امروزه با افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال و رشد چشمگیر کاربران فعال در این حوزه، تعداد رمزارزهای مختلف روزبه‌روز بیشتر می‌شود که هرکدام به دنبال برطرف کردن مشکلات رمزارزهای پیشین هستند. در این مقاله قصد داریم شما را با ارز دیجیتال گالا و ویژگی‌های آن آشنا کنیم. ارز دیجیتال گالا برای حمایت از بازی‌های گالاگیمز خلق شد. شما با انجام فعالیت‌های خاص این بازی به عنوان پاداش، توکن گالا دریافت خواهید کرد. این ارز دیجیتالی همانند ارز دیجیتال اطلس مدل اقتصادی Play To Earn و ترکیب محیط گرافیکی با متاورس نقش بسزایی در جذب کاربران مختلف به ارز دیجیتالی گالا را  داشته.

در حال حاظر ارز دیجیتال گالا در رتبه 59 لیست ارزهای دیجیتال جهان قرار گرفته است. کسب درآمد از طریق بازی کردن جز ساده‌ترین و جذاب‌ترین روش‌های به دست آوردن رمزارزهای گوناگون به‌شمار می‌آید. به طور کلی 36,070,694,093 ارز دیجیتال گالا، عرضه شده که حدود 7,542,496,572 آن به گردش درآمده است.

بیشتر بخوانید: آموزش ارز دیجیتال

پروژه گالاگیمز + ارز دیجیتال گالا

گالاگیمز یک شرکت بازی‌سازی است که در پلتفرم بلاک چین فعالیت می‌کند. این شرکت در جولای سال 2019 توسط اریک شیِر مِیِر(Eric Schiermeyer) بنیان‌گذاری شد. گالاگیمز پلتفرمی در زمینه بازی و دریافت توکنNFT برای توسعه بازی‌های بلاک چینی است. هدف شرکت گالاگیمز این است که بازیکنان در هر زمان و مکانی که هستند بتوانند بازی و معامله کنند. توکن محلی و منحصر به فرد این بازی گالا نام دارد که در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی، خرید و فروش درون بازی و ترید NFT کاربرد دارد.

امروزه بازی‌های بلاک چینی و NFTها، تبدیل به دو ترند بسیار معروف درآمدزایی در بازار ارزهای دیجیتال شده‌اند. مهم‌ترین دلیل محبوبیت دو مورد ذکر شده راه‌های جدید درآمدزایی با هزینه ناچیز و سرگرم‌کننده است که بازیکنان را مشتاق به بازی و کسب درآمد از ارز مربوطه می‌کند. در گالاگیمز هم همین موضوع اتفاق می‌افتد، بازیکنان با NFTهای به‌ دست آورده می‌توانند در بازی آیتم‌های مختلف خرید و فروش کنند و در صورت نیاز آیتم‌ها و NFTها را در صرافی‌ها نقد کنند.

صرافی بایننس در یک خبر رسمی اعلام کرده که در آینده نزدیک توکن گالا را اضاف خواهد کرد.

معرفی چند محصول گالاگیم

گالاگیمز هم یک فروشگاه بازی همانند اوریجین، استیم و … است. اما بازی‌های این فروشگاه رایگان و غیرمتمرکز هستند. که در ادامه شما را با چند محصول پرطرفدار گالاگیم آشنا می‌کنیم.

بازی اسپایدر تنک(Spider Tank)

یک بازی استراتژیکی چند نفره آنلاین است که بازیکنان در آن با تانک‌های شبیه به عنکبوت به نبرد با تیم‌های دیگر می‌پردازند. البته این بازی در حال ساخت است و هنوز عرضه نشده.

بازی تاون استار(Town Star)

اگر به بازی‌هایی در سبک شهرسازی یا کشورگشایی علاقه دارید حتما تاون استار را امتحان کنید. تاون استار یک بازی شهرسازی و استراتژیکی است که به بازیکنان امکان شهر سازی در تکه زمینی را می‌دهد. آیتم‌های درون این بازی قابل معامله است و می‌توانید با توکن‌های گالا(GALA)، اتر(ETH) و بیسیک اتنشن(BAT) به خرید درون این بازی اقدام کنید. اگر در حالت رقابتی این بازی را شروع کنید، پس از یک هفته رقابت با کاربران سراسر جهان و مشخص شدن رتبه شما پاداشی به شکل توکن گالا دریافت خواهید کرد.

دلایل متمایز بودن ارز دیجیتال گالا

گالاگیم فقط یک بازی نیست، بلکه فروشگاهی با بازی‌های مختلف بلاک چینی است.

بازی انحصاری تاون استار یک بازی شهرسازی است همانند بازی SimCity که بازیکنان مدیرت یک شهر یا منطقه را بر عهده دارند. اما با این تفاوت که در تاون استار بازیکنان مالک واقعی یک شهر درون بازی هستند که می‌توانند املاک را دیگر بخرند و بفروشند.

VOX مجموعه NFTهای گالاگیمز است و هر VOX منحصر به فرد می‌باشد. با این حال که VOX از بازی تاون استار الهام گرفته است اما در VOX ابزارهای دیگری وجود دارد که تنها توکن NFT نیستند.

مالکان ارز دیجیتال گالا می‌توانند این رمزارز را قفل کنند، سپس با نماد VOX خود VOX را دریافت کنند. مالکان با دریافت یک فایل FBX می‌توانند از آن‌ها برای چاپ سه‌بعدی استفاده کنند.

همچنین گالا نود از سه الگوریتم اثبات سهام(POS)، اثبات کار(POW) و اثبات ذخیره‌سازی استفاده می‌کند. به الگوریتم اثبات کار نودهای بنیان‌گذار(Founder Nodes) نیز گفته می‌شود. وظیفه این الگوریتم دریافت تمامی NFT بازی‌ها و اختصاص دادن گالا به نودهای آن بازی است. اما الگوریتم اثبات سهام، به نودهای قابل شارژی گفته می‌شود که برای بازی‌های منحصر به فردی بوسیله قرارداد هوشمند اجرا می‌شوند. و در آخر اثبات ذخیره سازی که به عنوان یک نود رایگان شناخته می‌شود، میزبانی تمام بازی‌ها در اکوسیستم نود را بر عهده دارد.

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال گالا

در نظر داشته باشید که شما برای ذخیره‌ی رمزارز خود می‌توانید آن را در کیف پول‌های داخلی صرافی نگهداری کنید، اما این روش به‌خاطر دلایل امنیتی توصیه نمی‌شود. بنابراین ساخت یا خرید یک کیف پول اختصاصی برای ذخیره بلندمدت دارایی شما بهترین گزینه است.

برای ذخیره و نگه‌داری ارز دیجیتال گالا کیف پول های بسیاری عرضه شده، این رمز ارز با استفاده از شبکه ERC-20 اتریوم راه‌اندازی شد. کاربران با ساخت حساب در هر کیف پول سازگار با اتریوم می‌توانند اقدام به ذخیره سازی ارز دیجیتال گالا کنند.

لجر نانو اس(Ledger nano s)  

یک کیف پول سخت افزاری با امنیت بالا است که بیش از 200 کوین مختلف را پشتیبانی ‌می‌کند.

اکسودوس(Exodus)  

این کیف پول نرم افزاری برای سیستم عامل‌های ویندوز، اندروید و ios طراحی شده. در حال حاظر بیش از 8 کوین با توکن‌های متعدد را پشتیبانی می‌کند.

متامسک(Metamask)

کیف پول متامسک نیز نرم افزاری است که در سیستم تحت وب، اندروید و ios کاربرد دارد. متامسک از یک کوین با توکن‌های متعدد پشتیبانی می‌کند.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

سخن آخر

در حال حاظر گالا با قیمت تقریبی 0.089 دلار آمریکا به فروش می‌رسد. در مدت گذشته با رشد قیمتی 21درصدی توانسته در درتبه 220 وبسایت کوین مارکت کپ قرار گیرد و حجم معاملات روزانه گالا تقریبا بیش از 444میلیون دلار است. همچنین گالا گیمز توانسته خود را به عنوان یک روش درآمدزا ثابت کند و با ارائه برنامه‌های اخیر در صنعت بازی سازی بلاک چینی محبوبیت زیادی در میان معامله‌گران و بازیکنان کسب کند.

اما اگر وقت کافی و یا علاقه به بازی کردن ندارید، میتوانید در صرافی‌های معتبر دنیا اقدام به معامله یا ترید کنید و صاحب ارز دیجیتال گالا شوید. می‌توان از بایننس، ZT، GATE.IO، ماندلا و کوکوین به عنوان رایج‌ترین و معروف‌ترین صرافی‌های حال حاظر برای ترید ارز دیجیتال گالا اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *