستند نیز ممکن است راهنمای ما در مورد نحوه استفاده از Binance (آموزش دورزدن تحریم های بایننس)را بررسی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *