در این مقاله به بررسی ارز دیجیتال Genopets خواهیم پرداخت که برای بسیاری از افراد ارزی ناشناخته محسوب می‌شود. البته این که افراد زیادی از وجود این ارز بی‌خبر هستند، اتفاق عجیبی در دنیای رمزارزها نخواهد بود. امروزه آنقدر ارزهای دیجیتال و دنیای متاورس پیشرفت کرده است که افراد با توجه به نیازشان و خاص بودن هر ارز به سراغ آن خواهند رفت. ارز Genopets با شعار با ورزش کردن کسب درآمد کنید پا به عرصه ارزهای دیجیتال گذاشت که در ادامه به طور کامل به بررسی این ارز می‌پردازیم؛ چنانچه شما هم یکی از علاقه‌مندان به آشنایی با ارز دیجیتال جنوپتس هستید، با ما همراه باشید.

بررسی ارز دیجیتال Genopets

یکی ار فانتزی‌های بشر در تمام دوران خلقت و اکنون این بوده است که بتواند از کارهای روزمره و عادی کسب درآمد داشته باشد. ازر Genopets دقیقا برای تحقق این موضوع و این آرزو ساخته شده است. بله درست است! امروزه تمامی افراد در تلاش هستند که با وجود تمام مشغله‌هایی که دارند، روزانه زمانی را به ورزش کردن اختصاص دهند. حال شما می توانید با ورزش کردن به دارایی ارزهای دیجیتال خود اضافه کنید و از افزایش قیمت آن و کسب سود لذت ببرید. Genopets را به عنوان جالب ترین ارز دنیای بلاک چین، می‌شود معرفی کرد. در واقع آشنایی با ارز دیجیتال جنوپتس به شما این امکان را می‌دهد که در کنار ورزش کردن، درآمدی نیز کسب کنید.

مقاله پیشنهادی: ارز دیجیتال فری کوین چیست؟ 

بررسی ارز دیجیتال Genopets

هدف اصلی از ساخت ارز Genopets

یکی از اهداف اصلی و اساسی معرفی ارز دیجیتال Genopets، افزایش تحرک و آرامش ذهنی هر فرد می‌باشد. این ارز که بر بستر بلاکچین سولانا طراحی شده است، قادر است سودهای زیادی را نصیب افراد کند. هر آنچه باید درباره ارز دیجیتال سولانا بدانید! در مقاله ای جداگانه بررسی شده است. در حقیقت این بازی جزء دسته Play to earn می باشد که به معنی این است که از شما خواسته می شود کاری در راستای سلامت و تندرستیتان انجام دهید و در ازای آن پول نیز دریافت کنید. بررسی ارز دیجیتال Genopets ما را به توکن اختصاری خود یعنی Gene می‌رساند که در ادامه این نوشتار بیشتر با این توکن بومی آشنا می‌شوید.

در حقیقت این پروژه کاملا خلاقانه تدبیر و ساخته شده است و قصد از ساخت آن ایجاد انگیزه بین کارمندان آن شرکت بوده است. این گونه کارمندان تشویق به ورزش کردن می شوند و می توانند با انرژی بیشتر و بهتری کارهای روزانه شرکت را انجام دهند.

*برای مشاهده شرایط خرید ارز دیجیتال solana در کوکوین می توانید روی لینک کلیک کنید. برای آموزش ارز دیجیتال پیشرفته می توانید مقالات آموزشی را مشاهده فرمایید.

مهم ترین مزیت جنوپتس

اگر شما هم یکی از علاقه‌مندان به دنیای ارزهای دیجیتالی هستید، حتما با این مورد که یک ارز ممکن است 2 توکن داشته باشد، آشنا هستند. بعضی از ارزهای دیجتال به این صورت هستند که در بازی و یا اپلیکیشن‌ها یک نام دارند و برای خرید و فروش در صرافی ها باید نام دیگری را سرچ کنید. مهم ترین مزیت این ارز این می‌باشد که تنها یک توکن به اسم Genopets دارد.

خرید ارز Genopets

برای خرید ارز Genopets و یا هر ارز دیگیری باید اول به صرافی های ایرانی مراجعه کنید و دارایی ریالی خود را به تتر، بیت کوین و .. تبدبل کنید؛ سپس میتوانید دارایی خود را به کیف پول های سخت افزاری و یا نرم افزاری شخصی انتقال دهید و یا اینکه مستقیماً به کیف پول صرافی های خارجی منتقل کنید. در صرافی خارجی میتوانید اقدام به خرید ارز دلخواه خود نمایید.

Genopets را کدام کیف پول نگهداری کنیم؟

پس از معرفی ارز دیجیتال Genopets، یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که چه کیف پول‌هایی می توانند از این ارز پشتیبانی کنند و ارز Genopets را در کدام کیف پول ذخیره کنیم؟ توجه داشته باشید که حتما ارزهای خود را در کیف پول‌های نرم افزاری و یا سخت افزاری نگه داری کنید و به هیچ عنوان اقدام به نگهداری ازر در صرافی نداشته باشید؛ چون ممکن است هزاران مشکل برای دارایتان به وجود بیاید. انواع کیف پولی هایی که از این ارز پشتیبانی می‌کنند به شرح زیر می باشند:

  • کوینومی
  • کیف پول متامسک
  • تراست والت
  • کیف پول اتمیک
  • سخت افزاری لجر

بررسی ارز دیجیتال Genopets

بازی Genopets چگونه است؟

همان گونه که گفته شد هدف این بازی ایجاد تحرک بین افراد است. در حقیقت این بازی میزان فعالیت، مدت زمان فعالیت و ضربان قلب افراد را کنترل می‌کند. شاید باورتان نشود اما این بازی ساعت خواب شما را نیز کنترل می‌کند. اگر شما بتوانید چالش های جالب این بازی را به نحو احسنت انجام دهید و بازی را به پایان برسانید می توانید صاحب توکن KI شوید.

اگر می خواهید دیگر بازی های مشابه را ببینید می توانید روی لینک بازی روبلاکس چیست؟ کلیک کنید.

راه های کسب درآمد از بازی Genopets چیست؟

پس از بررسی ارز دیجیتال Genopets، نوبت به نحوه کسب درآمد از آن می‌رسد. برای اینکه بتوانید از این بازی به نحو احسنت و به طور زیاد درآمد بدست آورید چند راه متفاوت وجود دارد اما به شما توصیه می‌کنم که با انجام چالش‌های متفاوت کسب درامد داشته باشید. اولین راه این است که با بازی کردن بتوانید یکی از کاراکترهای بازی را قدرتمند کنید و سپس آن را به افراد دیگری که میخواهند آن را در بازی خود داشته باشند بفروشید. دومین راه فروش توکن های NFT این بازی می باشد  که به طور آزادانه می توانید آن ها را بفروشید. یکی از آپشن‌های جالب این بازی این است که می توانید زیستگاهی را خریداری کنید و آن را به سایر افراد گران تر بفروشید و یا به بازیکن هایی که خواستار آن هستند کرایه دهید. از دیگر بازی‌های مشابه می‌شود به بازی استار اطلس اشاره کرد. درآمد از بازی استار اطلس کمی متفاوت می باشد.

راه های کسب درآمد از بازی Genopets چیست؟

توکن های NFT و Genopets

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در بررسی ارز دیجیتال Genopets بهتر است بدانید، ارتباط توکن GENE و NFT است. توکن Genopets زیرمجموعه NFT ها می‌باشد و این ویژگی را دارد که غیر قابل تعویض است. درست است که شما در دنیای مجازی مشغول به فعالیت و بازی هستید، اما گر به عنوان مثال در این بازی ماشینی خریداری کنید، هیچ کس نمی تواند آن را از شما پس بگیرد. توجه کنید که هیچ کس ! حتی کسی که این بازی را ساخته است نیز قادر نخواهد بود زمین و یا ماشینی که در بازی متعلق به شما است را از شما پی بگیرد.

مقاله مهم و به روز: معرفی ارز دیجیتال بیت تورنت

خلاقیت در بازی Genopets

خلاقیت در بازی Genopets

این بازی در اصل برای ظهور خلاقیت ها به وجود آمده است و در هدف اصلی نیز ایجاد بستری برای پیاده‌سازی خلاقیت است. هدف اصلی این بازی حفظ سلامتی افراد می‌باشد. مزایای مهم این بازی این است که کاملا رایگان است و برای بازی و یا ثیت نام لازم نیست هیچ پولی را خرج کنید. همچنین ساخته شدن بر بستر سولانا باعث افزایش سرعت تراکنش ها می‌شود.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

کلام آخر

در این نوشتار سعی کردیم بررسی ارز دیجیتال Genopets را به طور کامل در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. برای اینکه بتوانید همراه با بازی کردن پول بدست بیاورید و سلامت شما حفظ شود باید بتوانید تحرک کافی داشته باشید، پیشنهاد ما بازی Genopets می باشد که بسیار خلاقانه ساخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *