NFT و بازی‌های ویدیویی از پرطرفدارترین موضوعاتی هستند که امروزه بیشتر افراد به آن‌ها می‌پردازند. بازار NFT یکی از پر رونق‌ترین بازارها به حساب می‌آید و افراد زیادی در این بازار فعالیت می‌کنند. NFTها ارزش بالایی دارند به عنوان مثال کریپتوپانک‌ها با ارزشی بیش از میلیون‌ها دلار خرید و فروش می‌شوند. بازی‌های ویدیویی نیز به همین صورت، کمتر کسب را پیدا خواهید کرد که به بازی‌های ویدیویی علاقه‌ای نداشته باشد. حال تصور کنید که این دو صنعت باهم ترکیب شده باشند. افراد از طریق بازی کردن به راحتی می‌توانند کسب درآمد کنند و درآمد ماهیانه‌شان را افزایش دهند. اما چجوری؟ در این نوشتار قصد داریم شما را با بهترین توکن های NFT آشنا کنیم تا در کنار بازی کردن به راحتی بتوانید درآمد زایی بکنید. بنابراین ما را تا پایان این مقاله همراهی بفرمایید.

توکن NFT چیست؟

پیش از پرداخت به بحث جالب بهترین توکن های NFT برای سرمایه گذاری، بهتر است یک پیش زمینه‌ای درباره توکن NFT داشته باشید. NFT چیست؟ NFT گونه دیگری از دارایی‌های دیجیتال است که افراد می‌توانند آن‌ها را خرید و فروش کنند. هر شخصی به راحتی می‌تواند برای خود توکن NFT بسازد و از طریق فروش آن درآمد زایی کند. اما ساخت NFT به چه صورت است؟ برای آشنایی با نحوه آن پیشنهاد می‌کنیم مقاله آموزش NFT را مطالعه نمایید. شما هر چیزی را که در اطرافتان دارید را به راحتی می‌توانید به NFT تبدیل کنید به عنوان مثال حتی می‌توانید دست نوشته‌های خود را به صورت NFT به فروش برسانید. پلتفرم‌های مختلفی برای ساخت NFt وجود دارد که پلتفرم راریبل و اوپن سی بهترین پلتفرم‌های ساخت NFT محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: چطور نوشته های خود را NFT کنیم

اسامی توکن های NFT

اسامی توکن های NFT

توکن‌های مختلفی در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارند که امکان استفاده از آن‌ها در بازی‌های ویدیویی وجود دارند. این توکن‌ها به گیمرها این اجازه را می‌دهند تا آیتم‌های مورد نیازشان در بازی را خریداری کنند. علاوه بر این که این توکن‌ها در بازی کاربرد دارند به عنوان یک ارز دیجیتال نیز می‌تواند آن‌ها خرید و فروش کرد. در ادامه لیستی از بهترین توکن های NFT را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

توکن MANA

یکی دیگر از بهترین توکن های NFT، توکن مانا است. این دارایی دیجیتال پس از منتشر شدن پروژه Decentraland به بازار عرضه گردید. این پروژه در زمان انتشار دو ارز دیجیتال دیگر نیز به نام‌های LAND، Estate به بازار عرضه کرد. این دارایی دیجیتال در تاریخ 20 اردیبهشت سال 1402 ارزشی برابر با 0.4619 دلار دارد و در رتبه 52 سایت کوین مارکت کپ قرار دارد. این توکن را می‌توان در پروژه متاورس Decentraland  استفاده کرد. این توکن را افراد می‌توانند از صرافی‌های معتبر خریداری نمایند. از جمله صرافی‌هایی که امکان خرید توکن مانا(Mana) در آن‌ها وجود دارد، عبارت است از:

  • صرافی کوکوین
  • صرافی بای بیت
  • صرافی بایننس
  • صرافی اوککس
  • صرافی تبدیل

افراد از طریق توکن مانا می‌توانند آیتم‌های درون پروژه متاورسی Decentraland را خریداری کنند و یا در عوض فروش آیتم‌ها این توکن را دریافت نمایند.

توکن Flow

بیشتر توکن‌های NFT بر روی شبکه اتریوم ساخته می‌شوند. توکن فلو(Flow) ارز دیجیتال شبکه بلاک چین فلو می‌باشد که با به کار گیری الگوریتم‌های بهینه توانسته است تا مشکل حجم بالای تراکنشات را بر طرف کند. این دارایی دیجیتال در تاریخ 20 اردیبهشت 1402 ارزشی برابر با 0.741 دلار دارد و در رتبه 58 سایت کوین مارکت کپ قرار دارد. هنوز مقدار مشخصی از عرضه نهایی این دارایی دیجیتال مشخص نشده است؛ اما بیش از 1,036,200,000 توکن از این دارایی در حال گردش است. مقیاس پذیری شبکه بلاک چین فلو با به کار گیری 4 گره مختلف رفع و برطرف شده است. این دارایی دیجیتال را می‌توان استیک کرد و از این طریق سود بیشتری کسب کرد. برای آشنایی با بهترین ارزهای دیجیتال برای استیکینگ و نحوه استیکینگ مقاله آن را مطالعه بفرمایید. اگر با بازی بازی Crypto Kitties چیست، آشنایی داشته باشید به طور حتم با این توکن نیر آشنا خواهید بود؛ چرا که شبکه فلو به خاطر این بازی تولید شده است. این دارایی دیجیتال را می‌توانید از صرافی‌های متعددی نظیر موارد زیر خریداری نمایید.

  • کوکوین
  • کوینکس
  • بایننس
  • بای بیت
  • اوککس
  • اینانس

توکن Sand

توکن Sand

یکی دیگر از بهترین توکن های NFT برای سرمایه گذاری توکن Sandbox است. توکن سندباکس بر روی شبکه اتریوم ایجاد شده است و عرضه نهایی آن 3 میلیارد واحد است. در حال حاضر این دارایی دیجیتال خرید و فروش می‌شود و نزدیک به 1.250.000.000 واحد آن در دسترس است. سند باکس به خودی خود یک پلتفرم است که توکن سند ارز دیجیتال انحصاری آن می‌باشد. پلتفرم سندباکس با پروژه متاورس اجین شده است و محیطی مناسب برای درآمدزایی را برای گیمرها به وجود آورده است. برای آشنایی با پلتفرم سند باکس مقاله سند باکس چیست را مطالعه نمایید تا با نحوه درآمد زایی در آن نیز آشنا شوید. این دارایی دیجیتال همانند ارز دیجیتال فلو قابلیت استیک کردن را دارد. در این پلتفرم گیمرها به وسیله توکن سند می‌توانند آیتم‌های مورد نظرشان را بسازند و با فروش آن‌ها توکن سند بدست آورند. توکن سند را می‌توان از صرافی‌های مختلفی خریداری کرد. امکان خرید توکن سندباکس از طریق صرافی‌های زیر وجود دارد:

  • بایننس
  • کوکوین
  • بای بیت
  • والکس
  • تبدیل
  • یونی سواپ

توکن Axie infinity

توکن Axie infinity

یکی دیگر از بهترین توکن های NFT توکن اکسی اینفینیتی است. این دارایی دیجیتال توکن انحصاری بازی Axie Infinity است که پلیرها برای کسب درآمد در این بازی به این توکن نیاز دارند. این بازی بلاک چینی با فناوری NFT ادغام شده است که امکان درآمدزایی در کنار بازی کردن را برای گیمرها را فراهم کرده است. توکن AXS نام اصلی توکن این بازی است که ارزش آن در زمان نگارش این مقاله برابر با 6.67 دلار می‌باشد. شاید از نظر شما توکن اکسی بهترین توکن NFT برای سرمایه گذاری باشد و ممکن است بهترین توکن ان اف تی نیز باشد. عرضه نهایی این دارایی دیجیتال 270 میلیون واحد است که تقریباً بیش از 82 میلیون واحد آن در گردش است. پاداش‌های درون بازی اکسی از طریق این دارایی دیجیتال انجام می‌شود و برای خرید آیتم‌های بازی باید این دارایی دیجیتال را در کیف پول خود داشته باشید. این دارایی دیجیتال را می‌توانید از صرافی‌های مختلفی خریداری کنید در ادامه لیست این صرافی‌ها قرار گرفته است:

  • کوکوین
  • بای بیت
  • هات بیت
  • کوین بیس
  • کوینکس

پیج اینستاگرام محمد فاموریانجمع بندی

بازار NFT یکی دیگر از بازارهای دیجیتالی است که از آن می‌توان درآمد زایی کرد. توکن‌های NFT بهترین راه درآمدزایی از این بازار است؛ چرا که با استفاده از این توکن‌ها می‌توان NFTهای مورد نیاز را خریداری کرد و یا حتی NFT مورد نظرتان را بسازید. بهترین توکن NFT برای سرمایه گذاری از نظر هر شخص متفاوت است از این رو نمی‌توان بهترین توکن ان اف تی را معرفی کرد. کمپانی‌های بازی سازی برای درآمدزایی و جذب گیمرهای بیشتر محصولاتشان را به فناوری ان اف تی ادغام کرده‌اند. در این گونه از بازی‌ها امکان درآمدزایی در کنار بازی کردن وجود دارد که ما در این مقاله به بهترین توکن های NFT پرداختیم و شما را با آن‌ها آشنا کردیم. از این پس می‌توانید بر روی یکی از این دارایی‌های دیجیتال سرمایه گذاری کنید و در کنار بازی کردن درآمد زایی کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *