امروزه خیلی از افرادی که در بازار ارز‌های دیجیتال در حال فعالیت می‌باشند به دنبال این هستند تا با استفاده از یک صرافی مورد اطمینان و امن به خرید و فروش توکن‌های خود بشتابند و در ادامه مقاله آموزش صرافی BingX | نحوه کار با صرافی Bingx‌، می‌خواهیم به نحوه کار در صرافی BingX بپردازیم. این صرافی از امکاناتی مانند اسپات، مشتقه و بسیاری خدمات دیگر برخودار می‌باشد که با استفاده از آن‌ها به مفید بودن این صرافی روی می‌آورید. بهتر است بدانید این صرافی در سال 2018 تاسیس شد و تاکنون توانسته است افرادی زیادی را به خود جذب کند همچنین اگر قصد به فعالیت در این صرافی بزرگ و مشهور را دارید به آموزش صرافی Bingx بشتابید که در ادامه درباره‌ی آن توضیحاتی ارائه خواهیم داد؛ با ما همراه باشید.

معرفی صرافی BingX

معرفی صرافی BingXهمانطور که در مقدمه بیان شد این صرافی در سال 2018 راه‌اندازی شده است که صرافی bingx امکانات خود را از قبیل معاملاتی اسپات (Spot)، مشتقات (Derivatives) و … را در بیش از صد کشور در سرتاسر جهان ارائه می‌دهد. این صرافی با به وجود آوردن بستری امن برای کاربران خود و همچنین فعال کردن قابلیت کپی تریدینگ توانسته است در بین صرافی‌های دیگر بهتر عمل کند پس بهتر است به یادگیری آموزش صرافی BingX پیش بروید. همچنین اگر در ارز‌های دیجیتال مبتدی هستید برای حرفه‌ای شدن در این عرصه به آموزش ارز دیجیتال مبتدی تا حرفه‌ای نیازمند هستید که دارای نکته‌های طلایی نیز می‌باشد.

این قابلیت این صرافی به گونه‌ای است که با استفاده از آن می‌توانید با یک معامله‌گر حرفه‌ای ارتباط برقرار کنید، ارتباط شما به این صورت است که پس از انتخاب یک تریدر که با روند درخواست‌های شما همخوانی دارد، تمامی فعالیت‌های آن برای شما ارسال و اجراء می‌شود. همین امر سبب می‌شود افرادی مبتدی با این روش به کسب اطلاعات و افزایش دانش بیشتری در این زمینه دست پیدا کنند و روز به روز به کاربران این صرافی به دلیل داشتن این قابلیت افزایش پیدا کند.

تریدینگ باعث می‌شود با تجزیه و تحلیل ارز‌های دیجیتال و بازار‌های کریپتوکارنسی به پیش‌بینی توکن‌های مورد نظرتان روی بیاورید و همچنین برای پیش‌بینی بهتر می‌توانید از روش پرایس اکشن ولوم تریدینگ استفاده نمایید که به تریدرها این قابلیت را می‌دهد تا بازارهای مالی و معاملات خود را موفق‌تر و دقیق‌تر پیش‌بینی کنند. بهتر است بدانید تیم بنیان‌گذار و مدیریت صرافی BingX برگرفته از متخصصانی از شرکت‌های برتر ریسک پذیر و مؤسسات مالی مانند J.P. Morgan و شرکت‌های اینترنتی پیشرو مانند Google، Tencent و Alibaba می‌باشد.

بیشتر بخوانید: پرداخت از طریق ارز دیجیتال

ویژگی های صرافی BingX

ویژگی های صرافی BingXدر این صرافی شما می‌توانید از حساب آزمایشی استفاده ببرید، توانایی ارائه اهرم‌های معاملاتی بالا در بازار فیوچرز، به ویسله‌ی ایمیا می‌توانید با تیم پشتیبانی این صرافی ارتباط برقرار کنید که کمتر از 48 ساعت پاسخ‌گوی شما می‌باشد، برای خرید ارز‌های فیات از طریق ارز‌ دیجیتال امکان پذیر می‌باشد، در این پلتفرم می‌توانید کارمزدهای تمامی معاملات اسپات را به صفر برسانید و تنها عیب این صرافی محدود بدون آن در جفت ارز‌های دیجیتال و نقل و انتقالات خاص می‌باشد. در بخش بعدی برای آموزش صرافی BingX، نحوه ثبت نام در این صرافی ارائه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: آموزش صرافی huobi

آموزش صرافی BingX، ثبت نام

کار با صرافی bingx در قالب نسخه‌ی وب و اپلیکیشن تلفن همراه هوشمند امکان پذیر می‌باشد و از این طریق به کاربران خود خدمات مالی ارائه می‌دهد. اپلیکیشن موبایل این صرافی بر روی دو سیستم عامل هوشمند Android و IOS قابل اجراء و نصب می‌باشد. پس برای ثبت نام در این صرافی از طریق وب یا اپلیکیشن موبایل می‌توانید وارد شوید؛ مراحل ثبت نام صرافی bingx به این صورت است که ابتدا باید وارید سایت این صرافی شوید که آدرس یا نشانی سایت آن bingx.c3om می‌باشد. پس از وارد شدن به این سایت صفحه‌ای برای شما باز خواهد شد که بایستی بر روی گزینه‌ی Register بالا سمت چپ کلیک کنید بعد از کلیک کردن، صفحه‌ای دیگر برای شما باز خواهد شد که از شما درخواست دارد؛

آموزش صرافی BingX، ثبت نامبه وسیله‌ی ایمیل خود( بعد از کد امنیتی برای ایمیل شما فرستاده می‌شود و شما باید در محل خواسته شده قرار دهید) یا به وسیله‌ی شماره‌ی تلفت همراه خود(در این روش هم یک کد ایمنی برای شماره‌ی شما ارسال خواهد شد که باید در جایگاه خود آن قرار داده شود) پس از وارد کردن یکی از این‌ها ثبت نام صرافی bingx به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: مقایسه انواع روش های پرایس اکشن

آموزش صرافی BingX، تایید هویت

آموزش صرافی BingX، تایید هویتنحوه کار با صرافی bingx برای تایید هویت شما اینگونه است برای اولین قدم شما باید وارد حساب کاربری خود شوید و پس از آن تصویری مشاهده می‌کنید بر روی گزینه‌ی Identity Verification کلیک کنید.

آموزش صرافی BingX، تایید هویتبرای تایید هویت شما در این صفحه نیاز است با کارت شناسایی احراز هویت کنید یا با پاسورت بستگی به شرایط خودتان دارد بعد از برای تمام کردن روند این کار باید عکس از کارت شناسایی و یک عکس سلفی از خودتان ارسال نمایید با انجام دادن این عملیات‌ها روند تایید هویت شما در صرافی بینگ ایکس تمام می‌شود. بهتر است بدانید که با انجام دادن احراز هویت، روزانه می‌توانید 1000000 دلار برداشت روزانه انجام دهید ولی بدون آن حداکثر برداشت روزانه بیشتر از 50000 دلار میسر نمی‌باشد.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

مطلب آخر

برای آموزش صرافی BingX به ارائه نحوه ثبت نام در صرافی BingX و نحوه احراز هویت در این صرافی ارز دیجیتال برای افزایش برداشت روزانه اطلاعاتی ارائه کردیم. حتی افراد تازه‌کار یا مبتدی که در ابتدای راه این عرصه هستند انتخاب این صرافی برای آموزش آن‌ها بسیار مفید می‌باشد زیرا افراد با قابلیت کپی کردن از یک تریدر حرفه‌ای باعث می‌شود در همین بازه‌ زمانی اطلاعات از تریدر ماهر دریافت خواهند کرد که پیشنهاد می‌شود برای امتحان صرافی bingx ثبت نام در صرافی BingX را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *