دوج کوین یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی است که در دسته میم کوین‌ها قرار دارد. با مشاهده رشد قیمتی و افزایش حجم معاملات این ارز دیجیتال، نظر افراد بیشتری به میم کوین‌ها جلب شد. از این رو تیم‌های بیشتری در صدد ایجاد میم کوین‌های بیشتری درآمدند که سرانجام سبب عرضه بیبی دوج کوین شد. شاید این سوال برای شما پیش آید که بیبی دوج کوین چیست و چه تفاوتی با دوج کوین دارد. بیبی دوج کوین ارز دیجیتالی است که به تقلید از والد حود یعنی دوج کوین توسعه و در بازار عرضه گردید. این دارایی دیجیتال را می‌توانید در صرافی‌های محتلفی خرید و فروش کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم به توضیح اینکه بیبی دوج کوین چیست، بپردازیم و شما را این ارز دیجیتال بیشتر آشنا کنیم.

ارز بیبی دوج کوین چیست؟

ارز بیبی دوج کوین چیست

ارز دیجیتال بیبی دوج کوین برای اولین بار در سال 2021 دقیقاً 8 سال پس از عرضه دوج کوین منتشر گردید. این دارایی دیجیتال در دسته میم کوین‌ها قرار دارد، چرا که نماد آن برگرفته از یک سگ ژاپنی است. به طور کلی دارایی‌هایی که نماد آن‌ها برگرفته از چیز خاضی باشد و هدف خیلی خاصی پشت ایجاد آن‌ها وجود ندارد را میم کوین می‌گویند. اگر قصد آشنایی بیشتر با انواع ارزهای دیجیتال را دارید، مقاله تفاوت شت کوین، آلت کوین و میم کوین را مطالعه کنید. این دارایی دیجیتال بر روی شبکه بلاک چین بایننس اسمارت چین پیاده سازی شده است، چرا که این شبکه کارمزد کمتری نسبت به اتریوم دارد. از طرفی دیگر سبب لیست شدن این ارز دیجیتال در بزرگترین صرافی دنیا یعنی بایننس شد.

این ارز دیجیتال به این منظور ایجاد و توسعه یافت تا مشکلاتی را که کاربران در زمان استفاده دوج کوین داشتند را برطرف سازد. به عبارتی بیبی دوج کوین برای بهتر کردن ارز دیجیتال دوج کوین و گرفتن جای این دارایی در بازار کریپتوکارنسی روانه بازار گردید. از جمله مریت‌هایی که بیبی دوج کوین  نسبت به پدر خود یعنی دوج کوین دارد عبارت است از: قابلیت اجرای تعداد زیادی از تراکنش‌ها در یک ثانیه، کاهش کارمزد شبکه و دادن پاداش به دارندگان بیبی دوج کوین. هدف کلی از ایجاد این دارایی، ترغیب کردن افراد در استفاده از ارزهای دیجیتال در تراکنشات و زندگی روزمره خود می‌باشد.

مزایای ارز بیبی دوج کوین چیست؟

مزایای ارز بیبی دوج کوین چیست؟

حال که تا این بخش از مقاله بیبی دوج کوین چیست، با این دارایی دیجیتال آشنا شدید، بهتر است مزایای آن را نیز برای شما عزیزان بازگو کنیم. اطلاع داشتن از مزایا و معایب دارایی‌های دیجیتال تریدرها را در خریدن یا نخریدن ارزهای دیجیتال مصمم‌تر می‌کند. اما با این حال بهتر است که پیش از هر خرید و فروشی در این بازار باید حداقل دوره آموزشی ارز دیجیتال را گذرانده باشید.

ضد تورم

ارز دیجیتال بیبی دوج کوین نیز همانند بیت کوین ماهیتی ضد تورمی داردو ضد تورم به این معناست که توکن سوزی دارد و پس از مدتی از تعداد آن کاسته می‌شود. تعداد کل ارز دیجیتال بیبی دوج کوین در زمان انتشار آن برابر با 420 کوادریلیون می‌باشد. از این مقدار چیزی در حدود 125 کوادریلیون آن در فرآیند توکن سوزی از بین رفته است و به طور کامل از دسترس خارج گردیده است. 45 درصد از کارمزدهای درون شبکه‌ای پس از هر تراکنش به کیف پولی ارسال می‌شود که از دسترس همگان خارج است، این دقیقاً همان فرآیند توکن سوزی است. بنابراین توکن سوزی بیبی دوج کوین یکی از مزیت‌های بیبی دوج کوین به شمار می‌آید.

دادن پاداش به دارندگان بیبی دوج کوین

کسانی که بیبی دوج کوین را در یکی از کیف پول‌های خود نظیر کیف پول متامسک یا تراست والت نگهداری می‌کنند، پاداش دریافت می‌کنند. طبق چارچوب و الگورتیمی که برای ارز دیجیتال بیبی دوج کوین پیاده سازی شده است، 5 درصد کارمزد هر تراکنش بین هولدرها تقسیم می‌شود. اگر با نحوه هولد کردن آشنایی ندارید، می‌توانید مقاله هولد کردن ارز دیجیتال چیست را مطالعه کنید. این مقدار پس از هر بار تراکنش در این شبکه به صورت خودکار به کیف پول افراد ارسال می‌شود. از این بین 5 درصد دیگر آن نیز به استخر نقدینگی صرافی دوج سواپ ارسال می‌گردد تا مشکل نقدینگی این صرافی برطرف گردد.

بیشتر بخوانید: آشنایی با استخر نقدینگی

مشارکت در توسعه

به طور کلی بیشتر دارایی‌های دیجیتال به دارندگان آن‌ها اجازه می‌دهند تا در مسائل مختلف و مهم آن دارایی دیجیتال نظر دهند. بیبی دوج کوین نیز از این قضیه مستثنی نیست و کسانی که این دارایی دیجیتال را دارند، اجازه شرکت در نظرسنجی‌های این پروژه را دارند.

افزایش سرعت تراکنشات

همانطور که در ابتدای مقاله بیبی دوج کوین چیست بیان کردیم، این دارایی برای رفع مشکلات دوج کوین عرضه و توسعه یافت. زمان تشکیل هر بلاک در شبکه بلاک چین دوج کوین برابر است با 60 ثانیه، چرا که بر روی شبکه بلاک چین اتریوم پیاده سازی شده است. اما این مقدار بر روی شبکه بلاک چین بیبی دوج کوین به 5 ثاینه کاهش یافته است، چرا که بر روی شبکه بلاک چین بایننس اسمارت چین راه‌اندازی شده است. از این رو سرعت تراکنشات بیبی دوج کوین خیلی بیشتر از دوج کوین می‌باشد و قادر است تراکنشات بیشتری را در یک ثانیه انجام دهد. همچنین کارمزد شبکه بلاک چین خیلی کمتری نسبت به دوج کوین و برخی دیگر از میم کوین‌ها دارد. همه این موارد دست به دست هم دادند تا تریدرها را به استفاده از این دارایی دیجیتال ترغیب کنند.

معایب ارز بیبی دوج کوین چیست؟

معایب ارز بیبی دوج کوین چیست؟

پس از اینکه با مزایای بیبی دوج کوین آشنا شدید، بهتر است نگاهی به معایب آن نیز بیاندازیم. چرا که آشنایی با معایب آن به تریدرها کمک می‌کند تا در سرمایه‌گذاری بر روی این دارایی دیجیتال بیشتر دقت کنند. همانطور که می‌دانید میم کوین‌ها و شت کوین‌ها عملاً ماهیت یکسانی دارند، اما برخی از آن‌ها دارای وایت پیپر نیز می‌باشند. داشتن وایت پیپر به تریدرها این اطمینان را می‌دهد که دارایی دیجیتال مورد نظر بر اساس هدفی ایجاد شده است و تیم سازنده آن برای سال‌های آتی آن برنامه دارد. اما با این حال عده‌ای از تریدرها به اینگونه از پروژه اعتنایی نمی‌کنند.هر چند که آینده بیبی دوج کوین در وایت پیپر آن تا حدودی توضیح داده شده است، اما برخی به این دارایی اطمینان نمی‌کنند. چرا که خرید و فروش اینگونه از دارایی‌ها را اشتباه می‌دانند و دور ریختن سرمایه می‌دانند.

همچنین تعداد زیادی از میم کوین‌ها و شت کوین‌ها در بازار کریپتوکارنسی عرضه شده است که سبب از بین رفتن سرمایه خیلی از افراد شده‌اند. از دیگر معایت این دارایی دیجیتال می‌توان به ارزش کم آن و قیمت بیبی دوج کوین اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: دریافت شیبا رایگان

قیمت بیبی دوج کوین

قیمت بیبی دوج کوین

ارز دیجیتال بیبی دوج کوین در زمان انتشار برابر با 0/000000004 دلار بود. این مقدار ارزش ناچیزی است به طوری که افراد به راحتی و تنها با یک دلار می‌توانند میلیون‌ها بیبی دوج کوین خریداری کنند. البته ناگفته نماند که تقریباً یک از انشتار این دارایی دیجیتال می‌گذرد و امکان افزایش قیمت بیبی دوج کوین در اینده وجود دارد. این دارایی دیجیتال پس از گذشت چند ماه به ارزش 0/000000006 دلار رسید. این دارایی دیجیتال نیز همانند سایر دیگر رمزارزهای بازار ارزهای دیجیتال به خاطر سقوط بیت کوین به دره 20 هزار دلاری دچار تغییر تحول شد. در حال حاضر قیمت بیبی دوج کوین برابر است با 0/0000000018 دلار. اما احتمال می‌رود که این دارایی دیجیتال نیز همانند والد خود دوج کوین ارزشمند شود. چرا که دوج کوین نیز در زمان انتشار نیز همین وضعیت را داشت و ارزش خیلی پایینی داشت.

در حال حاضر قیمت دوج کوین برابر است با 0.083548 دلار می‌باشد و ممکن است در آینده بیبی دوج کوین به این مقدار برسد. قیمت دوج کوین در آینده ممکن است بیشتر شود، چرا که توکن سوزی دارد. توکن سوزی بیبی دوج کوین سبب کاهش تعداد کوین‌های موجود می‌شود و با کاهش تعداد آن به احتمال زیاد، ارزش آن افزایش پیدا خواهد کرد.

سوالات متداول

چگونه بیبی دوج کوین بخریم؟

نحوه خرید بیبی دوج کوین به این صورت است که شما باید در یکی از صرافی‌های ایرانی یا خارجی حساب کاربری داشته باشید. صرافی‌های زیادی که از این دارایی دیجیتال پشیتبانی می‌کنند. از جمله صرافی‌هایی که می‌توان ارز دیجیتال بیبی دوج کوین را آن خریداری کرد، عبارت است از: کوینکس، پنکیک سواپ، یونی سواپ، دوج سواپ و غیره اشاره کرد.

بهترین کیف پول بیبی دوج کوین چیست؟

بیبی دوج کوین را می‌توان بر روی هر کیف پولی که از بلاک چین بایننس اسمارت چین پشتیبانی می‌کند، ذخیره کرد. از جمله کیف پول‌هایی که امکان ذخیره دوج کوین بر روی آن‌ها وجود دارد عبارت است از: تراست والت، متامسک و لجر.

بیشتر بخوانید: آشنایی با کیف پول تراست والت

آیا بیبی دوج کوین شت کوین است؟

خیر ارز دیجیتال بیبی دوج کوین میم کوین است و دارای نقشه راه است و ممکن است در آینده قیمت آن افزایش پیدا کند.

بیبی دوج کوین بخریم یا نه؟

خریدن یا نخریدن این دارایی دیجیتال به عهده خود تریدرها می‌باشد و کسب درآمد از این دارایی بر اساس استراتژی معاملاتی می‌باشد که شما استفاده می‌کنید.

پیج اینستاگرام محمد فاموریانجمع بندی

ارز دیجیتال بیبی دوج کوین یکی از جدیدترین پروژه‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال است. این دارایی دیجیتال در دسته میم کوین‌ها قرار دارد که پس از آلت کوین‌ها از بهترین دارایی‌های دیجیتالی هستند. این نوع از دارایی‌های دیجیتال معمولاً ارزش پایینی دارد و با یک دلار می‌توانید میلیون کوین خریداری کنید. از مهم‌ترین میم کوین‌ها می‌توان به ارز دیجیتال شیبا و دوج کوین اشاره کرد. بیبی دوج کوین دارایی است که برای رفع مشکلاتی که دوج کوین با آن همراه است روانه بازار شده است. این ارز دیجیتال مزایایی خیلی بیشتر و بهتری نسبت به دوج کوین دارد که در این مقاله به آن پرداختیم. ما در این مقاله سعی بر این داشتیم شما را با بیبی دوج کوین آشنا کنیم و به سوال بیبی دوج کوین چیست نیز پاسخ دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *