خیلی از ایرانیانی که در بازار‌های ارز‌های دیحیتال در حال فعالیت هستند به دنبال یک صرافی مناسب و بدون تحریم ایرانیان می‌باشد تا از طریق آن بتوانند به راحتی و بدون واسطه، خرید و فروش ارز‌های دیجیتال خود را انجام دهند. به عنوان مثال صرافی بایننس با اجباری کردن احراز هویت و تحریم کردن کاربران ایرانی، ضرر زیادی را به معامله‌گران رساند. صرافی کوکوین یکی از معتبر‌ترین و بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال محسوب می‌شود همچنین این صرافی همانند صرافی بایننس راه را بر روی ایرانیان بسته است در ادامه این مقاله ما می‌خواهیم بهترین صرافی جایگزین کوکوین به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید.

بهترین صرافی جایگزین کوکوین

بهترین صرافی جایگزین کوکوینبرای انتخاب بهترین صرافی جایگزین کوکوین ما به شما صرافی BingX را معرفی می‌کنیم؛ البته به این نکته دقت کنید که در صرافی کوکوین نیز می‌توانید به خرید و فروش ارز‌های دیحیتال بپردازید، اما باید برای ورود به آن از برنامه‌ی تغییر آی پی استفاده نمایید و همچنین برای  آموزش ترید در کوکوین می‌توانید به این صفحه ورود داشته باشید. پس بهترین صرافی جایگزین کوکوین صرافی BingX می‌باشد که برای جایگزین صرافی کوکوین بسیار مناسب است؛ خدمات این صرافی در قالب معاملات اسپات، مشتقه و چند سرویس دیگر که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. همچنین با ساخت حساب در این صرافی شما می‌توانید روزانه تا سقف 50000 دلار بدون انجام دادن احراز هویت، برداشت از حساب خود در این صرافی داشته باشید و با طی کردن مراحل احراز هویت می‌توانید دو برابر آن یعنی 100000 دلار روزانه برداشت داشته باشید.

با یک سوال شروع می‌کنیم صرافی Bingx چیست؟ این صرافی که بهترین صرافی جایگزین کوکوین می‌باشد در اوایل آغاز به کار خود با نام  Bingbon وارد بازار شد. شروع فعالیت آن در سال 2018 می‌باشد که این صرافی برای پیشترفت و شناخته شدن بین تریدر‌ها تا به الان کار‌های متنوه‌ای را انجام داده است که جالب‌ترین و مهم‌ترین ویژگی آن استفاده از قابلیت کپی تریدینگ می‌باشد. این ویژگی صرافی Bingx در روند خرید و فروش ارز‌های دیجیتال بسیار کاربردی و مفیداست که این ویژگی BingX سبب می‌شود که به بهترین صرافی جایگزین کوکوین منتخب شود.

کپی تردینگ در معاملات به شما کمک بسیاری می‌کند مخصوصاٌ افرادی که مبتدی هستند و تازه وارد این عرصه شده‌اند. زیرا شما با کپی کردن فعالیت‌های یک تریدر حرفه‌ای و ماهر( توجه داشته باشید با کار‌های مد نظرتان همخوانی داشته باشد پس از از آن انتخاب نمایید) دیگر نیازی نیست زمان بسیاری را صرف یادگیری ارز‌های دیجیتال کنید. البته قایلیت‌های دیگر نیز باعث شده است که به یک صرافی منحصر به فرد و ایده‌آل تبدیل شده است به عنوان مثال به چند نمونه از آن‌ها اشاره می‌کنیم که عبارت‌اند از:

  • از طریق پرداخت ارزهای فیات می‌توانید به خرید مستقیم رمزارزها بپردازید
  • در معاملات اسپات شما قادر خواهید بود کارمزد را به صفر برسانید
  • کمتر از 48 ساعت به سوالات شما پاسخ می‌دهد که توسط ایمیل میسر می‌شود
  • معاملات اهرم‌دار در معاملات فیوچرز برای سودآوری از بازار نزولی

قابلیت هایی که این صرافی را به بهترین صرافی جایگزین کوکوین تبدیل کرده است!

در این نوشتار می‌خواهیم به عنوان ویژگی‌های این صرافی بپردازیم به این دلیل که هر صرافی قابلیت و ویژگی‌های خاص به خود را دارد که با صرافی‌‌های دیگر متفاوت است با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: آموزش صرافی mxc

ترید کردن بدون انجام احراز هویت

ترید کردن بدون انجام احراز هویتبه دلیل قرار گرفتن کشوران در لیست FATF معامله‌گران ایرانی در انجام دادن احراز هویت به مشکل بر خورد کرده‌اند. صرافی بینگ ایکس با قرار انجام معامله بدون احراز هویت این مار را برای شما آسان کرده است. به طوری که فقط با انجام دادن مراحل ثبت نام در این صرافی می‌توانید به فعالیت در آن اقدام کنید که برای آموزش صرافی BingX می‌توانید به این صفحه جهت یادگیری نحوه ثبت نام و همچنین احراز هویت مراجعه فرمایید. ایرانیان در این صرافی می‌توانند احراز هویت را انجام دهند و برداشت روزانه‌ی خود را از 50000 دلار به 100000 دلار ارتقاء دهند.

به این نکته توجه کنید: دسترسی به خدمات این صرافی مثل خیلی از صرافی‌های دیگر مشکل‌ساز نیست، بلکه بدون نیاز به برنامه‌ی تغییر آی‌پی توان اجرای عملیات‌های تریدینگ در آن میسر است.

دارای نسخه آزمایشی برای قبل از ثبت نام

دارای نسخه آزمایشی برای قبل از ثبت نامقابل فهم است که جایگزین مناسبی را برای صرافی کوکوین انتخاب کرده‌اید زیرا شما قبل از ثبت نام در صرافی بینگ ایکس می‌توانید از نسخه‌ی دمو آن استفاده کنید و تمام محتوای آن را یاد بگیرید. نسخه‌ی دمو آن محدود یا غیر‌کاربردی نیست بلکه انواع خدمات خود مثل معاملات فیوچرز یا کپی تریدینگ را در این نسخه آزمایشی گنجانده است تا کاملاً با ویژگی‌های جذاب آن آشنا شوید.

پشتیبانی از معاملات اسپات و فیوچرز

پشتیبانی از معاملات اسپات و فیوچرزخیلی از تریدر‌ها به دنبال صرافی هستند که در آن از معاملات مختلفی مانند اسپات و فیوچرز پشتیبانی کند چرا؟ زیرا تریدر‌های حرفه‌ای برای کسب سود دهی بیشتر به سراغ معاملات فیوچرز می‌روند. از آن جایی که صرافی‌های ایرانی از این ویژگی برخوردار نمی‌باشد ایرانیان مجبور هستند به خدمات صرافی‌های خارجی روی بیاورند. اما این صرافی با قرار دادن این قابلیت در خود کار بسیاری از ایرانیان را راحت کرده است و معاملات فیوچرز در آن به دو صورت استاندارد و دائمی انجام می‌گیرد.

با پلتفرم کپی تریدینگ، بیشترین سودآوری را خواهید داشت

پلتفرم کپی تریدینگدر پلتفرم آن شما قادر خواهید بود سبد معاملات خودتان را بر پایه سبد معامله‌گران حرفه‌ای و صاحب‌نام پر کنید. با این کار درصد سودآوری شما بدون در نظر وضیعت بازار چند برابر خواهید شد. البته قابل به ذکر است با قرار دادن این قابلیت برای شما درصدی از سود شما را دریافت خواهد کرد که در حال حاضر چهار میلیون تریدر از این ویژگی بینگ ایکس به‌ عنوان بهترین جایگزین کوکوین استفاده می‌کنند.

 

بیشتر بخوانید: هولد کردن ارز دیجیتال چیست

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

کلام آخر

به دلیل برخی از مشکلات صرافی کوکوین ما بهترین صرافی جایگزین کوکوین را به شما ارائه کردیم که برای جایگزین آن ما صرافی Bingx را به شما توصیه می‌کنیم زیرا از قابلیت‌های زیادی نسبت به سایر صرافی‌های دیگر برخوردار می‌باشد و از همه مهم‌تر بدون احراز هویت می‌توانید از ویژگی‌های آن استفاده کنید که حتی کاربران ایرانی نیز می‌توانند در این صرافی اقدام به احراز هویت کنند؛ با همان شناسه‌ی ملی ایران میسر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *