متاورس به تازگی بر سر زبان افرادی کوچک و برزگ افتاده است. افراد زیادی را محل کار و یا هر جای عمومی می بینید که در حال صحبت در مورد متاورس است. تکنولوژی بلاک چین روز به روز در حالب افزایش است و افراد زیادی را جذب خود خواهد کرد. در این خصوص یکی از جذاب ترین قسمت این پلت فرم در همین چند روز اخیز رونمایی شد و آن مربوط به قسمت های بازی ها می شود. اولین بازی متاورس به اسم  monkey ball رو نمایی شده است که همان اول کار توانسته است سرمایه 3 میلیون دلاری را جذب خود کند. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا آموزش بازی monkey ball را به طور دقیق بیاموزید.

متاورس چیست؟

متاورس یک واژه جدید در عرصه تکنولوژی و فناوری می باشد که قوه تخیل شما را به کار میگیرد. شما با استفاده از تکنولوژی متاورس می توانید در فروشگاه مشغول خرید کالای مورد نظر خود باشید، در حالی در خانه روی کاناپه به سر می برید! با استفاده از این فناوری می توانید اشیاء به طور 3 بعدی مشاهده کنید و در دنیایی دیگر مدت ها را سپری کنید. شاید متاورس آنقدر پیشرفت کند که در آینده شما به ظاهر و در خیال مشغول کار کردن در اداره باشد اما در حقیقت کل زمان را در خانه سپری کرده اید. متاورس همان طور که میلیون ها طرفدار را در همه جای جهان جذب خود کرده است اما همچنان منتقدانی را نیز به همراه دارد. در دنیای دیجیتال هر چه بیشتز آموزش ببنیند، می توانید آینده درخشان تری را برای خودتان رقم بزنید. آموزش ارز دیجیتال پیشرفته توسط افراد حرفه امری لازم و ضروری می باشد.

 آموزش بازی maonkey ball

بازی ها در متاورس چگونه هستند؟

متاورس یک فضای مجازی است که افراد از حالا به فکر سرمایه گذاری در آن هستند. نتیجه هر سرمایه گذاری کسب سود هر چند کوچک می باشد. این دنیای دیجیتال ترکیبی از واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، ارزهای دیجیتال و … می باشد. هر یک از این بازی ها بر روی بک شبکه بلاک چین خاصی مثل اتریوم، سولانا و … فعالیت می کنند. اگر می خواهید بدانید که بازی UFO چیست؟  و چگونه انجام می شود به شما پیشنهاد می‌کنم حتما مقاله مرتیط را بررسی کنید. یکی از بازی‌هایی که جدیدا بسیار سر و صدا کرده است بازی monkey ball می باشد. بازی روبلاکس چیست؟ 

انواع بازی ها در متاورس

بازی های مختلفی در زمینه مختلف در متاورس در حال شکل گیری است که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازی Illuvium

در خصوص این بازی باید گفت که این بازی بر بستر اتریوم می باشد و با شروع بازی در یک دنیای تخیلی و فانتزی لحظاتی زا سپری خواهید کرد. برای معرفی بازی Illuvium مقاله ای چداگانه به آن اختصاص داده‌ایم.

  • بازی CryptoCars

یکی دیگر از بازی های جذاب در خصوص بازی های مجازی در در متاوردس می شود به بازی CryptoCars این اشاره کرد. بازی CryptoCars چیست؟ بازی CryptoCars در اصطلاح همان بازی ماشینی می باشد.

بررسی بازی monkey ball

یکی از بازی هایی که بر اساس بلاک چین طراحی شده است بازی monkey ball می باشد. این بازی یک بازی فوتبال است که به صورت مجازی و سه بعدی در متاورس انجام می شود. اگر به بازی فوتبال علاقه مند هستید این بازی جذاب را از دست ندهید. در همین مدت زمان کم توانسته است طرفدار زیادی از شرکت های مختلف را جذب خود کند. در این خصوص و به تقل از بنیان گذار این شرکت این گونه است که آنها افتخار می کنند که شرکت های بزرگ در این بازی سرمایه گذاری کرده اند و monkey ball توانسته است 3 میلیون سرمایه را جذب خود کند. همچنین در خصوص بررسی بازی Rush Hash باید گفت که بر بستر اتریوم فعالیت دارد.

معرفی بازی monkey ball

این بازی جذاب فوتبالی بر بستر سولانا در حال فعالیت است. این پلتفرم درامدهای زیادی را برای کاربران به ارمغان آوره است و باعث خوشنودی افرادی که بازی می کنند شده است. این بازی بسیار فانتزی است و بازیکنان به شکل میمون های بامزه در حال دویدن به دنبال توپ خواهند بود. اگر میخواهید از این بازی توکن مخصوص به خودش را بدست بیاوید بابد حتما در بازی برنده شوید و یا دیگران تشویق به بازی کردن کنید. این گونه می توانید از این بازی با مزه درآمد خوبی بدست آورید. این بازی قابلیت نصب بر روی دسکتاپ و موبایل را خواهد داشت. با آشنایی بر برترین ارزهای دیجیتال متاورس می توانید سرمایه خود را حفظ کنید. آموزش بازی monkey ball را می توانید اینجا مشاهده کنید.

 آموزش بازی maonkey ball

نحوه بازی کردن monkey ball

آموزش بازی monkey ball بسیار ساده است. در این بازی می توانید در تیم دلخواهی که می خواهید عضو شوید. سرعت این بازی مناسب است و بازیکنان به شکل میمون های عروسکی زیبا وجود دارند. با بازی کردن monkey ball می توانید تجربه ای خوب و هیجان انگیزی را تجربه کنید. همین گزینه عاملی شده است که افراد 3 میلیون دلار را برایش خرج کنند و از آن لذت ببرند.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

MBS توکن بازی monkey ball


همان طور که گفته شده با بازی کردن monkey ball می توانید درامد بدست بیارید. توکنی که به این بازی اختصاص داده شده است توکن MBS می باشد. این ارز دیجیتال در حال حاضر ثبات قیمتی ندارد و مدام در حال نوسان و تغییر قیمت می باشد. این ارز را میتوانید از صرافی ها متمرکز و یا غیر متمرکز خرید و فروش کنید. تعریف NFT ها در این بازی بسیار مهم است. این بازی در تعدادی از کشور های جهان شروع شده است و افراد در پی این هسنتد که بتوانند توکن های زیادی را بدست بیاورند. با آگاهی بر برترین ارزهای دیجیتال متاورس می توانید سود خوبی تنها از طریق بازی کردن به دست بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *