در کشورهای ژاپن آمریکا و آفریقا صرافی MXC یکی از صرافی‌های بسیار محبوب می‌باشد. کاربران ایرانی و آمریکایی نمی‌توانند در صرافی بایننس فعالیت کنند، بنابراین صرافی MXC به یکی از محبوب‌ترین صرافی‌ها بین کاربران این دو کشور تبدیل شده است. صرافی MXC خدمات گردش دارایی‌های بلاک چین را آسان‌تر، با امنیت بالاتر وهوشمندتر عرضه می‌کند و همچنین یک پلتفرم برای ارز‌های رمز نگاری شده است . از این رو ما در این مقاله قصد داریم به آموزش ثبت نام در صرافی MXC بپردازیم و شما را با این صرافی آشنا کنیم.

صرافی MXC چیست؟

صرافی MXC چیست؟

صرافی MXC درسال 2018 در شرق آفریقا در کشور سیشل تاسیس شد که تا به امروز مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است. از نظر فنی صرافی MXC، صرافی تلفیقی می‌باشد که دارای یکی از بهترین تیم‌های توسعه دهنده می‌باشد. تیم توسعه‌دهندگان این صرافی متشکل از بهترین افرادی می‌باشد که در کمپانی‌ها و شرکت‌های بزرگی در حوزه اقتصاد فعالیت دارند. همه این متخصصین فعال درحوزه اقتصاد، در زمینه بلاک چین و صنایع مالی تجربیات بسیاری دارند. این صرافی دارای بیش از 731 ارز دیجیتال و 752 جفت ارز را می‌توانید در این صرافی پیدا نمایید. در بخش بعدی مقالع آموزش ثبت نام در صرافی MXC قصد داریم شما را با مزایا و معایب این صرافی آشنا کنیم. همچنین اگر تجربه خاصی در بازار ارزهای دیجیتال ندارید و با این بازار آشنایی ندارید، مقاله آموزش ارز دیجیتال کمکی شایانی به شما خواهد کرد.

مزایا و معایب صرافی MXC

صرافی MXC دارای ویژگی‌ها و معایبی می‌باشد، اما عیب‌های این صرافی کمتر از مزایای آن می‌باشد. امنیت، موتور معاملاتی قدرتمند، رابط کاربری و غیره از ویژگی‌های این صرافی می‌باشد که در ادامه مقاله آموزش ثبت نام در صرافی MXC به موارد بیشتری اشاره خواهیم کرد. هر چقدر که صرافی ایمن و مطمئن باشد، بهتر است که دارایی‌های خود را در کیف پول خود نگه داری کنید. اگر هنوز کیف پول دیجیتال ندارید، مقاله آموزش ساخت کیف پول ارز دیجیتال را مطالعه کنید تا دیگر نگران به سرقت رفتن دارایی‌های خود نباشید.

مزایا

  • پشتیبانی از بیش 752 جفت ارز
  • دارای ارز دیجیتال مخصوص به خود با بومی
  • کارمزد کم
  • امنیت بالا
  • سابقه هک شدن ندارد
  • حجم معاملات بالا
  • دارای اپلیکیشن بر روی هر 3 نسخه ویندوز، اندروید، آیفون
  • رباط کاربری آسان
  • پشتیبانی از طریق ایمیل و چت آنلاین

معایب

  • امکان استفاده از معاملات مارجین در این صرافی
  • عدم سازگاری با ارزهای فیات
  • کاربران زیادی از این صرافی شاکی می‌باشند.

اموزش ثبت نام در صرافی MXC

صرافی MXC به کاربران کشور ایران و سایر کشور های مورد تحریم اجازه دسترسی به این پلتفرم را نمیدهد و تنها با استفاده از آی پی ثابت ترید، مردم ایران می‌توانند جهت ثبت نام در MXC بدون تکمیل فرم احراز هویت اقدام کنند. اکانت‌هایی که احراز هویت خود را تکمیل نکرده‌اند، اجازه برداشت تا سقف 3 بیت کوین در روز را دارند. اما اگر احراز هویت خود را در این صرافی تکمیل کنید، امکان برداشت روزانه تا 50 بیت کوین را در این صرافی خواهید داشت. صرافی MXC تاکید بسیار بر محدود کردن سقف فعالیت روزانه دارد و به زودی جهت انجام این بیانیه اقدام می‌کند. بنابرایناگر در صرافی MXC احراز هویت خود را انجام ندهید، نمی‌توانید معاملاتی با مبالغ بالا را انجام دهید. نحوه ثبت نام در صرافی MXC به صورت زیر می‌باشد، از این رو مراحل زیر را دنیال کنید.

مرحله اول آموزش ثبت نام در صرافی MXC

نحوه ثبت نام در صرافی MXC به این صورت می‌باشد که شما در ابتدا باید وارد وبسایت این صرافی به نشانی https://www.mexc.com/ شوید. پس از وارد شدن به این صرافی بر روی گزینه Sign Up که در بالای صفحه و در سمت راست قرار دارد، کلیک نمایید. سپس وارد صفحه جدیدی همانند تصویر زیر می‌شوید که باید اطلاعات کاربری خود را وارد کنید. آموزش ثبت نام در صرافی MXC

برای ثبت نام در این صرافی سعی کنید که از طریق ایمیل به ساخت حساب بپردازید. چرا که کد موبایل ایران مورد قبول این صرافی نمی‌باشد، از این رو از طریق ایمیل خود در این صرافی حساب باز کنید.

بیشتر بخوانید: نحوه خرید از آبان تتر

مرحله دوم آموزش ثبت نام در صرافی MXC

نحوه پر کردن اطلاعات کاربری خود در این صرافی به این صورت می‌باشد که شما در کادر اول باید ایمیل خود را وارد نمایید. در کادر دوم و سوم باید رمزعبوری را برای خود انتخاب کنید و در کادر بعدی همان رمز را مجدداً تکرار کنید. پس از اینکه آدرس ایمیل خود و رمزعبوری برای حساب کاربری خود قرار دادید، بر روی گزینه Send Now کلیک نمایید. با این کار کدی به ایمیل شما ارسال می‌شود که باید در این بخش وارد نمایید. در آخر هم اگر کد 1SC44 را در بخش Referral Code وارد کنید و پس از قبول شرایط و قوانین این صرافی بر روی SignUp کلیک نماید تا مراحل آموزش ثبت نام در صرافی MXC پایان یابد. اگر در این صرافی به خرید و فروش ارزهای دیجیتال پرداختید، با مطالعه مقاله نحوه انتقال ارز دیجیتال از صرافی به کیف پول به راحتی می‌توانید، دارایی‌های خود را به کیف پول خود منتقل کنید.

آموزش احراز هویت در صرافی MXC

صرافی‌ها برای جلوگیری از کلاه‌برداری و پولشویی، کاربران خود را مجاب به احراز هویت می‎‌کنند. کاربران ایرانی نیز می‌توانند از طریق مراحل زیر در این صرافی احراز هویت کنند، با این تفاوت که نمی‌توانند مدارک خود را ارسال کنند.از این رو باید از مدارک شخصی که در خارج از ایران می‌باشد برای کامل کردن فرآیند احراز هویت در این صرافی اقدام کنند.

  • وارد حساب کاربری خود شوید و همانند تصویر زیر بر روی گزینه Identification کلیک کنید تا وارد صفحه جدیدی شوید.

آموزش ثبت نام در صرافی MXC

  • سپس بر روی گزینه Verify که در جلوی Advanced KYC می‌باشد کلیک کنید که پس از کلیک کردن بر روی این گزینه صفحه زیر برای شما ظاهر می‌شود.

آموزش ثبت نام در صرافی MXC

  • حالت احراز هویت خود را بر روی ID Card بگذارید و  بر روی گزینه Confirm کلیک کنید.
  • در صفحه جدید بر روی گزینه Start کلیک کنید و در صفحه جدید بر روی گزینه Upload A file  کلیک کنید و عکس آی کارت خود را وارد نمایید.
  • اطلاعات شما به این صرافی ارسال می‌شود و پس از بررسی توسط تیم این صرافی احراز هویت شما تکمیل می‌شود.
  • معمولاً در کمتر از 24 ساعت یا 48 ساعت این فرآیند طول می‌کشد که پس از آن پیامی برای شما ارسال می‌شود که آیا اطلاعات شما مورد پذیرش از سمت این صرافی قرار دارد یا خیر.

این صرافی را می‌توانید به سایت تریدینگ ویو ارز دیجیتال نیز متصل کنید، با مطالعه مقاله سایت تریدینگ ویو ارز دیجیتال به راحتی با این وبسایت و بخش‌های آن آشنا خواهید شد.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

جمع بندی

صرافی MXC یکی از صرافی‌های محبوب ارزهای دیجیتال می‌باشد که حجم معاملات روزانه بالایی دارد. این صرافی کاربران زیادی دارد و در انجام معاملات بر خلاف دیگر صرافی‌ها کارمزد کمی را دریافت می‌کند. از این رو ما در این مقاله سعی بر این داشتیم شما را با آموزش ثبت نام در صرافی MXC آشنا کنیم و توضیح مختصری درباره این صرافی به شما عزیزان بدهیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *