تراست والت یکی دیگر از کیف پول‌های دیجیتال می‌باشد که طرفداران زیادی در بین تریدرها دارد. افراد زیادی دارای این کیف پول دیجیتال می‌باشند و از آن به عنوان محلی امن و ایمن برای ذخیره دارایی‌های دیجیتال خود استفاده می‌کنند. همانطور که می‌دانید ارزهای دیجیتال به 3 دسته میم کوین، شت کوین و آلت کوین تقسیم می‌شوند که هر سه آن‌ها قابلیت ذخیره سازی بر روی این کیف پول را دارند. نحوه خرید شت کوین در تراست ولت موضوعی است که قصد داریم در مقاله امروز به شما عزیزان یاد بدهیم، پس ما را در ادامه مقاله نحوه خرید شت کوین در تراست ولت همراهی کنید.

شت کوین چیست؟

شت کوین چیست؟

ارزهای دیجیتالی که معمولاً ارزش‌های بالایی دارند و برای اهداف کلاه برداری استفاده می‌شوند را شت کوین می‌گویند. هدف خاصی پشت تولید شت کوین‌ها وجود ندارد و وایت پیپر و نقشه راهی ندارند. ارزش اینگونه از ارزهای دیجیتال معمولاً با نظرات افراد مشهور جامعه بالا و پایین می‌شود، به عنوان مثال اگر نظر مثبتی درباره ارز دیجیتالی در فضای اجتماعی مطرح شود، قیمت آن شت کوین افزایش می‌یابد.

[ninja_tables id=”8086″]

آموزش خرید شت کوین از تراست ولت

حال که با مفهوم این که شت کوین چیست، آشنا شدید، قصد داریم نحوه خرید شت کوین در تراست والت را به شما آموزش دهیم. اگر کیف پول دیجیتال ندارید، می‌توانید با مطالعه مقاله نحوه ساخت کیف پول ارز دیجیتال به چگونگی آن پی ببرید. نحوه خرید و فروش شت کوین در تراست ولت از طریق ارز دیجیتال بایننس کوین امکان پذیر می‌باشد که این ارز دیجیتال را می‌توانید از صرافی‌های ایرانی یا خارجی خریداری کنید. صرافی آبان تتر یکی از صرافی‌های ایرانی می‌باشد که می‌توانید از آن ارز دیجیتال بایننس را خریداری کنید و لازم به ذکر است که خرید از آبان تتر کار راحتی است. نحوه خرید شت کوین از تراست ولت به صورت زیر می‌باشد و کافی است که مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله اول نحوه خرید شت کوین در تراست ولت

همانطور که در بالا گفته شد برای خرید شت کوین در تراست والت باید ارز دیجیتال بایننس خریداری کنید. اگر این ارز دیجیتال را در کیف پول دیگری دارید، می‌توانید آن را به این کیف پول انتقال دهید. مقاله انتقال ارز دیجیتال از صرافی به کیف پول مناسب آن دسته از کسانی که این ارز دیجیتال را در صرافی دارند، مفید می‌باشد. اگر ارز دیجیتال بایننس را ندارید به قسمت Buy کیف پول تراست والت خود رفته و از آنجا این ارز دیجیتال را خریداری نمایید. همچنین می‌توانید به جای خریداری ارز دیجیتال BNB، رمزارز Smart Chain را که یکی دیگر از محصولات بایننس می‌باشد، خریداری کنید.

مرحله اول نحوه خرید شت کوین در تراست ولت

مرحله دوم نحوه خرید شت کوین در تراست ولت

برای خریداری شت کوین، به قسمت DApps کیف پول تراست والت بروید. پس وارد شدن به این بخش به سمت پایین بروید و بر روی گزینه PancakeSwap کلیک کنید تا وارد محیطی همانند تصویر زیر شوید.

نحوه خرید شت کوین در تراست ولت

از آنجا ارز دیجیتال BNB یا SmartChain را انتخاب کنید و اگر برای اولین بار هست که این کار را می‌کنید بر روی گزینه Connect Wallet کلیک کنید. پس از کلیک کردن، کیف پول تراست والت را پیدا کنید و مجدداً بر روی گزینه Connect که در پایین صفحه ظاهر می‌شود کلیک کنید. حالا کیف پول شما به این صرافی متصل شده است و با استفاده از ارز دیجیتال BNB یا SmartChain می‌توانید شت کوین خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: سایت تریدینگ ویو ارز دیجیتال

مرحله سوم نحوه خرید شت کوین در تراست ولت

در کادر دوم همانند تصویر زیر، یکی از شت کوین‌هایی موجود در جدول بالا را وارد کنید.

نحوه خرید شت کوین در تراست ولت پس از انتخاب آن پیغامی برای شما ظاهر می‌شود که مبتنی بر این است که هر کسی می‌توانید این ارز دیجیتال را با این نام ایجاد کند و امکان از دست رفتن سرمایه شما وجود دارد. همچنین امکان دارد که جعلی باشد و شما نتوانید آن را بفروشید، این نوشته را نادیده بگیرید و بر روی گزینه I Understand  و سپس Import کلیک کنید. برای اطمینان بیشتر می‌توانید بر روی گزینه View On BscScan کلیک کنید تا از واقعی بودن آن مطلع شوید.

انتخاب ارز دیجیتال

برای اطمینان بیشتر نیز می‌توانید وارد وبسایت معتبر CoinMarketCap شوید و از آنجا ارز دیجیتال خود را جستجو کنید. همانند تصویر زیر بر روی گزینه Contract بروید و آدرس آن ارز دیجیتال را کپی کنید و به جای نوشتن اسم آن ارز دیجیتال، آدرس آن را در تصویر بالا وارد کنید.

بیشتر بخوانید نحوه خرید ارز سیف مون

نحوه کپی کردن آدرس ارز دیجیتال

مرحله چهارم نحوه خرید شت کوین در تراست ولت

پس از اضافه کردن ارز دیجیتال خود، مقدار ارز دیجیتالی که قصد خرید آن را در کادر دوم وارد نمایید. با وارد کردن مقدار، مقدار معادلی که برای آن باید ارز دیجیتال BNB یا SmartChain  پرداخت کنید، نمایان می‌شود.

وارد کردن مقدار ارز دیجیتال

سپس بر روی گزینه پرداخت کلیک کنید تا ارز دیجیتال به کیف پول شما منتقل شود. اگر پس از خریداری ارز دیجیتال مورد نظر خود، آن را در کیف پول خود مشاهده نکردید، همانند تصویر زیر عمل کنید و آن را به کیف پول خود در صفحه اصلی اضافه کنید.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

جمع بندی

شت کوین‌ها علی‌رغم اینکه ممکن است که ناگهانی قیمت آن‌ها صفر شود، حجم معاملاتی بالایی دارند. افراد زیادی از آن‌ها برای خرید و فروش استفاده می‌کنند و بر این باورند که ممکن است قیمت آن‌ها در آینده زیاد می‌شود. نحوه خرید شت کوین با تراست ولت کار آسانی می‌باشد و با استفاده از ارز دیجیتال بایننس کوین یا اسمارت چین به راحتی انجام می‌شود. شت کوین‌ها ارزهای دیجیتال قابل اعتمادی نیستند، چه بسا بهتر است که دارایی‌های خود را بر روی ارزهای دیجیتالی که ثبات بیشتری دارند بپردازید. آموزش ارز دیجیتال به آن دتسه از کسانی که قصد خرید شت کوین‌ها را دارند، بسیار مفید وکمک کننده خواهد بود. به هر حال در این مقاله سعی بر این داشتیم که به نحوه خرید شت کوین در تراست ولت بپرداریم و مراحل آن را به شما عزیزان آموزش دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *