امروزه با توجه به رشد روز افزون صرافی‌های ارز دیجیتال، انتخاب یک صرافی مناسب برای علاقه مندان به دنیای ارز‌های دیجیتال مقداری دشوار و چالش برانگیز شده است. همان گونه که می‌دانید برای خرید و فروش یک ارز دیجیتال شما نیاز به یک پلتفرم معاملاتی دارید که این امکان را برای شما میسر نماید. با آموزش صرافی هات بیت، متوجه خواهید شد که یک پلتفرم ارز دیجیتال خوب باید از لحاظ امنیت، سهولت کار توسط کاربر و هزینه کارمزد‌ها نمره قابل قبولی از طرف کاربران دریافت کند. در این مقاله قصد داریم، با اموزش صرافی هات بیت، همچنین آموزش ترید در صرافی هات بیت، به طور کامل، برای شما عزیزان توضیح دهیم.

صرافی Hotbit هات بیت چیست؟

صرافی هات بیت دومین صرافی بعد از بایننس است که ارزهای دیجیتالی زیادی را لیست کرده است. بر همین اساس در خرید و فروش ارزهای دیجیتال تنوع بسیاری دارد. همچنین شما می‌توانید با استفاده از امکاناتی همچون ETF، در بسیاری از صندوق‌های سپرده‌گذاری گوناگون و معاملات آتی(Features) سرمایه‌گذاری نمایید. این صرافی به دلیل دارا بودن تعداد زیادی تریدر و امکانات ویژه‌ای که در اختیار معامله گران قرار داده است، پلتفرم مناسبی جهت خرید و فروش ارزهای دیجیتال محسوب می‌گردد. صرافی نام آشنای هات بیت، علاوه بر نسخه تحت وب، از اپلیکیشن با سیستم عامل اندروید و Ios پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید با آموزش صرافی هات بیت، همچنین با آموزش نوسان گیری روزانه ارز دیجیتال به راحتی یک درآمد ثابت و قابل اطمینان برای خود فراهم سازید.

آموزش صرافی هات بیت

بیشتر بخوانید: آموزش ترید در کوکوین

صرافی هات بیت Hotbit در سال 2018 میلادی در کشورهای هنگ کنگ و استونی تاًسیس شد. طبق گفته‌های تیم پشتیبان این صرافی، تا به امروز بیش از 1 میلیون کاربر از 170 کشور دنیا در این پلتفرم، ثبت نام کرده‌اند.

ویژگی های صرافی هات بیت Hotbit

1بیش از 1 میلیون کاربر ثبت شده در دنیا
2لیست شدن بیش از 215 ارز دیجیتال
3دارا بودن بازار ETF و مارجین
4داشتن ابزار‌های پیشرفته برای تحلیل
5داشتن اپلیکیشن موبایل برای اندروید و IOS و نسخه وب

کارمزدهای صرافی Hotbit

در هنگام خرید و فروش تمامی رمزارزها، یکی از نکته‌های طلایی که باید در نظر بگیرید، مقدار کارمزد معاملاتی می‌باشد. هر چه مقدار سرمایه شما برای ترید بیشتر باشد، دانستن اینکه میزان کارمزد چند درصد است،برای شما پررنگ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: نحوه خرید در بایننس

کارمزدهای معاملاتی صرافی هات بیت Hotbit به قرار زیر می‌باشد:

کارمزد ترید

کارمزد ترید در صرافی هات بیت بر اساس maker و taker می‌باشد. بدین معنی است که maker همان سفارش گذار و taker پذیرنده سفارشات محسوب می‌شود. این مقدار برای سفارش گذار 0.1 درصد و برای پذیرنده سفارش 0.01 درصد در نظر گرفته شده است. با این حساب کارمزد معاملاتی در این صرافی در مقایسه با صرافی‌های ارز دیجیتالی دیگر کمتر می‌باشد. تریدرهایی که از توکن خود صرافی هات بیت یعنی HTB استفاده می‌کنند، می‌توانند این مقدار را به 0.05 درصد کاهش دهند.

کارمزد واریز

صرافی هات بیت برای واریز هر نوع توکن یا کوینی هیچ کارمزدی دریافت نمی‌کند.

کارمزد برداشت

صرافی hotbit برای برداشت هر ارز دیجیتالی، هیچ پولی از جانب خود دریافت نمی‌کند. تنها بر اساس هزینه بلاکچین هر رمزارز، که شما مشخص می‌کنید که بر روی کدام شبکه قرار دارد، کارمزد خود شبکه کسر خواهد شد.

نمودار توکن صرافی هات بیت با جفت ارز وراپت اتریوم HTBWETH


امنیت صرافی هات بیت

طبق گفته‌های سازندگان این پلتفرم، صرافی هات بیت، برای کاربران و تریدر‌ها بالاترین سطح امنیتی را جهت حفاظت از دارایی کاربران و جلوگیری از هر گونه حملات سایبری انجام داده است که در ادامه اشاره می‎‌شود.

1اضافه کردن سیستم فایروال چند سطحی برای نظارت بر داده‌های کاربران
2ذخیره نمودن دارایی‌های کاربران در یک کیف پول سرد جهت حفظ وجوه آن‌ها
3قرار دادن احراز هویت دوعاملی برا امنیت بیشتر

ثبت نام در صرافی هات بیت Hotbit

در این قسمت با آموزش صرافی هات بیت، به صورت قدم به قدم به ثبت نام در هات بیت می‌پردازیم. قابل ذکر است که قبل از وارد شدن به وب سایت صرافی هات بیت hotbit حتماً از یک برنامه تغییر دهنده IP استفاده کنید یا با خرید آی پی ثابت صرافی هات بیت اقدام نمایید و با خیالی آسوده به صورت حرفه‌ای به خرید و فروش خود بپردازید.

در ابتدا وارد سایت صرافی هات بیت به نشانی hotbit.io شده سپس در بالای صفحه سمت راست بر روی گزینه Register کلیک نمایید و پس از چند ثانیه به صفحه ثبت نام هدایت می‌شوید.

آموزش وب سای تهات بیت

بعد از کلیک بر روی گزینه Register، صفحه جدیدی باز خواهد شد که در این صفحه شما می‌توانید به دو طریق ثبت نام خود را به پایان برسانید. در روش اول با وارد نمودن مشخصات مربوط به ایمیل خود و گذاشتن یک رمز عبور می‌توانید ثبت نام نمایید. همچنین در روش دوم با استفاده از شماره موبایل، عملیات ثبت نام شما به اتمام خواهد رسید. برای کاربران ساکن کشور ایران از روش ایمیل امن‌تر می‌باشد.

 صرافی هات بیت

بعد از وارد نمودن مشخصات مربوط به ایمیل خود، صرافی هات بیت یک ایمیل حاوی یک کد به شما ارسال می‌کند. شما با کپی کردن این کد و وارد نمودن آن در قسمت Email verification code و کلیک بر روی گزینه Register ثبت نام شما به پایان می‌رسد. حال که با آموزش ثبت نام در صرافی هات بیت، آشنا شدید به مبحث بعد یعنی آموزش واریز به صرافی هات بیت می‌پردازیم.

آموزش ترید در hotbit

ویدئو ثبت نام در صرافی هات بیت

آموزش hotbit

آموزش واریز به صرافی هات بیت

بعد از اینکه ثبت نام شما در صرافی هات بیت به اتمام رسید، حال نوبت به آموزش شارژ صرافی هات بیت، می‌باشد. برای این که در صرافی هات بیت شروع به فعالیت کنید بایستی مقداری ارز دیجیتال به کیف پول صرافی هات بیت واریز نمایید به عنوان مثال مقداری ارز دیجیتال تتر را به حساب خود اضافه کنید.

برای این منظور ابتدا، در بالای صفحه بر روی گزینه Wallet رفته و سپس بر روی گزینه Deposit کلیک نمایید.

خرید و فروش در صرافی هات بیت

بعد از کلیک بر روی گزینه Deposit، صفحه زیر باز خواهد شد.

ترید در صرافی هات بیت hot bit

در صفحه‌ای که مشاهده می‌کنید، در قسمت کادر اول، ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب نمایید. به عنوان مثال ما ارز تتر را انتخاب کرده‌ایم.  در قسمت پایین Select Blockchain، شبکه‌ای که می‌خواهید با آن تتر انتقال دهید را انتخاب نمایید که ما شبکه ترون trc20 را انتخاب نموده‌ایم. سپس در قسمت USDT Deposit Address آدرس کیف پول تتر خود را کپی کرده و در قسمت آدرس کیف پول مبداً، قرار دهید. حال که آموزش واریز به صرافی هات بیت را یاد گرفتید، به نکته بعدی که آموزش برداشت از صرافی هات بیت، است توجه نمایید.

آموزش برداشت از صرافی هات بیت

جهت برداشت وجه و دارایی خود از صرافی هات بیت ابتدا در صفحه نخست صرافی هات بیت، ابتدا در بالای صفحه بر روی گزینه wallet می‌روید، سپس بر روی گزینه withdraw کلیک نمایید.

صرافی هات بیت hotbit

بعد از کلیک بر روی گزینه withdraw صفحه زیر باز خواهد شد. در کادر اول این صفحه، ابتدا ارز دیجیتالی که قصد برداشت آن را دارید انتخاب کنید. سپس در قسمت Select Blockchain، شبکه آن رمز ارز را انتخاب نمایید. سپس در کادر دوم Withdrawal Address آدرس کیف پول مقصد را وارد نمایید و در کادر بعدی مقدار را انتخاب و وارد کنید. و در آخر بر روی گزینه submit کلیک نمایید. امیدواریم، آموزش برداشت از صرافی هات بیت، را به خوبی مطالعه کردید، در ادامه به مبحث شیرین آموزش ترید در صرافی هات بیت، می‌پردازیم.

 

ترید صرافی هات بیتhotbit چیست

ترید در صرافی هات بیت Hotbit

با آموزش خرید از صرافی هات بیت، شما قدم اول را برای ورود به تریدر شدن برداشته‌اید. جهت ترید و آموزش خرید و فروش در صرافی هات بیت، در ابتدا در صفحه اصلی سایت رفته و بر روی گزینه Exchange کلیک کنید، بعد از کلیک بر روی این گزینه، به صفحه معاملات هدایت خواهید شد. در ادامه این مقاله متوجه خواهید شد که با  آموزش خرید و فروش در صرافی هات بیت، دیگر نگران از دست دادن دارایی خود نخواهید بود.

آموزش ترید و توکن صرافی هات بیت

بعد از کلیک بر روی گزینه Exchange، صفحه معاملات با مشخصات زیر که در ادامه توضیح می‌دهیم، ظاهر می‌گردد.

  1. در این بخش از سایت صرافی هات بیت، می‌توانید، توکن‌هایی که به مرور زمان اضافه می‌شوند را انتخاب کنید.
  2. این قسمت از وب سایت صرافی، نمودار و ابزار‌های تحلیلی قرار دارد.
  3. در بخش 3، معاملات در حال انجام را مشاهده می‌کنید.

آموزش و خرید صرافی هات بیت

در پایین همین صفحه شما می‌توانید اوردرهای خرید و فروش خود را بگذارید. با آموزش خرید از صرافی هات بیت، متوجه می‌شوید برای اینکه سود ببرید باید ابتدا آموزش ببینید بعد دست به ترید بزنید. در ادامه تمامی بخش‌های این قسمت نیز توضیح خواهیم داد.

  1. در این بخش، قیمت ارز دیجیتالی اتریوم را که انتخاب کردید را وارد نمایید.
  2. این قسمت مقداری که قصد خرید دارید را وارد نمایید.
  3. در این قسمت، با کلیک بر روی گزینه Buy ETH و یا Sell ETH، به خرید و فروش خود پایان دهید.

مفهوم hotbit

لازم به ذکر است، بیشتر توکن‌هایی که در صرافی هات بیت لیست شده اند از جنس شت کوین می‌باشد. اگر علاقه‌ به خرید شت کوین دارید، صرافی هات بیت این فرصت را در اختیار شما قرار داده است. با آموزش صرافی هات بیت و با خرید و جمع آوری شت کوین مورد نظر خود، به یک هولدر تبدیل می‌شوید.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

جمع بندی

با آموزش ثبت نام در صرافی هات بیت، حتماً متوجه شدید که وب سایت هات بیت جزء، صرافی‌های نوظهور و جدید به حساب می‌آید و با این حساب تیم توسعه دهنده این پلتفرم تمامی تلاش خود را جهت بهبود عملکرد خود، برای رقابت با سایر صرافی‌های ارز دیجیتال به کار برده‌اند تا با اضافه نمودن هر چه بیشتر شت ‌کوین‌ها و توکن‌های جدید، این خلاً را به نحوی پر کنند. امیدواریم با آموزش صرافی هات بیت علی الخصوص آموزش شارژ صرافی هات بیت، این نوید را به شما عزیزان بدهیم که آینده‌ای درخشان برای خود رقم زده‌اید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *