بازار ارزهای دیجیتال موضوعی است که این روزها کمتر کسی را پیدا خواهید که از آن اطلاعی نداشته باشد. افراد زیادی با دیدن رشد قیمتی ارزهای دیجیتال در حال پیوستن به جمع سرمایه‌گذاران موجود در این بازار می‌باشند. هر شخصی متناسب با سلیقه و نیاز خود صرافی را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال خود انتخاب می‌کند و معاملات خود را در آن انجام می‌‍دهد. یکی از این صرافی‌ها ، صرافی کوین تایگر می‌باشد، شاید این سوال در شما ایجاد شود که صرافی کوین تایگر چیست. صرافی کوین تایگر یکی از صرافی‌های است که در آن می‌توانید به خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال بپردازید. در ادامه مقاله قصد داریم به معرفی صرافی کوین تایگر بپردازیم و به سوال صرافی کوین تایگر چیست به نحوه احسن پاسخ دهیم.

صرافی کوین تایگر چیست؟

صرافی کوین تایگر چیست

کوین تایگر یکی دیگر از صرافی‌های راز دیجیتال می‌باشد که همانند بیشتر صرافی‌ها در سال 2017 تاسیس شد. دفتر اصلی این صرافی در کشور سنگاپور است که نزدیک به 2 میلیون کاربر در این صرافی فعالیت می‌کند. افراد بدون اینکه در این صرافی احراز هویت کنند، می‌توانند به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازند. هر چند یک سری محدودیت‌ها برای کاربرانی که احراز هویت خود را کامل نکردند، وجود دارد. به عنوان مثال افرادی که احراز هویت خود را کامل نکرده‌اند، تنها می‌توانند تا 5 واحد بیت کوین را از کیف پول خود در این صرافی برداشت کنند.

صرافی کوین تایگر چیست

بیشتر بخوانید: آموزش صرافی هات بیت

کاربران ایرانی نمی‌توانند در این صرافی احراز هویت خود را کامل کنند، از این رو برای فعالیت در این صرافی به برنامه‌های تغییر آی پی نیاز دارید. همچنین برای واریز ارزهای فیات نیاز به احراز هویت است. برای این که با نحوه ترید کردن و ثبت نام در این صرافی آشنا شوید، مقاله آموزش صرافی cointiger را مطالعه کنید.

مزایا و معایب صرافی کوین تایگر چیست؟

صرافی کوین تایگر چیست

صرافی‌های ارز دیجیتال همگی ماهیت یکی دارند اما در بعضی از موارد باهم متفاوت می‌باشند که سبب برتری آن‌ها می‌شود. صرافی‌ها دارای یک سری معایب و مزایا می‌باشند که آن‌‌ها موجب تفاوت می‌شود. از این رو قصد داریم شما را با مزایا و معایب صرافی کوین تایگر آشنا کنیم تا متوجه برتری‌های این صرافی نسبت به سایر صرافی‌ها شوید. در جدول زیر شما می‌توانید مزایا و معایب صرافی کوین تایگر را مشاهده کنید.

[ninja_tables id=”8643″]

ویژگی‌های صرافی کوین تایگر

ویژگی‌های صرافی کوین تایگر

بخش قبلی ما سعی بر این داشتیم که به سوال صرافی کوین تایگر چیست، بپردازیم. حال قصد داریم، ویژگی‌های این صرافی که آن را از دیگر صرافی‌ها جدا می‌کند را برای شما عزیزان توضیح دهیم. صرافی کوین تایگر دارای 4 ویژگی عمده می‌باشد که در ادامه مقاله صرافی کوین تایگر چیست، قصد داریم آن‌ها را توضیح دهیم. صرافی‌های زیادی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال وجود دارند که یکی از آن‌ها صرافی کوکوین می‌باشد. شما با مطالعه مقاله آموزش ترید در کوکوین می‌توانید نحوه خرید و فروش ارزهای دیجیتال در این صرافی را یاد بگیرید.

اکو سیستم بیت شیرز(BitShares)

صرافی کوین تایگر به عنوان یک کمک کننده به صرافی BitShares با این صرافی قرارداد دارد. طبق این قرار داد صرافی کوین تایگر متعهد است که اکوسیستم صرافی BitShares را توسعه دهد. برای عملی کردن این موضوع، صندوق Spring را راه‌اندازی کرده است که موجب وارد شدن نقدینگی بیشتری به این صرافی شود. امروزه بیشتر تراکنشات مربوط به صرافی BitShares در صرافی کوین تایگر انجام می‌شود.

صندوق CoinTiger

صرافی کوین تایگر در اویل سال 2018 یعنی دقیقاً یک سال بعد از فعالیت خود، صندوق کوین تایگر را تاسیس کرد. هدف اصلی این صرافی از ایجاد این صندوق، سرمایه‌گذاری در شبکه‌های بلاک چین و رمزارزها می‌باشد.

امنیت صرافی کوین تایگر

امنیت صرافی کوین تایگر

امروزه که بیشتر صرافی‌های ارز دیجیتال مورد حملات سایبری و هک قرار می‌گیرند، مبحث امنیت از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که معمولاً صرافی‌ها هزینه‌ای در قبال اموال از دست رفته پرداخت نمی‌کنند و متعهد نمی‌باشند. صرافی کوین تایگر با استفاده از پروتکل‌های امنیتی بالا و پیاده سازی سیستم داخلی قدرتمند، این صرافی را تا حد بسیار بالایی ایمن کرده است. همچنین آژانس امنیتی جان ویک، امنیت قراردادها و کیف پول‌های هوشمند در این صرافی را تضمین و برعهده دارد. علاوه بر این موارد، صرافی کوین تایگر از دو سیستم امنیتی SSL و Fund Password می باشد که امنیت کاربران را تضمین می‌کند.
بیشتر بخوانید : آموزش WEB3

سرمایه گذاری در صرافی کوین تایگر

در این بخش از مقاله صرافی کوین تایگر چیست، قصد داریم شما را با یکی از ویژگی‌های جالب این صرافی آشنا کنیم. این مورد به این صورت می‌باشد که صرافی کوین تایگر به افرادی که در این صرافی سپرده‌گذاری می‌کنند، سود بیشتری می‌دهد. صرافی کوین تایگر نیز سیستمی همانند سیستم بانکداری دارد که شما در ازای وجهی که در این صرافی قرار می‌دهید، سود دریافت می‌کنید. نحوه سرمایه‌گذاری به این صورت می‌باشد که سپرده شما به مدت 30 روز در این صرافی قفل می‌شود و امکان برداشت آن وجود ندارد.

توکن صرافی کوین تایگر چیست؟

توکن صرافی کوین تایگر

این صرافی نیز همانند صرافی‌های دیگر دارای توکن اختصاصی خود می‌باشد. توکن صرافی کوین تایگر، TCH می‌باشد که بر روی شبکه بلاک چین اتریوم قرار دارد که در سال 2017 به مقدار 1 میلیون توکن از آن عرضه شد. برای خریداری این ارز دیجیتال شما باید کیف پول خود را ارز دیجیتال تتر شارژ کنید که می‌توانید تتر را از صرافی‌های ایرانی خریداری کنید. پس از خریداری باید آن را به کیف پول خود منتقل کنید و سپس به صرافی کوین تایگر. برای انتقال دارایی‌های خود از یک صرافی خارجی به کیف پول می‌توانید مقاله نحوه انتقال ارز از کوینکس به تراست والت را مطالعه کنید.

رنک صرافی کوین تایگر

رنک صرافی کوین تایگر

بر اساس وبسایت معتبر CoinMarketCap رنک صرافی کوین تایگر 138 می‌باشد که نسبت به رتبه چند ماه قبل خود پیشرفت کرده است. در زمان نگارش مقاله صرافی کوین تایگر چیست، حجم معاملات این صرافی برابر با 426,695,143.90 دلار می‌باشد. این صرافی تا به امروز بیش از 430 ارز دیجیتال را در صرافی خود لیست کرده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به بیت کوین و اتریوم اشاره کرد.

نحوه پشتیبانی صرافیCoinTiger

این صرافی دارای پشتیبانی بسیار خوبی می‌باشد. صرافی CoinTiger از راه‌های مختلف برای ارائه پشتیبانی به مشتریان خود استفاده می‌کند. از طریق ایمیل، تماس تلفنی، شبمه‌های اجتماعی و چت آنلاین 24 ساعته می‌توانید در صورت مشکل یا داشتن سوال از این روشش‌ها استفاده ببرید. بهتر است بدانید که این صرافی نیز از 5 زبان مختلف پشتیبانی بیشتر نمی‌کند.

صرافی کوین تایگر برای ایرانیان

تا به حال این صرافی هیچ نوع اشاره‌ای به تحریم بودن کاربران ایرانی نکرده است. هنگام ساختن حساب کاربری می‌بینید که در میان کشور‌های دیگر ایران هم قرار دارد که با وارد کردن شماره تلفن موبایل یا ایمیل خود می‌توانید در این صرافی ثبت نام کنید و همچنین در صورت نیاز به آموزش صرافی CoinTiger می‌توانید حهت کسب اطلاعات به این صرافی مراجعه فرمایید.

البته همان طور که می‌دانید کشور ایران تحت شرایط تحریم‌های بین المللی قرار گرفته است و از این رو خیلی از صرافی مطرح و بزرگ دنیا، اجازه معامله به کربران ایرانی نمی‌دهد. صرافی کوین‌تایگر برخلاف این صرافی به کاربران ایرانی این اجازه را می‌دهد که در این صرافی به راحتی معاملات خود را انجام دهند؛ بدون هیچگونه مشکلی. اما کسی از آینده‌ی این صرافی باخبر نیست پس بهتر است برای امنیت بیشتر از برنامه‌ی تغییر آی‌پی برای استفاده از خدمات این صرافی استفاده نمایید.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

جمع بندی

صرافی‌ها بهترین محل برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌باشند که در این مقاله یکی از صرافی‌ها را برای شما بررسی کردیم. دوره اموزشی ارزهای دیجیتال مناسب آن دسته از افرادی است که قصد درآمدزایی از این بازار ارزهای دیجیتال را دارند. چرا که در این دوره نکات مهمی که شما باید درمورد انتخاب یک صرافی در نظر داشته باشید و همچنین روش‌های کسب درآمد از این بازار برای شما عزیزان آورده شده است. صرافی کوین تایگر یکی از صرافی‌های بزرگ می‌باشد که حجم معاملاتی بالایی دارد که این خود یکی از دلایل انتخاب یک صرافی خوب می‌باشد. از این رو ما در این مقاله تلاش کریدم تا به بررسی صرافی کوین تایگر بپردازیم و به سوال صرافی کوین تایگر چیست، پاسخ بدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *