قبل از اینکه به موضوع اصلی این مقاله آموزش تریدینگ ویو بپردازیم بهتر است درباره‌ی آن کمی اطلاعات به دست آورید که با توضیح مختصری از آن شروع خواهیم کرد. یکی از نیاز‌های معامله‌گران برای موفقیت در سرمایه‌گذاری و معاملات خود، استفاده از چارت‌ها و جدول‌هایی است که برای تجزیه‌ و تحلیل وقایع آینده بازار ارز دیجیتال به وجود آمده است. شما با یادگیری آموزش تریدینگ ویو می‌توانید در حوزه ارزهای دیجیتال قبل از خرید آن‌ها از آینده ارز دیجیتال مورد نظرتان باخبر شوید و در بهترین زمان ممکن به خرید یا فروش آن‌ها بپردازید.

همچنین با بهره‌گیری از آموزش تریدینگ ویو در معاملات خود می‌توانید از یک نرم‌افزار نموداری مبتنی بر سرمایه‌گذاری استفاده کنید که به صورت تخصصی برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران ساخته شده است و بهتر است بدانید که اطلاعات اولیه و استفاده از نمودار‌های ابتدایی کاملاٌ رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که برای این کار ابتدا در سایت تریدینگ ویو  وارد شوید و به خرید اکانت تریدینگ ویو رجوع کنید که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

معرفی تریدینگ ویو

معرفی تریدینگ ویوبهتر است در ابتدا درباره‌ی ویژگی و هدف از راه‌اندازی این برنامه بیشتر صحبت کنیم و پس از در اختیار گذاشتن اطلاعاتی درباره‌ی آن آموزش تریدینگ ویو را آغاز خواهیم کرد. اگر در بازار کریپتوکارنسی مبتدی و تازه‌کار هستید می‌توانید آموزش ترید کردن ارز دیجیتال را یاد بگیرید و همچنین با آموزش تریدینگ ویو عملکرد بهتری نسبت به قبل در بازار خواهید داشت. دلیل اینکه عملکرد بهتری در بازار دریافت می‌کنید این است که شما قبل از خرید توکن مورد نظرتان می‌توانید آینده آن را پیش‌بینی و با فهمیدن نوسانات آن در بهترین زمان ممکن به فروش رمزارز بشتابید که باعث سود دهی چند برابر شما خواهد شد.

با وارد شدن به سایت تریدینگ ویو با تصویری مواجه خواهید شد که بر روی این تصویر یک جمله‌ای با عنوان Look First قرار گرفته شده است که نشان‌گر این است، TradingView این قابلیت را دارد که در مورد بازارهای مختلف سرمایه‌گذاری بهترین قدرت محاسبه و پیش‌بینی قبل از اقدام را برای شما به وجود بیاورد.

برای بازگو کردن هدف اصلی آن باید تا اینجای مقاله آموزش تریدینگ ویو فهمیده باشید که معامله‌گران این امکان به آن‌ها داده می‌شود تا آن‌ها با تحلیل‌های نموداری و دقیق بتوانند از ترید کردن سود بیشتر کسب کنند. وب سایت تریدینگ ویو دارای امکانات بسیاری می‌باشد که برای استفاده از برخی آن‌ها به صورت رایگان امکان پذیر است در ادامه می‌خواهیم به ساخت اکانت رایگان تریدینگ ویو پیش برویم با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: دوره‌ آموزشی اسمارت مانی

نحوه ایجاد اکانت رایگان تریدینگ ویو

برای به وجود آوردن اکانت رایگان تریدینگ ویو ابتدا باید وارد سایت آن به نشانی www.tradingview.com شوید پس وارد شدن به آن بر روی کلمه get started بالای صفحه سمت چپ و پس از آن بر روی sing up کلیک کنید. در ادامه شما می‌توانید با راه‌های مختلفی که در اختیار شما قرار گرفته است(ایمیل، حساب کاربری گوگل، facebook و …) وارد این سایت تجزیه و تحلیل معاملات شوید.

نحوه ایجاد اکانت رایگان تریدینگ ویوتا به اینجای کار شما وارد اکانت رایگان تریدینگ ویو شده‌اید و بهتر است بدانید سه نوع حساب کاربری دیگر در این پلتفرم موجود است که هرکدام دارای ویژگی و مزایای خاص به خود می‌باشد و بهتر است بدانید 3 نوع حساب دیگر آن با نام‌های pro، +pro، Premeuim پولی می‌باشد. شما با خرید اکانت تریدینگ ویو همانطور که گفتیم از مزایا متفاوتی نسبت به یکدیگر بهره‌مند خواهید شد که در ادامه به مقایسه آن‌ها می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: دوره آموزشی هوش ارز دیجیتال

مقایسه حساب‌های تریدینگ ویو

نوع اکانت فعلی شما Basic است که عرض کردیم برای به وجود آوردن نیازی نیست مبلغی را پرداخت کنید و به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد و به شما این امکان را می‌دهد به صورت آزادانه دسترسی به کلیه چارت‌ها، قابلیت بک تستینگ، ۱۲ چارت با قابلیت شخصی سازی را می‌دهد. اکانت بعدی به نام Pro می‌باشد که باید ماهیانه 10.50 دلار پرداخت کرد با خرید آن شما می‌توانید به استفاده 5 تا از بهترین اندیکاتور تریدینگ ویو به طور همزمان بروید که بدون تبلیغ است و همچنین دارای بازه زمانی شخصی سازی شده نیز می‌باشد.

مقایسه حساب‌های تریدینگ ویویکی دیگر از اکانت‌های آن Pro+ می‌باشد شما برای خرید آن باید 17.95 دلار پرداخت کنید که به صورت ماهیانه می‌باشد در این نوع از اکانت شما امکان استفاده از ۱۰ اندیکاتور همزمان و خروجی داده‌ها به شما داده می‌شود. به آخرین اکانت یعنی Premeuim رسیده‌ایم در این نوع از اکانت تریدینگ ویو توانایی این را خواهید داشت که با 25 عدد از بهترین اندیکاتور تریدینگ ویو به طور همزمان استفاده نمایید، طرح بندی نمودار شخصی به صورت نامحدود میسر است و ۴ برابر داده بیشتر در نمودارها برای شما قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: آموزش اپلیکیشن بای بیت به همراه لینک دانلود

چگونگی خرید اکانت تریدینگ ویو

چگونگی خرید اکانت تریدینگ ویواز طریق MasretCard یا VISA شما می‌توانید اکانت‌های مختلف تریدینگ ویو را خریداری کنید، البته به نکته توجه کنید این کار مناسب با افراد خارج از کشور است که دلیل اصلی آن قرار گرفتن ایران در لیست تحریم‌ها می‌باشد. البته برخی از وب سایت‌ها در ایران وجود دارند که با پرداخت به صورت ریالی این اکانت‌ها را در اختیار شما قرار دهند. همچنین می‌توانید با استفاده از نمودار تریدینگ ویو که با مراجعه به این لینک انجام می‌شود به بررسی ارز دیجیتال‌های مورد نظرتان بپردازید.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

جمع بندی

در این مقاله به آموزش تریدینگ ویو پرداختیم که سرمایه‌گذاران برای اینکه بتوانند در معاملات خود بهتر عمل کنند و سود بیشتر را کاسب شوند به وسیله‌ی دانلود تریدینگ ویو،(همان پلتفرم آن) که دارای نسخه‌ی موبایلی نیز می‌باشد به تجزیه و تحلیل معاملات و ارز‌های دیجیتال پیش می‌روند و بهتر است بدانید این پلتفرم در بین تریدر‌ها بسیار مورد استفاده است زیرا توانایی پیش‌بینی قیمت ارز‌های دیجیتال را به شما می‌دهد از این رو باعث می‌شود که در معاملات خود پیشرفت بسزایی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *