یکی دیگر از صرافی‌هایی که می‌خواهیم در این مقاله به آن بپردازیم صرافی bingx می‌باشد که این صرافی ارز دیجیتال آنلاین در سال 2018 تاسیس شده است و بهتر است بدانید این صرافی به دلیل برقرار کردن بستری امن برای کاربران خود توانسته افرادی زیادی را جذب کند. شما با استفاده از این صرافی می‌توانید در خرید و فروش ارز‌های دیجیتال خود در بازار این صرافی به تمام امکاناتی که یک تریدر نیاز دارد را فراهم کنید. همچنین این صرافی منحصر به فرد به شما این امکان را می‌دهد با معامله‌گران نخبه ارتباط برقرار کنید تا با انجام دادن این عمل بتوانید در سرمایه‌گذاری نتیجه‌ی بهتری بگیرید.

سازندگان این پلتفرم یقین دارند شما با استفاده از آن در مسیری روشن شنا خواهید کرد که برای پیدا کردن این راه می‌توانید از تجریه و تحلیل برتر صرافی bingx استفاده نمایید و با تکیه بر دانش خود بهترین راه سرمایه‌گذاری را انتخاب کنید. در ادامه قصد داریم به سوال صرافی BingX چیست پاسخ دهیم با ما همراه باشید.

صرافی BingX چیست؟

صرافی BingX چیستدر مقدمه گفتیم که این صرافی در سال 2018 روی کار آمد و برای بررسی صرافی bingx می‌توان گفت که دارای بستری امن برای معامله‌گران می‌باشد. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن این است که تریدر‌های مبتدی برای آموزش خود در بازار ارز‌های دیجیتال می‌توانند با استفاده از قابلیت کپی تریدینگ این صرافی خود را آموزش و حتی برای کسب سود بیشتر مراجعه کنند. همچنین برای دریافت نمودار تریدینگ ویو می‌توانید به این لینک جهت دریافت آن مراجعه کنید.

شاید به این فکر کنید که کپی تریدینگ چیست! برای پاسخ به آن بدانید که شما با استفاده از آن تمام فعالیت‌های یک تریدر حرفه‌ای را انجام می‌دهید و همان طور که از اسم آن معلوم است شما با کپی کردن فعالیت‌های یک تریدر حرفه‌ای می‌توانید به راحتی از استراتژی آن در معاملات کسب اطلاعات کنید و در بهترین عملکرد در انجام معاملات پیش بروید؛ بهتر است به این نکته نیز توجه کنید برای انتخاب تریدر خود در نظر داشته باشید که معامله‌گر مورد نظر شما باید با انتخابات شما همخوانی داشته باشد.

در ابتدای کار نام این صرافی به نام Bingbon ثبت شده بود که در کشور سنگاپور فعالیت خود را آغاز کرد. این صرافی ارز دیجیتال بر روی شبکه‌ی بلاک چین قرار گرفته است که پس از تغییر نام تجاری خود به BingX توانست به سرعت پیشرفت کند. اما دلیل اصلی پیشرفت آن داشتن ویژگی تجزیه و تحلیل ارز‌های دیجیتال یا همان کپی تریدینگ بود که توانست از این راه شهرت زیادی بدست آورد. بهتر است بدانید که این صرافی ارز دیجیتال از خدمات معاملاتی اسپات، مشتقات و کپی تریدینگ را در خود جا داده است به طوری که 100 کشور در سرار جهان از این ویژگی‌ها استفاده می‌کنند. همچنین این صرافی به دلیل موفقیت بزرگ خود در حجم معاملات 24 ساعته در سال 2021 رتبه‌ی 7 را در CoinMarketCap کسب کرد. حال که به صرافی BingX چیست پاسخ دادیم در ادامه می‌خواهیم به چند نمونه از ویژگی‌های این صرافی را نام ببریم.

بیشتر بخوانید: اسکالپ تریدینگ چیست

ویژگی‌های صرافی BingX چیست؟

هر صرافی دارای مزایا و معایبی می‌باشد که هر تریدر قبل از شروع معاملات خود در هر صرافی باید با آن آشنا باشد به عنوان مثال کارمزد صرافی bingx را باید بدانید و بعد در آن به خرید و فروش ارز‌های دیجیتال بپردازید زیرا هر صرافی به ازای هر تراکنش کارمزد متفاوتی را دریافت می‌کند.

مزایا و معایب صرافی BingX چیست؟

مزایا و معایب صرافی BingX چیستشما با استفاده از پلتفرم این صرافی می‌توانید از حساب آزمایشی آن بهره ببرید، ارائه اهرم‌های معاملاتی بالا در بازار فیوچرز می‌توان استفاده کرد، صرافی BingX از پاسخگویی در کمتر از 48 ساعت برخوردار می‌باشد که توسط ایمیل میسر می‌شود، توانایی خرید کردن ارز دیجیتال به وسیله‌ی ارزهای فیات، همچنین در این پلتفرم می‌توانید  کارمزد‌های تمام معاملات اسپات را به صفر برسانید. برای پاسخ معایب صرافی BingX چیست باید گفت که تنها عیب این صرافی محدود بدون آن در جفت ارز‌های دیجیتال و نقل و انتقالات خاص می‌باشد.

بیشتر بخوانید: دوره آموزشی اسمارت مانی

کارمزد صرافی bingx

کارمزد صرافی bingxاگر در بازار خرید و فروش ارز‌های دیجیتال مبتدی هستید بهتر است بدانید که با انجام دادن هر تراکنش در این صرافی از شما کارمزد دریافت می‌شود و کارمزد‌ها معمولا درصدی از ارزش سفارش معامله می‌باشد. شما با انجام دادن معاملات خود در این صرافی بزرگ به ازای هر تراکنش 0.06% هزینه از شما کسر خواهد شد. مبادلات در اصل بین گیرندگان و سازندگان تقسم می‌شود، گیرندگان از دفترچه‌ی سفارش استفاده می‌کنند و سفارشات خود را دریافت می‌کنند ولی سازندگان کسانی هستند که سفارش‌ها را به دفترچه سفارشات اضافه می‌کنند و به این صورن نقدینگی در این پلتفرم رواج پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین صرافی‌ خارجی برای ایرانی ها

صرافی BingX چیست؟

این صرافی در سال 2018 تاسیس شد و به دلیل داشتن قابلیت کپی تریدینگ توانست پیشرفت زیادی داشته باشد.

آیا صرافی BingX از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند؟

این صرافی از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند تنها کاری که برای تغییر آن باید انجام داد تنظیمات زبان حساب کاربری خود را به فارسی تبدیل کنید.

لینک ورد به صرافی BingX چیست؟

برای ورود به این صرافی به این لینک https://bingx.com/en-us/partner/Hamyarcrypto مراجعه کنید.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

جمع بندی

در این مقاله ما سعی بر این داشتیم که شما را با این صرافی که برای افرادی تازه پا بر روی این عرصه گذاشتند بسیار مناسب است آشنا کنیم. این صرافی با فعال کردن قابلیت کپی تریدینگ این امکان را به شما داده است که با استفاده از یک تریدر حرفه‌ای و ماهر در انجام معاملات و خرید و فروش ارز‌های دیجیتال خود با کپی کردن از فعالیت آن با بهترین راه به کسب درآمد کلانی کسب پیدا کنید. و بهتر است بدانید که این صرافی نتها دارای زبان فارسی می‌باشد بلکه برای ایرانیان هم تحریم نمی‌باشد و از این رو شما می‌توانید به راحتی در این صرافی به خرید و فروش ارز‌های دیجیتال خود بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *