خرید و فروش ارزهای دیجیتال به یکی از پردآمدترین مشاغل حال حاضر دنیا تبدیل شده است. صرافی‌ها و برکرها بهترین مکان برای ترید کردن دارایی‌های دیجیتال می‌باشند که روزانه  میلیون‌ها نفر در آن‌ها به معامله می‌پردازند. یکی از این صرافی‌ها، صرافی کوینکس می‌باشد که در بین ایرانیان طرفداران زیادی دارد، چرا که کاربران ایرانی بدون نیاز به برنامه‌های تغییر آی پی می‌توانند در آن فعالیت کنند. این صرافی دارای زبان پارسی می‌باشد و کاربران ایرانی با تغییر دادن زبان آن، به راحتی می‌توانند به ترید کردن مشغول شوند. اما همانطور که می‌دانید، صرافی‌ها محلی مناسب برای ذخیره و نگهداری دارایی‌های دیجیتال نمی‌باشند، چرا که احتمال هک شدن و از بین رفتن دارایی‌های شما بالا می‌باشد. از این رو ما در این مقاله قصد داریم نحوه انتقال ارز از کوینکس به تراست والت را به شما عزیزان آموزش دهیم، تا دارایی‌های خود را به محلی امن انتقال دهید.

صرافی کوینکس

صرافی کوینکس

کوینکس یکی از صرافی‌های بزرگ و مشهور با حجم معاملاتی این صرافی در 24 ساعته گذشته برابر با 701.14M دلار می‌باشد. این صرافی در دسامیر سال 2017 تاسیس گردید و با قرار دادن ویژگی‌های خاصی، کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. صرافی کوینکس در بین ایرانیان از شهرت بسیار زیادی برخورداست و افراد زیادی در این صرافی به ترید کردن مشغول می‌باشند،چراکه ایرانیان در لیست کشورهای تحریم شده آن قرار ندارد. نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی کوینکس همانند دیگر صرافی‌ها می‌باشد و با مراجعه به بازارهای اسپات و مارجین، می‌توانید ارز دیجیتال خریداری کنید. صرافی کوینکس در حال حاضر از بیش 500 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند که در جدول زیر لیستی از ارزهای دیجیتال موجود در این صرافی که بیشترین حجم معامله داشته‌اند را می‌توانید، مشاهده کنید.

[ninja_tables id=”8343″]

خریداری ارزهای دیجیتال در صرافی‌های خارجی از طریق ارز دیجیتال تتر صورت می‌گیرد، چرا که بانک‌های ایرانی مورد تایید کشورهای خارجی نمی‌باشند. از این رو شما باید ارز دیجیتال را از صرافی‌های ایرانی خریداری نماید. برای آشنایی با نحوه خرید تتر از صرافی‌های ایرانی، مقاله نحوه خرید از آبان تتر را مطالعه کنید.

کیف پول تراست والت

کیف پول تراست والت

تراست والت یکی از برترین کیف پول‌های دیجیتال می‌باشد که رابط کاربری بسیار آسانی دارد. کیف پول تراست والت طوری طراحی شده است که همه افراد چه تازه کار و چه حرفه‌ای به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند. کیف پول تراست والت در بین کیف پول‌های دیگر نظیر متامسک و اکسدوس در لیست 10 کیف پول برتر قرار دارد. همچنین این کیف پول دیجیتال از فناوری وب 3 پشتیبانی می‌کند، برای آشنایی با مفهوم وب 3، مقاله آموزش WEB3 را مطالعه کنید. در ادامه قصد داریم شما را با نحوه انتقال ارز از کوینکس به کیف پول تراست والت آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

نحوه انتقال ارز از کوینکس به تراست والت

 

نحوه انتقال ارز از کوینکس به تراست والت

برای انتقال دارایی‌های خود از صرافی کوینکس به کیف پول تراست والت یا هر کیف پول دیگری کافی است مراحل زیر را انجام دهید. ساخت کیف پول به آن دسته از کسانی که هنوز اقدام به تهیه و ساخت آن نکرده‌اند، پیشنهاد می‌شود. برای شروع وارد حساب کاربری خود در صرافی کوینکس شوید و همانند تصویر زیر بر روی گزینه Asset کلیک نماید. در این مرحله ما قصد داریم که ارز دیجیتال تتر را به کیف پول تراست والت انتقال دهیم که برای بقیه رمزارزها نیز به این صورت است.

دقت داشته باشید که حتما شبکه بلاک چینی که برای انتقال انتخاب می‌کنید با ارز دیجیتال انتخابی شما تناسب داشته باشد. به عنوان مثال اگر قصد انتقال ارز دیجیتال اتریوم را دارید، شبکه اتریوم را انتخاب کنید. دقت کنید که هر ارز دیجیتال بر روی چه شبکه‌ای است، مثلاً ارز دیجیتال ترون بر روی شبکه بلاک چین ترون ایجاد گردیده است.

مرحله اول نحوه انتقال ارز از کوینکس به تراست والت

نحوه انتقال ارز از کوینکس به تراست والت

 

پس از وارد شدن به بخش Asset بر روی گزینه WithDraw کلیک نمایید تا صفحه‌ای مطابق تصویر زیر برای شما نمایان شود. نحوه انتقال ارز از کوینکس به تراست ولت با گوشی نیز همانند مراحل زیر می‌باشد و تفاوتی بین نحوه نحوه انتقال ارز از کوینکس به تراست ولت با گوشی و کامپیوتر وجود ندارد.

نحوه انتقال ارز از کوینکس به تراست والت

  • در کادر اول شما باید ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کنید(Tether).
  • Transfer Mode را بر ریو حالت عادی(Normal) قرار دهید.
  • سپس 4 شبکه بلاک چینی که می‌توانید ارز دیجیتال خود را بر روی آن‌ها انتقال دهید را انتخاب کنید. در زیر هر یک از شبکه‌ها هزینه یا کارمزد انتقال بر روی این شبکه نیز نوشته شده‌است که شبکه کوینکس کارمزد کمتری نسبت به بقیه دارد. اما ما در این بخش شبکه TRC-20 را که شبکه ارز دیجیتال ترون می‌باشد را انتخاب نموده‌ایم.
  • در قسمت بعد شما باید آدرس کیف پول دیجیتال تراست والت خود را وارد نمایید. برای یافتن آدرس کیف پول خود، کافی است، وارد کیف پول خود شوید و بر روی گزینه Recive کلیک نماید. از آنجا ارز دیجیتال تتر را پیدا کنید و آدرسی که برای شما نمایش داده می‌شود را در این بخش کپی کنید.
  • در کادر آخر هم مقدار ارزی که قصد انتقال آن را دارید، وارد نمایید.
  • پس از این که اطلاعات وارد شده را مجدداً چک کردید بر روی گزینه WithDraw کلیک کنید.
  • متناسب با اینکه احراز هویت خود را از طریق SMS یا Google Authenticator انجام داده‌اید، کدی برای شما ارسال می‌شود که باید در این قسمت همانند تصویر زیر وارد نمایید.

احراز هویت

مرحله دوم نحوه انتقال ارز از کوینکس به تراست والت

صفحه جدیدی که برای شما نمایش داده می‌شود برای تایید مجدد اطلاعات شما می‌باشد. در این حالت ایمیلی برای شما ارسال می‌شود که شما قصد انتقال ارز دیجیتال به کیف پولی را دارید. اگر چنین ایمیلی را دریافت نکردید می‌توانید بر روی گزینه Resend Email کلیک کنید تا مجدداً برای شما ارسال شود. پس از این مرحله بر روی گزینه Reconfirm کلیک کنید تا وارد صفحه و مرحله بعد شوید.

چک کردن اطلاعات

مرحله سوم نحوه انتقال ارز از کوینکس به تراست

تصویر بالا برای شما پس از انجام دو مرحله قبل نمایش داده می‌شود که در این قسمت باید بر روی گزینه Approved یا تایید کلیک کنید. پس از کلیک کردن بر روی آن وارد صفحه جدیدی می‌شوید که حاوی پیغامی مبنی بر اینکه انتقال شما تایید و ارز دیجیتال برای شما ارسال گردید.

مرحله سوم نحوه انتقال ارز از کوینکس به تراست

پس از انجام این مراحل نحوه انتقال ارز از کوینکس به کیف پول تراست والت به طور کامل به پایان می‌رسد و اکنون می‌توانید،دارایی انتقال یافته را بر روی کیف پول خود ببینید. اگر در نحوه انتقال ارز از کوینکس به تراست والت به مشکل برخوردید، می‌توانید با تیم پشتیبانی کوینکس ارتباط برقرار کنید تا مشکل شما را بر طرف کنند.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

جمع بندی

نحوه انتقال ارز دیجیتال از صرافی به کیف پول همانند نحوه انتقال ارز از کوینکس به تراست والت می‌باشد. به طور کلی نحوه انتقال ارز از کوینکس به تراست والت را می‌توان برای سایر صرافی‌ها نیز استفاده کرد. از طرفی ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال خود و دارایی‌های خود در صرافی‌ها تا حدودی با ریسک همراه است. از این رو بهتر است که دارایی‌های خود را به را به یک کیف پول دیجیتال منتقل کنید. دوره آموزش ارز دیجیتال نیز به شما کمک می‌کند تا نحوه سرمایه‌گذاری بر روی ارزهای دیجیتال را یاد بگیرید و بهترین ارزهای دیجیتال را برای خرید پیدا کنید. ما در این مقاله سعی بر این داشتیم نحوه انتقال ارز از کوینکس به کیف پول تراست والت را به طور کامل به شما عزیزان یا دهیم، امیدواریم این مقاله برای شما سودمند بوده باشد.

سوالات متداول

سایت تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال رایگان هم داریم؟

بله، سایت‌های متعددی برای تحلیل ارزهای دیجیتال وجود دارد که سایت تریدینگ ویو ارز دیجیتال یکی از بهترین سایت‌ها برای تحلیل ارز دیجیتال می‌باشد.

نحوه انتقال تتر از تراست ولت به کوینکس چگونه است؟

برنامه تراست والت را باز کنید و ارزدیحیتال تتر را از بخش Send پیدا کنید و روی آن کلیک کنید. سپس در صرافی نوبیتکس به بخش واریز رفته و ارز دیجیتال تتر را پیدا کنید و آدرس صرافی را از آنجا  پیدا کنید و در قسمت خواسته شده در کیف پول خود وارد نمایید. بعد از وارد کردن آدرس صرافی، مقدار ارز دیجیتال را وارد نمایید و بر روی Send کلیک کنید تا تتر به صرافی نوبینکس ارسال شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *