بازار ارزهای دیجیتال برای کسب درآمد یکی از بهترین مکان‌ها می‌باشند. اما نحوه درآمد زایی و کسب درآمد از این بازار پر سود و پر بازده نیازمند داشتن اطلاعاتی درباره این بازار ارزهای دیجیتال می‌باشد. با کسب اطلاعات درباره ارزهای دیجیتال می‌توانید در این بازار درآمد ماهیانه خود را چند برابر کنید و به زندگی خود تکانی اساسی بدهید. اما با این وجود برخی از افراد نمی‌توانند از این بازار کسب درآمد کنند و همیشه در سیر نزولی بازار قرار دارند و سرمایه آن‌ها روزبه‌روز کمتر می‌شود. اما چاره چیست؟ ابزارها و استراتژی‌های مختلفی وجود دارد که از طریق آن‌ها می‌توانند از شیب منفی بازار خارج شوند. یکی از این ابزارها ربات 3commas می‌باشد که می‌توانید بر روی استراتژی‌های معاملاتی خود پیاده سازی کنید. از این رو ما در این مقاله قصد داریم به آموزش ربات 3commas بپردازیم.

ربات 3commas چیست؟

ربات 3commas چیست

هیچ شخصی نمی‌تواند بازار ارزهای دیجیتال را 24 ساعته رصد کند و ارزهای دیجیتال و بازار را بررسی کند. از این رو برای این که کار برای شما آسان‌تر شود، رباتی وجود دارد که کار شما را راحت‌تر می‌کند. ربات 3commas سودآورس ی شما را از بازار ارزهای دیجیتال بیشتر می‌کند و ضرردهی شما را تا حد خیلی زیادی کم می‌کند. این ربات به خوبی برنامه نویسی شده است که به راحتی می‌توان بازار را نوسان گیری کند تا کنترل بازار را بدست بگیرید. این ربات به شما این اجازه را می‌دهد که تریدهای موفق را شناسایی کنید و پوزیشن‌ها را به صورت خودکار انتخاب کنید. همچنین درصد ضرر و سود خود را می‌توانید با استفاده از این ربات، حساب کنید و با اطمینان بیشتری از این ربات استفاده کنید. با استفاده از این ربات دیگر نیاز خیلی زیادی به بررسی بازار از طریق سایت تریدینگ ویو ارز دیجیتال نمی‌باشید.

کاربران ربات 3commas

تعداد کاربران ربات 3commas در حال حاضر بیش از 120 هزار کاربر فعال می‌باشد که روزانه بیش از 60 میلیون دلار حجم معاملات استفاده شده از این ربات می‌باشد. ربات‌ها بی نقص نمی‌باشند، اما درصد خطای آن‌ها کمتر از انسان می‌باشد. از طرفی برخی بر این معتقدند که ربات‌ها قیمت ارزهای دیجیتال را دستکاری می‌کنند و سبب نوسانات بزرگ در بازار ارزهای دیجیتال می‌شوند. به عنوان مثال ارز دیجیتال اتریوم از 319 دلار به 10 دلار در سال 2017 رسید، چرا که حد ضررهایی که ربات‌ها برای اتریوم تشخیص داده بودند زیاد بود. این ربات در سال 2017 در میامی آمریکا تولید گردید که تنها بعد از گذشت 1 سال، تعداد کاربران آن بسیار زیاد گردید. این ربات بر روی پلتفرم‌های وب قابل پیاده سازی می‌باشد و در هرکجای دنیا که باشید، می‌توانید از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: نحوه خرید از آبان تتر

دانلود ربات 3commas

دانلود ربات 3commas

ربات 3commas را می‌توانید بر روی صرافی‌های مختلفی نظیر بایننس، کوین بیس، بیت فیکس، هیوبی اجرا کنید. این ربات هر نوع تریدی اعم از ترید ساده، ترید ترکیبی، قرار دادن حد سود و ضرر خرید و فروش را پیاده سازی کند. زمانی که این ربات شروع به کار کند، تا زمانی که شما آن را متوقف نکنید به کار خود ادامه می‌دهد و بازار را بررسی و تحلیل می‌کند. از طریق لینک زیر شما می‌توانید به دانلود ربات 3commas بپردازید.

دانلود ربات 3commas

آموزش ربات 3commas

آموزش ربات 3commas

ربات 3commas دارای ابزارها و ویژگی‌های خاصی می‌باشد که در این بخش از مقاله آموزش ربات 3commas به آن‌ها خواهیم پرداخت. ابزارها و ویژگی‌های این ربات به این صورت می‌باشد که حد ضرر و حد سود را برای خود می‌توانید مشخص کنید.

حد ضرر در ربات 3commas

حد ضرر در این ربات به این صورت می‌باشد که شما درصد ضرر خود را در معامله مشخص می‌کنید. پس از اینکه حد ضرر شما به آن درصد رسید، پوزیشن شما توسط ربات بسته می‌شود و از ضرر بیشتر شما جلوگیری می‌کند. به عنوان مثال شما بیت کوین را در قیمت 20 هزار دلار خریدرای کرده‌اید و حد ضرر را 10 درصدپایین‌تر قرار می‌دهید که در این حالت وقتی قیمت بیت کوین به 21 هزار دلار برسد، پوزیشن شما بسته می‌شود.

حد ضرر دنبال کننده در ربات 3commas

این حالت نیز همانند همان حد ضرر می‌باشد با این تفاوت که پیش از صرر کردن شما مفداری سود می‌کنید. به عنوان مثال پیش از وارد شدن به نقطه ضرردهی،ربات 10 درصد حد ضرر را نسبت به بالاترین قیمت ارز دیجیتال حرکت می‌دهد.

حد سود در ربات 3commas

آموزش ربات 3commas

این حالت دقیقاً بر عکس حالت حد ضرر می‌باشد که در بخش قبلی مقاله آموزش ربات 3commas بیان کردیم. در این حالت شما حد سودی را برای خود قرار می‌دهید و در صورت رسیدن به آن مقدار، پوزیشن شما بسته می‌شود. به عنوان مثال شما بیت کوین را در قیمت 19 هزار دلار خریداری کرده‌اید و حد سود خود را بر روی 20 هزار دلار قرار داده‌‍اید. اگر به این قیمت برسد پوزیش شما بسته می‌شود و سوددهی تمام می‌شود. در این حالت احتمال این که سود زیادی را از دست دهید زیاد می‌باشد، به عنوان مثال حد سود را بر روی 20 هزار دلار گذاشتید، اما اگر قیمت بیت کوین به 22 هزار دلار برسد، عملاً 2 هزار دلار سود را از دست داده‌اید.

حد سود دنبال کننده در ربات 3commas

این حالت نیز همانند حالت قیلی یعنی حد سود می‌باشد با این تفاوت که سود شما بر اساس 10 درصد از زمان باز کردن پوزیشن و قیمت الان ارز دیجیتال تنظیم می‌شود. به عنوان مثال در حالت قبل سودی که از پوزیشن کسب می‎کردید، 1000 دلار بود. اما با استفاده از این حالت شما 3 هزار دلار سود خواهید کرد از پوزیشن که ایجاد کردید، چرا که بیت کوینی 19 هزار دلاری را به قیمت 22 هزار دلار می‌فروشید. شما پس از اینکه سود لازم را کسب کردید، بهتر است دارایی‌های خود را به کیف پول خود منتقل کنید. اگر هنور کیف پول دیجیتال ندارید، مقاله آموزش ساخت کیف پول ارز دیجیتال را مطالعه کنید.

ربات ترید 3commas چگونه کار می‌کند؟

آموزش ربات 3commas

ربات ترید 3commas به این صورت کار می‌کند که هیچ گونه مبلغی در را نه به این ربات نیاز است تزریق کنید یا برداشت کنید. پس نحوه کار کردن ربات ترید 3commas به چه صورت است؟ ربات ترید 3commas با متصل شدن به API صرافی مورد نظر، اقدام به معامله اتوماتیک می‌کند. زمانی که این پروسه در حال انجام می‌باشد، تریدر نمی‌تواند هیچ گونه ارز فیاتی یا دیجیتالی را به اکانت خود منتقل کند یا برداشت کند. کاربر برای این که بتواند ربات ترید 3commas را به صرافی متصل کند، باید کلیدهای API خود را داشته باشد.

این کلیدها به ربات این اجازه را می‌دهد تا به اکانت شما دسترسی پیدا کند و تریدها را برای شما انجام دهد. پس از این که ترید تمام شد شما می‌توانید دارایی‌های خود را به کیف پول منتقل کنید. اگر نمی‌دانید چگونه دارایی‌های خود را به کیف پول منتقل کنید مقاله نحوه انتقال ارز دیجیتال از صرافی به کیف پول را مطالعه کنید.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

جمع بندی

ربات 3commas یکی از بهترین ربات‌های موجود در بازار می‌باشد که به صورت رایگان و پولی در بازار وجود دارد. این ربات با متصل شدن به صرافی مورد نظر تریدهای شما را براساس پوزیشن‌هایی که در ربات ایجاد کرده‌اید، انجام می‌‍دهد. از طرفی دیگر شما با استفاده از دوره آموزش ارز دیجیتال می‌توانید با نحوه قرار دادن حد ضرر و حد سود در این ربات بیشتر آشنا شوید.  ما در این مقاله سعی کردیم به آموزش ربات 3commas و همچنین دانلود ربات 3commas بپردازیم، امیدواریم که مطالب فوق در استفاده از این ربات شما را یاری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *