صرافی هات بیت چیست؟ همان طور که در جریان هستید، امروزه بازارهای مختلفی به منظور سرمایه گذاری افراد روی کار آمده‌اد که نباید از برخی از آن‌ها به سادگی عبور کرد. بعضی از این بازارها می‌توانند ما را به سودهای فراوانی برسانند و بتوانیم از معاملات آن‌ها با موفقیت خارج شویم. البته این به شرطی است که به خوبی آموزش دیده باشیم. در واقع می‌توان گفت که بدون آموزش دیدن، در این بازارها نیز به جایی نخواهیم رسید.

بی شک یکی از محبوب‌ترین بازارهای سرمایه گذاری را باید ارزهای دیجیتال به شمار آورد. این بازار از زمان گذشته تا کنون مورد استقبال مردم قرار داشته است. با این حال، محبوبیت آن روز به روز افزایش پیا می‌کند. در همین راستا، پیش بینی می‌شود که در آینده افراد بیشتری هم به سمت آن بروند.

دلایل فراوانی برای محبوبیت این بازار به چشم می‌خورد. به عنوان مثال باید به عرضه روزانه و یا هر چند روز یک بار ارزهای جدید اشاره داشت. این برای سرمایه گذاران موفق به معنای فرصت‌های بیشتر برای ورود به معاملات گوناگون است. ضمن این که پشتیبانی از هر یک از این ارزهای دیجیتال هم بسیار خوب است. هر یک از آن‌ها با اهداف گوناگونی به وجود آمده است تا در نهایت بتوانیم دنیایی بهتر را به خصوص در حوزه ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری رقم بزنیم.

البته مزایای این بازار به همین جا ختم نمی‌شود و موارد دیگری را هم در بر می‌گیرد. ما در گذشته مقالاتی آموزشی و کاربردی را در مورد این بازار در دسترس قرار داده بودیم که توصیه می‌کنیم حتما سری به آن‎‌ها بزنید. هنگامی که شما می‌خواهید وارد این بازار شوید، نخستین کار این است که یک صرافی ایده‌آل را برای خود پیدا کنید.

در واقع این را باید یکی از حیاتی‌ترین و مهم‌ترین انتخاب‌ها در این راستا به شمار آورد. بدیهی است زمانی که شما انتخاب خوبی برای صرافی خود نداشته باشید، مطمئنا در آینده پشیمان خواهید شد. این جا است که شما باید به دنبال صرافی‌های دیگری در آینده باشید.

پس از همین حالا باید بهترین انتخاب را برای خود رقم بزنید. صرافی‌های گوناگونی برای ورود به معاملات وجود دارند که ما تا به حال به مزایا و معایب بسیاری از آن‌ها پرداخته‌ایم. امروز هم قصد داریم تا در مورد صرافی هات بیت با هم صحبت داشته باشیم. قصد ما این است که بگوییم صرافی هات بیت چیست و جزییاتی از آن را هم در اختیارتان قرار دهیم. پس چنان چه به دنبال یک صرافی خوب هستید، این مقاله را هرگز از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: آشنایی با صرافی اوککس

صرافی هات بیت چیست؟

صرافی هات بیت چیست؟

پیش از هر چیز باید به این موضوع بپردازیم که صرافی هات بیت چیست. شاید یکی از معایب برخی از صرافی‌ها را باید تنوع پایین در انتخاب ارزها به حساب آورد. در واقع آن‌ها پشتیبانی خوبی از ارزهای گوناگون ندارند و این عیبی بزرگ به شمار می‌رود. حال آن که صرافی هات بیت به هیچ عنوان این گونه نیست و این را باید یکی از امتیازات آن دانست.

در صرافی هات بیت، مقادیر گوناگونی از ارزهای دیجیتال قابل انتخاب و معامله خواهد بود. جالب است بدانید که این صرافی از لحاظ تنوع در رتبه دوم قرار دارد و تنها صرافی بایننس را بالای خود مشاهده می‌کند. شما به وسیله این صرافی قادر هستید تا در بسیاری از صندوق‌های مختلفش وارد معامله شده و از به سود رسیدن و افزایش سرمایه‌تان حسابی لذت ببرید. برخی از این معاملات، امتیازات و خدمات ویژه‌ای همچون فیچرز را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای آشنایی با صرافی بایننس این مقاله را مطالعه کنید.

بسیاری از سرمایه گذاران از نسخه تحت وب ها تبیت استفاده می‌کنند. این در حالی است که این صرافی، اپلیکیشن نیز دارد و می‌توانید آن را بر روی گوشی‌های هوشمند و به طور دقیق‌تر، سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس نیز نصب کنید. این نسخه درست مانند نسخه تحت وب است و هیچ ایرادی نیز در آن به چشم نمی‌خورد.

بیشتر بخوانید: صرافی کوکوین

قابلیت های صرافی هات بیت

بعد از بررسی این سوال که صرافی هات بیت چیست، نوبت به این موضوع می‌رسد که چه قابلیت‌هایی در این صرافی دیده می‌شود. پس با ما همراه باشید.

1- نخست باید گفت که نباید آن چنان نگران داده‌ها و اطلاعات خود در این صرافی باشید؛ چرا که قبل از هر چیز می‌توانید یک نسخه پشتیبان از تمام اطلاعات خود بگیرید.

2- این طور که گفته می‌شود، شما قادر هستید تا از بیشتر از 150 ارز دیجیتال موجود بر روی این صرافی بهره ببرید. البته با توجه به پیشرفت این بازار و ظهور ارزهای دیجیتال جدید، به نظر می‌رسد که در آینده شمار آن‌ها افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد.

3- سرعت در صرافی هات بیت حرف اول را می‌زند و نباید این مزیت را به سادگی فراموش کنید. در این صرافی به سادگی می‌توانید کارهای خود را با بالاترین سرعت و کیفیت ممکن انجام داده و حسابی لذت ببرید. این سرعت در مقایسه با بسیاری از صرافی‌ها کاملا به چشم می‌آید.

4- افراد زیادی نگران امنیت صرافی هات بیت هستند. این در حالی است که جای نگرانی در این خصوص وجود ندارد. سازندگان این صرافی تمهیدات لازم را در نظر گرفته‌اند تا افراد بتوانند از قابلیت‌های موجود در آن بدون اضطراب بهره مند شوند.

5- ذخیره شدن 22 رمز ارز پایه را باید از دیگر ویژگی‌های هات بیت دانست. البته این مقدار هم در آینده قطعا بیش از این خواهد شد.

6- در صرافی هات بیت، نمودارهای فراوانی به منظور تحلیل قیمت‌ها و روند هر یک از ارزهای دیجیتال به چشم می‌خورد. سرمایه گذاران موفق قادر هستند تا از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند.

7- در نهایت باید گفت که عده زیادی داخل این صرافی هستند که شمارشان به نسبت سال‌های قبل پیشرفت عجیبی داشته است. این خود نشان می‌دهد که با چه صرافی فوق‌العاده‌ای سر و کار داریم و می‌توانیم با خیال راحت در آن کارهایمان را انجام دهیم.

مقاله پیشنهادی: آشنایی با ارز دیجیتال بی ان بی

آموزش ثبت نام در هات بیت

آموزش ثبت نام در هات بیت

اکنون به یکی از مهم‌ترین قسمت‌های این مطلب می‌رسیم و قصد داریم تا ببینیم آموزش ثبت نام در هات بیت به چه صورت است.

1- در وهله اول، باید به آدرس سایت هات بیت به نشانی hotbit.io مراجعه نمایید. سپس صفحه‌ای به روی شما باز خواهد شد.

2- در این صفحه قادر هستید تا برترین ارزهای دیجیتال را مشاهده کنید که این چیزی است که در بسیاری از صرافی‌های دیگر نیز دیده می‌شود.

3- دو بخش تحت عناوین Login و Register در این صفحه وجود دارد. با فرض بر این که تا به حال حسابی را در این سایت درست نکرده‌اید، باید بر روی گزینه Register یا همان ثبت نام کلیک نمایید.

4- اکنون امکان ثبت نام از طریق دو روش برایتان وجود خواهد داشت. نخست راه شماره تلفن است. شما می‌توانیید شماره تلفن خود را در کادر مربوط وارد نمایید. سپس کدی برای شما از راه پیامک ارسال خواهد شد.

البته با توجه به تحریم‌هایی که صرافی‌های خارجی برای ما ایرانی‌ها در نظر گرفته‌اند، بهترین کار این است که از طریق ایمیل اقدام به ثبت نام کنید. در این جا باید ایمیل خود را وارد کرده و منتظر بمانید تا کدی به حساب شما ارسال گردد.

5- این کد را در کار  صفحه بعدی وارد کنید تا بتوانید از این مرحله نیز به سلامت عبور کنید. دقت کنید که صرافی برای این که متوجه شود شما ربات نیستید، شاید چالش‌هایی را پیش روی شما قرار دهد که به هیچ عنوان دشوار نخواهد بود.

6- بعد از آن که ایمیل شما توسط صرافی تایید شد، باید رمزی بین هشت تا شانزده کاراکتر را وارد کرده و منتظر بمانید تا این هم توسط سایت تایید شود.

7- سپس مقررات و قوانینی را در راستای آموزش صرافی هات بیت مشاهده خواهید کرد که پیشنهاد می‌کنیم آن را مطالعه نمایید. در انتهای این قوانین، باید گزینه تایید را فشار دهید تا ماموریت شما به اتمام برسد.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

آموزش ترید در هات بیت

آموزش ترید در هات بیت

در انتهای این مقاله باید به سراغ آموزش ترید در هات بیت برویم. افراد زیادی هستند که به دنبال پاسخ این سوال می‌گردند.

1- بعد از این که پول یا ارز دیجیتال را از کیف پول به صرافی منتقل کردید، نوبت به شروع معاملات می‌رسد. البته این به شرطی است که فرصت‌های معاملاتی را به خوبی مشاهده کرده باشید.

2- در بالای صفحه و سمت چپ باید به سراغ گزینه Exchange بروید.

2- گزینه‌های فراوانی در این بخش مشاهده می‌شود. در بخش اصلی اما می‌توانید لیست ارزهای دیجیتال را ببینید. با کلیک بر روی هر یک از آن‌ها، گزینه خرید یا فروش برایتان نمایان خواهد شد. چنان چه قصد خرید ارز دیجیتالی را دارید، باید روی Buy بزنید.

3- از زمانی که مقدار ارز را تعیین و روی گزینه گفته شده کلیک کردید، وارد معامله مربوط به آن ارز خواهید شد. بعد از آن، انتخاب با شما خواهد بود که چه زمانی از آن معامله بیرون بیایید.

البته گفتنی است که Exchange یکی از مهم‌ترین بخش‌های صرافی هات بیت دانسته می‌شود. در این قسمت شما به جز خرید و فروش می‌توانید بخش‌هایی از جمله تاریخچه معاملات مربوط به آن ارز و لیست سفارش‌ها را هم مشاهده کنید. با دیدن آن‌ها، در نهایت می‌توانید تصمیم بهتری برای انتخاب آن ارز بگیرید. امیدواریم از مطالعه مقاله مربوط به این موضوع که صرافی هات بیت چیست، لذت برده باشید.

 

 

1 دیدگاه در “صرافی هات بیت چیست؟ ثبت نام و ترید در هات بیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *