تعداد افرادی که روزانه وارد بازار ارزهای دیجیتال می‌شوند روز به روز در حال افزایش است. تعداد ارزهای دیجیتال نیز به همین صورت می‌باشد که ما شاهد ورود رمزارزهای جدیدی به بازار ارزهای دیجیتال می‌باشیم. برخی از ارزهای دیجیتال همانند بیت کوین از ارزش زیادی برخورداست و برخی دیگر همانند ارز شیبا اینو ارزش کمی دارند. ارز دیجیتال شیبا یکی دیگر از میم کوین‌ها می‌باشد که با توجه به نظرات افراد مشهور قیمت آن تغییر می‌کند. در ایم مقاله ما قصد داریم ارز دیجیتال شیبا را برای شما معرفی و آینده ارز Shiba را باهم بررسی کنیم.

ارز دیجیتال شیبا اینو Shiba Inu چیست؟

ارز دیجیتال شیبا اینو Shiba Inu چیست؟

اگر با ماهیت ارز دیجیتال دوج کوین آشنایی داشته باشید با ارز دیجیتال شیبا اینو هم آشنایی دارید. ارز دیجیتال شیبا اینو توسط فردی به نام ریوشی تولید شد، این ارز دیجیتال بر روی بستر اتریوم ERC-20 قرار دارد. این ارز دیجیتال قیمت و ارزش بسیار کمی دارد و تنها با 1 دلار می‌توانید میلیون‌ها ارز Shiba خریداری کنید. خرید ارز شیبا اینو، مسئله‌ای است که نظر برخی از سرمایه‌گذاران را به خود جذب کرده است. شیبا اینو یکی از میم کوین‌ها می‌باشد که قیمت آن ممکن است براساس ابراز نظر یک سلبریتی افزایش زیادی پیدا کند. از این رو امکان دارد که قیمت این ارز دیجیتال به یک باره زیاد شود و ارزش آن از صفر به هزاران دلار برسد. اگر شما تازه وارد بازار ارزهای دیجیتال شدید و با بخش‌های آشنایی ندارید، مقاله آموزش ورود به بازار ارز دیجیتال را مطالعه کنید.

مزایا و معایب ارز شیبا

مزایا و معایب شیبا

شیبا اینو نیز همانند سایر ارزهای دیجیتال دارای یک سری معایب و مزایا می‌باشد که قصد داریم آن‌ها را برای شما بازگو کنیم.

  1. نوسان بالا: این ارز دیجیتال دارای نوسانات بالایی می‌باشد و از آن می‌توان به عنوان یک عنصر برا نوسان گیری استفاده نمود.
  2. ارزش کم: این توکن ارزش کمی دارد و شما می‌توانید با کمترین هزینه، میلیون‌ها ارز شیبا خریداری کنید.
  3. شبکه بلاک چین اختصاصی ندارد: این یکی از معایب ارز دیجیتال شیبا اینو می‌باشد، چرا که برخی از سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال را جدی نخواهند گرفت.
  4. نام آن برگرفته از یک شگ ژاپنی: اسم ارز دیجیتال شیبا اینو برگرفته از نوعی شگ ژاپنی می‌باشد که اگر شما نام شیبا اینو را در گوگل سرچ کنید، مطالب زیادی در رابطه با این شگ برای شما نمایش داده می‌شود. از این رو نام گذاری نامناسب یکی دیگر از معایب این ارز دیجیتال می‌باشد.

بیشتر بخوانید: آموزش صرافی cointiger

سرمایه گذاری بر روی شیبا اینو منطقی است؟

سرمایه گذاری بر روی شیبا اینو منطقی است؟

خرید ارز شیبا همچین کار نادارست و غیر منطقی نمی‌باشد، چرا که با یک دلار می‌توانید تعداد زیادی توکن شیبا خریداری کنید. قیمت ارز شیبا برابر با 0.00001088 دلار می‌باشد که با کمترین هزینه می‌نوانید مقدار زیادی از آن را خریداری کنید. از این رو اگر مقداری از آن را خریداری کنید ضرر نخواهید کرد، چرا که امکان دارد قیمت آن افزایش پیدا کند. همچنین افرادی که از دیدن مقدار زیادی از یک توکن در کیف پول خود به وجد می‌آیند، بهتر است شیبا را انتخاب کنند. ارزهای دیجیتالی که بر روی شبکه اتریوم می‌باشند، رفته رفته از قیمت آن‌ها کاسته می‌شود و روندی نزولی دارند. اما امکان این وجود دارد که بازار محدداً برگردد و قیمت ارزهای دیجتال بر روی شبکه اتریوم افزایش یابد، حدس این موضوع کمی مشکل است. زیرا بازار ارزهای دیجیتال، بازاری کاملا ریسکی و پر نوسان می‌باشد و پیش بینی آن کمی مشکل است.

بیشتر بخوانید: آموزش وب3 یا WEB3

پیش بینی قیمتی ارز دیجیتال شیبا(2022)

پیش بینی قیمتی ارز دیجیتال شیبا(2022)

پیش‌بینی ارزهای دیجیتال و این که چه روندی در آنیده خواهند داشت، نیازمند آشنایی با تحلیل تکنیکال می‌باشد. از این رو کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال با بررسی و استفاده از ابزارها و الگوهای تحلیل تکنیکال، روند ارز Shiba را برای این ارز دیجیتال پیش بینی کردند. توجه داشته باشید که امکان دارد این پیش بینی‌ها درست در نیاید و شاید خلاف آن‌ها رخ دهد. چرا که بازار ارزهای دیجیتال، بازاری پر نوسان و امکان حدس زدن روند آن بسیار مشکل می‌باشد. انتظار می‌رود که قیمت ارز شیبا تا پایان سال 2022 به نرخ 0.00002 دلار برسد، چرا که آینده خوبی در انتظار این ارز دیجیتال می‌باشد. کارشناسان پیش بینی کرده بودند که قیمت این ارز دیجیتال تا پایان سال 2021 به 0،00001 خواهد رسید و این اتفاق رخ داد، چرا که قیمت آن الان برابر با 0.00001088 می‌باشد.

آینده ارز شیبا اینو

آینده شیبا اینو

ارز دیجیتال شیبا همانند سایر ارزهای دیجتال پس از ریزش بیت کوین دچار افت قیمتی شد. قیمت این ارز دیجیتال کماکان در حال کاهش هست، اما ریزش قیمتی آن زیاد نمی‌باشد و ضرر زیادی به دارندگان آن وارد نمی‌کند. همانطور که می‌دانید قیمت بیت کوین در زمان نگارش این مقاله برابر با 21 هزار دلار می‌باشد و تا زمانی که ارزش بیت کوین افزایش نیابد، قیمت ارزهای دیجیتال زیاد نخواهد شد. ارز دیجیتال شیبا از سمت بسیاری از صرافی‌ها تایید شده است که در این بین اسم صرافی بایننس به چشم می‌خورد. این صرافی ارز Shiba را در چندی پس از عرضه آن در صرافی خود لیست کرد. همین موضوع نشان دهنده این است که این ارز دیجیتال حداقل تا 6 سال آینده، از وضعیت خوبی برخوردار خواهد بود. برخی از سرمای‌گذاران ارز Shiba را به عنوان شت کوین در نظر می‌گیرند.

[ninja_tables id=”8086″]

نحوه خرید ارز شیبا اینو

نحوه خرید ارز شیبا اینو

از صرافی‌های دیجیتالی که این ارز دیجیتال را در صرافی خود لیست کرده‌اند، می‌توان آن را خریداری کرد. اما از آنجایی که کاربران ایرانی نمی‌توانند از طریق کارت بانکی خود یا ریال در صرافی‌ها خارجی خریداری نمایند، باید از صرافی‌های داخلی استفاده کنند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال شیبا از صرافی‌های خارجی را دارید، ابتدا باید ارز دیجیتال تتر خریداری کنید و آن را در صرافی‌های خراجی به این ارز دیجیتال تبدیل کنید. همچنین شما می‌توانید به مراجعه به صرافی‌های داخلی نظیر آبانتتر و نوبیتکس این ارز دیجیتال را خریداری کنید و به کیف پول خود منتقل نمایید. صرافی کوکوین یکی از صرافی‌های خارجی علاوه بر بایننس می‌باشد که می‌توانید از آن این ارز دیجیتال را خریداری کنید. آموزش ترید در کوکوین به شما کمک می‌کند که این ارز دیجیتال را به راحتی خریداری کنید.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

جمع بندی

ارزهای دیجتال بازاری گسترده و پردرآمد است که با زیرکی و گوش به زنگ بودن به راحتی می‌توان در آن کسب درآمد کرد. ارزهای دیجیتال متعدد و زیادی در این بازار وجود دارد و انتخاب برخی از آن‌ها بدون گذراندن دوره آموزشی ارز دیجیتال کار آسانی نیست. ارز دیجیتال شیبا یکی از همین رمزارزهایی می‌باشد که سرمایه گذاری بر روی آن و خریداری آن می‌تواند در آینده برای شما سود زیادی به همراه داشته باشد. از این رو ما در این مقاله سعی بر این داشتیم که شما را با ارز شیبا اینو آشنا کنیم و آن را برای شما معرفی کنیم، همچنین نحوه خرید ارز شیبا و قیمت آن را برای شما عزیزان بازگو کردیم.

سوالات متداول

بهترین کیف پول دیجیتال برای نگهداری شیبا کدام است؟

کیف پول‌های زیادی وجود دارند که شما می‌توانید ارز دیجیتال شیبا را بر روی آن ذخیره کنید. کیف پول تراست والت و متامسک از بهترین کیف پول های دیجیتال برای نگهداری شیبا می‌باشند. البته هر کیف پول دیجیتالی که از شبکه اتریوم پشتیبانی می‌کند، قابلیت ذخیره سازی شیبا اینو بر روی آن وجود دارد.

آیا شیبا شت‌کوین است؟

برخی از کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال بر این باورند که این ارز دیجیتال در دسته شت کوین‌ها قرار دارد. اما برخی دیگر بر این باورند که در دسته میم کوین‌ها قرار دارد و آینده درخشانی دارد. این که ارز Shiba شت کوین است یا خیر، مسئله مهمی نمی‌باشد، سعی کنید که با استدلال‌های خود دست به خرید این ارز بزنید و دنبال رو نظرات دیگران نباشید.

آیا می‌توان با ریال ارز شیبا خریداری کرد؟

بله، شما با مراجعه به صرافی‌های داخلی نظیر آبانتتر، والکس، نوبیتکس و غیره می‌توانید این دارایی دیجیتال را با ریال خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *