استفاده از ربات‌ها در بازار ارزهای دیجیتال رفته رفته به یکی از ابزارهای مناسب برای تریدینگ تبدیل می‌شوند. چرا که ربات‌ها با استفاده از تحلیلاتی که بر روی ارزهای دیجیتال انجام می‌دهند، ترید انجام می‌دهند. درصد خطای ربات‌ها خیلی کمتر از سرمایه‌گذاران می‌باشد، چرا که لحظه به لحظه بازار را زیر نظر دارند. بنابراین خیلی از سرمایه‌گذاران موفق از ربات‌ها برای خرید و فروش استفاده می‌کنند. از این رو برای اینکه در بازار ارزهای دیجیتال به درآمد سریع برسید، استفاده از ربات‌ها را در دستور کار خود قرار دهید. از این رو ما در این مقاله سعی داریم شما را با یکی از ربات‌های موجود آشنا کنیم. bitsgap یکی از این ربات‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال می‌باشد که در ادامه به آموزش bitsgap خواهیم پرداخت.

ربات تریدینگ بیتس گپ(bitsgap)

ربات تریدینگ بیتس گپ(bitsgap)

ربات تریدینگ بیتس گپ یکی دیگر از ربات‌های موجود همانند 3Commas می‌باشد. افراد با استفاده از این ربات می‌توانند ترید‌های خود را به صورت خودکار و بدون دخالت انجام دهند. کافی است که حد ضرر و سود خود را در معاملات را به این ربات بدهید تا بقیه کار را انجام دهد. همانطور که می‌دانید ترید به صورت دستی کاری سخت و مشکل می‌باشد و بدون گذراندن دوره آموزشی ارز دیجیتال خیلی مشکل می‌باشد. این را بدانید که برای استفاده از این ربات، شما باید اطلاعاتی درباره ارزهای دیجیتال داشته باشید. چرا که بدون داشتن اطلاعات سود کردن از این بازار کمی سخت و بیشتر بخش‌های آن برای شما گنگ و مبهم می‌باشد.

ربات تریدینگ بیتس گپ شما را از سایر سرمایه گذاران جدا می‌کند و باعث پیشی گرفتن شما از آن‌ها می‌شود. چرا که دیگر نیاز به بررسی عمقی درباره ارز دیجیتالی که قصد خرید و فروش آن را دارید، نمی‌باشد. سرمایه گذاران با استفاده از این ربات دیگر نیاز به نوسان گیری و چک کردن سایت تریدینگ ویو ارز دیجیتال را ندارند. از این رو در ادامه مقاله قصد داریم به آموزش Bitsgap بپرداریم و شما را با این ربات خارق‌العاده بیشتر آشنا کنیم.

آموزش ربات bitsgap

برای شروع فعالیت در ربات Bitsgap شما باید در وبسایت Bitsgap حساب کاربری ایجاد کنید. ایجاد حساب کاربری در ربات Bitsgap همانند دیگر پلتفرم‌ها صرافی‌های ارز دیجیتال می‌باشد. شما با استفاده از ایمیل خود می‌توانید در این ربات، ثبت نام کنید و به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید. همانند تصویر زیر وارد وبسایت Bitsgap شوید و بر روی کلمه Sign up کلیک کنید تا تصویری همانند عکس زیر برای شما نمایان شود. سپس بر روی گزینه Google کلیک کنید و ایمیل خود را انتخاب کنید تا از طریق حساب ایمیل خود وارد وبسایت Bitsgap شوید. از این رو ثبت نام در ربات Bitsgap جزء مراحل مقدماتی آموزش کار با Bitsgap می‌باشد.

آموزش ربات bitsgap

بیشتر بخوانید: آموزش صرافی بایننس

بخش دوم آموزش bitsgap

پس از ورود به حساب کاربری تصویری همانند زیر مشاهده می‌کنید که با انتخاب هر یک منوی شما در این صرافی متفاوت خواهد بود. ما در این مرحله بر روی DCA BOT کلیک می‌کنیم که برای بالا و پایین رفتن قیمت ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود. آموزش ربات bitsgap

سپس بر روی گزینه Add API key کلیک کنید و در صفحه جدید Secret Key و API Key را وارد کنید و در کادر اول صرافی که در آن حساب دارید را نیز انتخاب کنید.

آموزش ربات bitsgap

نحوه دریافت API Key در ربات Bitsgap

به صرافی که در آن حساب دارید، وارد شوید و از بخش دارایی‌خای خود بر روی Futures کلیک کنید. توجه کنید که حتما صرافی خود باید بخش معاملات فوچرز را داشته باشد و آن برای شما فعال باشد. سپس به حساب کاربری خود وارد شوید و بر روی گزینه API Management کلیک کنید و سپس بر روی گزینه Create API کلیک کنید. پس از انجام این دو بخش هر دو کدی که شما لازم دارید در این بخش برای شما ظاهر می‌شود که می‌توانید در ربات Bitsgap آن‌ها وارد کنید. اگر هم دارایی در صرافی خارجی ندارید، می‌توانید با استفاده از صرافی‌های ایرانی آن‌ها را شارژ کنید. با مطالعه مقاله نحوه خرید از آبان تتر، می‌توانید در این صرافی ایرانی ارز دیجیتال خریداری کنید و با مطالعه مقاله نحوه انتقال ارز از نوبیتکس به بایننس، می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را از صرافی‌های ایرانی به صرافی‌های خراجی منتقل کنید.

نحوه دریافت API Key در ربات Bitsgap

بخش سوم آموزش bitsgap

پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، این ربات به صرافی شما متصل می‌شود. دارایی‌های شما اکنون در این ربات نشان داده می‌شود و با استفاده از آن‌ها می‌توانید در این ربات ترید انجام دهید. دقت داشته باشید تا زمانی که مدت زمان ترید شما تمام نشود، نمی‌توانید هیچ ارز دیجیتال یا پولی را به صرافی وارد یا خارج کنید. حتما دارایی‌های خود را به کیف پول منتقل کنید، چرا که با وجود امنیت بالای این ربات امکان هک شدن آن وجود دارد. اگر کیف پول دیجیتال ندارید با مطالعه مقاله آموزش ساخت کیف پول دیجیتال، سریعاً یکی برای خود تهیه کنید.

بخش چهارم آموزش bitsgap

انتخاب Botها در این بخش از آموزش Bitsgap به شما کمک می‌کند تا با استفاده از هر کدام، دارایی خود را افزایش دهید. 4 ربات DCA, Grid, Combo و Scalper در Bitsgap وجود دارد که هر کدام استفاده خاصی دارد.

آموزش آربیتراژ در bitsgap

  • DCA: از طریق این ربات می‌توانید حد ضرر و حد سود خود را در معاله مشخص کنید و تا رسیدن به آن درصد، معامله شما ادامه یدا خواهد کرد.
  • Grid: این بخش دارای 3 بخش مجزا می‌باشد که اگر Flat را انتخاب کنید، در حالت عادی بالا و پایین شدن بازار به ترید کردن می‌‎پردازد. اگر حالت Buy the dip را انتخاب کنید، بیت کوین را در زمانی که در کمترین مقدار خود هست خریداری می‌‍کند.
  • Combo: ترکیبی از دو حالت قبل می‌باشد که با استفاده از آن‌ها ترید شما انجام می‌شود.
  • Scalper: این مورد فقط برای کسانی است که در صرافی کوکوین حساب دارند، قابل اجرا می‌باشد.

آموزش آربیتراژ در bitsgap

آموزش آربیتراژ در bitsgap به این صورت می‌باشد که شما ارز دیجیتالی را در صرافی دیگری خریداری و در صرافی دیگری آن را به فروش می‌رسانید. به عنوان مثال شما ارز دیجیتال بیت کوین را از صرافی کوکوین به قیمت 20 هزار دلار خریداری می‌کنید. پس از خریداری این ارز دیجیتال را در صرافی بایننس که قیمت بیشتری دارد، به فروش می‌رسانید. این گونه سفارشات، جفت ارزهای یکسانی دارند، اما در دو صرافی متفاوت انجام می‌شوند.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

جمع بندی

ربات‌ها تا مدتی دیگر جای تریدرهای حرفه‌ای را خواهند گرفت. چرا که شما تنها با فعال کردن بخش‌‎های در آن ربات به خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‎پردازید و وقت کمتری را بر روی بازار ارزهای  دیجیتال قرار می‌دهید. چرا که نوسان گیری ارزهای دیجیتال امری بسیار خسته کننده، وقت گیر و گاهاً اشتباه می‌باشد، حالا فکر کنید یک ربات برای شما آن را انجام دهد. درصد خطای آن پایین می‌آید، مدت زمان بیشتری را می‌توانید به کارهای دیگر بپردازید و دیگر نیازی نیست 24 ساعته بازار را رصد کنید. از این رو ما در این مقاله سعی کردیم یکی از بهترین ربات‌ها،  bitsgap به شما معرفی کنیم و به آموزش bitsgap بپردازیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *