آشنایی با ارز دیجیتال toncoin می تواند شما را به سود کلان نزدیک کند! با پیشرفت روز افزون دنیای دیجیتال، عرضه توکن ها و پول های دیجیتال روز به روز در حال افزایش است. امروز شت کوین ها آنقدر زیاد شده اند که دیگر قابل شمارش نخواهند بود. شبکه پیام رسان تلگرام یکی از پرسرعت ترین و در عین حال پرکاربردترین و پر طرفدارترین نرم افزارهای موجود در حال حاضر است. شبکه تلگرام از سال های گذشته در تلاش است تا بتواند توکن دیجیتال خود را راه اندازی کند و اکنون زمان رونمایی از آن فرا رسیده است. با ما تا انتهای این مقاله جذاب همراه باشید تا با toncoin و نحوه کسب سود و درآمد از آن آشنا بیشتر شوید.

ارز toncoin چیست ؟

ton مخفف Telegram Open Network می باشد و toncoin همان ارز اختصاصی شبکه پیام رسان تلکرام است. همانند پیام رسان تلگرام که بسیار پرسرعت و امن است، کاربران از این ارز دیجیتال نیز همین انتظار را دارند. در حقیقت هدف از ساخته شدن ارز toncoin سهولت و سرعت در امور بانکی و تراکنش ها می باشد. سال 2021 سالی هیجان انگیز و البته پرچالش برای این ارز تلقی شد.

بیشتر بخوانید: رشد ترون از گذشته تا اکنون

آشنایی با ارز دیجیتال toncoin

مهم ترین مزیت toncoin

یکی از مزایای عالی این ازر غیرمتمرکز بودن آن است. این ویژگی در کنار سرعت و امنیت بالای شبکه، میتواند انقلابی در زندگی روزمره و ارزهای دیجیتال ایجاد خواهد کرد. ارز toncoin به عنوان یک ارز اکوسیستم ساخته شده است؛ البته این ارز قابل مبادله با ارزهای دیگر مثل بایننس کوین، DOT  و … می باشد. ارز دیجیتال ریپل نیز برای سهولت در امور بانکی ساخته شده است که یکی از رقبای اصلی ارز toncoin محسوب می شود.

هدف اصلی زمر ارز تون کوین

رمز ارز اختصاصی تلگرام در پی تحقق دو مهم اصلی ساخته شده است:

  • تامین مالی
  • غیر متمرکز بودن

بنیان گذاران این ازر بر این باور هستند که نه تنها با این ارز می توانند به استقلال مالی برسند، بلکه می توانند صنعت خود را در جهان گسترش دهند و هزاران تراکش در کسری از ثانیه انجام شود!

بنیان گذار رمز ارز TONCOIN چی کسی است؟

شاید برایتان سوالباشد که اولین بار فکر ساختن این رمز ازر در ذهن چه کسی جرقه خورد؟ او کسی نبود جز یکی از افراد خانواده دورف، برنامه نویس پیام رسان تلگرام! پاول دورف برنامه نویس و ریاضیدان روسی می باشد. او با هوش فراوانی که دارند توانست ساخت این ازر دیجیتال را به بهترین شکل و با قابلیت های فراوان شروع کند. او فردی خبره و با تجربه در زمینه بلاک چین می باشد و با بررسی ازرهای مختلف از جمله ارز خارق العاده کاردانو توانست این پروژه را به سرانجام برساند. برای یافت سوال ارز دیجیتال کاردانو چیست؟ می توانید روی لینک کلیک کنید.

بررسی شبکه toncoin

برای آشنایی با ارز دیجیتال toncoin ابتدا بهتر است با شبکه TONCOIN آشنا شوید. به عنوان یک مزیت اصلی شبکه تون کوین می شود به این مورد اشاره کرد که تسلط و کنترل شما بر اموال و دارایی هایتان بسیار افزایش پیدا می کند. بنیانگذار و توسعه دهنده پروژه TON این اعتقاد را دارند که این پلت فرم از هر چیز دیگری در دنیای بلاک چین جلو تر است و آینده درخشانی مقابل آن است. این شبکه قابلیت این را دارد که در آینده بتواند حدود 1 میلیون تراکنش را در 1 ثانیه انجام دهند. شاید الان این اعداد برایتان بسیار نجومی و غیر قابل باور باشد، اما باید بگویم به زودی شاهد این اتفاق خواهید بود و به یک امر عادی و روزمره تبدیل خواهد شد. ازر دیجیتال تون کوینجزء ارزهای ارز دیجیتال فری کوین محسوب نمیشوند. برای ینکه بیشتر با این نوع از ارزها آشنا شوید و بدانید که ارز دیجیتال فری کوین چیست؟ میتوانید مقاله مربوط به آن را بررسی کنید.

قیمت ارز دیجیتال toncoin


بر اساس سایت های معتبر جهانی قیمت این ارز در حال حاضر حدود 3.5 دلار بوده است که دچار نوسان ها و تغییر قیمت های مختلفی شده است. برای شروع روند صعودی این ازر باید گام های مثبتی در جهت توسعه و پیشرفت این ارز برداشته شود تا بتواند سودهای بزرگی را نصیب دارندگان این رمز ارز کند.

آشنایی با ارز دیجیتال toncoin

نحوه خرید ارز دیجیتال Toncoin

پس از آشنایی با ارز دیجیتال toncoin زمان خرید این ازر فرا می رسد. برای خرید ارز TONCION می توانید از راه های مختلفی اقدام کنید. یکی از این راه ها از طریق صرافی (PancakeSwap) می باشد. شما با استفاده از این صرافی میتوانید ارزهای مختلف را خریداری کنید و به عبارتی در این صرافی پس انداز کنید و سودهای دریافتی خود را بردارید. سوال بسیاری از کاربران این است که آیا صرافی یونی سواپ قابل اعتماد است؟ یا نه! برای این که بتوانیم پاسخی دقیق به این موضوع بدهیم باید بگوییم که این صرافی به عنوان اولین و برتین و بزرگترین صرافی غیر متمرکز شناخته شده است که میتوانید ارزهای گوناگون و مختلفی از جمله ارز TONCION را خریداری کنید.

اولین مرحله برای خرید ایجاد حساب در این صرافی می باشد. سپس می توانید به همان مقدار که قرار است این توکن را خریداری کنید، رمزارز BNB خریداری کنید و سپس مبادله را انجام دید.

چگونه ارز دیجیتال toncoin را نگهداری کنیم؟

به طور معمول رمز ارزها به چندشکل مختلف نگه داری می شود. اولین گزینه که بسیار از نظر امنیت در خطر است نگه داری در خود صزافی ها می باشد. اگر شما نیز ارز دیجیتال دارید و میخواهید به طور ایمن از آن محافظت کنید، فکر نگه داری در صرافی را از ذهنتان بیرون کنید. دومین روش استفاده از کیف پول های نرم افزاری است که با استفاده از آنها می توانید حدود 80% به طور ایمن از دارایی دیجیتال خود نگه داری کنید؛ اما باز هم به هر حال این مدل از کیف پولی به طور نرم افزاری است و ممکن کلاه برداری هایی انجام شود. البته باید بگویم که برای استفاده از این کیف پولی یک کد چند کلمه به شما داده می شود که به هیچ وجه این کد را به افراد دیگر ندهید.

مقاله پیشنهادی : بازی روبالکس چیست؟

از دیگر راه های نگه داری ارز دیجیتال کیف پول سخت افراری هست. شما با پرداخت یک بار هزینه برای خرید این کیف پول می توانید به طور 100% از دارایتان محافظت کنید. کیف پول سخت افزاری به شکل یک فلش است که می توانید به لپتاپتان متصل کنید و ارزهای دیجیتال خود را به آن انتقال دهید.

سرمایه گذاری از طریق ارز دیجیتال toncoin

همان طور که گفته شده این ارز بسیار با قدرت کار خود را آغاز کرده است. در حقیقت هنوز این ارز تکامل نیافته است و پروژه های نهایی خود را به سرانجام نرسانده است. با این حسای و اگر مشکل ناگهانی و غیر قابل پیش بینی پیش نیاید، می توانید انتظار رشد های زیادی را از این ارز داشته باشیم. البته این نکته را همیشه مد نظر داشته باشد که تغییر روند در بازارهای دیجیتال و یا هر بازار مالی همیشه وجود دارد و بهترین کار این است که بتوانید از این نوسان قیمت سود بدست آورید و دیدگاه خود را به دیدگاه بلند مدت تغییر دهید. آموزش ارز دیجیتال پیشرفته می تواند کمک بسیاری به شما کند.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

سخن پایانی

آشنایی با ارز دیجیتال toncoin در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت. در آخر این مطلب باید بگوییم که ارز toncoin زیر نظر شبکه پیام رسان تلگرام راه اندازی شده است و دارای پلتفرم های قوی و پر سرعتی می باشد. آینده این ازر بسیار درخشان و عالی پیش بینی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *