گستردگی ارزهای دیجیتال به قدری زیاد است که آشنایی با همه ارزهای دیجیتال کمی مشکل می‌باشد. از این رو بهتر است که ارزهایی که جدیداً در صرافی‌ها لیست می‌شوند آشنا شوید و آن‌ها را بهتر بشناسید. یکی از ارزهای دیجیتالی که مدتی است در صرافی‌های ارز دیجیتال خرید و فروش می‌شود، ارز دیحیتال Safemoon می‌باشد که قصد داریم نحوه خرید ارز safemoon به شما عزیزان آموزش دهیم. پس اگر قصد دارید با این ارز بیشتر آشنا شوید و نحوه خرید ارز safemoon را یاد بگیرد با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال Safemoon چیست؟

ارز دیجیتال Safemoon چیست؟

آشنایی با ارزهای دیجیتال جدید و قدیمی یکی از مراحل آموزش ورود به بازار ارز دیجیتال می‌باشد که هر تریدری باید آن را سپری کند. ارز دیجیتال Safemoon یکی از جدیدترین ارزهای وارد شده با بازار ارزهای دیجیتال می‌باشد. این ارز دیجیتال در حال حاضر در صرافی‌های کمی خرید و فروش و لیست شده است. یکی از این صرافی‌ها، صرافی MeXc می‌باشد که به تازگی این ارز دیجیتال را در صرافی خود لیست کرده است. این ارز دیجیتال شاید چشم انداز خوبی داشته باشد و در مدت زمان تقریبا دو سال قیمت آن افزایش چشمگیری کنند. به عنوان مثال ارز دیجیتال دوج، در ابتدا قیمت زیادی نداشت، اما تنها با گذشت دو سال قیمت آن از 50 تا تک تومن به 10 هزار تومان رسید.

ارز دیجیتال Safemoon چیست؟

بیشتر بخوانید: آموزش صرافی lbank

ارز دیجیتال Safemoon بر روی شبکه Safemoon است که اگر بر روی این شبکه تراکنشی انجام دهید، ارز دیجیتال Safemoon به حساب شما واریز می‌شود. با مراجعه به سایت تریدینگ ویو ارز دیجیتال می‌توانید آینده این ارز دیجیتال را بررسی و پیش بینی کنید.

نحوه خرید ارز safemoon

نحوه خرید ارز safemoon

نحوه خرید ارز safemoon از صرافی به این صورت می‌باشد که شما در ابتدا باید وارد صرافی Mexc شوید. پس از ایجاد حساب در این صرافی به بخش ارزهای دیجیتال آن بروید و با استنفاده از BNB آن را خریداری کنید. در این بخش شما باید BNB از کیف پول خود به این صرافی انتقال دهید و BNB را به ارز دیجیتال Safemoon تبدیل کنید. نحوه خرید ارز safemoon به صورت دیگری نیز قابل انجام می‌باشد که این بخش برای دارندگان کیف پول تراست والت می‌باشد. تراست والت یکی از بهترین کیف پول‌های دیجیتال می‌باشد که قابلیت اتصال به انواع صرافی‌ها را دارد. اگر دارایی در صرافی دارید و می‌خواهید آن را به این کیف پول انتقال دهید، مقاله نحوه انتقال ارز از کوینکس به تراست والت را مطالعه کنید. چرا که برای خرید ارز دیجیتال Safemoon، باید در کیف پول خود دارایی داشته باشید.

بیشتر بخوانید : آموزش ترید در کوکوین

مراحل خرید ارز دیجیتال Safemoon

نحوه خرید ارز safemoon

  • مرحله اول نحوه خرید ارز safemoon از تراست ولت: ابتدا ارز دیجیتال BNB را از صرافی‌های ایرانی خریداری کنید. صرافی‌های آبانتتر و نوبیتکس از بهترین صرافی‌های ایرانی برای خرید ارزهای دیجیتال می‌باشند.
  • مرحله دوم نحوه خرید ارز safemoon از تراست ولت: پس از خریداری BNB، بر روی گزینه برداشت در صرافی کلیک کنید و آن را به کیف پول خود انتقال دهید. برای انتقال شما باید آدرس کیف پول خود را وارد نمایید که برای پیدا کردن آدرس کیف پول نیاز به انجام یک سری مراحل است. به کیف پول خود رفته و در قسمت Receive ارز دیجیتال BNB را سرچ کنید و سپس بر روی آن کلیک کنید. آدرسی در زیر آن برای شما نمایش داده می‌شود که این همان آدرس کیف پول شما برای دریافت BNB می‌باشد. لازم به ذکر است که برای دریافت هر ارز دیجیتال، آدرس متفاوت می‌باشد و باید همین مراحل را برای آن ارز دیجیتال طی کنید.
  • بخش سوم نحوه خرید ارز safemoon از تراست ولت: پس از انتقال BNB به کیف پول خود، بر روی گزینه Swap کلیک کنید و در آن بخش ارز دیجیتال Smart chain BNB  را جستجو کنید. ارزهای دیجیتال خود را به SmartChain BNB تبدیل کنید، فقط دقت کنید که همه آن را به SmartChain BNB تبدیل نکنید. همیشه مقداری را برای پرداخت هزینه گس شبکه کنار بگذارید تا عملیات Swap انجام شود.
  • مرحله چهارم نحوه خرید ارز safemoon از تراست ولت: سپس وارد بخش DApps شوید و از آنجا به دنبال کلمه PancakeSwap بگردید و بر روی آن کلیک کنید.
  • بخش پنجم نحوه خرید ارز safemoon از تراست ولت: در بخش From ارز دیجیتال BNB  را انتخاب کنید و در بخش To ارز دیجیتال Safemoon را وارد کنید. پس از انجام این مراحل، نحوه خرید ارز safemoon در اینجا به پایان می‌رسد.

نحوه فروش Safemoon

نحوه فروش Safemoon

پس از پرداختن به نحوه خرید ارز safemoon قصد داریم نحوه فروش آن را نیز به شما آموزش دهیم. اگر تازه دست به خرید این ارز دیجیتال زده‌اید، کمی صبور باشید، چرا که امکان دارد قیمت آن افزایش یابد. به هر حال برای فروش می‌توانید آن را در صرافی Mexc بفروش برسانید. برای فروش هم باید به بخش Deposit این صرافی رفته و در آنجا ارز دیجیتال Safemoon را پیدا کنید. سپس به کیف پول خود رفته و بر روی گزینه Send کلیک کنید و ارز دیجیتال Safemoon را در آنجا انتخاب کنید. بعد از این مرحله آدرس صرافی را در بخش خاسته شده وارد نمایید و پس از چک کردن اطلاعات بر روی گزینه Send کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش خرید شت کوین از تراست والت

نحوه فروش Safemoon

با این روش ارز دیجیتال Safemoon به این صرافی منتقل می‌شود که حالا در بخش Spot می‌توانید این ارز دیجیتال را به فروش برسانید. دوره پیشرفته آموزش ارز دیجیتال برای آن دسته از افرادی که در بازار ارزهای دیجیتال سود کافی کسب نمی‌کنند، بسیار مفید می‌باشد. با مشاهده ویدیو‌های این دوره به راحتی می‌توانید به یک تریدر حرفه‌ای در کمترین زمان ممک تبدیل شوید.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

جمع بندی

تعداد ارزهای دیجیتال بسیار زیاد می‌باشد، از این رو بهتر است که با ارزهای دیجیتالی که به تازگی ایجاد می‌شوند، آشنا شویم. هم ارزهای دیجیتال بیشتری را خواهیم شناخت، هم شانس خود را برای سرمایه گذاری موفق افزایش خواهیم داد. ارز دیجیتال Safemoon یکی از ارزهای دیجیتال می‌باشد که گمان می‌شود آینده درخشانی در انتظار آن باشد و خرید آن ضرر زیادی به شما نخواهد زد. ما در این مقاله سعی کردیم این ارز دیجیتال را برای شما معرفی کنیم و همچنین نحوه خرید ارز safemoon را به شما عزیزان آموزش دهیم. امیدواریم که مطالب مقاله نحوه خرید ارز safemoon برای شما خوانندگان گرامی مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *