همانطور که می‌دانید برای خرید و فروش ارز‌های دیجیتال خود باید به وسیله‌ی یک صرافی معتبر و قابل اطمینان رجوع کنید اما مشکلاتی که خیلی از صرافی‌ها دارند این است که خدمات رسانی به ایرانیان را ارائه نمی‌دهند. از این رو صرافی‌های ایرانی برای رفع این مشکل روی کار آمده‌اند ولی خیلی از آن‌ها دسترسی به معاملات فیوچرز را ندارند که همین سبب می‌شود خیلی از افراد به استفاده از صرافی‌های خارجی روی بیاورند. در این مقاله ما می‌خواهیم یکی از صرافی‌های پرکاربرد دیگر را به شما معرفی کنیم که نام این صرافی bkex می‌باشد. صرافی بک اکس در سال 2018 تاسیس شد که در بین 450 صرافی ارز دیجیتال موجود در بازار تواستنه است خودی نشان دهد؛ البته به این نکته توجه کنید که صرافی‌ها بیشتر بر اساس خدمات دهی و امنیت موجود در فضای معاملات معروف و شناخته می‌شوند که در ادامه قصد داریم به آموزش صرافی Bkex درباره‌ی ثبت نام و معاملات آن که در بستری امن هستند بپردازیم.

معرفی صرافی bkex

معرفی صرافی bkexقبل از اینکه به آموزش صرافی bkex پیش برویم بهتر است درباره‌ی این صرافی کمی اطلاعات کسب کنیم. bkex در سال 2018 شروع به فعالیت کرد که محل آن در خارج از جزایر ویرجین قرار دارد و توسط تیم چینی توسعه پیدا کرده بود. یکی از ویژگی‌های مثبت این صرافی این است که از پلتفرم‌های مختلف همچون اندروید ،ios  و وب پشتیبانی می‌کند و بهتر است بدانید bkex از 6 زبان نیز پشتیبانی می‌کند. در زمانی که شت کوین‌ها در بازار کریپتوکارنسی سر و صدای زیادی به راه انداخته بودند این صرافی با ارائه خدمات بهتر توانست کاربران زیادی را به خود جذب کند. حال که درباره‌ی آن کمی صحبت کردیم در ادامه می‌خواهیم به معرفی توکن این صرافی و رنک آن در بین صرافی دیگر رجوع کنیم که بهتر است قبل از خرید و فروش در هر صرافی مد نظرتان درباره‌ی خدمات آن کمی تحقیق کنید تا بتوانید در معاملات خود به سود بیشتری دست یابید و ضرر نکنید.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال ApeCoin چیست؟

ارز دیجیتال bkex چه نام دارد و رنک آن نسبت به رقبا

بر اساس اطلاعات داده شده این صرافی در رده‌ی  76 در بین صرافی‌های ارز دیجیتال دیگر قرار گرفته است و همچنین حجم معاملات آن در چند ماه اخیر با افزایش 76 درصدی تقریباً به 2 میلیارد رسیده است که تعداد توکن‌های این صرافی 686 رمزارز می‌باشد که مقدار بسیار مناسبی است.

صرافی bkex نیز دارای توکن انحصاری به خودت می‌باشد که نام آن bkk یا bkex chain می باشد البته در نظر داشته باشید توکن این صرافی قابلیت حاکمیتی نیز دارد و رتبه‌ی bkk در بین ارز‌های دیجیتال دیگر 3293 می‌باشد و لانچ آن بر روی ارز دیجیتال اتریوم واقع شده است. قیمت آن در بازار 0.20 دلار در نظر گرفته شده است و همچنین توجه داشته باشید که این نوع رمزارزها دارای ریسک بالاتری می‌باشند به دلیل اینکه توکن وابسته به صرافی است و همچنین برای یادگیری نحوه استخراج اتریوم به این مقاله مراجعه کنید.

 آموزش صرافی bkex (نحوه ثبت نام)

برای ثبت نام در این صرافی ابتدا باید وارد سایت آن شوید که آدرس آن www.bkex.com می‌باشد. پس از وارد کردن این عبارت در مرورگر خود وارد صفحه‌ی صرافی bkex خواهید شد که برای گذراندن روند ثبت نام بایستی بر روی گزینه‌ی sign up به رنگ قرمز است کلیک کنید. پس از آن وارد صفحه‌ای جدید خواهید شد که از شما درخواست دارد که برای ساخت حساب جدید خود از طریق شماره‌ی موبایل خود یا ایمیل خود اقدام کنید.

 آموزش صرافی bkex (نحوه ثبت نام)در قسمت اول باید شماره موبایل خود را وارد کنید و در قسمت بعد رمزی را باید برای خود انتخاب کنید که بایستی برگرفته شده از اعداد و حروف‌های بزرگ و کوچک باشد. پس از قرار دادن آن در محل درخواست شده و کلیک بر روی sing up و علامت زدن تیک آن صفحه‌ای جدید در مقابل شما قرار می‌گیرد که برای تشخیص شما است و باید کد امنیتی را همانند خود آن انتخاب کنید. در ادامه کدی برای شماره موبایل شما ارسال خواهد شد که نیاز است آن را در قسمت خواسته شده وارد کنید با به انجام رساندن این مراحل آموزش صرافی bkex برای ثبت نام به اتمام خواهد رسید و در ادامه مقاله آموزش صرافی bkex قصد داریم روند واریز دارایی را به شما آموزش دهیم با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تفاوت بیت کوین و اتریوم در چیست؟

آموزش صرافی bkex (نحوه واریز دارایی)

آموزش صرافی bkex (نحوه واریز دارایی)پس از گذارندن مراحل ثبت نام به مرحله‌ی واریز دارایی می‌رسیم؛ در این قسمت پس از وارد شدن به حساب خود همانند تصویر نشان داده شده بر روی گزینه‌ی assets بروید و پس از آن رو گزینه‌ی overview کلیک کنید وبرای باز کردن قسمت واریز بر روی گزینه‌ی desposit کلیک کنید.

آموزش صرافی bkex (نحوه واریز دارایی)به عنوان پیش فرض برای شما ارز تتر را انتخاب شده است که در غیر این صورت برای انتخاب دیگر ارزها می‌توانید از قسمت کشویی استفاده ببرید و توکن مد نظرتان را انتخاب کنید. در گزینه‌ی بعدی که به نام Deposit Network می‌باشد با انتخاب کردن شبکه‌ی مورد نظرتان آدرس برای شما ارسال خواهد شد و می‌توانید آن را دریافت کنید.

آموزش صرافی bkex (برداشت رمزارز)

برای برداشت در صرافی بک ایکس همانند مراحل بالا اقدام کنید ولی به جای کلیک رو گزینه‌ی desposit بر روی گزینه‌ی Withdrawal کلیک کنید با وارد شدن به این صفحه متوجه خواهید شده تفاوت چندانی با قسمت برداشت نخواهد داشت.

آموزش صرافی bkex (برداشت رمزارز)در تصویر بالا در کادر اول شما باید توکن مورد نظرتان را انتحاب کنید و در قسمت بعدی همانند توضیحات قبلی شما باید شبکه خود را انتخاب کنید و در قسمت آخر شما باید آدرس برداشت خود را وارد کنید با انجام دادن این مراحل می‌توانید برداشت از حساب خود را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: دوره آموزشی هوش ارز دیجیتال

مزایا و معایب صرافی بک ایکس

به احتمال زیاد شما تا به حال با صرافی‌های گوناگونی کار کرده‌اید و یا اگر هم کار نکرده‌اید بهتر است بدانید؛ مزایا و معایب صرافی‌ها با یکدیگر متفاوت است به این منظور که صرافی‌ها نسیت به یکدیگر از خدمات دهی گوناگونی برخوردار می‌باشند و با در نظر گرفتن این ویژگی‌ها شما به خرید و فروش در صرافی مورد نظرتان پیش خواهید رفت.

برای بیان کردن مزایای صرافی bkex به چند مورد اشراه خواهیم کرد که به عنوان مثال داری رمزارز‌های گوناکون  و متنوع‌ای می‌باشد، در انجام دادن تراکنش‌ها در این صرافی از کارمزد کمتری برخوردار خواهید شد و حتی در نسخه‌های مختلف مانند اندروید، ios، وب قابل اجراء می‌باشد.

این صرافی معایب چندانی ندارد تنها مشکل آن ضعف در پشتیبانی می‌باشد و بعضی از کاربران در برداشت نیز به مشکل خورده‌اند در غیر این صورت مشکلات زیادی ندارد.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

مطلب آخر

این صرافی برای ترید کردن صرافی مناسبی محسوب می‌شود که با ارائه آموزش صرافی bkex برای کاربران گرامی، نحوه خرید و فروش در این صرافی را برای شما آسان کرده باشیم. bkex صرافی مدرنی می‌باشد که از نسخه‌های اپلیکیشن و وب نیز پشتیبانی می‌کند و این صرافی توسط تیم چینی در سال 2018 توسعه چیدا کرده است و رنک آن در بین صرافی‌ها 76 می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *