همانطور که می‌دانید تعداد ارزهای دیجیتال روزه به روز در حال افزایش می‌باشد و این افزایش سبب ناپدید شدن برخی از ارزهای دیجیتال می‌شود. منظور از ناپدید شدن این است که برخی از ارزهای دیجیتال به فراموشی سپرده می‌شوند یا ارزش خود را از دست می‌دهند. یکی از ارزهای دیجیتالی که مورد توجه زیادی قرار ندارد، اما آینده خوبی در انتظار آن می‌باشد، ارز دیجیتال وینک(Wink) می‌باشد. این ارز دیجیتال آینده خوبی دارد و پیش بینی می‌شود که در آینده قیمت آن دچار تحولی بزرگ شود. ارز دیجیتال وینک را نمی‌توانید از همه صرافی‌های ارز دیجیتال خریداری کنید، چرا که در حال حاضر در تعداد معدودی صرافی لیست شده است. از این رو ما قصد داریم شما را با این ارز دیجیتال آشنا کنیم و نحوه خرید ارز وینک را به شما عزیزان آموزش دهیم.

ارز دیجیتال وینک چیست؟

ارز دیجیتال وینک چیست؟

پیش از پرداختن به نحوه خرید ارز وینک بهتر است به سوالی که در ذهن همه شما عزیزان شکل گرفته پاسخ دهیم. ارز دیجیتال وینک چیست؟ ارز دیجیتال وینک توکت اختصاصی پلتفرم وینک می‌باشد که در گذشته با نام ترون بت فعالیت می‌کرد. این ارز دیجیتال در حال حاضر ارزش و قیمت کمی دارد، اما پیش بینی می‌شود که قیمت آن زیاد شود و رشد زیادی کند. به عنوان مثال ارز دیجیتال بیت کوین در ابتدا ارزش کمی داشت و کمتر کسی آن را می‌شناخت، اما با گذشت زمان به گران قیمت‌ترین ارز دیجیتال بازار تبدیل گردید. پلتفرم وینک یک پلتفرم غیر متمرکز است که تجربه زیبا و دلنشینی را به کاربران خود می‌دهد.

بیشتر بخوانید: آموزش گام به گام صرافی هات بیت

نحوه خرید ارز وینک

ارز دیجیتال وینک را می‌توایند از صرافی‌های معدودی خریداری کنید، یکی از این صرافی‌ها، صرافی تبدیل می‌باشد. از این رو ما قصد داریم در ادامه شما را با نحوه خرید ارز وینک از صراقی ایرانی تبدیل آشنا کنیم. تراست والت از ارز دیجیتال وینک پشتیبانی نمی‌کند از این رو شما نحوه خرید ارز وینک از تراست والت را در جایی نمی‌توانید پیدا کنید. نحوه خرید ارز وینک در صرافی ایرانی تبدیل به این صورت می‌باشد که در ابتدا باید در این صرافی، ثبت نام کنید. اگر که در این صرافی حساب دارید می‌توانید مراحل ایتدایی نحوه خرید ارز وینک از صرافی ایرانی تبدیل را رد کنید. همچنین با مشاهده ویدیو زیر می‌توانید مراحل خرید ارز وینک را ببینید و به سرعت این ارز دیجیتال را خریداری کنید.

مرحله اول خرید ارز دیجیتال وینک

نحوه خرید ارز وینک از صرافی ایرانی تبدیل به این صورت می‌باشد که شما وارد وبسایت صرافی تبدیل می‌شوید. پس از وارد شدن به صرافی تبدیل بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید تا وارد صفحه‌ای همانند تصویر زیر شوید.

مرحله اول خرید ارز دیجیتال وینک

بیشتر بخوانید: آموزش وب3

شماره تماس خود را وارد نمایید تا پیامکی برای شما ارسال گردد، دقت کنید که نیازی به وارد کردن صفر در اول آن نمی‌باشد. پس از این که بر روی گزینه ادامه فرآیند کلیک کردید، صفحه‌ای همانند تصویر زیر برای شما نمایش داده می‌شود. در این صفحه شما باید در کادر اول کدی که به شماره شما ارسال شده است را وارد نمایید. پس از وارد کردن کد ارسال شده، رمزعبوری برای حساب کاربری خود انتخب کنید و آن را در کادر بعدی مجدداً تکرار کنید. در کادر بعدی اگر کد دعوتی دارید آن را وارد کنید و در آخر تیک قبول شرایط و قوانین بزنید تا مرحله اول نحوه خرید ارز وینک از صرافی ایرانی تمام شود.

نحوه خرید ارز وینک

مرحله دوم خرید ارز دیجیتال وینک

صرافی تبدیل یکی از معدود صرافی‌های ایرانی می‌باشد که شما می‌توانید ارز دیجیتال وینک را در آن پیدا کنید. صرافی کوینکس و بایننس نیز از دیگر صرافی‌های خارجی می‌باشند که این ارز را در لیست ارزهای دیجیتال خود دارند. شما می‌توانید این ارز دیجیتال را از صرافی کوینکس خریداری کنید و سپس به کیف پول تراست والت خود منتقل کنید. برای آشنایی با نحوه انتقال ارز از کوینکس به کیف پول تراست والت مقاله نحوه انتقال ارز از کوینکس به تراست والت را مطالعه کنید. پس از این که در صرافی تبدیل ثبت نام کردید، سعی کنید، احراز هویت آن را انجام دهید تا معاملات خود را با حجم بیشتری انجام دهید. سپس همانند تصویر زیر بر روی شماره تلفن خود در سمت چپ کلیک نمایید و بر روی گزینه داشبورد کلیک کنید تا وارد صفحه جدیدی شوید.

مرحله دوم خرید ارز دیجیتال وینک

در آن صفحه در قسمت جست و جو ارز دیجیتال وینک را سرچ کنید و مطابق عکس زیر ادامه دهید. بر روی گزینه معامله کلیک کنید و روشی که می‌خواهید ارز دیجیتال وینک را با آن خریداری یا بفروش برسانید را انتخاب کنید. خرید آسان، تتری و تومان از روش‌های موجود برای خرید ارز وینک می‌باشد که ما در این بخش قصد داریم به نحوه خرید ارز وینک با تومان را به شما عزیزان توضیح دهیم. از این رو بر روی گزینه تومانی کلیک کنید تا وارد مرجله سوم خرید ارز دیجیتال وینک شویم.

نحوه خرید ارز وینک

مرحله سوم خرید ارز دیجیتال وینک

پس از انتخاب تومانی وارد صفحه زیر می‌شوید که در این صفحه شما قادر هسیتد که ارز دیجیتال وینک را خریداری یا بفروش برسانید. اگر کمی به پایین اسکرول کنید با صفحه‌‍ای همانند تصویر زیر روبه‌رو می‌شوید. در بخش اول بهتر است که بر روی گزینه پایین‌ترین قیمت فروش کلیک کنید تا کمترین مقدار خرید این ارز دیجیتال برای شما در کادر اول ظاهر شود. سپس بر در کادر دوم باید مقدار مد نظر خود را برای خرید ارز دیجیتال وینک وارد نمایید. توجه کنید که باید مقدار انتخابی شما به اندازه‌ای باشد که از حداقل میزان خرید در صرافی تبدیل بیشتر باشد. حداقل میزان خرید ارز دیجیتال در صرافی تبدیل برابر با 400 هزار تومان می‌باشد.

مرحله سوم خرید ارز دیجیتال وینک

پس از اینکه مقدار انتخابی شما بیشتر از حداقل سفارش خرید شود، گزینه خرید برای شما فعال می‌شود. سپس بر روی گزینه خرید کلیک کنید تا تصویری همانند تصویر زیر برای شما نمایش داده شود.

نحوه خرید ارز وینک

اگر از خرید خود مطمئن می‌باشید بر روی گزینه خرید کلیک کنید تا سفارش شما در این صرافی ثبت گردد. پس از انجام این مراحل، نحوه خرید ارز وینک از صرافی ایرانی تبدیل به پایان می‌رسد. صرافی‌های دیگری نیز وجود دارند که شما می‌تواین درد آن‌ها به ترید کردن ارزهای دیجیتال بپردازید. صرافی کوکوین یکی از آن‌ها می‌باشد که با مطالعه مقاله نحوه ترید کردن در کوکوین می‌توانید به نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال در کوکوین آشنا شوید.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

چمع بندی

ارز دیجیتال وینک یکی از ارزهای دیجیتال گم نامی می‌باشد که آینده درخشانی دارد. اگر از آن دسته از سرمایه‌گذاران می‌باشید که علاقه زیادی به هولد کردن ارزهای دیجیتال می‌باشید خریداری این ارز دیجیتال به نظر منطقی می‌آید. ارز دیجیتال وینک را می‌توانید تنها در صرافی‌های بزرگی نظیر بایننس، کوینکس و تبدیل خریداری کنید، اما به این نکته توجه کنید که بدون گذراند دوره پیشرفته آموزش ارز دیجیتال، دست به خرید و فروش ارزهای دیجیتال نزنید. به هر حال ما در این مقاله سعی کردیم، نحوه خرید ارز وینک را به شما عزیزان آموزش دهیم و شما را با این ارز دیجیتال تا حدودی آشنا کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *