توکن شیبا اینو که در سال 2021 توانست رشدی چشمگیر و خیره کننده ای را تجربه کند. به همین دلیل افراد زیادی جهت سرمایه گذاری در این توکن ترغیب شده‌اند. این توکن مانند توکن های دیگر، طرفداران و منتقدان خود را دارد. دریافت شیبا رایگان برای بسیاری از افراد جذاب است. در این مقاله به نحوه دریافت شیبا رایگان می‌پردازیم. اگر دوست دارید با چگونگی دریافت شیبا رایگان آشنا شوید، این مقاله را از دست ندهید. همچنین اگر قصد خرید میم کوین‌ها را دارید می‌توانید مقاله دوج کوین بخریم یا شیبا را بخوانید.

نحوه دریافت شیبا رایگان

ارز دیجیتال شیبا اینو چیست؟

رمز ارز شیبا اینو(Shiba Inu) یکی از خبرسازترین و در عین حال موفق ترین ارز دیجیتالی می‌باشد که چند وقتی است وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده است. ارز دیجیتال شیبا اینو رقیب اصلی ارز دیجیتال دوج کوین محسوب می‌شود و خود را قاتل دوج کوین معرفی می‌کند. به طور کلی ارز دیجیتال شیبا اینو یک توکن در حوزه میم کوین ها محسوب می‌شود و بر روی شبکه اتریوم ERC-۲۰ پایه گذاری شده است. بنابر این، این رمزارز بلاکچین اختصاصی مربوط به خود ندارد و فقط به عنوان توکن بر روی بلاکچین اتریوم پیاده شده است. اگر می‌خواهید با ارز دیجیتال اتریوم آشنا شوید، مقاله اتریوم چیست را مطالعه کنید.

نام این توکن محبوب، از نژاد یک سگ ژاپنی به نام شیبا اینو الهام گرفته است. این سگ کوچک و بامزه در واقع یک سگ شکاری باهوش است که در مناطق کوهستانی و مسیرهای پیاده روی پرورش داده شده است. شیبا اینو خارج از دنیای ارزهای دیجیتال هم محبوبیت خاصی پیدا کرده است. سگ بامزه شیبا اینو در حوزه ارزهای دیجیتال، رشد چشمگیری داشته است، همچنین باعث شده است دیگر توکن ها در حوزه میم کوین ها(Meme Coin) هم جان تازه ای بگیرد و هر روز بر تعداد این توکن ها افزایش یابد. تفاوت شت کوین، آلت کوین و میم کوین در چیست را مطالعه کنید.

دریافت شیبا رایگان

انواع توکن شیبا اینو Shiba Inu

توکن Leash

این توکن به کسانی که تراکنش ها را تایید می‌کنند، پاداش می‌دهد.

توکن Bone

این نوع توکن به کسانی تعلق می‌گیرد که از شیبا اینو استفاده می‌کنند تا در نظرسنجی ها و پیشنهادات شرکت کنند.

توکن Shiba Inu

توکن شیبا اینو، توکن اصلی محسوب شده و در صرافی‌ها و پلتفرم‌های مختلف خرید و فروش می‌گردد.

شیبا رایگان بگیرید

نحوه دریافت شیبا رایگان

توکن شیبا اینو که در همین اواخر سال 2021 از محبوبیت زیادی بین طرفداران دنیای میم کوین ها بدست آورد، با نماد اختصاصی SHIB شناخته می‌شود که بر روی بستر شبکه اتریوم قرار دارد. قطعآ با نگاه اول، دریافت رایگان رمزارزها می‌تواند جذاب باشد، افراد زیادی وجود دارد که به دنبال سایت ها و پلتفرم‌های دریافت ارز دیجیتال رایگان می‌گردند. در واقع این نوع سایت ها و پلتفرم ها در ازای انجام یک فعالیت مشخص در سایت خود، امکان واریز ارز دیجیتال رایگان را به کاربران خود می‌دهند. توکن‌ها و کوین‌هایی که این سایت‌ها به کاربران خود ارائه می‌دهند تنوع زیادی دارد. این توکن‌ها ممکن است اتریوم، بیت کوین، دوج کوین و یا شیبا باشد. به اینگونه پلتفرم‌ها و سایت‌ها اصطلاحآ Faucet می‌گویند.

سایت های فاستینگ بسیاری در سطح شبکه های مجازی وجود دارند که با فعالیت در آن‌ها به شما ارز دیجیتال رایگان می‌دهند. در ادامه مقاله، معایب و مزایای استفاده و  فعالیت در این وب سایت‌ها را توضیح می‌دهیم. روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال بسیار هستند که یکی از آن ها فاستینگ است.

از کجا شیبا رایگان بگیرم

سایت‌های فاستینگ جهت دریافت شیبا رایگان

قبل از اینکه به مزایا و معایب این نوع فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال‌ و شبکه های مجازی بپردازیم، باید با مفهوم فاستینک ارز دیجیتال آشنا گردید. وب سایت‌های به اصطلاح فاستینگ ارز دیجیتال، پلتفرم هایی هستند که در ازای کلیک بر روی لینک های خاص تبلیغات، یا بازی کردن مقدار مشخصی ارز دیجیتال به کاربران خود می‌دهند. نحوه فعالیت در این وب سایت ها بدین صورت است که بعد از ثبت نام، سایت مذکور، لینک های سایت های دیگر را به شما معرفی می‌کند. وظیفه شما کلیک بر روی لینک‌ها و بازدید از صفحات است. به عنوان مثال بر روی هر لینکی که کلیک می‌کنید، 2 سنت پاداش دریافت می‌کنید. ممکن است، پیش خود بگویید چه کار راحت و بدون استرسی پیدا کرده ام. اما فرایند دریافت پاداش به همین سادگی‌ها نیست.

این نوع پلتفرم‌ها برای ارائه پاداش به کاربران خود قوانین خاصی دارند. به عنوان مثال بر روی هر لینکی که کلیک کردید و وارد هر صفحه‌ای که شدید باید چندین ثانیه در آن صفحه بمانید تا پاداشی برای شما در نظر گرفته شود، همچنین مقدار پاداشی که در طول روز بدست آوردید باید به مقدار مشخصی که سایت، برای شما مشخص کرده است برسد تا شما بتوانید از حساب خود برداشت کنید. به طور خلاصه و واقع بینانه اگر بخواهیم تعریفی از این نوع سایت‌ها داشته باشیم، چنین است که این وب سایت‌ها، به جای اینکه شما را پولدار کند، فقط وقت و انرژی شما را هدر می‌دهد و در عوض صاحبان آن کسب و کار را پولدار می‌کند.

بیشتر بخوانید: استراتژی معاملاتی

چطور شیبا به دست بیاوریم

معرفی 3 وب سایت فاستینگ رمز ارز شیبا

  • shibainufaucet.eu5.net
  • shiba-faucoin.com
  • coinfaucet.net

دریافت شیبا رایگان در تایم باکس(Time Bucks)

امروزه وبسایت تایم باکس به عنوان یکی از محبوب‌ترین وبسایت‌های GPT محسوب می‌شود که دلیل آن ارائه فرصت‌های زیاد کسب درآمد ارزی می‌باشد. تایم باکس به کاربران خود این قابلیت را می‌دهد تا با پاسخ دادن به نظرسنجی‌ها، تماشای اسلایدشوهای آنلاین و تبلیغات، ویدیوها، حل کپچکا و تسک‌های گوناگونی در فضاهای مجازی کسب درآمد ارزی داشته باشند. وبسایت timebucks دارای آستانه پرداخت تقریباً پایین 10 دلاری است که پس از رسیدن به عدد مذکور، قفل تصویه حساب برای کاربران باز خواهد شد. بهتر است بدانید که می‌توانید درآمد به دست آمده خود را در قالب ارزهایی مانند شیبا، بیت کوین و لایت کوین دریافت کنید.

دریافت توکن شیبا در فری کش(Freecash)

فری کش یکی دیگر از سایت‌های محبوب برای دریافت شیبا رایگان است که همانند تایم باکس به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا در ازای انجام فعالیت‌های خاصی، پاداشی را دریافت کنند. علاوه‌بر این فعالیت‌ها شما می‌توانید با شرکت در پیشنهادات روزانه وبسایت فری کش، جایزه‌های روزانه دریافت کنید. کاربران می‌توانند پاداش خود را در قالب توکن شیبا اینو، کارت‌های هدیه و Paypal دریافت کنند. فری کش در مقایسه با تایم باکس دارای آستانه پرداخت پی پال 5 دلاری است و برای رمزارزها حداقل 0.1 دلار در نظر گرفته شده است.

دریافت شیبا در وبسایت پرتوپروفیت(Peer2Profit)

وبسایت پرتوپروفیت یکی از پلتفرم‌های جذاب GPT برای دریافت شیبا به طور رایگان است که کاربران در این پلتفرم قادرند به راحتی درآمد کسب کنند. برای این کار کافی است نرم افزار پرتوپروفیت را روی رایانه یا تلفن همراه خود نصب کنید. نحوه کار پرتوپروفیت به اینگونه است که پهنای باند مازاد اینترنت کاربر را با مشتریان دیگر به اشتراک می‌گذارد و در ازای آن به کاربران پاداش می‌دهد. در این پلتفرم زمانی که پاداش‌های شما به حداقل 2 دلار رسید، می‌توانید آن را در قالب ارزهای دیجیتال مختلفی دریافت کنید.

شیبا رایگان از وبسایت بایو کوین(BuyuCoin)

یکی دیگر از روش‌هایی که با استفاده از آن می‌توان شیبا رایگان دریافت کرد، ایجاد حساب در صرافی buyucoin است. برای دریافت شیبا رایگان از این صرافی باید ابتدا کاربران در این صرافی حساب کاربری ایجاد کنند. پس از تکمیل و ساخت حساب کاربری خود باید مراحل احراز هویت را به درستی انجام دهند تا حساب کاربری شما فعال گردد. این صرافی در ازای انجام این مراحل و تکمیل تمامی مراحل ثبت نام در این صرافی به کاربران خود، 80 هزار توکن شیبا به عنوان هدیه به کاربران می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اسمارت مانی

دریافت شیبا از ارز پلاس

صرافی‌های داخلی نیز همانند صرافی‌های خارجی در ازای انجام مراحلی به کاربران خود توکن شیبا اهدا می‌کنند. این صرافی طیق جشنواره‌ای به کاربرانی که در این صرافی ثبت نام کنند و احراز هویت کنند، توکن شیبا به عنوان پاداش می‌دهد. 30 هزار توکن شیبا نصیب کسانی خواهد شد که در صرافی ارز پلاس ایجاد حساب کنند و احراز هویت خود را کاملاً انجام دهند. این مقدار از توکن شیبا پس از تکمیل ثبت نام به کیف پول شما در صرافی انتقال داده می‌شود. تریدرها پس از آن می‌توانند این مقدار ارز دیجیتال را به کیف پول خود منتقل کنند یا به فروش برسانند.

دریافت شیبا رایگان از صرافی بایننس

صرافی بایننس، بزرگترین صرافی جهان در حوزه ارز دیجیتال است که در تصمیمی جدید قصد هدیه دادن ارز دیجیتال شیبا اینو به کاربران خود دارد. طبق اعلامیه جدیدی که صرافی بایننس منتشر کرده است، به کاربرانی که از طریق لینک اختصاصی که خود صرافی، معرفی کرده است ثبت نام کنند، به صورت رایگان توکن شیبا اینو اهدا می‌کند. این استراتژی صرافی بایننس موجب تشویق و جذب کاربران جدید و همچنین برای معامله بیشتر توکن شیبا اینو ارائه شده است. اگر به بازی کردن علاقه دارید، می‌توانید مقاله بازی های کریپتویی رایگان را مطالعه کنید.

چطور شیبا دریافت کنیم

صرافی بایننس به کاربرانی که از طریق لینک خود در این صرافی ثبت نام و احراز هویت کنند، حدودآ بین 100 تا 300 هزار توکن شیبا اینو اهدا می‌کند. این استراتژی زمانی اعلام شد که صرافی Wirex پیش تر انجام داده بود. این صرافی به کاربرانی که بالای 1000 دلار ارز دیجیتال شیبا اینو را با جفت ارزهای SHIB/BUSD ،SHIB/DOGE، ،SHIB/USDT خرید و فروش کنند پاداش‌هایی در نظر گرفته است. همچنین می‌توانید با ایردراپ رایگان پاداش دریافت کنید.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

جمع بندی

به طور جامع کسب درآمد در حوزه ارزهای دیجیتال با فراز و نشیب هایی همراه است، هر چقدر کسب درآمد به راحتی و بدون استرس به دست آید، افراد بیشتری تشویق و ترقیب خواهند شد. کسب درآمد از پلتفرم های فاستینگ نیز به همین منوال است، چرا که این پلتفرم‌ها یکی از آسان‌ترین روش‌های کشب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال هستند. البته کسانی نیز پیدا می‌شوند که با این پلتفرم‌ها آشنایی دارند، اما کسب درآمد آن‌ها به کندی سپری می‌گردد. از این رو این افراد بهتر است که پیش از انجام هر کاری دوره اموزش ارز دیجیتال را مشاهده کنند. کسب سرمایه با این عناوین، جهت کلاهبرداری و سوء استفاده از علاقه‌مندان در حوزه ارزهای دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی فراوان است. بنابراین به این نتیجه می‌رسیم که قبل از ورود به دنیای زیبای ارزهای دیجیتال و همچنین فاستینگ با عنوان دریافت شیبا رایگان تحقیق نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *