صرافی‌های ایرانی نیز همانند صرافی‌های خارجی از محبوبیت زیادی بین کاربران ایرانی برخوردار می‌باشند. برخی از کاربران ایرانی صرافی‌های داخلی را به صرافی‌های خارجی نظیر بایننس و کوین بیس ترجیح می‌دهند. چرا که صرافی‌ها ایرانی به زبان فارسی می‌باشد و کاربران ایرانی بدون استفاده از هر گونه برنامه تغییر آی پی می‌توانند در آن آزادانه فعالیت کنند. اما برخی از افراد ترجیح می‌دهند تا از صرافی‌های خارجی به دلیل سرعت بالاتر و برخورداری از ارزهای دیجیتال بیشتر استفاد کنند. از این رو ما در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه انتقال ارز از نوبیتکس به بایننس آشنا کنیم و به شما بیاموزیم چگونه دارایی‌های خود را بین این دو صرافی جا‌به‌جا نمایید.

نحوه انتقال ارز از نوبیتکس به بایننس

نحوه انتقال ارز از نوبیتکس به بایننس

 

صرافی نوبیتکس یکی از بهترین صرافی‌های داخلی می‌باشد که ایرانیان از آن برای خرید، فروش و تبدیل ارزهای دیجیتال به ریال یا برعکس استفاده می‌کنند. صرافی‌های ایرانی بهترین محل برای تبدیل ارزهای دیجیتال به تومان و برعکس می‌باشد. اما از طرفی تعداد ارزهایی که صرافی‌های ایرانی پشتیبانی می‌کنند به اندازه صرافی‌های خارجی نمی‌باشد، از این رو بیشتر افراد از صرافی ایرانی برای شارژ کردن کیف پول خود استفاده می‌کنند. همانطور که می‌دانید برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال از صرافی‌های حارجی، نیازمند ارائه یک کارت بانکی معتبر می‌باشد، اما از آنجایی که بانک‌های ایرانی در خارج از کشور اعتباری ندارند؛ تریدرها به صرافی‌های ایرانی روی می‌آورند. کاربران ایرانی با خرید ارز دیجیتال تتر و انتقال آن به کیف پول خود به راحتی می‌توانند با متصل کردن کیف پول خود به هر صرافی، ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کنند.

[ninja_tables id=”8190″]

آموزش تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال به شما تریدرها کمک می‌کند تا رمزارز درستی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید. در ادامه مقاله نحوه انتقال ارز از نوبیتکس به بایننس، قصد داریم شما را با نحوه انتقال ارز از نوبیتکس به بایننس در کیف پول متامسک آشنا کنیم. توجه داشته باشید که این روش برای تمامی صرافی‌های داخلی به یک صورت انجام می‌شود و مراحل آن همانند دیگر صرافی‌ها می‌باشد. از آنجایی که کاربران ایرانی اجازه فعالیت در صرافی بایننس را ندارند، نمی‌توانید به طور مستقیم دارایی‌های خود را به صرافی بایننس انتقال دهید. از این رو همانطور که پیش‌تر گفتیم، قصد داریم نحوه انتقال تتر از نوبیتکس، نحوه خرید بیت کوین از نوبیتکس و سپس انتقال آن به صرافی بایینس را به شما آموزش دهیم.

نحوه خرید تتر در نوبیتکس

نحوه خرید تتر در نوبیتکس

نحوه خرید ارز دیجیتال در نوبیتکس چه تتر یا بیت کوین به یک صورت می‌باشد، شما برای خرید هرگونه ارز دیجیتالی در هر صرافی باید یک حساب کاربری داشته باشید. اولین مرحله برای انتقال ارز از نوبیتکس به بایننس، ایجاد یک حساب کاربری در این صرافی می‌باشد. برای ساخت حساب و آشنایی با این صرافی می‌توانید مقاله‌ای که در قسمت قبل لینک شده است را مطالعه نمایید. پس از ایجاد حساب و آشنایی با بازارهای اصلی و حرفه‌ای به راحتی می‌توانید از طریق ریال به خرید تتر یا بیت کوین از این صرافی بپردازید. کیف پول متامسک یکی از بهترین کیف پول‌های دیجیتال برای ذخیره انواع دارایی‌های دیجیتال می‌باشد.

کیف پول متامسک

برای انتقال تترهای خود به کیف پول متامسک، به قسمت کیف‌های من در صرافی نوبیتکس بروید و سپس بر روی ارز دیجیتال تتر کلیک کنید. در قسمت آدرس کیف پول مقصد آدرس کیف پول خود را وارد نمایید، نحوه پیدا کردن آدرس کیف پول متامسک به این صورت می‌باشد که ابتدا وارد کیف پول خود شوید. سپس بر روی گزینه Receive کلیک کنید تا آدرس کیف پول شما نمایان شود و این آدرس را در قسمت مربوطه کپی کنید تا ارز دیجیتال تتر به کیف پول شما انتقال یابد. برای درک بهتر این فرآیند می‌توانید تصاویر زیر را مشاهده نمایید.

نحوه انتقال ارز از نوبیتکس به بایننس

اتصال کیف پول متامسک به صرافی بایننس

در مرحله دوم نحوه انتقال ارز از نوبیتکس به بایننس، شما می‌بایستی کیف پول خود را به این صرافی متصل کنید. برای اتصال کیف پول خود به این صرافی باید مراحل زیر را به درستی پشت سر بگذرانید. توجه داشته باشید که در تمامی مراحل از برنامه‌های تغییر آی پی استفاده کنید تا اجازه فعالیت در این صرافی را داشته باشید. در بخش قبلی مقاله نحوه انتقال ارز از نوبیتکس به بایننس، ما ارز دیجیتال تتر را به کیف پول متامسک انتقال دادیم و توجه کنید که برای هر ارز دیجیتال دیگری نظیر بیت کوین یا اتریوم نیز کافی است همان مراحل قبل را طی کنید. آگر با نحوه خرید و فروش و کار با صرافی بایننس آشنایی ندارید، می‌توانید مقاله آموزش خرید در بایننس را مطالعه کنید.

نحوه انتقال ارز از نوبیتکس به بایننس

مرحله اول

وارد صرافی بایینس شوید و اگر در این صرافی حساب کاربری ندارید، حساب کاربری برای خود ایجاد نمایید. پس از وارد شدن به حساب خود در صرافی بایننس بر روی گزینه Wallet و سپس بر روی گزینه Fiat and Spot کلیک کنید.

مرحله دوم

پس از وارد شدن به بخش قبلی بر روی گزینه Deposit کلیک کنید تا وارد بخش زیر شوید. در این بخش باید ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کنید و در بخش بعدی آدرس شبکه مورد نظر را انتخاب کنید. سپس آدرس شبکه ایجاد شده را کپی کرده چرا که در مرحله بعد به آن نیاز پیدا خواهید نمود. اگر قبلاً مقاله آموزش صرافی را مطالعه کرده باشید با بخش‌های مختلف یک صرافی بیشتر آشنایی دارید.

اتصال کیف پول متامسک به صرافی بایننس

مرحله سوم

وارد کیف پول متامسک خود شوید و بر روی گزینه Send کلیک کنید و در کادری که در زیر مشاهده می‌کنید آدرس صرافی بایننس را انتخاب کنید.

اتصال کیف پول متامسک به صرافی بایننس

پس از وارد کردن آدرس صرافی مورد نظر می‌توانید ارز دیجیتال مورد نظر خود را به این صرافی انتقال دهید. پس از انجام این 3 مرحله ارز دیجیتال مورد نظر شما به صرافی بایننس انتقال می‌یابد و می‌توانید از آن در معاملات خود استفاده نمایید. نحوه انتقال ارز از نوبیتکس به بایننس به همین راحتی می‌باشد و این مراحل گفته شده برای هر صرافی دیگر چه ایرانی و چه خارجی جوابگو می‌باشد.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

جمع بندی

ایرانیان برای خرید و فروش در بازار ارزهای دیجیتال نیاز به ارائه یک حساب بانکی معتبر می‌باشند. از آنجایی که بانک‌های ایرانی مورد قبول سازمان‌های جهانی نمی‌باشد، شما نمی‌توانید به صورت مستقیم از صرافی‌های خارجی از طریق ریال یا تومان ارز دیجیتال خریداری کنید. از این رو باید از طریق یک صرافی ایرانی به خرید ارز دیجیتال بپردازید و اگر مشتاق به کار در صرافی‌های خارجی می‌باشید، دارایی‌های خود را به آن صرافی انتقال دهید. نحوه انتقال ارز از نوبیتکس به بایننس به شرح بالا می‌باشد و لازم به ذکر است که برای مابقی صرافی‌های ایرانی نیز پاسخگو می‌باشد. ما در این مقاله سعی بر این داشتیم که نحوه انتقال ارز از نوبیتکس به بایننس را به شما آموزش دهیم و شما را با نحوه انتقال دارایی‌های خود بین این دو صرافی محبوب آشنا کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *