بازار ارزهای دیجیتال یکی از ترسناک‌ترین و در عین حال یکی از پردرآمدترین بازارهای مالی می‌باشد. افراد زیادی برای کسب درآمد وارد این بازار شده‌اند و در نهایت به دلیل نداشتن دانش کافی، سرمایه خود را از داده‌اند. از این رو برای شروع فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال نیازمند یک سری دانش اولیه در رابطه با دنیای ارزهای دیجیتال می‌باشد. تعداد ارزهای دیجیتال و روش‌های درآمدزایی از این بازار زیاد می‌‎باشد که افراد تازه کار بهتر است با برخی از آن‌ها آشنا شوند. در این مقاله قصد داریم به آموزش ورود به بازار ارز دیجیتال بپردازیم و هر آنچه که یک فرد تازه کار باید از ارزهای دیجیتال بداند را به شما عزیزان آموزش دهیم.

اموزش ورود به بازار ارز دیجیتال ابتدایی

آموزش ورود به بازار ارز دیجیتال

اموزش ورود به بازار ارز دیجیتال ابتدایی موضوعی است که در ادامه این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم. بحث درآمدزایی از ارزهای دیجیتال، موضوعی است که جدیدا در بین ایرانی‌ها باب شده است. اکثر افراد در این بازار به خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال مشغول می‌باشند و از این بازار درآمدهای زیادی کسب می‌کنند. در ادامه به سوالاتی که یک تریدر تازه کار باید جواب آن‌ها را بداند، پاسخ خواهیم داد و شما را با اموزش ورود به بازار ارز دیجیتال آشنا خواهیم کرد.

ارز دیجیتال به چه مقدار بخریم؟

آموزش ورود به بازار ارز دیجیتال

یکی از موضوعاتی که بیشتر تریدرهای بازار ارزهای دیجیتال با آن مشکل دارند این است که چه مقدار ارز دیجیتال بخریم؟ این سوالی است که نه تنها برای تریدرهای تازه کار پیش می‌آید، بلکه برای تریدرهای حرفه‌ای نیز پیش می‌آید. در جواب به این سوال باید گفت، اگر پولی دارید که تا مدت زیادی به آن احتیاج نخواهید پیدا کرد، آن را در راستای خرید ارز دیجیتال صراف کنید. البته ناگفته نماند که بهتراست بر روی ارز دیجیتالی سرمایه‌گذاری کنید نظیر بیت کوین که از ثبات خوبی برخورد است.

کمترین میزان برای سرمایه در ارزهای دیجیتال چقدر است؟

آموزش ورود به بازار ارز دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال نیازمند داشتن دانش کافی در رباطه با ارزهای دیجیتال می‌باشد. اما حالا حداقل سرمایه برای ورود و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال چقدر می‌باشد، با چه مقدار پول می‌شود ارز دیجیتال خرید؟ در ابتدا این را باید شما بدانید که وقتی پولی را صرف خرید ارز دیجیتال می‌کنید تا مدت‌ها نمی‌توانید از آن استفاده کنید. از این رو پولی را وارد این کار کنید که به آن احتیاجی ندارید و مهم نیست چه مقدار، شاید برای شخصی 1 میلیون تومان و برای شخص دیگری 100 میلیون تومان باشد. اما اگر دوره آموزش کامل ارز دیجیتال را نگذرانده باشید، دارایی خود و سرمایه خود را به سرعت در این بازار از دست خواهید داد. به این نکته توجه کنید که هیچ‌گاه همه سرمایه و دارایی خود را صرف خرید یک دارایی نکنید و سعی کنید دارایی خود را بین چند رمزارز تقسیم کنید.

هولد کردن ارزهای دیجیتال(Holding)

هولد کردن ارزهای دیجیتال(Holding)

روش هولد کردن برای سرمایه گذارانی مفید است که قضد استفاده از دارایی خود را تا مدت زمان زیادی ندارند. سرمایه گذاران بلند مدت،پس از مطالعه درباره ارز دیجیتالی آن را انتخاب می‌کنند و سرمایه خود را بر روی آن ارز دیجیتال می‌گذارند. اینگونه از سرمایه گذاری معمولاً در سال‌های بعد یا ماه‌های بعد نتیجه خواهد و ارزش دارایی شما چند برابر می‌شود. اما این نکته را در نظر بگیرید که ممکن است سرمایه شما نابود شود و به یکباره ارزش آن رمزارز صفر شود.

بهترین ارز دیجیتال برای خرید چیست؟

بهترین ارز دیجیتال برای خرید چیست؟

این سوالی است که جواب آن متناسب با علایق هر شخص متفاوت می‌باشد و شما هر جوابی ممکن است، دریافت کنید. اما در حال حاضر بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری بیت کوین می‌باشد، چرا که از ثبات بیشتری برخوردار می‌باشد. به طور کلی ارزهای دیجیتالی را خریداری کنید که از پیشرفت آن‌ها تا حدودی بتوانید مطمئن شوید و گمان می‌کنید که ارزش آن در سال‌ها یا ماه‌های آینده بیشتر خواهد شد. از این رو در جدول زیر می‌توانید لیستی از بهترین ارزهای دیجیتال را مشاهده کنید و برای شروع یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

[ninja_tables id=”8190″]

چه ارزهایی بخریم؟

اگر دقت کرده باشید، بیشتر تریدرها (معامله گران) فعال در بازار، هیچ ارزی را به صورت جدی به شخصی دیگر پیشنهاد نمی‌کنند. دلیل این کار، غیر قابل پیشبینی بودن بازار است. ممکن است برخی به صورت حدودی، پیش‌بینی خوبی از آینده یک ارز در کوتاه مدت داشته باشند اما به صورت قطعی، هیچکس از آینده مطلع نیست. پیش از خرید ارز دیجیتال این موضوع را برای خود مشخص کنید که سرمایه گذاری شما به چه صورت است، بلند مدت یا کوتاه مدت؟

از کجا ارز دیجیتال بخریم؟

از کجا ارز دیجیتال بخریم؟

این بخش یکی از بخش‌های مهم آموزش ورود به بازار ارز دیجیتال صرافی‌ها و بروکرها معتبرترین مکان‌ها برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌باشد. صرافی بایننس و هات بیت دوتا از صرافی‌های معروف خارجی می‌باشد که در آن‌ها می‌توانید به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید. از آنجایی که شما نمی‌توانید با ریال یا تومان در صرافی‌های خارجی ارز دیجیتال بخرید، باید با استفاده از تتر ارز دیجیتال بخرید. نحوه خرید تتر در بایننس خیلی مشکل نمی‌باشد و دارایی‌هایی که در این صرافی دارید، می‌توانید تتر و هر رمزارز دیگیری را خریداری کنید. همچنین  آموزش صرافی به شما کمک می‌کند تا بخش‌های مختلف صرافی‌ها را بشناسید و با آن‌ها آشنا شوید.

وبسایت کوین کارکت کپ(CoinMarketCap)

در این بخش از آموزش ورود به بازار ارز دیجیتال، قصد داریم شما را با یکی از بهترین وبسایت‌ها در حوزه ارزهای دیجیتال آشنا کنیم. وبسایت کوین مارکت کپ، اطلاعات کاملی از ارزهای دیجیتال را در اختیار شما قرار می‌دهد که در شناسایی ارزهای دیجیتال به شما کمک خواهد کرد. این اطلاعات شامل، قیمت ارزهای دیجیتال، نمودارهای قیمتی آن‌ها، حجم معاملات در 24 ساعت گذشته و مطالب دیگری می‌باشد.

وبسایت تریدینگ ویو(Trading View)

یکی از مهم‌ترین مفاهیم در اموزش ورود به بازار ارز دیجیتال باید به آن توجه شود، نوسان گیری و تحلیل ارزهای دیجیتال است. وبسایت تریدینگ ویو، یکی از وبسایت‌هایی است که با استفاده از ابزارهای آن می‌توانید ارزهای دیجیتال را تحلیل کنید. اخبار، اطلاعات و ایده‌های سرمایه‌گذاران در این وب سایت قرار دارد و شما اب استفاده از آن‌ها می‌توانید تا حدودی درباره ارزهای دیجیتال اطلاعات کسب کنید. دوره آموزشی ارز دیجیتال برای افراد مبتدی بسیار مفید می‌تواند باشد، چرا که هر آنچه که باید درباره ارزهای دیجیتال بدانند در این دوره قرار گرفته است.


کیف پول دیجیتال چیست؟

محلی باید برای ذخیره دارایی‌های دیجیتال خود انتخاب کنید که در این بخش از مقاله اموزش ورود به بازار ارز دیجیتال می‌خواهیم به آن بپردازیم. صرافی‌ها محلی مناسب برای ذخیره دارایی‌های شما نمی‌باشد، چرا که ممکن است مورد هک قرار بگیرند. از این رو داشتن کیف پول دیجیتال از مهم‌ترین مسائلی است که باید در آموزش صفر تا صد ورود به بازار ارز دیجیتال به آن پرداخت. کیف پول دیجیتال به دو بخش فیزیکی و آنلاین تقسیم می‌شوند که هر کدام ویژگی مخصوص به خود را دارد. کیف پول سخت‌افزاری یا فیزیکی، امنیت بسیار بالایی دارد و می‌توانید آن را همراه با خود حمل کنید. والت نرم‌افزاری یا آنلاین به آن دسته از کیف پول‌ها گفته می‌شود که قابلیت نصب بر روی گوشی‌های شما را دارد.

نحوه خرید ارز دیجیتال

نحوه خرید ارز دیجیتال

صرافی‌ها بهترین مکان برای خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال می‌باشند. اما حالا نحوه خرید ارز دیجیتال به چه صورت است؟ از کدام صرافی ارز دیجیتال بخریم؟ این سوالاتی است که برای تریدرهای تازه وارد پیش می‌آید و در جواب به سوال دوم باید گفت: هر صرافی که با آن راحت‌تر می‌باشید. به عنوان مثال صرافی هات بیت یکی از جدیدترین صرافی‌ها می‌باشد که با مطالعه مقاله آموزش صرافی هات بیت با آن بیشتر آشنا می‌شوید. از طریق ریال شما نمی‌توانید در صرافی‌های خارجی ارز دیجیتال خریداری کنید، از این رو در این بخش آموزش گام به گام ورود به بازار ارز دیجیتال قصد داریم به شما نحوه خرید ارز دیجیتال را آموزش دهیم.

  1. ساختن حساب در یکی از صرافی‌های ایرانی
  2. خرید تتر در یکی از صرافی‌های ایرانی
  3. انتقال آن به کیف پول دیجیتال
  4. انتقال تتر از کیف پول به صرافی
  5. تبدیل تتر به هر ارز دیجیتال دیگری

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

جمع بندی

بازار ارزهای دیجیتال بازاری بزرگ و گیج کننده می‌باشد که کسب در آمد در آن کمی مشکل می‌باشد. از این رو اگر با بخش‌های آن آشنا شوید، به راحتی می‌توانید در آن کسب درآمد کنید و سرمایه خود را افزایش دهید. از این رو ما در این مقاله سعی بر این داشتیم که به آموزش گام به گام ورود به بازار ارز دیجیتال بپردازیم و به سوالاتی که ممکن است به آن‌ها بر بخورید، پاسخ دهیم. امیدواریم مطالب مقاله آموزش ورود به بازار ارز دیجیتال برای شما سودمند بوده باشد و بتوانید در این بازار کسب درآمد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *